NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي انا شب سني صغير يعني ودخلت فرشه اسنان فطيزي بتاع عشر مرات علي فترات من شهر لخمساتشر يوم وخايف اوي من الكشف الطبي فالجيش وخصوصا اني حسيت ب ادمان للموضوع ممكن حد يقلي عن تجربه بيحصل اي فالجيش وهل في حل هيا فرشه اسنان ديقه مش وساعه

• عجبني
التفاعلات: Kareem kareem، كسك متعتى و @The GodFather@
اولا ميتهياليش ان طيزك هتوسعها فرشه سنان
ثانيا كنت زيك خايف من كشف الجيش بس محصلش حاجة ولا قلعنا البوكسرات ولا اى حاجة
الكشف العدد فيه بيبقي كبير دكتور الكشف مش فاضي يكشف علي طيز كل واحد

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دلوقتي انا شب سني صغير يعني ودخلت فرشه اسنان فطيزي بتاع عشر مرات علي فترات من شهر لخمساتشر يوم وخايف اوي من الكشف الطبي فالجيش وخصوصا اني حسيت ب ادمان للموضوع ممكن حد يقلي عن تجربه بيحصل اي فالجيش وهل في حل هيا فرشه اسنان ديقه مش وساعه
متقلقش
انا لسه كاشف جيش مبقاش فيه اصلا حوار أنهم يشوفوا طيزك

اكيد فيه اختلاف من دولة لدولة
لكن في الفحص بيكون لمنطقة الخصية وبيكون وانت لابس البوكسر إلا لو شك الدكتور بشي ممكن يفحص بدون البوكسر بس اكيد مش طيزك

متخفش يا قمر مش هيبان

• عجبني
التفاعلات: hd32
بالنسبه ليا هما قلعونا اه لكن علشان للبيض مش اكتر متقلقش

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%