NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال قصه ادم نصف مصري نصف روسي ـ حتي الجزء الرابع 25/8/2023

عاشق نفسه

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
2 أغسطس 2023
المشاركات
62
مستوى التفاعل
176
نقاط
25
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مرحبا بالجميع
اسمى ادم يصادف اليوم عيد ميلادى العشرين
مولود لام روسيه واب مصرى
ارتبط والدى بامى عندما كان يدرس فى روسيا بدايه الالفيه الحاليه وبعد ان انجبتنى امى بسنه قرر والدى العوده الى مصر واعترضت امى واخذتنى وهربت دون ان يجد سبيلا لايجادنا وانتقلت بى الى اوكرانيا وسط بعض اقاربها واصدقاءها هناك
ولان زواج ابى منها لم يكن موثقا رسميا وكانت فى دوله اخرى غير موطن ولادتى فقد كانت حضانتى معها قانونا
وعاد ابى الى مصر وكلما حاول الاتصال بها او التواصل معى كانت تتهرب
وبعد وصولى سن الحاديه عشر بداءت قصتى فعلا
كنا نقيم فى سكن مشترك انا وامى بغرفه ويوجد ٥ غرف اخرى بها رفقاء سكن
بداءت اطلع على عالم النساء من الداخل نساء كثيرات بالمكان عاريات ومتحررات
وبداءت تدب الحياه داخل جسدى الصغير
اعود من المدرسه تكون امى فى استقبالى ناكل ثم تذهب هى الى العمل وانا اذاكر قليلا والعب قليلا وانتقل بين غرف السكن
كانت بدايتى مع احدى زميلات امى بالعمل وتسكن فى سكن مستقل مع صديقها قريب من سكننا المشترك
كنت اذهب اليهم دائما العب مع صديقها كان مدرب رياضى للفنون القتاليه والعاب القوى كنت استمتع برفقته كانه ابى او اخى الكبير يعلمنى ويدربنى وتساعدنيا جينا صديقه امى بالدراسه والمذاكره كانت جميله حمراء الشعر متناسقه القوام
وانا كنت صغير لكن فارع الطول والعرض من اصولى العربيه ابيض البشره بعيون زرقاء كعيون امى كنت احب جينا جدا وهى كانت اجمل من اعرف من صديقات امى ومثال الانوثه والجمال بالنسبه لى
اما صديقها بى واهو اختصار لاسمه فكان متحرر جدا ولا يمنع نفسه من شئ الا الخمور والمخدرات لكونه رياضى اكاديمى اما جينا فكانت تشرب وتدخن ايضا
استمرت حياتى هكذا بعض الوقت كنت اسمع جينا وبى وهم يمارسون الجنس معظم الليالى التى ابيت معهم فيها وايضا كنت المحهم نهارا يفعلون ذلك
بداءت مبكرا جدا علامات البلوغ عندى بدون اسباب
حتى ان مدرستى قامت باجراء تحاليل لى وكشف طبى
زياده فى هرمونات النمو وهرمون الذكوره
ظهر ذلك سريعا على طول قامتى وصوتى قليلا وحجم قضيبى
كنت افتقد الاب فى تلك المرحله وكان بى البديل المتاح وكانت جينا مشتركه بالتأكيد اما امى فكانت بين العمل والاصدقاء غير منتبهه لى تماما حتى انه يهئ للقريبين انى اعيش فعليا مع جينا وبى
ذات ليله فى احد الاعياد شربت جينا المثير وكانت فى حاله سكر شديده وظلت ترقص وتغنى وشاركها بى وشاركتهم ايضا ويومها شاهدت مداعبات جينا وبى الجنسيه من قبلات واحضان ولمسات خفيه وظاهره
لم يكن بى سكران ولكنه كان منطلق جدا وغير عابئ بوجودى
وانا انتصب قضيبى وزاد عرقى وانتفخت عروق جسمى كلها
جينا جميلتى وصديقتى الكبيره وبى بديل ابى فى ممارسات جنسيه شبه فاضحه
انتهت بحمل بى لجينا والدخول الى غرفتهم
حاولت التلصص ولم استطع ولكنى كنت اسمع بوضوح جدا اصواتهم اثناء ممارسه الجنس وكلمات جينا القبيحه جدا التى لم اعتادها
كانت حالتى سيئه جدا وكنا نهارا فخرجت للمرور على حديقه الحىولمقابله اصدقائى وزملاء المدرسه
وكنت فى شده الهياج الجنسى وكلما تحركت شعرت بالم قى قضيبى وخصيتاى
جلست بعض الوقت فى الحديقه اشاهد بعض اصدقائى يلعبون وغير قادر على المشاركه معهم ثم عدت للمنزل عند جينا وبى كانز قد انهوا ما بدؤوه
حدثنى بى الى اين ذهبت ولاحظ اضطرابى الشديد وفهم الامر فواجهنى فورا هل شعرت بالاثاره من افعالى مع جينا
فاجبت بخجل نعم وسألنى عن شهورى فاخبرته بالالم الذى اشعر به فى خصيتاى وقضيبى وظل يضحك ويضحك وانا فى قمه خجلى وغضبى ونادى جينا واخبرها ادم كبر وبقى بثار عليكى وعلى علاقتنا واحسست بالاختناق وصعدت الدماء الى رأسى وثورت من شده الخجل من كلامه وظللت اقول كلام غير مرتب ولا مفهوم بصياح وغضب سكت بى بينما اخذتنى جينا فى حضنها لتهدئنى سكت وهداءت فعلا لم تكن اول مره تحضنى جينا ولكن اليوم كان مختلف
طلبت منى جينا ان ادخل الحمام واجلس بالمغطس قليلا كان الجو شديد البروده ولكن فعلت ما قالت وفوجئت بجينا وبى يدخلون الى الحمام وانا عارى تمام لا يستر جسدى الا الماء والرغوه بالمغطس تاسف بى واخبرنى انه اسف على اغضابى بكلامه وانصرف
واخبرتنى جينا وهى تجلس بجانب النغطس انى بسن حرج وهرمونات زائده لن تعطينى فرصه لعيش طفولتى بل انتقلت للمستوى التالى فورا وهو مستوى المراهقه
وان تغير تلك الهرمونات يسبب لى الغضب وانى يجب ان اتحكم بغضبى واثارتى وانها ستكون معى
فى تلك الليله عادت امى من عمل دام عده ايام وذهبت معها للسكن المشترك كنت اتردد عليه شبه يوميا طبعا اثناء سفرها ولكن ذهبت للاقامه هناك
جاء الليل ولم استطع النوم من الاثاره وخرجت بهدوء من الغرفه الى الصاله المشتركه للسكن جلست قليلا كانت هناك اثنتان من الجيران يجلسن فى هدوء احداهما تذاكر والاخرى تتصفح الانترنت من الهاتف
جلست مثارا امامهم ممسكا بهاتفى اقرب اجسامهم واتفحصها بكامير الموبيل بدون ان ينتبهوا لى واقارن اجسامهم بجسم جينا
نعم جينا فى الظاهر كانت بمثابه ام ولكن من داخلى كانت هى معنى الانثى الحقيقى
شعرت بالاثاره الزائده جدا عن الحد وزاد الموخصيتاى وقضيبى ولم استطع ان انام او اهدى الا فى الصبحاح واستيقظت امى وايقظتنى للذهاب الى المدرسه
ذهبت شبه مريض ومتكاسل جدا
وانتهى اليوم ولم اعود للسكن مع امى بل ذهبت لبى مكان تدريبه واخبرته بكل ما اشعر به بلا خجل فعلا عن اثارتى والمى المستمر
طمىننى بى وشرح لى تطورات مرحله البلوغ وتغير المزاج والم النمو والاحتقان وهكذا
ارتحت قليلل بعد الكلام معه لكن انهى الموضوع بكلمات ازعجتنى جدا
بى : تحتاج لمساعده لن استطيع تقديمها لك ولا اى من زملائك الصغار جينا ستتولى هذا الدور
تعالى غدا بعد المدرسه للبيت وسنتكلم
حاولت ان افهم معنى كلماته الا انه امرنى ان ادخل الى التمرين لتفريغ طاقتى
فعلت واتحت قليلا
وذهبت للسكن اكلت وكنت مرهق جدا من قله النوم والتمرين فنمت
الجزء القادم جينا مرشدتى فى الجنس ومرحله البلوغ


كتجربه اولى فى القصص الايروسيه احب ان اسمع اراءكم
مشكور كل من قام بالرد واعدكم بعدم التأخير


