NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عشيقة زينب

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليلة امس الجهاز التليفون بتاعى حصل له update، UI6, ANDROID 14 , و كنت مشغولة قوى عريانة مفشوخة بين زينب و عشيقها و ضيوفى وفد كبير قوى من دول العالم جاء ينيكنى فى كل الأوضاع وبكل لون ،و مبسوطة مستمتعة قوى قوى سحر النيك سحر جميل. و قمت دلوقت اتناك عليكم و معاكم لقيت عدد النقاط عندى نزل فجأة بدون سبب معروف و بقيت 0 ZERO . حسيت بكسى اتوجع و تقلصات كدة جامدة قوى و باجيب اوتوماتيك على نفسى من غير زبار و لا اى كساس و لا لحس ولاحاجة ..
معلهش انا ساذجة و موش عارفة اى حاجة بس عاشقة للنيك بالهبل اتجنن من متعة النيك
ممكن حد يشرح لى انا رجعت 0 ZERO ليه .. يا اهلا يا مرحب انا كدة رجعت بيبى KG1 نيك و كل العاشقين ح ياخدونى ينيكونى من اول وجديد و يمتعونى قوى ..
بس الواد ابن عشيقى جاى النهاردة يقعد عنى و راح احكى له كل الأسرار بينى وبين ابوه و أمه و كل أوضاع النيك ومتعته مع ابوه و ح أعلمه و ح اخليه ينيكنى قوى ويجيب جوايا اللبن بتاعه كله ..
عارفين ؟
انا احبكم كلكم
وعشقت النيك فعلا علشانكم
اموت فى كل كس هنا و كل زوبر و ينيكنى لما اموت معاكم
باى

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Teka44, kingoffighter23, سافل هيجان و 2 آخرين
ليلة امس الجهاز التليفون بتاعى حصل له update، UI6, ANDROID 14 , و كنت مشغولة قوى عريانة مفشوخة بين زينب و عشيقها و ضيوفى وفد كبير قوى من دول العالم جاء ينيكنى فى كل الأوضاع وبكل لون ،و مبسوطة مستمتعة قوى قوى سحر النيك سحر جميل. و قمت دلوقت اتناك عليكم و معاكم لقيت عدد النقاط عندى نزل فجأة بدون سبب معروف و بقيت 0 ZERO . حسيت بكسى اتوجع و تقلصات كدة جامدة قوى و باجيب اوتوماتيك على نفسى من غير زبار و لا اى كساس و لا لحس ولاحاجة ..
ممكن حد يشرح لى انا رجعت 0 ZERO ليه .. يا اهلا يا مرحب انا كدة رجعت بيبى KG1 نيك و كل العاشقين ح ياخدونى ينيكونى من اول وجديد و يمتعونى قوى ..
بس الواد ابن عشيقى جاى النهاردة يقعد عنى و راح احكى له كل الأسرار بينى وبين ابوه و أمه و كل أوضاع النيك ومتعته مع ابوه و ح أعلمه و ح اخليه ينيكنى قوى ويجيب جوايا اللبن بتاعه كله ..
عارفين ؟
انا احبكم كلكم
وعشقت النيك فعلا علشانكم
باى
احب شقاوتك🔥

عارفين ؟
انا احبكم كلكم
وعشقت النيك فعلا علشانكم
باى
تعالى و انا امتعك على الاخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%