NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية كافيه المتعه | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 12/8/2022

استمر في الكتابة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، ابيوسف و MohaB AhmeD
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التفاعل مش قل ولا حاجه يبروو بس في ناس كتير كانت بتفتح عشان قصتك كمل انتا بس واتلاقي لتفاعل بدأ يرجع

• عجبني
لا انت كدة بتكلفتنا معلش خلى الأحداث تأكد مجراها متنهيش الأحداث فى الجزء القادم لأن فية شخصيات لسة مظهرش تفاعلهامع الأحداث زى ام نرمين واخواتها وكرستين وأية اللى هيحصل معاها وأية اخبار البنات نهاد ونسرين ودينا ولا نونو هانم وبنتها هايا معنى كدة انا ناوى تكلفتنا عموما انا ممتن لكتباتك الرائعة شابوووووة

• عجبني
متأخرتش انا محدد يومين ف الاسبوع بنزل فيهم... السبت والاربعاء وكل جزء نزل ف ميعاده
هههههههه عايزين اكتر

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء, ابيوسف, ♤Hetlarr♤ و شخص آخر
بالعكس قصة روعة وجزء رائع تابع

• عجبني
انت مش واخد بالك ان فترة غيابك لازم تأثر على التفاعل ولا إيه

• عجبني
التفاعلات: سمو الامير, ناقد بناء, ابيوسف و شخص آخر
تقفل ايه يسطا ده احنا مصدقنا انك رجعت استمر يا غالي

• عجبني
يعني بزمتك متابعينك من بدري وتكافئنا بجزء صغير زي ده حرام

• عجبني
التفاعل قل بس علشان انتا قطعت فتره كبيره عن القصه ولسه راجع القارئ عايزه الاحداث قريبه علشان ميفصلش منك ويدخل فى قصص تانيه فاهمنى يا فنان

• عجبني
على فكره التفاعل ما اقلش ولا حاجه انت راجل جامد قوي واسلوبك جميل جدا

• عجبني
القصه جميله جدا وحلوه خالص بس حضرتك يعني بتشوف نفسك علينا عشان تعرف غلاوتك عندنا على فكره احنا بنحبك وبنحب كتابتك

• عجبني
عايز اعلق لك 20 تعليق علشان تعرف ان احنا يعني بنحبك بس مش انت اللي تعمل معك كده لان انت فعلا اسلوبك جميل وكتاباتك جميله

• عجبني
القصة جامدة فشخ يسطا متخليش الجزء الجاي النهاية كملها للاخر

• عجبني
عاش الجزء جامد

• عجبني
ليه كده يعني انتا قطعت فتره وماقولناش حاجه وأما التفاعل يقل عاوز تقفل القصه ماينفعش يا غالي

• عجبني
نورت المنتدى تانى ومن حلاوة الفصة مس عاوزها تخلص بصراحة مع تحياتى

• عجبني
حمدلله على السلامه يا مهاب تصدق ليك شخصية مستقله في الكتابه مع كل الشكر لمجهود الكاتب القدير اللي اتطوع وكتب باقي القصه بضغط من جمهور القصه
اعجابي شديد بقصتك ومنتظرك دايما

• عجبني
تسلموا ي شباب عل كلامكم الجميل💥 بس ف كذا حاجه حصلت ورا بعض خليتني اكره القصه نهائي زي مثلا اني الاقي القصه موجوده عل الواتباد حد منزلها وكأن هو اللي بيكتب وغير كدا حد عل انستا منزل القصه وغير كدا تفاعل القصه قل وطبعا دا بسبب اني غيبت فتره وعارف كدا... بس دي حاجات حصلت ورا بعض خليتني اكره القصه اصلا ومش عايز اكملها بس بردو مش قادر اخلي الناس اللي متابعاها تزعل... محتار فشخ بجد

• عجبني
  • محزن
  • حبيته
التفاعلات: Alexman69, ناقد بناء, ابيوسف و 3 آخرين
يا محترم بينك وبين نفسك أعتبر التعليق ده ب100علشان تعرف مدى روعة القصة ومدى اعجابنا بشخصيتك الجميله.. طبعاً أكيد حضرتك عارف ومتأكد إنك كاتب جامد أقسم لك أنا كنت متوتر جداً لما عرفت إنك مش حتكمل القصة ووراك أعضاء كتير يتمنوا إن القصة لا تنتهى أما بالنسبة لقلة الاحترام من الأشخاص اللى اقتبسوا قصتك ونزلوها فى الانستا والواتباد فالموضوع ده موجود بأستمرار ومتزعلش يا غالى دى ناس قليلة الذوق ويكفيك فخر إنك تعرف إن دى قصتك أنت فمتحرمناش من شخصك غالى وأتمنى متكنش السلسلة دى نهاية القصة مش الجزء اللى جاى لأن واضح إن لسه فى أحداث كتيرة مفتوحة ومحتاجة سلاسل مش جزء يا محترف..طولت عليك أسف..
مع خالص تحياتى...

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، ابيوسف و 121212
لا لا لا مينفعش تنهى القصة على كدا لا لسه فيها كتير دا على الاقل سلسلة رابعه ومعلش متنساش فتره غيابك اكيد اثرت شويه على التفاعل كمل والناس لما تلاقى القصة بتكمل اجزائها التفاعل هيزيد
عاش يابرنس القصة ممتعه ومن اجمل القصص على المنتدى

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ابيوسف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%