الحلقه الثانية جينا مرشدتى السريه

استيقظت صباحا فى قمه اثارتى مره اخرى قضيبى المنتصب وحراره جسدى المرتفعه والالم فى خصيتاى
ذهبت الى المدرسه ومضى اليوم ثقيلا جدا الل من بعض اختلاس النظرات الى مدرساتى وبعض البنات من زميلات الدراسه والاصدقاء
خرجت من المدرسه الى التدريب فورا وقابلنى بى واخبرنى ان ارتاح اليوم وانه سينهى اعماله ويأتى الى البيت وان جينا فى انتظارى بالبيت
اعطانى بعض الاشياء مغلفه فى صندوق صغير لاوصلها لجينا
وذهبت الي منزل جينا وبى
جينا : وهى تحتضننى بقوه تعالى ادم الى الداخل
ادم : ارسل بى لكى هذا الصندوق
جينا : نعم اعرف انها اشياء لك انت وسأعلمك استخدامها اليوم
ادم : لى انا وما هى
جينا : كل فى وقته
انهت جينا ما كانت تفعله فى المطبخ وخرجت بكوبين من العصير الطازج من خليط فواكه
جينا : يساعدك هذا المشروب على الاسترخاء ويرفع طاقتك
معنا ساعتين قبل وصول بى لنأكل سويا
دعنا لا نضيع دقيقه واحده
ادم : انا متفرغ تمام
جينا: اذهب الى الحمام ولتاخذ دش سريع وانتظرنى
دخلت الى الحمام وخلعت ملابسى ودخلت الى المغطس نظفت نفسى جيدا وجلست بالماء البارد فقد كان يريح خصيتاى جدا
دخلت جينا ترتدى تى شيرت رياضى طويل الى ركبتيها تقرييا
وجلست بجوار المغطس كنت اجمع الرغوه فوق منطقه قضيبى حتى لا ترى جينا انتصاب
بداءت جينا بالكلام
جينا: ادم اليوم سوف اساعدك وارشدك لمرحلتكوالجديده فى الحياه
وليكن لقاءنا وما يحدث من اليوم سرنا الكبير الذى لن نشاركه مع اى شخص حتى بى
ادم : لكى ما تريدين بلا شك ورفت اصبعى لناخذ عهد
جينا لنقم ببعض المساج اولا قم الى طاوله المساج
لم اكن استطيع ان افعل ذلك من خجلى من انتصاب قضيبى
ادم : لا استطيع ان افعل فانا عارى تماما
جينا : ساخرج ولتلف جسمك بالفوطه وتنام على الطاوله على وجهك
ادم : تمام
خرجت جينا وانا نشفت جسدى بفوطه ولففت اخرى على وسطى وانتقلت للطاوله
دخلت جينا مره اخرى
جينا : لنبداء الدرس ولتبداء الاسرار بيننا من الانو
ادم : ليكن
جينا بداءت فى تمسيج ظهرى بيدها الخبيره مع وضع بعض الزيت من زجاجه زيت المساج رائعه الرائحه
جينا : مرحلتك الان هى مرحله وسطيه بين *** يلعب ورجل كبير يمرح
تسمى مرحله البلوغ والمراهقه تغير الصوت وظهور الشعر فى مناطق معينه كالعانه والابط والذقن
يصاحب ذلك تغيرات فى منطقتك الحساسه هل تعرفها ؟ ادم : سكوت مع مفاجأه من مجرى الكلمات ثم نعم اعرفها بخجل
وما زالت يد جينا تتجول على ظهر ادم من الرقبه حتى اخر ظهره
جينا : هل يمكن ان تطرح الخجل بعيدا من اليوم وليكن كلامنا واضحا ونسمى الاشياء باسماءها
ادم : يمكن ولكن
جينا : بدون لكن دعنا نصل لتلك المنطقه بهدوء
ادم :تمام
جينا :هل تشعر بالم فى قضيبك وخصيتاك
ادم: بخجل نعم
جينا :منذ متى
ادم :منذ عده ايام فقط ولكن الالم يزداد وينقص
جينا : متى يزداد تحديدا
ادم: استيقظ على ذلك الالم احيانا ويصاحبه شده قويه فى جلد ٠٠٠٠
جينا: فى جلد قضيبك
ادم: نعم
جينا :وهل يكبر حجمه
ادم :نعم
جينا :هل يمكن ان تنام على ظهرك
انقلب ادم
جينا :مرتاح اكثر وهى تنظر الى انتفاخ قضيبه الظاهر
ادم :لا
جينا :لماذا
ادم كنت مرتاح اكثر عندما لم اكن انظر لوجهك مباشره
كما انى خجل من ذلك واشار بعينه الى انتفاخ قضيبه
نظرت جينا لقضيبه ثم نظرت الى وجهه
جينا : قلنا سنترك الخجل وما يحدث بيننا يظل بيننا
ادم :لنحاول
جينا : هل تنظر لاجساد البنات يا ادم زميلاتك مثلا هل تحب احداهن
ادم بخجل: لا لم اجد بينهم من اهتم بها شخصيا ولكن
جينا :ولكن ماذا ؟...من تهتم بهن وتنظر لجسدها ؟
ادم :مدرستى الانسه 'انيا ' و 'داريا ' رفيقه السكن
و ....
جينا : اكمل بلا خجل
ادم :وانت يا جينا
جينا اعرف ذلك ولا امانع يا ادم
ادم :حقا
جينا: نعم لا امانع اطلاقا
ولكن لماذا كلهم كبيرات يا ادم
لماذا لا تنجذب لزميلاتك الصغيرات
ادم :احبهم ولكن ...
جينا: بلا خجل اتفقنا
ادم :اقصد انهم مختلفات فى الشكل ورفيعات وهكذا تفهمين ؟
جينا: لا افهم واريدك ان توضح وهى ما زالت تدلك صدر ادم وذراعاه وبطنه يالزيت
ادم: اقصد ان زميلاتى مختلفات صغيرات وبلا ....
جينا: بلا ماذا
ادم :بلا صدر
جينا :هل تحب الاثداء
ادم :بخجل وهو يدير وجهه الناحيه الاخرى نعم
جينا: وهى تجذب وجهه فى اتجاهها مره اخرى
هل تذكر اول دروس القتال معى ومع بى منذ سنوات ؟
ادم: نعم
جينا :هل تذكر التواصل البصرى
ادم :نعم اذكره
جينا ؛ماذا تذكر ؟
ادم: احافظ على التواصل البصرى دائما مع الخصم لدراسه حركاته وسكناته وردود افعاله وارسل له رساله عبر تواصلى البصرى لجذبه الى منطقه اريدها سواء ذلك بتهديده بالنظره لزعزعه ثقته او باظهار الخوف منه ليفتح دفاعاته ويهاجم
جينا: رائع يا ادم
وسوف تستخدم ذلك الان ودائما ولكن بصوره مختلفه
حافظ على تواصلك البصرى معى الان اعطنى الثقه لاتحدث معك بحريه واظهر الثقه فى نفسك' فلا تخجل الرجال بل يخجل ******* هل انت *** ادم ؟
ادم : لا
جينا: لنرى ؟
انظر فى عينى واخبرنى هل تحب اثداءى ؟
ادم: بخجل نعم
جينا :رساله خاطئه ارى *** خجول وليس رجل واثق بنفسه
ادم :نعم احب ان انظر الى اثداءك ومؤخرتك وجسدك كله
جينا :هذه رساله جيده ولكن ما زالت ضعيفه
ادم :احب ان انظر الى جسدك كله وعيونك وشعرك واحب اثداء الانسه انيا الكبيره
واثداء داريا المنتصبه الحلمات هل هذه رساله جيده
جينا :وهى تصفق رائعه ولكن
ادم: ولكن ماذا ؟
جينا :لغه جسدك غير مستقره
ادم: كيف ؟
جينا :احمر وجهك وانتصب قضيبك وضممت فخذاك عليه وشدت عضلات بطنك وانت تتكلم بذلت مجهود ولكن سنعمل على ذلك
كانت جينا تشعر بالبلل يتسرب بين فخذيها يفيض من مهبلها وانتصبت حلمه ثديها
وتختلس النظرات الى قضيب ادم الذى يقارب حجمه حجم قضيب بى مع اختلاف السن
جينا : ادم لكى يستمر هذا الدرس يجب ان تهدئ قليلا
ادم :لا استطيع يا جينا يؤلمنى جدا وكلماتنا زادت ذلك
جينا : هل تعلم ماذا يفعل الاطباء لشخص تعرض لحادث
ادم :يسعفوه
جينا :اولا اسعفات اوليه ليحافظوا على حياته مع فحص دقيق لتحديد الاضرار ثم علاجها
ادم :تمام
جينا: هذا ما سوف نفعله الان
ادم :كيف ؟
جينا : اولا نسعفك ونفحصك
ادم : كيف
جينا : هل تثق فى وتريد ان اساعدك حقا ؟
ادم: طبعا
جينا: اريد برهان
ادم :ايما تريدين
جينا اخلع الفوطه وارنى قضيبك اتفحصه
ادم مع شعوره بالخجل والاثاره معا هذا صعب
جينا : ساساعدك
ادم : لا استطيع
جينا وهى تلف فوطه صغيره وتطويها كالضماده نلغى التواصل البصرى مؤقتا
وضعت الفوطه المطويه فوق عينيه
جينا :هل انت مرتاح الان
ادم :قليلا
جينا :فلنسكت قليلا ايضا
مدت يدها لتفتح الفوطه لتجد قضيب ادم المتصلب الابيض الكبير جدا على سنه قد يكون مناسب لبنيته الجسديه واصوله العربيه ولكنه بحساب ذلك ايضا طويل وغليظ ومنتصب لابعد الحدود
كان ادم يشعر بالهواء على قضيبه ويشعر كان نظرات جينا الى قضيبه تلهبه اكثر
كان قضيبه ينبض كان له قلب مستقل
لدرجه ان قضيبه تحرك عده مرات
اثار ذلك جينا جدا لدرجه انها تأكدت من ان ادم لا يرى شئ ثم لمست ثدياها بيدها مداعبه حلمتها المنتصبه
جينا : بصوت مبحوح قليلا من الاثاره
نحتاج لوضع كريم مرطب على قضيبك وتدليكه قليلا لتقليل التهاب الجلد
ادم: لا يجيب اخذت جينا علبه كريم من صندق الذى احضره ادم من بى ووضعت القليل على يدها
وامسكت قضيب ادم
انتفض ادم حتى ترى انه ارتفع بكامل جسده عده سنتيمترات عن المنضده
شعر برعشه من كل عصب داخل جسده
ظلت جينا ممسكه بقضيبه بدون ان تحركها ويدها الاخرى تمررها على صدر ادم ليهدئ
بعد ثوانى بداءت تحرك يدها على قضيب ادم صعودا ونزولا لتوزع الكريم عليه تعمدت عدم لمس راس قضيبه فى البدايه
واخذت تمرر يدها الصغيره التى لم تكن تحتوى قضيبه ولا عرضا ولا طولا
صعودا ونزولا مع الكريم وتزيد كريم على يدها مره اخرى
جينا: بصوت غلبته المحنه والاثاره : مرتاح ادم ؟
لم يجيب ادم
كان يكتشف احساسا جديدا كليا بيد جينا
اول يد توضع عل قضيبه غير يده واول تدليك لقضيبه اصلا
ازداد انتفاخ قضيبه واثار ذلك جينا اللتى انتفضت مرات متتاليه لتعلن وصولها الى الرعشه الجنسيه بدون فعل شئ ولا حتى لمس نفسها
كانت مثاره بشكل جسد الصغير امامها وقضيبه البالغ
مرت عده دقائق وهى تدلك قضيبه وهو ساكت تمام الا من بعض تأوهات خافته تثير حينا
لم يفرغ قضيبه ومن جهه ادم لم يكن يفكر فى شئ نهائيا فقط ارتفاع الالم بخصيتيه وقضيبه ولكن تحول الالم بهم الى لذه
بعد عده دقائق اخرى ازداد الالم واللذه واعلن قضيبه التحول الاخير انتفخت راسه وشد جلده على اعلى مستوى وبداءت دفقات المنى فى الخروج لاول مره مرتفعه الى اعلى ساقطه مره اخرى على بطنه وفخذيه
صرخ ادم من اللذه وصرخت معه جينا عندما كانت تصل لذروتها للمره الثانيه بدون ممارسه جنس او ختى لمس نفسها
انهت جينا تفريغ قضيب ادم من المنى وتنظيف جسده بالفوطه من اثار المنى
وهى تنظر الى القضيب الذى بداء فى الانكماش
جينا : يمكنك ان تدخل الى المغطس مره اخرى
ادم: بلا كلمه واحده نزل الى المغطس. عاريا بدون ان ينظر لجينا نهائيا
خرجت حينا من الحمام وعادت بعد قليل كان ادم قد نظف جسمه مره اخرى وارتدى سرواله التحتى
وجلس على كرسى فى الحمام رجعت جينا
جينا سننهى اليوم درسنا عند هذا الحد ولكن لتخلع مره اخرى سروالك لاضع لك بعض الكريم على قضيبك احضرت الكريم ووقف ادم وانزل سرواله وجلست جينا امامه على الارض ليكون قضيبه امام وجهها تمام
ودلكت قضيبه نصف النائم بالكريم وخصيتاه
جينا هذا الكريم لتنشيط وتغذيه العضلات وتقايل التهاب جلد قضيبك ومساعدته على النمو
لم ينطق ادم نهائيا
خرجت جينا من الحمام ولبس ادم ملابسه وخرج خلفها
جلست جينا بعد ان ارتدت روبا ثقيلا امام المنزل على كرسى وخرج اليها ادم
جينا: ادم بداءا من اليوم ما يحدث سر بيننا تمماما لا احد يعلم به ولا حتى بى
لو سئلك ستقول تكلمنا فى السن والبلوغ وتغير الهرمونات
ادم :تمام
جينا :ارتاح قليلا حتى يأتى بى لنأكل
ادم: لا سوف اذهب للسكن لانام واكل مع امى
خرج ادم وهو يفكر ويكاد يطير من السعاده ممكا حدث تجربه جديده كليا وشعور رائع ومع من مع جينا نموذج الانثى فى نظره
حولت الالم الى لذه بيديها
وجعلت الكلام البذئ الذى يخجل منه الى متعه ذهب ونام بلا اكل يحلم احلاما جميله ليست جنسيه عامه ولكن رومانسيه يتخللها الجنس ومع من مع جينا الانثى الاولى فى حياته الصديقه المقربه له حتى انها تكاد تكون امه
فى نفس الوقت كانت جينا بمنزلها عاريه تماما فى الحمام تداعب كل ما تصل اليه من جسدها العاري وتكب شهوتها مرات ومرات متتاليه
انتهى الجزء الثانى
نلتقى من جديد فى الجزء القادم

االحلقه ٣
نكمل بالعاميه المصريه لما لها من قبول لدى الجميع
بناء على طلب YASSER16
صحى ادم من النوم نشيط ومبسوط من احلامه الجميله
لبس ملابس المدرسه وجهز فكار سريع وخرج من الغرفه على المدرسه
عند باب السكن قابل زميلته فى المدرسه واسمها زويا كانت بنوته صغيره قلبوظه بعيون خضر وجسم ابيض محمر بجمال طفولى لذيذ
ادم زويا بتعملى ايه هنا
زويا احنا بننقل هنا السكن واول يوم لينا انهارده وبننقل اشياءنا انت رايح فين بلبس المدرسه دلوقت
ادم بلبس المدرسه فى ميعاد المدرسه اكيد رايح المدرسه
حطت ايدها على جبين ادم : وبضحك انت مريض يا ادم انهارده اجازه المدرسه
بص ادم فى تليفونه ولاقاها فعلا بتتكلم صح
ادم يبقى انا صحيت علشان اساعدك فى نقل حاجاتك لغرفتك
فرحت زويا جدا بمساعده ادم
زويا السكن مكنش عاجبنى وبعيد عن المدرسه وزحمه لكن بوجودك هنا ادم امش هيبقى سئ للدرجه
ساعدها ادم هى ومامتها واتعرف بيها واختلس الكثير من النظرات لجسمهم سواء زويا او مامتها اللى كانت بيضاء ممتلئه الجسم بس زياده الوزن كانت فى مكانها الصحيح بالظبط صدر كبير وطيز مذهله رجراجه وطول حوالى ١٦٠ سم ورجلين مصبوبه باتقان وملابس ضيقه ومكشوفه مثيره جدل
رجعت ام ادم من الشغل كان ادم نظف الغرفه وانهى اعمال منزليه متأخره و اجبات متاخره
جينا بعتتله رسايل انه لازم يعدى عليها ضرورى
اكل مع مامته من اكل جايباه معاها وخرج لجينا

جينا : اخبارك ادم
ادم : ممتاز
جينا : والوجع اخباره ايه بعد جلسه امبارح
ادم : جلسه ايه ووجع ايه
جينا وهى تمسك كتف ادم : تقصد ايه
ادم : انت اللى قصدك ايه
جينا : ادم انت مش جيت امبارح بعد المدرسه وحصل حاجه كده
ادم : ده حلم انت عرفتى حلمى ازاى
جينا ضاحكه : مش حلم ادم
ادم : مذهول مش حلم ازاى
تقصدى انه حقيقى
جينا : مش حلم يا ادم كان حقيقه
كان حقيقه
فعلا ادم من جمال تلك اللحظه كان فاكر ان اللى حصل مجرد حلم جميل
شعر ادم بالاحراج الشديد وهو يراجع الاحداث
ايه اللى بالظرط كان حقيقى
خدته جينا فى حضنها وبقى وشه على صدرها كله كان حقيقى ادم : المساج ؟
جينا : حقيقى ادم وا.....
جينا كله كان حقيقى انت مثلا جاى ليه دلوقت
ادم انت قلتى تعالى ضرورى
جينا وليه طلبتك تيجى
ادم مش عارف
اشارت جينا بعلبه الكريم
علشان اساعدك فى انك تستعمل الكريم زى امبارح
احمر وجه ادم جدا وبدء يفتكر وبدءقضيبه ينتصب تانى
شافت جينا كسوف ادم وانتصاب قضيبه
جينا نستعمل الكريم هنا ولا فى الحمام
سكت ادم
اخذته جينا من ايده ودخلت الاوضه اللى بنام فيها اما يبات معاهم
جينا عاوزين نخلص قبل بى ما يرجع البيت ده سر بينا
انت بتحط لنفسك الكريم فاهم ؟

