NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

MBEIO

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 يوليو 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
93
نقاط
317
الجنس
ذكر
الدولة
EGY
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-------*----------------*------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: يوسف 55, tito sniper, الصياد 24 و 83 آخرين
كمل كمل يا حبي القصة جامدة اوي وياريت تدخل فيها تحرر ودياثة شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: عراب بنات، روز و nizar
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-----------------------------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: روز, nizar, Ahmed a7a00a7a و شخص آخر
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
  • عجبني
التفاعلات: nizar و نيك الطيز ١٢٣
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar و MBEIO
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-----------------------------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
اول ما القصة تبتدي بوصف انا طولي مش عارف ليه وربي زبر جحش اعرف انك داخل علي بيضات طائر ال خ علطول فتقوم زي الشاطر تعمل باك وماتكملش
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-----------------------------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
عاش كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
فى انتظار الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
وفين عمتك من الحكايه
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
ياريت تكمل ياخويا
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
هي كويسه بس عايزة شويه تظبيط
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-----------------------------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-----------------------------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
كمل جميلا اوى وامك فنانه
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
يا بختك يا يبن اللبوة
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
بطل القصه
انا محمد الابن الوحيد لابي وامي سني 19 سنه بدرس الهندسه جامعه حكوميه طبعا طولي 185 سم وزني 69 كيلو بشرتي برونزي اللون عيوني عسلي ودي خدتها من امي جسمي مقسم عضلات البطن بارزه جدا زبي طوله 23 سم رأسه متوسطه وعريض جدا
الام البطل التاني القصه
فاطمه 39 سنه خريجه اداب قسم فرنساوي بس عادة الأمهات اتجوزت بدري 20 سنه في اخر تالته كليه كان خطوبتها وفرحه كان آخر يوم امتحانات ليها وصفها بقا عشان متزهقش مني طولها 166 بشرتها بيضاء شعرها طويل لونه بني في اصفر طبيعي يكاد يصل مؤخرتها طبعا هيا محجبه وعلي قدر من الإلتزام عيونها عسلي وزنها 78 كيلو عندها بطن بارزه شويه بزازها لونها ابيض وكبيره اللي حد ما ولكن هاله الصدر لونها بني غامق كسها لونه ابيض وردي سمين شويه طيزها كبيره جدا مدوره امي تشبه الممثله ***** وايت من حيث الجسم
