NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا دلوقتى بدور على عروسه وبصراحه أنا ميال للبيض مش بقلل من حد دا حتى بشوف صاحبه البشرة السمرة سكسى وكل واحده ليها جمالها الخاص بس انا بحس نفسى ميال اتجوز واحده بشرتها فاتحه وحاليا معروض عليا عروستين هما محترمين ومن بيت وكل حاجه حتى شكلهم جميل بس بشرتهم سمره ... أنا عارف أنه مش بالشكل وبروح الواحده نفسها واحترامها وادبها وأنها تصونك وكل ده بس بردو بعد الاحترام و التدين و العيله أنا محتاج اختار حاجه قابلها
هل أنا كدا طبيعى ولا تفكيرى كدا غلط

• عجبني
التفاعلات: Fuck Mind, karama, الختيار السوري و شخص آخر
أنا دلوقتى بدور على عروسه وبصراحه أنا ميال للبيض مش بقلل من حد دا حتى بشوف صاحبه البشرة السمرة سكسى وكل واحده ليها جمالها الخاص بس انا بحس نفسى ميال اتجوز واحده بشرتها فاتحه وحاليا معروض عليا عروستين هما محترمين ومن بيت وكل حاجه حتى شكلهم جميل بس بشرتهم سمره ... أنا عارف أنه مش بالشكل وبروح الواحده نفسها واحترامها وادبها وأنها تصونك وكل ده بس بردو بعد الاحترام و التدين و العيله أنا محتاج اختار حاجه قابلها
تفكيرك غلط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الختيار السوري, ghost_ghost, Cesar95 و 2 آخرين
لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع
كل واحد ليه زوقه و طموحاته

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري، ghost_ghost و MoM7F
تفكيرك غلط
بحس أن أنا لو رجعت عن تفكيرى ده وخدت البنت عشان الصفات الكويسه وكبرت دماغى من الشكل هبقى كدا عشت مع واحده أنا مش قابلها عشان هى محترمه

• عجبني
التفاعلات: الزبير الصعيدي, الختيار السوري, ghost_ghost و شخص آخر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ghost_ghost و MoM7F
بحس أن أنا لو رجعت عن تفكيرى ده وخدت البنت عشان الصفات الكويسه وكبرت دماغى من الشكل هبقى كدا عشت مع واحده أنا مش قابلها عشان هى محترمه
لا بص متظلمش حد معاك بس حاول تفكر في الموضوع بي طريقه تانيه يعني
انت محتاج حد يكون سند ليك شخصيته تكون حلوه تقدروا تتعايشوا مع بعض واحده تأتمنها علي ولادك و حياتك و بيتك
لو صفات ديه كلها موجوده متخليش حاجه زي لون بشره تقف قصادها في حاجات متتعوضش
ديه نصيحه بسيطه عامه انا مش بهاجمك في نهايه اذواق

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: the1255, ghost_ghost, MoM7F و شخص آخر
انت محتاج حد يكون سند ليك شخصيته تكون حلوه تقدروا تتعايشوا مع بعض واحده تأتمنها علي ولادك و حياتك و بيتك
لا أنا مش مدايق من كلامك بالعكس انتى معاكى حق الشمل
لا أنا مش مدايق من كلامك بالعكس انتى معاكى حق فعلا الشخصية وروح البنت اهم بكتير من شكلها بس انا بتكلم أن أنا بفضل دا يعنى بعد ما تبقى هى كويسه ومحترمه وكدا

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
لا أنا مش مدايق من كلامك بالعكس انتى معاكى حق الشمل

لا أنا مش مدايق من كلامك بالعكس انتى معاكى حق فعلا الشخصية وروح البنت اهم بكتير من شكلها بس انا بتكلم أن أنا بفضل دا يعنى بعد ما تبقى هى كويسه ومحترمه وكدا
**** يوفقك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و عاشق السكس فون
بص انت بتقول أن البنتين محترمين و من بيت كويس
افرض بقى لقيت البنت البيضه و بعد الجواز لقيتها شمال او كان ليها علاقات كتير قبلك و هتتجوزك عشان تكمل إلى هى بتعمله
راجع نفسك فى تفكيرك انت بتتجوز عشان تبنى بيت و اسره مش عشان تتفشخر بمراتك قدام الناس و الناس يفضلوا يبصوا انت واخد مين
اتكل على **** و اختار بنت من الاتنين و هى إلى هتصونك و تحافظ على بيتك فى غيابك

• عجبني
التفاعلات: MoM7F
طبيعى ده حتبقى حياة طويلة اختار الى تملى عينك عشان متعطش بعد الجواز و تظلمها

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و MoM7F
بص انت بتقول أن البنتين محترمين و من بيت كويس
افرض بقى لقيت البنت البيضه و بعد الجواز لقيتها شمال او كان ليها علاقات كتير قبلك و هتتجوزك عشان تكمل إلى هى بتعمله
راجع نفسك فى تفكيرك انت بتتجوز عشان تبنى بيت و اسره مش عشان تتفشخر بمراتك قدام الناس و الناس يفضلوا يبصوا انت واخد مين
اتكل على **** و اختار بنت من الاتنين و هى إلى هتصونك و تحافظ على بيتك فى غيابك
أنا فاهم كلامك وانت معاك حق أن أهم حاجه أن البنت تكون كويسه بس انا مش بتكلم عشان الناس تقول ولا تشوف أنا بتكلم عليا أنا فى نظرتى ليها

• عجبني
طبيعى ده حتبقى حياة طويلة اختار الى تملى عينك عشان متعطش بعد الجواز و تظلمها
أنا تعبت مش عارف اسمع كلام اللى بيقول خد اللى تعجبك و لا اللى بيقول انت بتبنى بيت مش هيفرق الشكل

• عجبني
أنا تعبت مش عارف اسمع كلام اللى بيقول خد اللى تعجبك و لا اللى بيقول انت بتبنى بيت مش هيفرق الشكل
طيب ما الى تعجبك ممكن برضو تكون بنت شاطرة و تبنى بيت و كل حاجة

• عجبني
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و عاشق السكس فون
الاهم من كل ده انك بعد ماتتجوز متحرمناش اننا نتفرج على جسمها بالسمتيانه والكلوت ونشوف كسها ونتمتع

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%