ادم فاهم
جينا اخلع هدومك كلها
خلع ادم هدومه كلها وانتصب قضيبه بشده
وايده الصغيره مكنتش مغطيه قضيبه الكبير المنتصب
اتمدد ادم على السرير وجلست جينا جنبه على الكرسى
وهو مكسوف وماسك قضيبه بيخبيه
جابت جينا فوطه وحطيتها على عين ادم
هدى شويه وحس بايد جينا بتشيل ايده من على قضيبه وضع ايده جنبه وساب نفسه لجينا
بداءت جينا بتدليك قضيب ادم بايدها بدون كريم وانت ايد على قضيب ادم وايد بين رجليها بتلاعب نفسها
ارتخى جسم ادم وبداءقضيبه يشد جدا
جينا بعدت ايدها ثوانى وهى بتجيب شهوتها اول مره
وبعد كده مسكت قضيبه بايدها الاثنين تبلهم من عسلها تجيبه بايدها وتدعك بيه قضيب ادم
لاحظت جينا ان قضيب ادم اقرب فى العرق لقضيب بى ولكن اطول حاجه بسيطه
اتاكدت جينا ان ادم عينه متغطيه وهزلت ببقها على قضيب ادم تمصه وتلاعبه بلسانها وايدها
ادم كان حاسس بالمتعه وبس مش حاسس دى ايد جينا ولا شفايفها كريم ولا ريق جينا على قضيبه
ثلث ساعه كامله عدت لحد ما بداءقضيب ادم يفرغ اللبن وقذف بشده عده قذفات منها اللى فى بق جينا ومنها على وشها وعلى بطنه
كانت جينا بتجيب شهوتها للمره الرابعه مع ادم
حطت جينا المريم على قضيب ادم اللى لسه شبه منتصب وبداءت بتدليكه لحد ما شرب الكريم
شالت جينا الفوطه من على وش ادم وبصت فى عينه وقالت استمتعت ؟
ادم سيبينى مش عاوز اصحى من الحلم ده
باسته جينا بوسه بطيئه من شفايفه وهى شبه نايمه بصدرها على صدره وقالتله مش حلم يا ادم مش حلم
قام ادم لبس هدومه وخرج رجع السكن معرفش يكلم حينا يقول ايه فخرج على طول
قابل ادم زويا فى غرفه المعيشه المشتركه وكانت امها قاعده مع امه بيتكلموا فى امور كثيره منها انهم يعملون فى نفس الشركه
ام زويا : بتعرف تتكلم عربى يا ادم ؟
ادم : لا
ام ادم :لم يعيش ابو ادم معه فتره كبيره لتعليمه العربي
ولد ادم بروسيا وسافر ابوه الى مصر وانا انتقلت الى اوكرانيا ومتواصلناش تانى نهائى
زويا : انا كمان لم اقابل ابى من ٥ سنوات ولكنه يتواصل مع عن طريق التليفون فهو الان فى روسيا
قام ادم للغرفه مستأذنا منهم
ام ادم : هروح لادم انت جيتى عليه هو دايما بيسئل عن باباه وليه مشبيتواصل معاه
زويا : انا هروح لادم انا اصلا عاوزه انا وهو نكون اصحاب
ذهبت زويا الى ادم الذى كان قلع معطفه وملابسه ولبس ملابس النوم
دخلت بدون طرق الباب
ادم : اهلا زويا تسمعى عن الخبط على الباب
ابتسمت زويا بخجل وقالت اسفه
ادم ولا ؤهمك
جلست زويا بجانب ادم على سريره
وقالت عاوز تتكلم عن باباك
ادم : عاوز اتكلم مع بابايا مش عنه
انا معرفش غير انه مصرى والعرب مش بيسيبوا ولادهم ويمشوا كده
زويا ضمت نفسها على ادم وباسته من خده
نظر ادم لزويا وبداءيثار جنسيا تانى وقضيبه ينتصب تانى
بص لوش زويا الجميل وعنيها الطفوليه والجذابه وجسمها الصغير
قارن فى عقله بين جسمها وجسم جينا
الوضع مختلف جدا
بس لكل واحده جمالها بسمءتحيل حد يجيب جمال جينا
زويا ادم انت شردت فى ايه
ادم لا ابدا مفيش
زويا عاوز تبوسنى من شفايفى ؟
ادم انتفض من الكلمه
ومردش
ضحكت زويا بطفوله وقامت وقفت عند مكتب ادم وقالتله انت الخسران
كانت زويا بالشكل صغيره بس جوه عقلها كانت كبيره وفاهمه كل حاحه كمان
قعدت تتكلم عن باباها وعن المدرسه وعن مامتها وادم انسجم معاها ومستنفى فرصه منها عاوز يبوس شفايفها
عاوز يبوس زويا زى ما شاف بى بيبوس جينا
هو معرفش يبوس حينا جينا هى اللى باسته
ادم زويا
زويا نعم ادم
ادم انا ....
زويا قربت منه عاوز تبوسنى وتحضنى
ادم اه بس
زويا هنتعلم مع بعض انا كمان مبوستش حد قبل كده
حط ادم ايده ورا ظهر زويا وضمها وحط شفايفه فى شفايفها
وباسها مص شفايفها بشفايفه واخد كل شفه مره بين شفايفه يمصهم
شاف بى كتير بيبوس جينا كده
ساحت زويا فى ايده خالص
وقعدت على السرير
زويا قالت لادم ده جميل اوى
واتكسفت وطلعت من الغرفه بسرعه
نام ادم على سريره بعد ما تغطى كويس ومامته طفت النور ونامت هى كمان
وفضل ادم صاحى يفتكر اللى حصل ما جينا وجسمه يسخن وقضيبه ينتصب على الاخر
بداء يدلكه بايده زى ما جينا كانت بتدلكه
وشد قضيبه اكتر واكتر
افتكر بوسه زويا
وابتسم واستمتع وهو بيفكر وانتفض قضيب ادم وبداء ينزل قذايف قضيبه جوه هدومه وطلعت منه صوت ااه اثناء قذفه واستريح قضيبه وناااام للصبح
طلعت امه شغلها وفضل هو نايم فى سريره لحد ما مشيت
وقام خد دش وهو فى الحمام فتحت زويا الباب ودخلت وادم بيستحمى وباب الحمام مفتوح
وشافته زويا بيلعب بايده فى قضيبه
وشافها ادم وفضلوا باصين لبعض من غير رد فعل

الحلقة الرابعة

بعد ما زويا دخلت على ادم الاوضه وشافته بياخد.دش وبيلعب فى قضيبه

خرجت تانى بسرعه
وقفلت وراها الباب
زويا يمكن كانت شكلها وتصرفاتها طفوليه لكن من جواها مكنتش كده
ذكيه ونبيهه ومطلعه على كل حاجه ودايما عندها مصادر لمعلوماتها على الانتر نت
فكانت سابقه سنها فى كل شئ بعد حوالى ساعه راحت تانى لادم الغرفه خبطت ودخلت
كان ادم بيقرا فى كتاب فى ايده ونايم على السرير
دخلت زويا زقته ونامت جنبه
وسعلها ادم وساب الكتاب وهما الاثنين نايمين على ظهرهم وباصين للسقف
زويا انا عامه المفروض ابقى اسفه على دخولى من غير استئذان بس انا مش اسفه
انا مبسوطه يا ادم
مبسوطه ببوسه امبارح ومبسوطه انى شوفتك انهارده عريان
ده شال تكليف كبير بينا وقربنا من بعض
احنا بنكبر يا ادم وفيه تغيرات بتحصلنا جسمانيا ونفسيا كمان
انا مستعده للتغيرات دى وعارفاها كويس
جايز انت تغيراتك اسرع واكبر بكتير تقصد حجم قضيبه وضحكت
لكن احنا ممكن نساعد بعض ونكبر سوا
لف ادم وشه ناحيتها بعد كلامها
هو كان حاسس باثاره من الكلام
بس مش عارف يعبر عن ده بالكلام زى زويا وكلامها المترتب
فقام بجسمه ولف ناخيه زويا وباسها من خدها
وسكت وهى بصتله فنزل تانى باسها من شفايفها
باسته زويا
حاولت تقلد بوسته ليها
وحاول هو يبوسها بنفس الطريقه
بس زويا قامت فجأه
وراحت عند الباب وقفلته من جوه
ورجعت قعدت جنب ادم على السرير
زويا: مش عاوزين مفاجات
وحاليا دى اسرار بينا احنا بس
افتكر ادم اسراره مع جينا
وانه هيروح ليها كمان كام ساعه لتكمله الاسرار
زويا :بجراءه عاوزه اشوفك تانى زى ما شوفتك من شويه
ادم عاوزه تشوفينى بستحمى
زويا عاوزه اشوفك عريان تانى
ادم وبيحاوا يماثل جراءه زويا عاوزه تشوفى قضيبى تانى
زويا بضحك وخجل بس دارته بصرامه عاوزه اشوف زبك
اسمه زبك وانت بتتكلم عليه مع حبيبتك مش قضيب انت مش بتتكلم مع مامتك يا ادم
ضحك ادم وفكر تانى جينا بتتكلم معاه بالفاظ محافظه هل هى فعلا بتتعامل معاه زى امه
رجع تانى من تفكيره لزويا
كانت بتقول حاجات كتير اوى بس هو سرحان
زويا انت سرحان فى ايه
ادم تهت فى كلامك ومش عارف ارتبه
زويا خلاصه الكلام هنساعد بعض
ونكتشف سوا ونمارس حاجات جديده
انت بما انك ولد وانا بما انى بنت
انا الدافع بتاعى انى اختارك لانى معجبه بيك
وانت براحتك لو عندك غيرى براحتك
مش بطلب منك حب واعجاب متبادل
انا اختارتك وانت ليك انك توافق او لاء
كان كلام زويا سريع وشديد واضح انها جهزته كويس
ادم كان عاوز يرد عليها
ملقاش غير طريقه واحده
حضن وبوسه من شفايفها
حاولت زويا توسع الموضوع وتطلع من اطار البوسه للجنس السطحى بس لاقت نفسها مستسلمه للبوسه بس وكانت بتتجاوب مع ادم فيها
زويا مش عاوز تلمس جسمى
ادم عاوز بس مش عارف
زويا انا جسمى مش كامل النمو طبعا بس ممكن تتخيلنى اى حد فى خيالك
وتشوف عاوز تلمس ايه فى جسم اللى انت متخيلها وتستكشف جسمى
ادم مش عارف اتخيل مين
زويا انا ممكن اساعدك تخيلنى مامتى
ادم مامتك
زويا اه مامتى
انا شكلها وممكن تتخيل جسمى انه هيبقى زيها
ادم مامتك متاكده
زويا اه متاكده
مسكت تليفونها وطلعت صوره لمامتها بالمايوه
وورتها لادم
ادم اتخض واتلخبط بس عجبته الصوره
ادم صدرها كبير وحلو اوى
زويا احنا اتفقنا هنسمى الحاجات باسماءها
ادم اوك
زويا يبقى تقول بزازها حلوه وكبيره
ادم بنصف خجل بداء ينتهى بسبب انتصاب قضيبه
وزياده شهوته
بزاز مامتك كبيره وحلوه
قالتله المس بقه بزازى
الكلمه خلت قضيب ادم ينتصب لاقصى انتصاب
شافته زويا
خدت ايد ادم حطتها على بزازها من على الهدوم
قالتله مش كبار زى ماما
بس بداءوا يكبروا ويظهر شكلهم
ادم كان ماسك بزاز زويا بس بعدم خبره بس بردوا من احساسه بيهم بارزين وطريين اوى تحت ايده كان هايج ومستمتع
فتحت زويا القميص بتاعها وقالت لادم تحب تشوفهم وتلمسهم من غير هدوم
ساعدها ادم انها تفتح القميص وتقلعه وتقلع البادى اللى تحته
وش ادم كان قدام بزاز زويا الصغيره اللى بادئه لسه تتنفخ وحلمتها اللى واضحه بلون مختلف بس لسه مش كامله مد ادم ايده مسكهم ودعكهم بالفطره علشان يحس بنعومتهم وطراوتهم بين ايده
هاجت زويا شويه وحست بقشعريره بين رجليها ضمتهم على بعض
زويا انا حسيت دلوقت بلمسه ايدك على بزازى بس فى كسى مش فى بزازى
اثارت ادم الكلمات وزودت شهوته استخدام الالفاظ الصريحه عاجبه وبيثيره جدا
زويا ممكن تقلع انت كمان
اشار ادم بالموافقه
وبداء ؤخلع هدومه
وزويا كمان خلعت كل هدومها ما عادا البانتى
اتعدلو قدام بعض على السرير
واقفين فوق السرير وشهم لوش بعض
ادم مد ايده الاول ومسك بزاز زويا الاثنين
زويا حطه ايديها الاثنين على ايده وبتحرك ايده بطريقه تثير بزازها وتهيجهم
يداء يبان على وشها الصغير الجميل الهيجان خدودها احمرت وجبينها عرق
مدت ايدها تمسك زب ادم
مسكته مكفاش ايد واحده انها تحاوطه لا طول ولا عرض مدت ايديها الاثنين ومسكت زب ادم تدلكه بايدها
استمتع ادم وجسمه هاج جدا حس بكهربا فى جسمه
مسك بزاز زويا جامد وضغك عليهم
زويا اااه براحه بس مش براحه اوى
نزل ادم بشفايفه على شفايف زويا بعد عنها من تحت وزبه فلت من ايدها
قرب ادم منها وحضنها وقعد يحسس على ظهرها وكتافها مسحت زويا ايده ونزلتها على طيزها الطريه
قعد ادم يحسس على طيزها وبفعص فيهم بايده وضم جسمه عليها
كان زبه المتحجر اللى واقف باقصى قوه خابط فى بطنها من تحت ومع حركات جسمهم بقى قدام كسها من على البانتى
اتكهربت زويا اما زب ادم خبط فى كسها بس باستمتاع بقت تحرك وسطها تقربه وتبعده عن جسم ادم تخبط كسها فى زبه الواقف وتدعك بزازها الصغيره فى صدره
هايج ادم بس مش عارف يكمل ازاى
معلوماته ضعيف حتى مشافش افلام سكس
زويا بتقود المرحله بجداره وتبتدى هى تبوس ادم وتضغط من جهته باست وشه وخدوده ورقيته ونزل على صدره وقعدت بسرعه بقى زبه قدام وشها
فلتت من حضنه
واقف قادم فوق السرير وزويا على ركبها قدامه ماسكه زبه بايدها الاتنين
وتدلكه وتقرب شفايفها منه تبوسه
وتدلك تانى
حاولت زويا تدخل زب ادم فى بقها بس يدوب دخلت راسه بس وبقها مكفاش
مشت لسانها على راس زبه اتنفض ادم هاج زياده وبقى مش قادر يقف وبقى بحركه لا اراديه يحرك زبه فى بق زويا
وماسك راسها بايده
وعاوز يدخل زبه فى بقها
اتخنقت وكحت وشرقت جامد سحب ادم زبه من بقها بس هى مسكته من طيزه وضمت زبه على بقها تانى
كانت المتعه كبيره خالص على ادم ومبسوط بالتجربه
بس بردوا مش عارف يكمل ازاى
قامت زويا وقفت تانى مع ادم وحضنته وباست شفايفه ومصت لسانه وهو ابدع فى بوسه استمرت دقايق كامله وهى بيحسس على ظهر زويا وطيزها وبزازها
وزويا ضمت نفسها عليه ودخلت زبه بين رجليها
عند كسها بالظبط بقى زب ادم بيتحرك بين زراك زويا
يدعك فى كسها ويدلك بين وراكها الطريه
وزاد هيجان زويا من دعك زب ادم لكسها
وبقى كسها مبلول من جوه من هيجانها
وبين كسها وزب ادم قماش البانتى الخفيف
فضل ادم شغال زى المكوك وفقدت زويا السيطره وبداءت تحس بكهربا ماسكه كل جسمها كل شعره فى جسمها فيها كهربا بتتحرك وتتجمع بوجع اذيذ على حلمات بزازها اللى لسه بتتكون وفوق كسها عند زنبورها
حست انها هتعمل حمام على نفسها سابت ادم وحطت ايدها على كسها اكنها بتقفله علشان متعملش حمام بكن خانتها اعصابها وحست انها بتعمل حمام على نفسها
وصرخت بشعورها باحساس نزول شهوتها لاول مره
وقعدت على السرير متكوره على نفسها وايدها فى كسها بتضغك عليه وادم واقف حاسس باحساسها
ما هو لسه فاكر شعور اول لبن يطلع من زبه
قعد قادم حنبها وخدها غى حضنه وهى جسمها سايب خالص
حست بحنيه ادم عليها
ادم كان زبه منتصب بس هادى شويه كان بيضغك زبه فى جسم زويا وهو حاضنها
انتبهت زويا بعد ما هديت لزب ادم اللى لازق فبها
ومدت ايدها مسكته
ونيمت ادم ومسكت زبه تدعك فيه
وبداء ادم يهيج بزياده وزبه فى ايد زويا ورايحه عليه بشفايفها
باست زبه ولحسته ومصت زبه فى بقها
وقعدت تمص زبه وادم مبسوط ومذهول من طريقه واحساس مص زويا لزبه نطر زب ادم لبنه بقوه فى بق زويا بعدت وشها نطر زب ادم تانى وتالت ورابع غرق وش زويا وشعرها وصدرها لبن

