NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول قصيرة قصص حقيقيه و واقعيه بالحرف ( اسراء ابو السعود) - للكاتب (صياد المحارم)

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,807
نقاط
18,685
نسوانـجي

الصوره الحقيقيه ل اسراء ابو السعود
.................................
تبدء قصتي مع اسراء من 2011 كانت طالبه فالصف الاول بكليه الاداب18 سنه من اسره متدينه شديده الاب موظف حكومي و الام سناء الجمل 53 سنه و هي جزء من احداث القصه و الاخت منال 25 سنه متزوجه .
اسراء بنت متدينه طباعها هاديه بحكم تربيتها جسمها مليان مليان بشرتها بيضه شعرها مجعد خفيف لونه اسود بزازها كبيره و بارزه مع حلمه بني طويله طيزها كبيره و ناعمه و كسها شفراته بارزه و مليان مشعر خفيف و كانت لهجتها فلاحي .
ابتدت القصه لما عملت اكونت علي الفيس و اتعرفت عليها بنت متدينه و هاديه بس كانت مثيره بلهجتها الفلاحي و كان مسار كلامنا عادي جدا و علي اساس الصداقه لحد ما ابتديت ادخل معاها في موضوعات جريئه و اكتشفت انها سهل انك تجيب بنت زيها لما اتكلمنا عن الزواج و لحد ما ابتديت ادخل في مواضيع جنسيه فتوقعت هلاقي رفض تام منها و لكن مقاومتها كانت ضعيفه و مارسنا الجنس كتابه لحد ما جت في يوم قطعت علاقتها معايا و عملتلي بلوك فابتديت افكر ازاي اوصلها تاني و خصوصا انها بعتتلي صورها بدون ال**** و هي صور عاديه بس بالنسبه لعائله متدينه كانت مصيبه كبيره و اول حد وصلتله كانت امها سناء اللي عرضت عليها الموضوع كله و فرجتها الصور و ابتدت تهددني و لكن من البرود و طريقه كلامي خافت علي بنتها و علي سمعتها و خصوصا ان قريتهم صغيره و الكلام سهل النشر فطلبت مقابلتي عشان نتفاهم و في يوم المحدد اتقابلنا في محطه رمسيس و اخدتها شقتي بعد حوارات كتير فلقيتها بتقولي لما هنروح الشقه هنعمل ايه فقولتلها هنقعد و نتفاهم و اخدتها في عربيتي و لقيتها بتتكلم فالتليفون و بتقول انا معاه اهو و هنخلص الموضوع و ابتدت تسئلني انا مين و شغال ايه و طبعا مقولتلهاش اسمي الحقيقي و وصلت البيت فقالتلي ارجوك لازم نخلص الموضوع دي عيله صغيره فقولتلها تعالي و هنتكلم اول ما دخلت الشقه قالتلي طلباتك ايه بقي قولي قولتلها ست و راجل مع بعض تفتكري ايه قالتلي مش فاهمه قولتلها انا عاوزك انتي فقالتلي اه طيب همشي بقي فبصتلها و انا بضحك و قولتلها امشي و الناس كلها هتعرف فبصتلي و سكتت فقربت منها و قلعتها الطرحه فقالت يا ابني مينفعش كده مهتمتش بيها و ابتديت اضمها و ابوس رقبتها و هي بتحاول تبعد و انا زانقها علي الكنىه فقالتلي اصبر التليفون طيب فردت و قالتلها ايوه يا اسراء يا بت الكلب الواد عاوز ينام معايا بسببك يا وسخه و قفلت فوشها فبصيتلها و ضحكت فلقينا تليفون تاني و كانت منال بنتها منال بتطلب تكلمني و بتزعق اني اسيب امها فحالها و هي مستعده لاي حاجه بس بلاش اعمل حاجه لامها فقولتلها هاخد رقمك و اكلمك
بصيت لسناء بعد ما خلصت و سحبتها علي الاوضه و هي مستسلمه تماما ابتديت اقلعها هدومها و هي زي الصنم مش بتتحرك فبقولها بتعرفي فقالت بعرف ايه قمت مقرب منها و قعدت ابوس جسمها اوي و هي ابتدت تتجاوب معايا ، جسمها جسم فلاحين ابيض ناعم بزاز كبيره مرهرته و طياز مليانه و كس مشعر فلاحي .