ناتي الي ابي محمود سنه 50 سنه يكبر امي ب 11 سنه موظف حكومي ومدير إدارة حاليا وصفه طويل 170 وزنه 90 كيلو له كرش بارز شعره اسود عيونه بني بشرتها قمحيه زوبر 21 سم رأسه كبيره زبه مش عريض اوي
-----------------------------------------------
تبدأ الحكايه في سنه 2004 يوم ما جيت للنور
فاطمه : خلاص معاد الولاده قرب ي احمد بس كل بيجيلي احلام بس اني هموت بعد اخلف رد ابويا بيواسها وأن كل شئ ب ايد **** جه معاد الولاده والي كان بعد الكلام دا بيومين وامي ولدت بس اول ما طلعت من بطن امي الدكتور قالي لابي هيا تموت أو يشيل الرحم ف ابويا بسرعه من غير تفكير قال شيل الرحم يدكتور الدكتور فعلا عمل العمليه وامي فاقت بعدها ب 22 ساعه وعدت الايام وكانت أمي تعتبر ابن واخ واب وام بعد م توفي ابيها وأمها وكنا تتحدث كثيرا دوما في إطارات مواضيع عديده وكان كل ذلك ف حدود اول ما نجحت في تالته ثانوي وجبت مجموع كويس قلت ابويا عاوزين نطلع مصيف قالي ماشي وفعلا حجز 10 ايام الغردقه فيلا بشاطئ خاص وبول برايفت عدي يومين من المصيف وفجأة جه ابويا مكالمه من الشغل المكالمه دي كانت السبب في تغيير حياتي مع امي من ام وابن عاديين الي ام أصبحت تعشق زوبر ابنها
تبدأ الحكايه اول م وصلنا الفيلا مكونه من طابقين انا اخدت الطابق الارضي وابي وامي العلوي نمنا اول يوم يوم أصبحنا في بدايه فجر اليوم التاني نزلت المياه ف البحر وابي وامي لسا مصحوش قلت اطلع الساعه 9 اصحيهم وبالفعل صيحتهم وجبنا فطار فطورنا سوا وامي عملتنا الشاي روحنا قعدنا ع البسين شويه المهم انا قلت اريح من 9 للعصر عشان أسهر بليل معرفتش انام طلعت البسين ملقتش ابويا وامي ارن عليها تليفونها مقفول سمعت صوت اغاني شغاله فوق بس بصوت مش عالي انسحبت براحه لقيت امي لابسه فستان فرح وابي لابس بدله وشايلها وداخل بيها القوده بتاعته بص ف التاريخ لقيته موافق عيد جوازه بس ابويا اليوم دا دايما من كل يعتني عند عمتي مروي مش عارف جالي فضول اشوف كل حاجه ليه فحاولت اطلع من غير معمل حس وأشوف زاوية كاشفه كل حاجه من غير م حد يشوفني طلعت لقيتهم دخلو القوده وامي بتقوله مكسوفه وتضحك وهوا يقولها تغيير قدامي ولا اطلع برا قالت له لا قلعني انت اخويا قلعها الفستان الابيض وهيا فتحت الشنطه طلعت قميص نوم ابيض واصل لحد كسها ب العافيه وابويا لبس البوكسر قاعده ع السرير قعده يبوسو في بعض ع الهادي وايد امي جات ع زب ابويا وهو شادد جامد قلع البوكسر وهيا كانت قلعت القميص ونزلت بلعت نص زبه في بقها وتكح وعينها تحمر جامد ابويا طلعه من بقها وحطه بين بزازها وقعد ينيك فيها جامد ورجع حطه في بقها وامي عماله تتفنن ف المص وابويا مش بيرضي يلحس لها كسها قعد يدعك كسها وهي كانت جابت مرتين في العادي ابويا بيطول بس كان واخد حبابه فياجرا امريكي مستورد ف هيركب مش هينزل غير بكرا الصبح ابويا حطه ف كسها وامي عماله تصوت لحد م جابت للمراه الرابعه وابويا عمال ينيك فيها وهيا مش قاده قام مطلع زبه ونيمها ع ضهرها وحط زبه ع وشها وعمال ينيك بقها بعنف قعدوا يغيرو ف الأوضاع وهيا كانت شبه ماتت منه وهو لسا مجبش ف عاوز ينيكها في طيزها وهي مش راضيه نهائي لحد م حصلت حاجه زعلت امي جامد وكانت البدايه لعلاقه مع امي ف العاده ابويا