اسف على التاخير
نكمل قريبا جدا
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: Mada6666, عروة, بطاطا 🥔 و 37 آخرين
استمر هتبقي مختلفة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: #Basim17 زبال القصص و عاشق نفسه
مرحبا بالجميع
اسمى ادم يصادف اليوم عيد ميلادى العشرين
مولود لام روسيه واب مصرى
ارتبط والدى بامى عندما كان يدرس فى روسيا بدايه الالفيه الحاليه وبعد ان انجبتنى امى بسنه قرر والدى العوده الى مصر واعترضت امى واخذتنى وهربت دون ان يجد سبيلا لايجادنا وانتقلت بى الى اوكرانيا وسط بعض اقاربها واصدقاءها هناك
ولان زواج ابى منها لم يكن موثقا رسميا وكانت فى دوله اخرى غير موطن ولادتى فقد كانت حضانتى معها قانونا
وعاد ابى الى مصر وكلما حاول الاتصال بها او التواصل معى كانت تتهرب
وبعد وصولى سن الحاديه عشر بداءت قصتى فعلا
كنا نقيم فى سكن مشترك انا وامى بغرفه ويوجد ٥ غرف اخرى بها رفقاء سكن
بداءت اطلع على عالم النساء من الداخل نساء كثيرات بالمكان عاريات ومتحررات
وبداءت تدب الحياه داخل جسدى الصغير
اعود من المدرسه تكون امى فى استقبالى ناكل ثم تذهب هى الى العمل وانا اذاكر قليلا والعب قليلا وانتقل بين غرف السكن
كانت بدايتى مع احدى زميلات امى بالعمل وتسكن فى سكن مستقل مع صديقها قريب من سكننا المشترك
كنت اذهب اليهم دائما العب مع صديقها كان مدرب رياضى للفنون القتاليه والعاب القوى كنت استمتع برفقته كانه ابى او اخى الكبير يعلمنى ويدربنى وتساعدنيا جينا صديقه امى بالدراسه والمذاكره كانت جميله حمراء الشعر متناسقه القوام
وانا كنت صغير لكن فارع الطول والعرض من اصولى العربيه ابيض البشره بعيون زرقاء كعيون امى كنت احب جينا جدا وهى كانت اجمل من اعرف من صديقات امى ومثال الانوثه والجمال بالنسبه لى
اما صديقها بى واهو اختصار لاسمه فكان متحرر جدا ولا يمنع نفسه من شئ الا الخمور والمخدرات لكونه رياضى اكاديمى اما جينا فكانت تشرب وتدخن ايضا
استمرت حياتى هكذا بعض الوقت كنت اسمع جينا وبى وهم يمارسون الجنس معظم الليالى التى ابيت معهم فيها وايضا كنت المحهم نهارا يفعلون ذلك
بداءت مبكرا جدا علامات البلوغ عندى بدون اسباب
حتى ان مدرستى قامت باجراء تحاليل لى وكشف طبى
زياده فى هرمونات النمو وهرمون الذكوره
ظهر ذلك سريعا على طول قامتى وصوتى قليلا وحجم قضيبى
كنت افتقد الاب فى تلك المرحله وكان بى البديل المتاح وكانت جينا مشتركه بالتأكيد اما امى فكانت بين العمل والاصدقاء غير منتبهه لى تماما حتى انه يهئ للقريبين انى اعيش فعليا مع جينا وبى
ذات ليله فى احد الاعياد شربت جينا المثير وكانت فى حاله سكر شديده وظلت ترقص وتغنى وشاركها بى وشاركتهم ايضا ويومها شاهدت مداعبات جينا وبى الجنسيه من قبلات واحضان ولمسات خفيه وظاهره
لم يكن بى سكران ولكنه كان منطلق جدا وغير عابئ بوجودى
وانا انتصب قضيبى وزاد عرقى وانتفخت عروق جسمى كلها
جينا جميلتى وصديقتى الكبيره وبى بديل ابى فى ممارسات جنسيه شبه فاضحه
انتهت بحمل بى لجينا والدخول الى غرفتهم
حاولت التلصص ولم استطع ولكنى كنت اسمع بوضوح جدا اصواتهم اثناء ممارسه الجنس وكلمات جينا القبيحه جدا التى لم اعتادها
كانت حالتى سيئه جدا وكنا نهارا فخرجت للمرور على حديقه الحىولمقابله اصدقائى وزملاء المدرسه
وكنت فى شده الهياج الجنسى وكلما تحركت شعرت بالم قى قضيبى وخصيتاى
جلست بعض الوقت فى الحديقه اشاهد بعض اصدقائى يلعبون وغير قادر على المشاركه معهم ثم عدت للمنزل عند جينا وبى كانز قد انهوا ما بدؤوه
حدثنى بى الى اين ذهبت ولاحظ اضطرابى الشديد وفهم الامر فواجهنى فورا هل شعرت بالاثاره من افعالى مع جينا
فاجبت بخجل نعم وسألنى عن شهورى فاخبرته بالالم الذى اشعر به فى خصيتاى وقضيبى وظل يضحك ويضحك وانا فى قمه خجلى وغضبى ونادى جينا واخبرها ادم كبر وبقى بثار عليكى وعلى علاقتنا واحسست بالاختناق وصعدت الدماء الى رأسى وثورت من شده الخجل من كلامه وظللت اقول كلام غير مرتب ولا مفهوم بصياح وغضب سكت بى بينما اخذتنى جينا فى حضنها لتهدئنى سكت وهداءت فعلا لم تكن اول مره تحضنى جينا ولكن اليوم كان مختلف
طلبت منى جينا ان ادخل الحمام واجلس بالمغطس قليلا كان الجو شديد البروده ولكن فعلت ما قالت وفوجئت بجينا وبى يدخلون الى الحمام وانا عارى تمام لا يستر جسدى الا الماء والرغوه بالمغطس تاسف بى واخبرنى انه اسف على اغضابى بكلامه وانصرف
واخبرتنى جينا وهى تجلس بجانب النغطس انى بسن حرج وهرمونات زائده لن تعطينى فرصه لعيش طفولتى بل انتقلت للمستوى التالى فورا وهو مستوى المراهقه
وان تغير تلك الهرمونات يسبب لى الغضب وانى يجب ان اتحكم بغضبى واثارتى وانها ستكون معى
فى تلك الليله عادت امى من عمل دام عده ايام وذهبت معها للسكن المشترك كنت اتردد عليه شبه يوميا طبعا اثناء سفرها ولكن ذهبت للاقامه هناك
جاء الليل ولم استطع النوم من الاثاره وخرجت بهدوء من الغرفه الى الصاله المشتركه للسكن جلست قليلا كانت هناك اثنتان من الجيران يجلسن فى هدوء احداهما تذاكر والاخرى تتصفح الانترنت من الهاتف
جلست مثارا امامهم ممسكا بهاتفى اقرب اجسامهم واتفحصها بكامير الموبيل بدون ان ينتبهوا لى واقارن اجسامهم بجسم جينا
نعم جينا فى الظاهر كانت بمثابه ام ولكن من داخلى كانت هى معنى الانثى الحقيقى
شعرت بالاثاره الزائده جدا عن الحد وزاد الموخصيتاى وقضيبى ولم استطع ان انام او اهدى الا فى الصبحاح واستيقظت امى وايقظتنى للذهاب الى المدرسه
ذهبت شبه مريض ومتكاسل جدا
وانتهى اليوم ولم اعود للسكن مع امى بل ذهبت لبى مكان تدريبه واخبرته بكل ما اشعر به بلا خجل فعلا عن اثارتى والمى المستمر
طمىننى بى وشرح لى تطورات مرحله البلوغ وتغير المزاج والم النمو والاحتقان وهكذا
ارتحت قليلل بعد الكلام معه لكن انهى الموضوع بكلمات ازعجتنى جدا
بى : تحتاج لمساعده لن استطيع تقديمها لك ولا اى من زملائك الصغار جينا ستتولى هذا الدور
تعالى غدا بعد المدرسه للبيت وسنتكلم
حاولت ان افهم معنى كلماته الا انه امرنى ان ادخل الى التمرين لتفريغ طاقتى
فعلت واتحت قليلا
وذهبت للسكن اكلت وكنت مرهق جدا من قله النوم والتمرين فنمت
الجزء القادم جينا مرشدتى فى الجنس ومرحله البلوغ
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
  • طب!
التفاعلات: #Basim17 زبال القصص و عاشق نفسه
ممتازه استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: #Basim17 زبال القصص و عاشق نفسه
تم أضافة الجزء الثاني ينشر الجزء التالي في تعليق هنا وتبلغنا للدمج
 
  • عجبني
  • ماااشي
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: انت طباخ فاشل واكلك يقرف، #Basim17 زبال القصص و عاشق نفسه
  • عجبني
التفاعلات: #Basim17 زبال القصص
بدايه جيده وقصته واسلوب جديد
 