حضنتها و ابتديت ابوس شفايفها و هي ساكته و بعد 3 دقايق ابتدت تتبادل البوس معايا و تمص لساني حسيت بمتعه لما لقيتها استجابت ليا و فكيت شعرها و انا حاضنها و بلعب في طيزها و بدعكها و هي بتقول اه براحه ايدك جامده اوي فكملت بوس و انا ايدي بتتحرك علي صدرها و ابتديت انزل امصهم و العب في حلماتها باسناني و هي مغمضه عينيها و بتتنفس جامد و هي بتدعك شعري فنزلت بلساني علي بطنها و بلحسها و حطيت لساني جوا سرتها لحد ما حسيت انها بتقع مني فقعدتها علي السرير فبصتلي و بتقولي حرام عليك انا تعبت اوي فلميت شعرها في ايدي و قالتلي عاوزني امصهولك فقولتلها ايوه فمسكته و حطيته في بقها و قعدت تمص بشهوه و جنون حسيت اني قدام مومس فقعدت تمص و انا مستمتع لحد ما شيلته من بقها و نيمتها علي السرير و فتحت رجلها و قعدت ابوس كسها و ادعكه بايدي و هي بتقولي اه اه اه اي براحه ايدك تقيله فابتديت الحس كسها بلساني و هي بتبعد راسي و بتقول اممممممم كفايه اللي بتعمله ده اااااه لا مش قادره لا اااااه ارجوك كفايه و لما حسيت بميه شهوتها دخلت زبري فكسها فصرخت بشرمطه و قالت اااااه ااااه براحه ااااااه يا بني بقي فابتديت احركه جامد و انزل امص بزازها و ارضعهم لحد ما جبتهم عليها و قمت و هي نامت من التعب .
الفصل التاني هنشوف ايه اللي حصل مع اسراء
مستني التقييم و اعرف انزل الجزء التاني و لا لا
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: طيار١٤, كازانوفا, احمد النسوانجى و 10 آخرين
نسوانـجي

الصوره الحقيقيه ل اسراء ابو السعود
.................................
تبدء قصتي مع اسراء من 2011 كانت طالبه فالصف الاول بكليه الاداب18 سنه من اسره متدينه شديده الاب موظف حكومي و الام سناء الجمل 53 سنه و هي جزء من احداث القصه و الاخت منال 25 سنه متزوجه .
اسراء بنت متدينه طباعها هاديه بحكم تربيتها جسمها مليان مليان بشرتها بيضه شعرها مجعد خفيف لونه اسود بزازها كبيره و بارزه مع حلمه بني طويله طيزها كبيره و ناعمه و كسها شفراته بارزه و مليان مشعر خفيف و كانت لهجتها فلاحي .
ابتدت القصه لما عملت اكونت علي الفيس و اتعرفت عليها بنت متدينه و هاديه بس كانت مثيره بلهجتها الفلاحي و كان مسار كلامنا عادي جدا و علي اساس الصداقه لحد ما ابتديت ادخل معاها في موضوعات جريئه و اكتشفت انها سهل انك تجيب بنت زيها لما اتكلمنا عن الزواج و لحد ما ابتديت ادخل في مواضيع جنسيه فتوقعت هلاقي رفض تام منها و لكن مقاومتها كانت ضعيفه و مارسنا الجنس كتابه لحد ما جت في يوم قطعت علاقتها معايا و عملتلي بلوك فابتديت افكر ازاي اوصلها تاني و خصوصا انها بعتتلي صورها بدون ال**** و هي صور عاديه بس بالنسبه لعائله متدينه كانت مصيبه كبيره و اول حد وصلتله كانت امها سناء اللي عرضت عليها الموضوع كله و فرجتها الصور و ابتدت تهددني و لكن من البرود و طريقه كلامي خافت علي بنتها و علي سمعتها و خصوصا ان قريتهم صغيره و الكلام سهل النشر فطلبت مقابلتي عشان نتفاهم و في يوم المحدد اتقابلنا في محطه رمسيس و اخدتها شقتي بعد حوارات كتير فلقيتها بتقولي لما هنروح الشقه هنعمل ايه فقولتلها هنقعد و نتفاهم و اخدتها في عربيتي و لقيتها بتتكلم فالتليفون و بتقول انا معاه اهو و هنخلص الموضوع و ابتدت تسئلني انا مين و شغال ايه و طبعا مقولتلهاش اسمي الحقيقي و وصلت البيت فقالتلي ارجوك لازم نخلص الموضوع دي عيله صغيره فقولتلها تعالي و هنتكلم اول ما دخلت الشقه قالتلي طلباتك ايه بقي قولي قولتلها ست و راجل مع بعض تفتكري ايه قالتلي مش فاهمه قولتلها انا عاوزك انتي فقالتلي اه طيب همشي بقي فبصتلها و انا بضحك و قولتلها امشي و الناس كلها هتعرف فبصتلي و سكتت فقربت منها و قلعتها الطرحه فقالت يا ابني مينفعش كده مهتمتش بيها و ابتديت اضمها و ابوس رقبتها و هي بتحاول تبعد و انا زانقها علي الكنىه فقالتلي اصبر التليفون طيب فردت و قالتلها ايوه يا اسراء يا بت الكلب الواد عاوز ينام معايا بسببك يا وسخه و قفلت فوشها فبصيتلها و ضحكت فلقينا تليفون تاني و كانت منال بنتها منال بتطلب تكلمني و بتزعق اني اسيب امها فحالها و هي مستعده لاي حاجه بس بلاش اعمل حاجه لامها فقولتلها هاخد رقمك و اكلمك
بصيت لسناء بعد ما خلصت و سحبتها علي الاوضه و هي مستسلمه تماما ابتديت اقلعها هدومها و هي زي الصنم مش بتتحرك فبقولها بتعرفي فقالت بعرف ايه قمت مقرب منها و قعدت ابوس جسمها اوي و هي ابتدت تتجاوب معايا ، جسمها جسم فلاحين ابيض ناعم بزاز كبيره مرهرته و طياز مليانه و كس مشعر فلاحي .