بيقفل تلفونه اليوم دا مقفلوش وامي استغربت جاله مكالمه أنه مسك مدير منطقه في العريش ولازم يكون هناك الساعه تسعه عشان يقابل ناس مهمه ف عرف اني وامي اتضايقت عشان هتنزل من المصيف قالها هاجي بعد اسبوعين وانتم خليكم هنا همدلكم الحجز وب الفعل أبويا مد الحجز بتاع الفيلا اسبوعين خلاف ال 8 ايام الباقين يعني لسا معانا 23 يوم وهيخلص ف العريش ويرجع ياخدنا نروح البيت ف البلد المهم ابويا زبه لسا واقف مش راضي ينام وقلها يرضيكي أمشي كدا بت تشوفها تاكله أمي من النوع اللي بتغير من الكلام نزلت كالت زب ابويا وعملت حركات يومها غريبه لحد م خلت نزل اول مرا في كسها وقالتله اما تجي هكون فتحتلك طيزي قالها الوقت جابت كريم وابويا حط صابع في التاني ف التالت لقها عادي قام حاطط زبه كله مرا واحده وامي تعبت جامد بس استحملت عشان ترضي ابويا ومتخليهوش يبص برا نهائى ابويا قرب ينزل قالتله نزلهم في طيزي يحبيبي هدو شويه وقالها مش عاوزه شويه فيتامينات قالتله ومالو فضلت تمص لحد م جابهم في بوقها وبلعتهم كلها والنيكه انتهت نزلت عملت نفسي نايم وانا كنت نزلتهم يجي 7 مرات ونمت وابويا مشي بعد اما استحمي وامي نامت صحيت المغرب لقيتها نائمه ع بطنها وفاتحه رجليها ولابسه قميص نوم روحت بوستها وقلتها عامله اي يحبيتي قالتلي بخير واتكلمنا شويه وبالتالي أن بابا حاله شغل ومد حجز الفيلا وانا عملت زعلان أنه ماشي وانا عارف كل دا المهم لبست عبايتها والخمار ولبس واسع قلتلها عاوزين نجيب لبس روحنا مول جبنا لبس لسا وقلتها هجبلك هدوم ع زوقي روحت محل لبس محجبات وجبنلها طقمين ومحل لانجيري مكنتش راضيه بس انا قلتلها ع زوقي بقا جبتلها 5 اطقمه و5قمصان نوم قلتلها هجبلك مايوه رفضت بس بعد إصرار مني جابت مليون شرعي و 2 بيكيني بس قالت مش هنزل بيه الميه قلتلها لما نروح اتعشيتا وروحنا ف ابويا كلمنا وقال غيرو الفيلا خلوها بدور واحد وغرفتين بس نفس البول والشاطئ الخاص وكدا نمت وحسبنا الفيلا ورحنا التانيه كانت جنبها بربع ساعه مشي فطرنا وقعدنا شويه وقلتها ننزل البول بس عاوز اشوف البس كله عليكي واقول رائي ولا مش عاوزه تسمعيه راحت جابت الاطقمه جابت كلها قدامي وانا بقيت بنسق الاطقم بختار الانجيري اشوفه عليها مكنتش راضيه ف الاول بس إلحاح وافقت الاطقمه كانت جامده جدا بس اللي بالخمار لبس برا البيت كان مش مبين ولا تفصيله من جسمها قلتلها يلا ننزل البول البسي مايوه وتعالي قالت البس التعاون قلتلها اي حاجه قلعت قدامي وفضلت ب الكلوت الاسود والستين الاسود وكانت جامده جدا قعدت امدح فيها وبتاع ولبس المايوه الشرعي وكانت خايفه تنزل البسين اقل حاجه كانت 150 يعني ممكن تغرق خافت قلتلها امسكي فيا لحد م تاخدي ع الميه حطت ايديها ع رقبتي وانا مبسوط جدا وقعدت الف بيها ف الميه وقالتلي عاوزه اجرب اعوم لوحدي ف الميه قالت خليه جنبي عشان معرفش المهم وقفت وراها وبقيت بحسس ع طيزها واقفش في بزازها ع خفيف خالص ف قلتلها انتي خدتي ع المائه هسيبك كدا لوحدك وانا جنبك اهو جات تمسك في رخام البسين أيده فلتت كانت بتفرق رفعتها عادي من وراه بس حطيت صبعي الكبير كله في طيزها وايد ع كسها بس دا كان جامد ويتحس طبعا عمرها متشك في ابنها حبيبها بس حسيت انها جبتهم لقيت