  • عجبني
  • هممم
التفاعلات: #Basim17 زبال القصص و عاشق نفسه
بداية جميلة اووووووي ومشوقة
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: #Basim17 زبال القصص و عاشق نفسه
ياريت تكمل كتابه بالعاميه
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق نفسه و #Basim17 زبال القصص
اسف على التأخير
جارى اعاده الكتابه بالعامية المصريه
عذرا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بالجميع
اسمى ادم يصادف اليوم عيد ميلادى العشرين
مولود لام روسيه واب مصرى
ارتبط والدى بامى عندما كان يدرس فى روسيا بدايه الالفيه الحاليه وبعد ان انجبتنى امى بسنه قرر والدى العوده الى مصر واعترضت امى واخذتنى وهربت دون ان يجد سبيلا لايجادنا وانتقلت بى الى اوكرانيا وسط بعض اقاربها واصدقاءها هناك
ولان زواج ابى منها لم يكن موثقا رسميا وكانت فى دوله اخرى غير موطن ولادتى فقد كانت حضانتى معها قانونا
وعاد ابى الى مصر وكلما حاول الاتصال بها او التواصل معى كانت تتهرب
وبعد وصولى سن الحاديه عشر بداءت قصتى فعلا
كنا نقيم فى سكن مشترك انا وامى بغرفه ويوجد ٥ غرف اخرى بها رفقاء سكن
بداءت اطلع على عالم النساء من الداخل نساء كثيرات بالمكان عاريات ومتحررات
وبداءت تدب الحياه داخل جسدى الصغير
اعود من المدرسه تكون امى فى استقبالى ناكل ثم تذهب هى الى العمل وانا اذاكر قليلا والعب قليلا وانتقل بين غرف السكن
كانت بدايتى مع احدى زميلات امى بالعمل وتسكن فى سكن مستقل مع صديقها قريب من سكننا المشترك
كنت اذهب اليهم دائما العب مع صديقها كان مدرب رياضى للفنون القتاليه والعاب القوى كنت استمتع برفقته كانه ابى او اخى الكبير يعلمنى ويدربنى وتساعدنيا جينا صديقه امى بالدراسه والمذاكره كانت جميله حمراء الشعر متناسقه القوام
وانا كنت صغير لكن فارع الطول والعرض من اصولى العربيه ابيض البشره بعيون زرقاء كعيون امى كنت احب جينا جدا وهى كانت اجمل من اعرف من صديقات امى ومثال الانوثه والجمال بالنسبه لى
اما صديقها بى واهو اختصار لاسمه فكان متحرر جدا ولا يمنع نفسه من شئ الا الخمور والمخدرات لكونه رياضى اكاديمى اما جينا فكانت تشرب وتدخن ايضا
استمرت حياتى هكذا بعض الوقت كنت اسمع جينا وبى وهم يمارسون الجنس معظم الليالى التى ابيت معهم فيها وايضا كنت المحهم نهارا يفعلون ذلك
بداءت مبكرا جدا علامات البلوغ عندى بدون اسباب
حتى ان مدرستى قامت باجراء تحاليل لى وكشف طبى
زياده فى هرمونات النمو وهرمون الذكوره
ظهر ذلك سريعا على طول قامتى وصوتى قليلا وحجم قضيبى
كنت افتقد الاب فى تلك المرحله وكان بى البديل المتاح وكانت جينا مشتركه بالتأكيد اما امى فكانت بين العمل والاصدقاء غير منتبهه لى تماما حتى انه يهئ للقريبين انى اعيش فعليا مع جينا وبى
ذات ليله فى احد الاعياد شربت جينا المثير وكانت فى حاله سكر شديده وظلت ترقص وتغنى وشاركها بى وشاركتهم ايضا ويومها شاهدت مداعبات جينا وبى الجنسيه من قبلات واحضان ولمسات خفيه وظاهره
لم يكن بى سكران ولكنه كان منطلق جدا وغير عابئ بوجودى
وانا انتصب قضيبى وزاد عرقى وانتفخت عروق جسمى كلها
جينا جميلتى وصديقتى الكبيره وبى بديل ابى فى ممارسات جنسيه شبه فاضحه
انتهت بحمل بى لجينا والدخول الى غرفتهم
حاولت التلصص ولم استطع ولكنى كنت اسمع بوضوح جدا اصواتهم اثناء ممارسه الجنس وكلمات جينا القبيحه جدا التى لم اعتادها
كانت حالتى سيئه جدا وكنا نهارا فخرجت للمرور على حديقه الحىولمقابله اصدقائى وزملاء المدرسه
وكنت فى شده الهياج الجنسى وكلما تحركت شعرت بالم قى قضيبى وخصيتاى
جلست بعض الوقت فى الحديقه اشاهد بعض اصدقائى يلعبون وغير قادر على المشاركه معهم ثم عدت للمنزل عند جينا وبى كانز قد انهوا ما بدؤوه
حدثنى بى الى اين ذهبت ولاحظ اضطرابى الشديد وفهم الامر فواجهنى فورا هل شعرت بالاثاره من افعالى مع جينا
فاجبت بخجل نعم وسألنى عن شهورى فاخبرته بالالم الذى اشعر به فى خصيتاى وقضيبى وظل يضحك ويضحك وانا فى قمه خجلى وغضبى ونادى جينا واخبرها ادم كبر وبقى بثار عليكى وعلى علاقتنا واحسست بالاختناق وصعدت الدماء الى رأسى وثورت من شده الخجل من كلامه وظللت اقول كلام غير مرتب ولا مفهوم بصياح وغضب سكت بى بينما اخذتنى جينا فى حضنها لتهدئنى سكت وهداءت فعلا لم تكن اول مره تحضنى جينا ولكن اليوم كان مختلف
طلبت منى جينا ان ادخل الحمام واجلس بالمغطس قليلا كان الجو شديد البروده ولكن فعلت ما قالت وفوجئت بجينا وبى يدخلون الى الحمام وانا عارى تمام لا يستر جسدى الا الماء والرغوه بالمغطس تاسف بى واخبرنى انه اسف على اغضابى بكلامه وانصرف
واخبرتنى جينا وهى تجلس بجانب النغطس انى بسن حرج وهرمونات زائده لن تعطينى فرصه لعيش طفولتى بل انتقلت للمستوى التالى فورا وهو مستوى المراهقه
وان تغير تلك الهرمونات يسبب لى الغضب وانى يجب ان اتحكم بغضبى واثارتى وانها ستكون معى
فى تلك الليله عادت امى من عمل دام عده ايام وذهبت معها للسكن المشترك كنت اتردد عليه شبه يوميا طبعا اثناء سفرها ولكن ذهبت للاقامه هناك
جاء الليل ولم استطع النوم من الاثاره وخرجت بهدوء من الغرفه الى الصاله المشتركه للسكن جلست قليلا كانت هناك اثنتان من الجيران يجلسن فى هدوء احداهما تذاكر والاخرى تتصفح الانترنت من الهاتف
جلست مثارا امامهم ممسكا بهاتفى اقرب اجسامهم واتفحصها بكامير الموبيل بدون ان ينتبهوا لى واقارن اجسامهم بجسم جينا
نعم جينا فى الظاهر كانت بمثابه ام ولكن من داخلى كانت هى معنى الانثى الحقيقى
شعرت بالاثاره الزائده جدا عن الحد وزاد الموخصيتاى وقضيبى ولم استطع ان انام او اهدى الا فى الصبحاح واستيقظت امى وايقظتنى للذهاب الى المدرسه
ذهبت شبه مريض ومتكاسل جدا
وانتهى اليوم ولم اعود للسكن مع امى بل ذهبت لبى مكان تدريبه واخبرته بكل ما اشعر به بلا خجل فعلا عن اثارتى والمى المستمر
طمىننى بى وشرح لى تطورات مرحله البلوغ وتغير المزاج والم النمو والاحتقان وهكذا
ارتحت قليلل بعد الكلام معه لكن انهى الموضوع بكلمات ازعجتنى جدا
بى : تحتاج لمساعده لن استطيع تقديمها لك ولا اى من زملائك الصغار جينا ستتولى هذا الدور
تعالى غدا بعد المدرسه للبيت وسنتكلم
حاولت ان افهم معنى كلماته الا انه امرنى ان ادخل الى التمرين لتفريغ طاقتى
فعلت واتحت قليلا
وذهبت للسكن اكلت وكنت مرهق جدا من قله النوم والتمرين فنمت
الجزء القادم جينا مرشدتى فى الجنس ومرحله البلوغ


كتجربه اولى فى القصص الايروسيه احب ان اسمع اراءكم
مشكور كل من قام بالرد واعدكم بعدم التأخير


