NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه كدا انا ف القاع ولا لسا؟؟

25cm _69

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
طبيعي ان انهارده يكون اول يوم عيد ويصادف انه يكون عيد ميلادي بردو واقضي اليوم كله فالبيت اكل ومسلسلات ؟؟
لا وبسال ع منتدي سكس ال هو كسم الضحك انا كدا ف اعمق نقطه سودا فحياتي ولا دا طبيعي ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: بحب الا
ومليش مزاج اخرج او اتكلم مع حد انا حاسس انه يوم تلات من الايام الكبيسه اب بتيجي فنص الاسبوع ومش بتمشي دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولا اعمق ولا حاجه الاغلبيه منا كدا علي فكره فكك وتعايش مع الامر علشان ما تتعبش

• عجبني
التفاعلات: عبودى عبودى
معتقدش ان المفروض دي تكون حياه شاب صراحتا او حياة حد عموما بس تمام يعني
لا هو مش تمام المفروض نفكر في حاجة نطلع بيها من اللي إحنا فيه ده

لا هو مش تمام المفروض نفكر في حاجة نطلع بيها من اللي إحنا فيه ده
دي حقيقه.. يمكن عشان اصلا انا فنص فتره الدراسه ومراكم كميه حجات لبعد العيد دا ال مخليني بحاول اخد اكبر قدر من الراحه قبل المدعكه ال داخل عليها ..
بس بردو من رايك اي ال ممكن يخرجنا من الجو البضين دا؟

معتقدش ان المفروض دي تكون حياه شاب صراحتا او حياة حد عموما بس تمام يعني
كلامك صح بس هنعمل اي يعني .. تعايش يا صديقي او نام .. النوم راحه

• عجبني
التفاعلات: بحب الا
دي حقيقه.. يمكن عشان اصلا انا فنص فتره الدراسه ومراكم كميه حجات لبعد العيد دا ال مخليني بحاول اخد اكبر قدر من الراحه قبل المدعكه ال داخل عليها ..
بص هو أول حاجة تتعمل ان إحنا نبطل الحوار ده انا عن نفسي بحاول وبرجع تاني بس لازم نحاول لحد م نزهق ونخرج نتمشى لوحدنا او نقعد مع صحابنا حتي نتعلم حاجة تفيدنا

دي حقيقه بردو بس وما بعد النوم هل دا كل ال الواحد بقا يقدر يعمله ؟
م هو حوار التعايش ده هو اللي مضيعنا وبيخلينا نصيح ع حياتنا

بص اعمل حاجه تبسطك يعمي شوف اي اللي بيخليك سعيد واعمله حتي لو مجنون

بص هو أول حاجة تتعمل ان إحنا نبطل الحوار ده انا عن نفسي بحاول وبرجع تاني بس لازم نحاول لحد م نزهق ونخرج نتمشى لوحدنا او نقعد مع صحابنا حتي نتعلم حاجة تفيدنا
اتفق معاك ١٠٠٪ انا بعد شهر تبطيل زي رجعت ودا ممكن يكون ماثر عليا سيكا المشكله ان حرفيا دي اول حاجه بتيجي ف بالي لما الفراغ يبقا فاشخني زي دلوقتي

م هو حوار التعايش ده هو اللي مضيعنا وبيخلينا نصيح ع حياتنا
بجد اه انا مبحبش اقارن نفسي ابدا بحد بس كون فيه شباب قدي واصغر مني فعلا ناجحين لسبب او لاخر وانا دا وضعي بحس ب اشمازاز بصراحه من الحاله ال ببقي فيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%