وخليت وشي في وشها ودماغها حطيتها ع كتفي وخليت بقها يبقا لامس رقبتي وأيديها حوالينا رقبتي وايديا حوالين طيزها وعمال ادعها اني لقيتها بتغمض عينها كأنها جبتهم بس لحد الان كله شي حلو قعدنا ربع ساعة على كدا قلتلها أعلمك العوم عملتها حركه أنها تنام ع بطنها والميه ترفعها لفوق وانا ايد تحت كسها وايد ع بزها وعمال ادعك وزبي انا عمال اداري فيه وحاولت ارفع لفوق بحيث أنه يكون ف مستوي بطني المهم ظبطه ع كدا وهيا من كتر لعبي فيها تحت الميه أيدها فلتت حضنتها من وشها الحقها حست بزوبري حسيتها اديقيت بس عادي انا بمهد لعلاقه كامله اصلا قالتلي انا هطلع مش قادره المهم طلعتها وطلعت وراها ولفيادت حوالين جسمها فوطه عشان مفيش حاجه من جسمها تبان بتقلي انا خلاص مش عايزها خدها انت قلتلها مش عاوز حد يبص ع جسمك ي امي عشان المايوه متجسم جامد من الميه أول م دخلنا الفيلا فتحت الباب وحضنتي وقالت راجل يحبيبي وطلعت دخلت قضتنا طلعت غيار وقميص نوم من الحداد وطلعتلي غيار بوكسر وشرت بس وغيرنا وقلنلها نجيب اكل اي قالتلي سي فود طلبت الراجل وقلتله انا عريس ظبطتني وقالت عاوزه اكلم الصيدله اجيب حاجات ادتني اسم كريم للاتهابات البواسير وانا بكلم الدكتور عاوز مهيج جنسي حريمي وانضف حاجه وتكون الحاجه مطحونه قالي ماشي اتعشيتا وقلت لماما تشربي عصير قالت ماشي كان فيه منجا عملت كوباتين وخدت حبايه فياجرا من شريط ابويا وامي كنت جايب 5 اكياس كل كيس فيه حبيتين فياجرا حريمي حطيت كيس كامل في كوبايتها وجبت العصير اتعمدت اني اشرب من بتاعي اول م اخش القوضه وكدا واديتها العصير وشربنا وخلصنا وقلتلها انا رايح انام قالت عاوزه منك طلب صغير قلتلها اي قالتلي مساج وهتدهنلي كريم ف منطقه معينه قلتلها فين اتكسفت وأشارت انا قلتلها حاضر يا ماما هجيب زيوت وانتي إقلاعي خالص عشان اعملك المساج طلعت من الباب خدت الحمايه وانا روحت جبت بخور وزيت من الشنطه ولسا بفتح باب القوة عندها نائمه ع ضهرها رافعه رجلها لفوق وبتلغب ف كسها انصدمت من المنظر وهيا مخدتش بالها اني دخلت اصلا محستش بيا وغير لساني ع كسها وكانت مفاجاه من كدا اني اعمل كدا فيها بس كان نفسها حد يلحس كسها وابويا مش يرضي وطبعا مينفعش هيا تبص برا المهم لقيتها تقرب بقي ع كسها جامد وبتاع وتقولي الحس وعماله تجيب ف عسل وكسها كان نضيف مفهوش شعريه جابت يجي 5 مرات وكسها عمال يفتح و يقفل


HZ7QMFI.jpg
وانا زبي كان شد وهي شافته قلعتي البوكسر وهيا اتفجات من المنظر كان زبي عامل كدا

HZ7QUc7.jpg

HZ7ZO5F.md.jpg
نزلت مصتو وبقيت بنيك بقها بكل عنف وبزازها تروح وتيجي قدامي وانا شغال لحد جبتهم في بقها بعد ربع ساعه نفس الوضع كدا اللي ف الصوره وهي كانت هايجه ع الاخر

HZ7Z5f2.gif
قومت رفعت رجليها ورشات زبي في كسها مرا واحده وقعدت تصرخ جامد وتدعك كسها جامد واستمريت علي الوضع يجي ربع ساعه

HZ7pVcl.gif
وقعدت أبدل ف الأوضاع

HZ7p4HB.gif HZ7p6AP.gif
HZ7pPN1.gif
نزلتهم في كسها وكسها فضل ينزل منه كميه

HZ7yJDX.gif
نمت انا وهيا من كتر التعب اللي لقاء في جزء جديد
وين التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
بداية مشروع جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%