الحلقه الثانية جينا مرشدتى السريه

استيقظت صباحا فى قمه اثارتى مره اخرى قضيبى المنتصب وحراره جسدى المرتفعه والالم فى خصيتاى
ذهبت الى المدرسه ومضى اليوم ثقيلا جدا الل من بعض اختلاس النظرات الى مدرساتى وبعض البنات من زميلات الدراسه والاصدقاء
خرجت من المدرسه الى التدريب فورا وقابلنى بى واخبرنى ان ارتاح اليوم وانه سينهى اعماله ويأتى الى البيت وان جينا فى انتظارى بالبيت
اعطانى بعض الاشياء مغلفه فى صندوق صغير لاوصلها لجينا
وذهبت الي منزل جينا وبى
جينا : وهى تحتضننى بقوه تعالى ادم الى الداخل
ادم : ارسل بى لكى هذا الصندوق
جينا : نعم اعرف انها اشياء لك انت وسأعلمك استخدامها اليوم
ادم : لى انا وما هى
جينا : كل فى وقته
انهت جينا ما كانت تفعله فى المطبخ وخرجت بكوبين من العصير الطازج من خليط فواكه
جينا : يساعدك هذا المشروب على الاسترخاء ويرفع طاقتك
معنا ساعتين قبل وصول بى لنأكل سويا
دعنا لا نضيع دقيقه واحده
ادم : انا متفرغ تمام
جينا: اذهب الى الحمام ولتاخذ دش سريع وانتظرنى
دخلت الى الحمام وخلعت ملابسى ودخلت الى المغطس نظفت نفسى جيدا وجلست بالماء البارد فقد كان يريح خصيتاى جدا
دخلت جينا ترتدى تى شيرت رياضى طويل الى ركبتيها تقرييا
وجلست بجوار المغطس كنت اجمع الرغوه فوق منطقه قضيبى حتى لا ترى جينا انتصاب
بداءت جينا بالكلام
جينا: ادم اليوم سوف اساعدك وارشدك لمرحلتكوالجديده فى الحياه
وليكن لقاءنا وما يحدث من اليوم سرنا الكبير الذى لن نشاركه مع اى شخص حتى بى
ادم : لكى ما تريدين بلا شك ورفت اصبعى لناخذ عهد
جينا لنقم ببعض المساج اولا قم الى طاوله المساج
لم اكن استطيع ان افعل ذلك من خجلى من انتصاب قضيبى
ادم : لا استطيع ان افعل فانا عارى تماما
جينا : ساخرج ولتلف جسمك بالفوطه وتنام على الطاوله على وجهك
ادم : تمام
خرجت جينا وانا نشفت جسدى بفوطه ولففت اخرى على وسطى وانتقلت للطاوله
دخلت جينا مره اخرى
جينا : لنبداء الدرس ولتبداء الاسرار بيننا من الانو
ادم : ليكن
جينا بداءت فى تمسيج ظهرى بيدها الخبيره مع وضع بعض الزيت من زجاجه زيت المساج رائعه الرائحه
جينا : مرحلتك الان هى مرحله وسطيه بين *** يلعب ورجل كبير يمرح
تسمى مرحله البلوغ والمراهقه تغير الصوت وظهور الشعر فى مناطق معينه كالعانه والابط والذقن
يصاحب ذلك تغيرات فى منطقتك الحساسه هل تعرفها ؟ ادم : سكوت مع مفاجأه من مجرى الكلمات ثم نعم اعرفها بخجل
وما زالت يد جينا تتجول على ظهر ادم من الرقبه حتى اخر ظهره
جينا : هل يمكن ان تطرح الخجل بعيدا من اليوم وليكن كلامنا واضحا ونسمى الاشياء باسماءها
ادم : يمكن ولكن
جينا : بدون لكن دعنا نصل لتلك المنطقه بهدوء
ادم :تمام
جينا :هل تشعر بالم فى قضيبك وخصيتاك
ادم: بخجل نعم
جينا :منذ متى
ادم :منذ عده ايام فقط ولكن الالم يزداد وينقص
جينا : متى يزداد تحديدا
ادم: استيقظ على ذلك الالم احيانا ويصاحبه شده قويه فى جلد ٠٠٠٠
جينا: فى جلد قضيبك
ادم: نعم
جينا :وهل يكبر حجمه
ادم :نعم
جينا :هل يمكن ان تنام على ظهرك
انقلب ادم
جينا :مرتاح اكثر وهى تنظر الى انتفاخ قضيبه الظاهر
ادم :لا
جينا :لماذا
ادم كنت مرتاح اكثر عندما لم اكن انظر لوجهك مباشره
كما انى خجل من ذلك واشار بعينه الى انتفاخ قضيبه
نظرت جينا لقضيبه ثم نظرت الى وجهه
جينا : قلنا سنترك الخجل وما يحدث بيننا يظل بيننا
ادم :لنحاول
جينا : هل تنظر لاجساد البنات يا ادم زميلاتك مثلا هل تحب احداهن
ادم بخجل: لا لم اجد بينهم من اهتم بها شخصيا ولكن
جينا :ولكن ماذا ؟...من تهتم بهن وتنظر لجسدها ؟
ادم :مدرستى الانسه 'انيا ' و 'داريا ' رفيقه السكن
و ....
جينا : اكمل بلا خجل
ادم :وانت يا جينا
جينا اعرف ذلك ولا امانع يا ادم
ادم :حقا
جينا: نعم لا امانع اطلاقا
ولكن لماذا كلهم كبيرات يا ادم
لماذا لا تنجذب لزميلاتك الصغيرات
ادم :احبهم ولكن ...
جينا: بلا خجل اتفقنا
ادم :اقصد انهم مختلفات فى الشكل ورفيعات وهكذا تفهمين ؟
جينا: لا افهم واريدك ان توضح وهى ما زالت تدلك صدر ادم وذراعاه وبطنه يالزيت
ادم: اقصد ان زميلاتى مختلفات صغيرات وبلا ....
جينا: بلا ماذا
ادم :بلا صدر
جينا :هل تحب الاثداء
ادم :بخجل وهو يدير وجهه الناحيه الاخرى نعم
جينا: وهى تجذب وجهه فى اتجاهها مره اخرى
هل تذكر اول دروس القتال معى ومع بى منذ سنوات ؟
ادم: نعم
جينا :هل تذكر التواصل البصرى
ادم :نعم اذكره
جينا ؛ماذا تذكر ؟
ادم: احافظ على التواصل البصرى دائما مع الخصم لدراسه حركاته وسكناته وردود افعاله وارسل له رساله عبر تواصلى البصرى لجذبه الى منطقه اريدها سواء ذلك بتهديده بالنظره لزعزعه ثقته او باظهار الخوف منه ليفتح دفاعاته ويهاجم
جينا: رائع يا ادم
وسوف تستخدم ذلك الان ودائما ولكن بصوره مختلفه
حافظ على تواصلك البصرى معى الان اعطنى الثقه لاتحدث معك بحريه واظهر الثقه فى نفسك' فلا تخجل الرجال بل يخجل ******* هل انت *** ادم ؟
ادم : لا
جينا: لنرى ؟
انظر فى عينى واخبرنى هل تحب اثداءى ؟
ادم: بخجل نعم
جينا :رساله خاطئه ارى *** خجول وليس رجل واثق بنفسه
ادم :نعم احب ان انظر الى اثداءك ومؤخرتك وجسدك كله
جينا :هذه رساله جيده ولكن ما زالت ضعيفه
ادم :احب ان انظر الى جسدك كله وعيونك وشعرك واحب اثداء الانسه انيا الكبيره
واثداء داريا المنتصبه الحلمات هل هذه رساله جيده
جينا :وهى تصفق رائعه ولكن
ادم: ولكن ماذا ؟
جينا :لغه جسدك غير مستقره
ادم: كيف ؟
جينا :احمر وجهك وانتصب قضيبك وضممت فخذاك عليه وشدت عضلات بطنك وانت تتكلم بذلت مجهود ولكن سنعمل على ذلك
كانت جينا تشعر بالبلل يتسرب بين فخذيها يفيض من مهبلها وانتصبت حلمه ثديها
وتختلس النظرات الى قضيب ادم الذى يقارب حجمه حجم قضيب بى مع اختلاف السن
جينا : ادم لكى يستمر هذا الدرس يجب ان تهدئ قليلا
ادم :لا استطيع يا جينا يؤلمنى جدا وكلماتنا زادت ذلك
جينا : هل تعلم ماذا يفعل الاطباء لشخص تعرض لحادث
ادم :يسعفوه
جينا :اولا اسعفات اوليه ليحافظوا على حياته مع فحص دقيق لتحديد الاضرار ثم علاجها
ادم :تمام
جينا: هذا ما سوف نفعله الان
ادم :كيف ؟
جينا : اولا نسعفك ونفحصك
ادم : كيف
جينا : هل تثق فى وتريد ان اساعدك حقا ؟
ادم: طبعا
جينا: اريد برهان
ادم :ايما تريدين
جينا اخلع الفوطه وارنى قضيبك اتفحصه
ادم مع شعوره بالخجل والاثاره معا هذا صعب
جينا : ساساعدك
ادم : لا استطيع
جينا وهى تلف فوطه صغيره وتطويها كالضماده نلغى التواصل البصرى مؤقتا
وضعت الفوطه المطويه فوق عينيه
جينا :هل انت مرتاح الان
ادم :قليلا
جينا :فلنسكت قليلا ايضا
مدت يدها لتفتح الفوطه لتجد قضيب ادم المتصلب الابيض الكبير جدا على سنه قد يكون مناسب لبنيته الجسديه واصوله العربيه ولكنه بحساب ذلك ايضا طويل وغليظ ومنتصب لابعد الحدود
كان ادم يشعر بالهواء على قضيبه ويشعر كان نظرات جينا الى قضيبه تلهبه اكثر
كان قضيبه ينبض كان له قلب مستقل
لدرجه ان قضيبه تحرك عده مرات
اثار ذلك جينا جدا لدرجه انها تأكدت من ان ادم لا يرى شئ ثم لمست ثدياها بيدها مداعبه حلمتها المنتصبه
جينا : بصوت مبحوح قليلا من الاثاره
نحتاج لوضع كريم مرطب على قضيبك وتدليكه قليلا لتقليل التهاب الجلد
ادم: لا يجيب اخذت جينا علبه كريم من صندق الذى احضره ادم من بى ووضعت القليل على يدها
وامسكت قضيب ادم
انتفض ادم حتى ترى انه ارتفع بكامل جسده عده سنتيمترات عن المنضده
شعر برعشه من كل عصب داخل جسده
ظلت جينا ممسكه بقضيبه بدون ان تحركها ويدها الاخرى تمررها على صدر ادم ليهدئ
بعد ثوانى بداءت تحرك يدها على قضيب ادم صعودا ونزولا لتوزع الكريم عليه تعمدت عدم لمس راس قضيبه فى البدايه
واخذت تمرر يدها الصغيره التى لم تكن تحتوى قضيبه ولا عرضا ولا طولا
صعودا ونزولا مع الكريم وتزيد كريم على يدها مره اخرى
جينا: بصوت غلبته المحنه والاثاره : مرتاح ادم ؟
لم يجيب ادم
كان يكتشف احساسا جديدا كليا بيد جينا
اول يد توضع عل قضيبه غير يده واول تدليك لقضيبه اصلا
ازداد انتفاخ قضيبه واثار ذلك جينا اللتى انتفضت مرات متتاليه لتعلن وصولها الى الرعشه الجنسيه بدون فعل شئ ولا حتى لمس نفسها
كانت مثاره بشكل جسد الصغير امامها وقضيبه البالغ
مرت عده دقائق وهى تدلك قضيبه وهو ساكت تمام الا من بعض تأوهات خافته تثير حينا
لم يفرغ قضيبه ومن جهه ادم لم يكن يفكر فى شئ نهائيا فقط ارتفاع الالم بخصيتيه وقضيبه ولكن تحول الالم بهم الى لذه
بعد عده دقائق اخرى ازداد الالم واللذه واعلن قضيبه التحول الاخير انتفخت راسه وشد جلده على اعلى مستوى وبداءت دفقات المنى فى الخروج لاول مره مرتفعه الى اعلى ساقطه مره اخرى على بطنه وفخذيه
صرخ ادم من اللذه وصرخت معه جينا عندما كانت تصل لذروتها للمره الثانيه بدون ممارسه جنس او ختى لمس نفسها
انهت جينا تفريغ قضيب ادم من المنى وتنظيف جسده بالفوطه من اثار المنى
وهى تنظر الى القضيب الذى بداء فى الانكماش
جينا : يمكنك ان تدخل الى المغطس مره اخرى
ادم: بلا كلمه واحده نزل الى المغطس. عاريا بدون ان ينظر لجينا نهائيا
خرجت حينا من الحمام وعادت بعد قليل كان ادم قد نظف جسمه مره اخرى وارتدى سرواله التحتى
وجلس على كرسى فى الحمام رجعت جينا
جينا سننهى اليوم درسنا عند هذا الحد ولكن لتخلع مره اخرى سروالك لاضع لك بعض الكريم على قضيبك احضرت الكريم ووقف ادم وانزل سرواله وجلست جينا امامه على الارض ليكون قضيبه امام وجهها تمام
ودلكت قضيبه نصف النائم بالكريم وخصيتاه
جينا هذا الكريم لتنشيط وتغذيه العضلات وتقايل التهاب جلد قضيبك ومساعدته على النمو
لم ينطق ادم نهائيا
خرجت جينا من الحمام ولبس ادم ملابسه وخرج خلفها
جلست جينا بعد ان ارتدت روبا ثقيلا امام المنزل على كرسى وخرج اليها ادم
جينا: ادم بداءا من اليوم ما يحدث سر بيننا تمماما لا احد يعلم به ولا حتى بى
لو سئلك ستقول تكلمنا فى السن والبلوغ وتغير الهرمونات
ادم :تمام
جينا :ارتاح قليلا حتى يأتى بى لنأكل
ادم: لا سوف اذهب للسكن لانام واكل مع امى
خرج ادم وهو يفكر ويكاد يطير من السعاده ممكا حدث تجربه جديده كليا وشعور رائع ومع من مع جينا نموذج الانثى فى نظره
حولت الالم الى لذه بيديها
وجعلت الكلام البذئ الذى يخجل منه الى متعه ذهب ونام بلا اكل يحلم احلاما جميله ليست جنسيه عامه ولكن رومانسيه يتخللها الجنس ومع من مع جينا الانثى الاولى فى حياته الصديقه المقربه له حتى انها تكاد تكون امه
فى نفس الوقت كانت جينا بمنزلها عاريه تماما فى الحمام تداعب كل ما تصل اليه من جسدها العاري وتكب شهوتها مرات ومرات متتاليه
انتهى الجزء الثانى
نلتقى من جديد فى الجزء القادم
قصة رائعة . بإنتظار المزيد .. لا تتأخر علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق نفسه
تم اضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق نفسه
الجزء ٣ وصل
 
مرحبا بالجميع
اسمى ادم يصادف اليوم عيد ميلادى العشرين
مولود لام روسيه واب مصرى
ارتبط والدى بامى عندما كان يدرس فى روسيا بدايه الالفيه الحاليه وبعد ان انجبتنى امى بسنه قرر والدى العوده الى مصر واعترضت امى واخذتنى وهربت دون ان يجد سبيلا لايجادنا وانتقلت بى الى اوكرانيا وسط بعض اقاربها واصدقاءها هناك
ولان زواج ابى منها لم يكن موثقا رسميا وكانت فى دوله اخرى غير موطن ولادتى فقد كانت حضانتى معها قانونا
وعاد ابى الى مصر وكلما حاول الاتصال بها او التواصل معى كانت تتهرب
وبعد وصولى سن الحاديه عشر بداءت قصتى فعلا
كنا نقيم فى سكن مشترك انا وامى بغرفه ويوجد ٥ غرف اخرى بها رفقاء سكن
بداءت اطلع على عالم النساء من الداخل نساء كثيرات بالمكان عاريات ومتحررات
وبداءت تدب الحياه داخل جسدى الصغير
اعود من المدرسه تكون امى فى استقبالى ناكل ثم تذهب هى الى العمل وانا اذاكر قليلا والعب قليلا وانتقل بين غرف السكن
كانت بدايتى مع احدى زميلات امى بالعمل وتسكن فى سكن مستقل مع صديقها قريب من سكننا المشترك
كنت اذهب اليهم دائما العب مع صديقها كان مدرب رياضى للفنون القتاليه والعاب القوى كنت استمتع برفقته كانه ابى او اخى الكبير يعلمنى ويدربنى وتساعدنيا جينا صديقه امى بالدراسه والمذاكره كانت جميله حمراء الشعر متناسقه القوام
وانا كنت صغير لكن فارع الطول والعرض من اصولى العربيه ابيض البشره بعيون زرقاء كعيون امى كنت احب جينا جدا وهى كانت اجمل من اعرف من صديقات امى ومثال الانوثه والجمال بالنسبه لى
اما صديقها بى واهو اختصار لاسمه فكان متحرر جدا ولا يمنع نفسه من شئ الا الخمور والمخدرات لكونه رياضى اكاديمى اما جينا فكانت تشرب وتدخن ايضا
استمرت حياتى هكذا بعض الوقت كنت اسمع جينا وبى وهم يمارسون الجنس معظم الليالى التى ابيت معهم فيها وايضا كنت المحهم نهارا يفعلون ذلك
بداءت مبكرا جدا علامات البلوغ عندى بدون اسباب
حتى ان مدرستى قامت باجراء تحاليل لى وكشف طبى
زياده فى هرمونات النمو وهرمون الذكوره
ظهر ذلك سريعا على طول قامتى وصوتى قليلا وحجم قضيبى
كنت افتقد الاب فى تلك المرحله وكان بى البديل المتاح وكانت جينا مشتركه بالتأكيد اما امى فكانت بين العمل والاصدقاء غير منتبهه لى تماما حتى انه يهئ للقريبين انى اعيش فعليا مع جينا وبى
ذات ليله فى احد الاعياد شربت جينا المثير وكانت فى حاله سكر شديده وظلت ترقص وتغنى وشاركها بى وشاركتهم ايضا ويومها شاهدت مداعبات جينا وبى الجنسيه من قبلات واحضان ولمسات خفيه وظاهره
لم يكن بى سكران ولكنه كان منطلق جدا وغير عابئ بوجودى
وانا انتصب قضيبى وزاد عرقى وانتفخت عروق جسمى كلها
جينا جميلتى وصديقتى الكبيره وبى بديل ابى فى ممارسات جنسيه شبه فاضحه
انتهت بحمل بى لجينا والدخول الى غرفتهم
حاولت التلصص ولم استطع ولكنى كنت اسمع بوضوح جدا اصواتهم اثناء ممارسه الجنس وكلمات جينا القبيحه جدا التى لم اعتادها
كانت حالتى سيئه جدا وكنا نهارا فخرجت للمرور على حديقه الحىولمقابله اصدقائى وزملاء المدرسه
وكنت فى شده الهياج الجنسى وكلما تحركت شعرت بالم قى قضيبى وخصيتاى
جلست بعض الوقت فى الحديقه اشاهد بعض اصدقائى يلعبون وغير قادر على المشاركه معهم ثم عدت للمنزل عند جينا وبى كانز قد انهوا ما بدؤوه
حدثنى بى الى اين ذهبت ولاحظ اضطرابى الشديد وفهم الامر فواجهنى فورا هل شعرت بالاثاره من افعالى مع جينا
فاجبت بخجل نعم وسألنى عن شهورى فاخبرته بالالم الذى اشعر به فى خصيتاى وقضيبى وظل يضحك ويضحك وانا فى قمه خجلى وغضبى ونادى جينا واخبرها ادم كبر وبقى بثار عليكى وعلى علاقتنا واحسست بالاختناق وصعدت الدماء الى رأسى وثورت من شده الخجل من كلامه وظللت اقول كلام غير مرتب ولا مفهوم بصياح وغضب سكت بى بينما اخذتنى جينا فى حضنها لتهدئنى سكت وهداءت فعلا لم تكن اول مره تحضنى جينا ولكن اليوم كان مختلف
طلبت منى جينا ان ادخل الحمام واجلس بالمغطس قليلا كان الجو شديد البروده ولكن فعلت ما قالت وفوجئت بجينا وبى يدخلون الى الحمام وانا عارى تمام لا يستر جسدى الا الماء والرغوه بالمغطس تاسف بى واخبرنى انه اسف على اغضابى بكلامه وانصرف
واخبرتنى جينا وهى تجلس بجانب النغطس انى بسن حرج وهرمونات زائده لن تعطينى فرصه لعيش طفولتى بل انتقلت للمستوى التالى فورا وهو مستوى المراهقه
وان تغير تلك الهرمونات يسبب لى الغضب وانى يجب ان اتحكم بغضبى واثارتى وانها ستكون معى
فى تلك الليله عادت امى من عمل دام عده ايام وذهبت معها للسكن المشترك كنت اتردد عليه شبه يوميا طبعا اثناء سفرها ولكن ذهبت للاقامه هناك
جاء الليل ولم استطع النوم من الاثاره وخرجت بهدوء من الغرفه الى الصاله المشتركه للسكن جلست قليلا كانت هناك اثنتان من الجيران يجلسن فى هدوء احداهما تذاكر والاخرى تتصفح الانترنت من الهاتف
جلست مثارا امامهم ممسكا بهاتفى اقرب اجسامهم واتفحصها بكامير الموبيل بدون ان ينتبهوا لى واقارن اجسامهم بجسم جينا
نعم جينا فى الظاهر كانت بمثابه ام ولكن من داخلى كانت هى معنى الانثى الحقيقى
شعرت بالاثاره الزائده جدا عن الحد وزاد الموخصيتاى وقضيبى ولم استطع ان انام او اهدى الا فى الصبحاح واستيقظت امى وايقظتنى للذهاب الى المدرسه
ذهبت شبه مريض ومتكاسل جدا
وانتهى اليوم ولم اعود للسكن مع امى بل ذهبت لبى مكان تدريبه واخبرته بكل ما اشعر به بلا خجل فعلا عن اثارتى والمى المستمر
طمىننى بى وشرح لى تطورات مرحله البلوغ وتغير المزاج والم النمو والاحتقان وهكذا
ارتحت قليلل بعد الكلام معه لكن انهى الموضوع بكلمات ازعجتنى جدا
بى : تحتاج لمساعده لن استطيع تقديمها لك ولا اى من زملائك الصغار جينا ستتولى هذا الدور
تعالى غدا بعد المدرسه للبيت وسنتكلم
حاولت ان افهم معنى كلماته الا انه امرنى ان ادخل الى التمرين لتفريغ طاقتى
فعلت واتحت قليلا
وذهبت للسكن اكلت وكنت مرهق جدا من قله النوم والتمرين فنمت
الجزء القادم جينا مرشدتى فى الجنس ومرحله البلوغ


كتجربه اولى فى القصص الايروسيه احب ان اسمع اراءكم
مشكور كل من قام بالرد واعدكم بعدم التأخير


الحلقه الثانية جينا مرشدتى السريه

استيقظت صباحا فى قمه اثارتى مره اخرى قضيبى المنتصب وحراره جسدى المرتفعه والالم فى خصيتاى
ذهبت الى المدرسه ومضى اليوم ثقيلا جدا الل من بعض اختلاس النظرات الى مدرساتى وبعض البنات من زميلات الدراسه والاصدقاء
خرجت من المدرسه الى التدريب فورا وقابلنى بى واخبرنى ان ارتاح اليوم وانه سينهى اعماله ويأتى الى البيت وان جينا فى انتظارى بالبيت
اعطانى بعض الاشياء مغلفه فى صندوق صغير لاوصلها لجينا
وذهبت الي منزل جينا وبى
جينا : وهى تحتضننى بقوه تعالى ادم الى الداخل
ادم : ارسل بى لكى هذا الصندوق
جينا : نعم اعرف انها اشياء لك انت وسأعلمك استخدامها اليوم
ادم : لى انا وما هى
جينا : كل فى وقته
انهت جينا ما كانت تفعله فى المطبخ وخرجت بكوبين من العصير الطازج من خليط فواكه
جينا : يساعدك هذا المشروب على الاسترخاء ويرفع طاقتك
معنا ساعتين قبل وصول بى لنأكل سويا
دعنا لا نضيع دقيقه واحده
ادم : انا متفرغ تمام
جينا: اذهب الى الحمام ولتاخذ دش سريع وانتظرنى
دخلت الى الحمام وخلعت ملابسى ودخلت الى المغطس نظفت نفسى جيدا وجلست بالماء البارد فقد كان يريح خصيتاى جدا
دخلت جينا ترتدى تى شيرت رياضى طويل الى ركبتيها تقرييا
وجلست بجوار المغطس كنت اجمع الرغوه فوق منطقه قضيبى حتى لا ترى جينا انتصاب
بداءت جينا بالكلام
جينا: ادم اليوم سوف اساعدك وارشدك لمرحلتكوالجديده فى الحياه
وليكن لقاءنا وما يحدث من اليوم سرنا الكبير الذى لن نشاركه مع اى شخص حتى بى
ادم : لكى ما تريدين بلا شك ورفت اصبعى لناخذ عهد
جينا لنقم ببعض المساج اولا قم الى طاوله المساج
لم اكن استطيع ان افعل ذلك من خجلى من انتصاب قضيبى
ادم : لا استطيع ان افعل فانا عارى تماما
جينا : ساخرج ولتلف جسمك بالفوطه وتنام على الطاوله على وجهك
ادم : تمام
خرجت جينا وانا نشفت جسدى بفوطه ولففت اخرى على وسطى وانتقلت للطاوله
دخلت جينا مره اخرى
جينا : لنبداء الدرس ولتبداء الاسرار بيننا من الانو
ادم : ليكن
جينا بداءت فى تمسيج ظهرى بيدها الخبيره مع وضع بعض الزيت من زجاجه زيت المساج رائعه الرائحه
جينا : مرحلتك الان هى مرحله وسطيه بين *** يلعب ورجل كبير يمرح
تسمى مرحله البلوغ والمراهقه تغير الصوت وظهور الشعر فى مناطق معينه كالعانه والابط والذقن
يصاحب ذلك تغيرات فى منطقتك الحساسه هل تعرفها ؟ ادم : سكوت مع مفاجأه من مجرى الكلمات ثم نعم اعرفها بخجل
وما زالت يد جينا تتجول على ظهر ادم من الرقبه حتى اخر ظهره
جينا : هل يمكن ان تطرح الخجل بعيدا من اليوم وليكن كلامنا واضحا ونسمى الاشياء باسماءها
ادم : يمكن ولكن
جينا : بدون لكن دعنا نصل لتلك المنطقه بهدوء
ادم :تمام
جينا :هل تشعر بالم فى قضيبك وخصيتاك
ادم: بخجل نعم
جينا :منذ متى
ادم :منذ عده ايام فقط ولكن الالم يزداد وينقص
جينا : متى يزداد تحديدا
ادم: استيقظ على ذلك الالم احيانا ويصاحبه شده قويه فى جلد ٠٠٠٠
جينا: فى جلد قضيبك
ادم: نعم
جينا :وهل يكبر حجمه
ادم :نعم
جينا :هل يمكن ان تنام على ظهرك
انقلب ادم
جينا :مرتاح اكثر وهى تنظر الى انتفاخ قضيبه الظاهر
ادم :لا
جينا :لماذا
ادم كنت مرتاح اكثر عندما لم اكن انظر لوجهك مباشره
كما انى خجل من ذلك واشار بعينه الى انتفاخ قضيبه
نظرت جينا لقضيبه ثم نظرت الى وجهه
جينا : قلنا سنترك الخجل وما يحدث بيننا يظل بيننا
ادم :لنحاول
جينا : هل تنظر لاجساد البنات يا ادم زميلاتك مثلا هل تحب احداهن
ادم بخجل: لا لم اجد بينهم من اهتم بها شخصيا ولكن
جينا :ولكن ماذا ؟...من تهتم بهن وتنظر لجسدها ؟
ادم :مدرستى الانسه 'انيا ' و 'داريا ' رفيقه السكن
و ....
جينا : اكمل بلا خجل
ادم :وانت يا جينا
جينا اعرف ذلك ولا امانع يا ادم
ادم :حقا
جينا: نعم لا امانع اطلاقا
ولكن لماذا كلهم كبيرات يا ادم
لماذا لا تنجذب لزميلاتك الصغيرات
ادم :احبهم ولكن ...
جينا: بلا خجل اتفقنا
ادم :اقصد انهم مختلفات فى الشكل ورفيعات وهكذا تفهمين ؟
جينا: لا افهم واريدك ان توضح وهى ما زالت تدلك صدر ادم وذراعاه وبطنه يالزيت
ادم: اقصد ان زميلاتى مختلفات صغيرات وبلا ....
جينا: بلا ماذا
ادم :بلا صدر
جينا :هل تحب الاثداء
ادم :بخجل وهو يدير وجهه الناحيه الاخرى نعم
جينا: وهى تجذب وجهه فى اتجاهها مره اخرى
هل تذكر اول دروس القتال معى ومع بى منذ سنوات ؟
ادم: نعم
جينا :هل تذكر التواصل البصرى
ادم :نعم اذكره
جينا ؛ماذا تذكر ؟
ادم: احافظ على التواصل البصرى دائما مع الخصم لدراسه حركاته وسكناته وردود افعاله وارسل له رساله عبر تواصلى البصرى لجذبه الى منطقه اريدها سواء ذلك بتهديده بالنظره لزعزعه ثقته او باظهار الخوف منه ليفتح دفاعاته ويهاجم
جينا: رائع يا ادم
وسوف تستخدم ذلك الان ودائما ولكن بصوره مختلفه
حافظ على تواصلك البصرى معى الان اعطنى الثقه لاتحدث معك بحريه واظهر الثقه فى نفسك' فلا تخجل الرجال بل يخجل ******* هل انت *** ادم ؟
ادم : لا
جينا: لنرى ؟
انظر فى عينى واخبرنى هل تحب اثداءى ؟
ادم: بخجل نعم
جينا :رساله خاطئه ارى *** خجول وليس رجل واثق بنفسه
ادم :نعم احب ان انظر الى اثداءك ومؤخرتك وجسدك كله
جينا :هذه رساله جيده ولكن ما زالت ضعيفه
ادم :احب ان انظر الى جسدك كله وعيونك وشعرك واحب اثداء الانسه انيا الكبيره
واثداء داريا المنتصبه الحلمات هل هذه رساله جيده
جينا :وهى تصفق رائعه ولكن
ادم: ولكن ماذا ؟
جينا :لغه جسدك غير مستقره
ادم: كيف ؟
جينا :احمر وجهك وانتصب قضيبك وضممت فخذاك عليه وشدت عضلات بطنك وانت تتكلم بذلت مجهود ولكن سنعمل على ذلك
كانت جينا تشعر بالبلل يتسرب بين فخذيها يفيض من مهبلها وانتصبت حلمه ثديها
وتختلس النظرات الى قضيب ادم الذى يقارب حجمه حجم قضيب بى مع اختلاف السن
جينا : ادم لكى يستمر هذا الدرس يجب ان تهدئ قليلا
ادم :لا استطيع يا جينا يؤلمنى جدا وكلماتنا زادت ذلك
جينا : هل تعلم ماذا يفعل الاطباء لشخص تعرض لحادث
ادم :يسعفوه
جينا :اولا اسعفات اوليه ليحافظوا على حياته مع فحص دقيق لتحديد الاضرار ثم علاجها
ادم :تمام
جينا: هذا ما سوف نفعله الان
ادم :كيف ؟
جينا : اولا نسعفك ونفحصك
ادم : كيف
جينا : هل تثق فى وتريد ان اساعدك حقا ؟
ادم: طبعا
جينا: اريد برهان
ادم :ايما تريدين
جينا اخلع الفوطه وارنى قضيبك اتفحصه
ادم مع شعوره بالخجل والاثاره معا هذا صعب
جينا : ساساعدك
ادم : لا استطيع
جينا وهى تلف فوطه صغيره وتطويها كالضماده نلغى التواصل البصرى مؤقتا
وضعت الفوطه المطويه فوق عينيه
جينا :هل انت مرتاح الان
ادم :قليلا
جينا :فلنسكت قليلا ايضا
مدت يدها لتفتح الفوطه لتجد قضيب ادم المتصلب الابيض الكبير جدا على سنه قد يكون مناسب لبنيته الجسديه واصوله العربيه ولكنه بحساب ذلك ايضا طويل وغليظ ومنتصب لابعد الحدود
كان ادم يشعر بالهواء على قضيبه ويشعر كان نظرات جينا الى قضيبه تلهبه اكثر
كان قضيبه ينبض كان له قلب مستقل
لدرجه ان قضيبه تحرك عده مرات
اثار ذلك جينا جدا لدرجه انها تأكدت من ان ادم لا يرى شئ ثم لمست ثدياها بيدها مداعبه حلمتها المنتصبه
جينا : بصوت مبحوح قليلا من الاثاره
نحتاج لوضع كريم مرطب على قضيبك وتدليكه قليلا لتقليل التهاب الجلد
ادم: لا يجيب اخذت جينا علبه كريم من صندق الذى احضره ادم من بى ووضعت القليل على يدها
وامسكت قضيب ادم
انتفض ادم حتى ترى انه ارتفع بكامل جسده عده سنتيمترات عن المنضده
شعر برعشه من كل عصب داخل جسده
ظلت جينا ممسكه بقضيبه بدون ان تحركها ويدها الاخرى تمررها على صدر ادم ليهدئ
بعد ثوانى بداءت تحرك يدها على قضيب ادم صعودا ونزولا لتوزع الكريم عليه تعمدت عدم لمس راس قضيبه فى البدايه
واخذت تمرر يدها الصغيره التى لم تكن تحتوى قضيبه ولا عرضا ولا طولا
صعودا ونزولا مع الكريم وتزيد كريم على يدها مره اخرى
جينا: بصوت غلبته المحنه والاثاره : مرتاح ادم ؟
لم يجيب ادم
كان يكتشف احساسا جديدا كليا بيد جينا
اول يد توضع عل قضيبه غير يده واول تدليك لقضيبه اصلا
ازداد انتفاخ قضيبه واثار ذلك جينا اللتى انتفضت مرات متتاليه لتعلن وصولها الى الرعشه الجنسيه بدون فعل شئ ولا حتى لمس نفسها
كانت مثاره بشكل جسد الصغير امامها وقضيبه البالغ
مرت عده دقائق وهى تدلك قضيبه وهو ساكت تمام الا من بعض تأوهات خافته تثير حينا
لم يفرغ قضيبه ومن جهه ادم لم يكن يفكر فى شئ نهائيا فقط ارتفاع الالم بخصيتيه وقضيبه ولكن تحول الالم بهم الى لذه
بعد عده دقائق اخرى ازداد الالم واللذه واعلن قضيبه التحول الاخير انتفخت راسه وشد جلده على اعلى مستوى وبداءت دفقات المنى فى الخروج لاول مره مرتفعه الى اعلى ساقطه مره اخرى على بطنه وفخذيه
صرخ ادم من اللذه وصرخت معه جينا عندما كانت تصل لذروتها للمره الثانيه بدون ممارسه جنس او ختى لمس نفسها
انهت جينا تفريغ قضيب ادم من المنى وتنظيف جسده بالفوطه من اثار المنى
وهى تنظر الى القضيب الذى بداء فى الانكماش
جينا : يمكنك ان تدخل الى المغطس مره اخرى
ادم: بلا كلمه واحده نزل الى المغطس. عاريا بدون ان ينظر لجينا نهائيا
خرجت حينا من الحمام وعادت بعد قليل كان ادم قد نظف جسمه مره اخرى وارتدى سرواله التحتى
وجلس على كرسى فى الحمام رجعت جينا
جينا سننهى اليوم درسنا عند هذا الحد ولكن لتخلع مره اخرى سروالك لاضع لك بعض الكريم على قضيبك احضرت الكريم ووقف ادم وانزل سرواله وجلست جينا امامه على الارض ليكون قضيبه امام وجهها تمام
ودلكت قضيبه نصف النائم بالكريم وخصيتاه
جينا هذا الكريم لتنشيط وتغذيه العضلات وتقايل التهاب جلد قضيبك ومساعدته على النمو
لم ينطق ادم نهائيا
خرجت جينا من الحمام ولبس ادم ملابسه وخرج خلفها
جلست جينا بعد ان ارتدت روبا ثقيلا امام المنزل على كرسى وخرج اليها ادم
جينا: ادم بداءا من اليوم ما يحدث سر بيننا تمماما لا احد يعلم به ولا حتى بى
لو سئلك ستقول تكلمنا فى السن والبلوغ وتغير الهرمونات
ادم :تمام
جينا :ارتاح قليلا حتى يأتى بى لنأكل
ادم: لا سوف اذهب للسكن لانام واكل مع امى
خرج ادم وهو يفكر ويكاد يطير من السعاده ممكا حدث تجربه جديده كليا وشعور رائع ومع من مع جينا نموذج الانثى فى نظره
حولت الالم الى لذه بيديها
وجعلت الكلام البذئ الذى يخجل منه الى متعه ذهب ونام بلا اكل يحلم احلاما جميله ليست جنسيه عامه ولكن رومانسيه يتخللها الجنس ومع من مع جينا الانثى الاولى فى حياته الصديقه المقربه له حتى انها تكاد تكون امه
فى نفس الوقت كانت جينا بمنزلها عاريه تماما فى الحمام تداعب كل ما تصل اليه من جسدها العاري وتكب شهوتها مرات ومرات متتاليه
انتهى الجزء الثانى
نلتقى من جديد فى الجزء القادم

االحلقه ٣
نكمل بالعاميه المصريه لما لها من قبول لدى الجميع
بناء على طلب YASSER16
صحى ادم من النوم نشيط ومبسوط من احلامه الجميله
لبس ملابس المدرسه وجهز فكار سريع وخرج من الغرفه على المدرسه
عند باب السكن قابل زميلته فى المدرسه واسمها زويا كانت بنوته صغيره قلبوظه بعيون خضر وجسم ابيض محمر بجمال طفولى لذيذ
ادم زويا بتعملى ايه هنا
زويا احنا بننقل هنا السكن واول يوم لينا انهارده وبننقل اشياءنا انت رايح فين بلبس المدرسه دلوقت
ادم بلبس المدرسه فى ميعاد المدرسه اكيد رايح المدرسه
حطت ايدها على جبين ادم : وبضحك انت مريض يا ادم انهارده اجازه المدرسه
بص ادم فى تليفونه ولاقاها فعلا بتتكلم صح
ادم يبقى انا صحيت علشان اساعدك فى نقل حاجاتك لغرفتك
فرحت زويا جدا بمساعده ادم
زويا السكن مكنش عاجبنى وبعيد عن المدرسه وزحمه لكن بوجودك هنا ادم امش هيبقى سئ للدرجه
ساعدها ادم هى ومامتها واتعرف بيها واختلس الكثير من النظرات لجسمهم سواء زويا او مامتها اللى كانت بيضاء ممتلئه الجسم بس زياده الوزن كانت فى مكانها الصحيح بالظبط صدر كبير وطيز مذهله رجراجه وطول حوالى ١٦٠ سم ورجلين مصبوبه باتقان وملابس ضيقه ومكشوفه مثيره جدل
رجعت ام ادم من الشغل كان ادم نظف الغرفه وانهى اعمال منزليه متأخره و اجبات متاخره
جينا بعتتله رسايل انه لازم يعدى عليها ضرورى
اكل مع مامته من اكل جايباه معاها وخرج لجينا

جينا : اخبارك ادم
ادم : ممتاز
جينا : والوجع اخباره ايه بعد جلسه امبارح
ادم : جلسه ايه ووجع ايه
جينا وهى تمسك كتف ادم : تقصد ايه
ادم : انت اللى قصدك ايه
جينا : ادم انت مش جيت امبارح بعد المدرسه وحصل حاجه كده
ادم : ده حلم انت عرفتى حلمى ازاى
جينا ضاحكه : مش حلم ادم
ادم : مذهول مش حلم ازاى
تقصدى انه حقيقى
جينا : مش حلم يا ادم كان حقيقه
كان حقيقه
فعلا ادم من جمال تلك اللحظه كان فاكر ان اللى حصل مجرد حلم جميل
شعر ادم بالاحراج الشديد وهو يراجع الاحداث
ايه اللى بالظرط كان حقيقى
خدته جينا فى حضنها وبقى وشه على صدرها كله كان حقيقى ادم : المساج ؟
جينا : حقيقى ادم وا.....
جينا كله كان حقيقى انت مثلا جاى ليه دلوقت
ادم انت قلتى تعالى ضرورى
جينا وليه طلبتك تيجى
ادم مش عارف
اشارت جينا بعلبه الكريم
علشان اساعدك فى انك تستعمل الكريم زى امبارح
احمر وجه ادم جدا وبدء يفتكر وبدءقضيبه ينتصب تانى
شافت جينا كسوف ادم وانتصاب قضيبه
جينا نستعمل الكريم هنا ولا فى الحمام
سكت ادم
اخذته جينا من ايده ودخلت الاوضه اللى بنام فيها اما يبات معاهم
جينا عاوزين نخلص قبل بى ما يرجع البيت ده سر بينا
انت بتحط لنفسك الكريم فاهم ؟

ادم فاهم
جينا اخلع هدومك كلها
خلع ادم هدومه كلها وانتصب قضيبه بشده
وايده الصغيره مكنتش مغطيه قضيبه الكبير المنتصب
اتمدد ادم على السرير وجلست جينا جنبه على الكرسى
وهو مكسوف وماسك قضيبه بيخبيه
جابت جينا فوطه وحطيتها على عين ادم
هدى شويه وحس بايد جينا بتشيل ايده من على قضيبه وضع ايده جنبه وساب نفسه لجينا
بداءت جينا بتدليك قضيب ادم بايدها بدون كريم وانت ايد على قضيب ادم وايد بين رجليها بتلاعب نفسها
ارتخى جسم ادم وبداءقضيبه يشد جدا
جينا بعدت ايدها ثوانى وهى بتجيب شهوتها اول مره
وبعد كده مسكت قضيبه بايدها الاثنين تبلهم من عسلها تجيبه بايدها وتدعك بيه قضيب ادم
لاحظت جينا ان قضيب ادم اقرب فى العرق لقضيب بى ولكن اطول حاجه بسيطه
اتاكدت جينا ان ادم عينه متغطيه وهزلت ببقها على قضيب ادم تمصه وتلاعبه بلسانها وايدها
ادم كان حاسس بالمتعه وبس مش حاسس دى ايد جينا ولا شفايفها كريم ولا ريق جينا على قضيبه
ثلث ساعه كامله عدت لحد ما بداءقضيب ادم يفرغ اللبن وقذف بشده عده قذفات منها اللى فى بق جينا ومنها على وشها وعلى بطنه
كانت جينا بتجيب شهوتها للمره الرابعه مع ادم
حطت جينا المريم على قضيب ادم اللى لسه شبه منتصب وبداءت بتدليكه لحد ما شرب الكريم
شالت جينا الفوطه من على وش ادم وبصت فى عينه وقالت استمتعت ؟
ادم سيبينى مش عاوز اصحى من الحلم ده
باسته جينا بوسه بطيئه من شفايفه وهى شبه نايمه بصدرها على صدره وقالتله مش حلم يا ادم مش حلم
قام ادم لبس هدومه وخرج رجع السكن معرفش يكلم حينا يقول ايه فخرج على طول
قابل ادم زويا فى غرفه المعيشه المشتركه وكانت امها قاعده مع امه بيتكلموا فى امور كثيره منها انهم يعملون فى نفس الشركه
ام زويا : بتعرف تتكلم عربى يا ادم ؟
ادم : لا
ام ادم :لم يعيش ابو ادم معه فتره كبيره لتعليمه العربي
ولد ادم بروسيا وسافر ابوه الى مصر وانا انتقلت الى اوكرانيا ومتواصلناش تانى نهائى
زويا : انا كمان لم اقابل ابى من ٥ سنوات ولكنه يتواصل مع عن طريق التليفون فهو الان فى روسيا
قام ادم للغرفه مستأذنا منهم
ام ادم : هروح لادم انت جيتى عليه هو دايما بيسئل عن باباه وليه مشبيتواصل معاه
زويا : انا هروح لادم انا اصلا عاوزه انا وهو نكون اصحاب
ذهبت زويا الى ادم الذى كان قلع معطفه وملابسه ولبس ملابس النوم
دخلت بدون طرق الباب
ادم : اهلا زويا تسمعى عن الخبط على الباب
ابتسمت زويا بخجل وقالت اسفه
ادم ولا ؤهمك
جلست زويا بجانب ادم على سريره
وقالت عاوز تتكلم عن باباك
ادم : عاوز اتكلم مع بابايا مش عنه
انا معرفش غير انه مصرى والعرب مش بيسيبوا ولادهم ويمشوا كده
زويا ضمت نفسها على ادم وباسته من خده
نظر ادم لزويا وبداءيثار جنسيا تانى وقضيبه ينتصب تانى
بص لوش زويا الجميل وعنيها الطفوليه والجذابه وجسمها الصغير
قارن فى عقله بين جسمها وجسم جينا
الوضع مختلف جدا
بس لكل واحده جمالها بسمءتحيل حد يجيب جمال جينا
زويا ادم انت شردت فى ايه
ادم لا ابدا مفيش
زويا عاوز تبوسنى من شفايفى ؟
ادم انتفض من الكلمه
ومردش
ضحكت زويا بطفوله وقامت وقفت عند مكتب ادم وقالتله انت الخسران
كانت زويا بالشكل صغيره بس جوه عقلها كانت كبيره وفاهمه كل حاحه كمان
قعدت تتكلم عن باباها وعن المدرسه وعن مامتها وادم انسجم معاها ومستنفى فرصه منها عاوز يبوس شفايفها
عاوز يبوس زويا زى ما شاف بى بيبوس جينا
هو معرفش يبوس حينا جينا هى اللى باسته
ادم زويا
زويا نعم ادم
ادم انا ....
زويا قربت منه عاوز تبوسنى وتحضنى
ادم اه بس
زويا هنتعلم مع بعض انا كمان مبوستش حد قبل كده
حط ادم ايده ورا ظهر زويا وضمها وحط شفايفه فى شفايفها
وباسها مص شفايفها بشفايفه واخد كل شفه مره بين شفايفه يمصهم
شاف بى كتير بيبوس جينا كده
ساحت زويا فى ايده خالص
وقعدت على السرير
زويا قالت لادم ده جميل اوى
واتكسفت وطلعت من الغرفه بسرعه
نام ادم على سريره بعد ما تغطى كويس ومامته طفت النور ونامت هى كمان
وفضل ادم صاحى يفتكر اللى حصل ما جينا وجسمه يسخن وقضيبه ينتصب على الاخر
بداء يدلكه بايده زى ما جينا كانت بتدلكه
وشد قضيبه اكتر واكتر
افتكر بوسه زويا
وابتسم واستمتع وهو بيفكر وانتفض قضيب ادم وبداء ينزل قذايف قضيبه جوه هدومه وطلعت منه صوت ااه اثناء قذفه واستريح قضيبه وناااام للصبح
طلعت امه شغلها وفضل هو نايم فى سريره لحد ما مشيت
وقام خد دش وهو فى الحمام فتحت زويا الباب ودخلت وادم بيستحمى وباب الحمام مفتوح
وشافته زويا بيلعب بايده فى قضيبه
وشافها ادم وفضلوا باصين لبعض من غير رد فعل
كمل يا برنس وما تتاخر ويا ريت تطول الاجزاء شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق نفسه
الاجزاء قصيره ياريت تكون اطول
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق نفسه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%