حضنتها و ابتديت ابوس شفايفها و هي ساكته و بعد 3 دقايق ابتدت تتبادل البوس معايا و تمص لساني حسيت بمتعه لما لقيتها استجابت ليا و فكيت شعرها و انا حاضنها و بلعب في طيزها و بدعكها و هي بتقول اه براحه ايدك جامده اوي فكملت بوس و انا ايدي بتتحرك علي صدرها و ابتديت انزل امصهم و العب في حلماتها باسناني و هي مغمضه عينيها و بتتنفس جامد و هي بتدعك شعري فنزلت بلساني علي بطنها و بلحسها و حطيت لساني جوا سرتها لحد ما حسيت انها بتقع مني فقعدتها علي السرير فبصتلي و بتقولي حرام عليك انا تعبت اوي فلميت شعرها في ايدي و قالتلي عاوزني امصهولك فقولتلها ايوه فمسكته و حطيته في بقها و قعدت تمص بشهوه و جنون حسيت اني قدام مومس فقعدت تمص و انا مستمتع لحد ما شيلته من بقها و نيمتها علي السرير و فتحت رجلها و قعدت ابوس كسها و ادعكه بايدي و هي بتقولي اه اه اه اي براحه ايدك تقيله فابتديت الحس كسها بلساني و هي بتبعد راسي و بتقول اممممممم كفايه اللي بتعمله ده اااااه لا مش قادره لا اااااه ارجوك كفايه و لما حسيت بميه شهوتها دخلت زبري فكسها فصرخت بشرمطه و قالت اااااه ااااه براحه ااااااه يا بني بقي فابتديت احركه جامد و انزل امص بزازها و ارضعهم لحد ما جبتهم عليها و قمت و هي نامت من التعب .
الفصل التاني هنشوف ايه اللي حصل مع اسراء
مستني التقييم و اعرف انزل الجزء التاني و لا لا
فين الجزء الثاني والصور
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
وا
نسوانـجي

الصوره الحقيقيه ل اسراء ابو السعود
.................................
تبدء قصتي مع اسراء من 2011 كانت طالبه فالصف الاول بكليه الاداب18 سنه من اسره متدينه شديده الاب موظف حكومي و الام سناء الجمل 53 سنه و هي جزء من احداث القصه و الاخت منال 25 سنه متزوجه .
اسراء بنت متدينه طباعها هاديه بحكم تربيتها جسمها مليان مليان بشرتها بيضه شعرها مجعد خفيف لونه اسود بزازها كبيره و بارزه مع حلمه بني طويله طيزها كبيره و ناعمه و كسها شفراته بارزه و مليان مشعر خفيف و كانت لهجتها فلاحي .
ابتدت القصه لما عملت اكونت علي الفيس و اتعرفت عليها بنت متدينه و هاديه بس كانت مثيره بلهجتها الفلاحي و كان مسار كلامنا عادي جدا و علي اساس الصداقه لحد ما ابتديت ادخل معاها في موضوعات جريئه و اكتشفت انها سهل انك تجيب بنت زيها لما اتكلمنا عن الزواج و لحد ما ابتديت ادخل في مواضيع جنسيه فتوقعت هلاقي رفض تام منها و لكن مقاومتها كانت ضعيفه و مارسنا الجنس كتابه لحد ما جت في يوم قطعت علاقتها معايا و عملتلي بلوك فابتديت افكر ازاي اوصلها تاني و خصوصا انها بعتتلي صورها بدون ال**** و هي صور عاديه بس بالنسبه لعائله متدينه كانت مصيبه كبيره و اول حد وصلتله كانت امها سناء اللي عرضت عليها الموضوع كله و فرجتها الصور و ابتدت تهددني و لكن من البرود و طريقه كلامي خافت علي بنتها و علي سمعتها و خصوصا ان قريتهم صغيره و الكلام سهل النشر فطلبت مقابلتي عشان نتفاهم و في يوم المحدد اتقابلنا في محطه رمسيس و اخدتها شقتي بعد حوارات كتير فلقيتها بتقولي لما هنروح الشقه هنعمل ايه فقولتلها هنقعد و نتفاهم و اخدتها في عربيتي و لقيتها بتتكلم فالتليفون و بتقول انا معاه اهو و هنخلص الموضوع و ابتدت تسئلني انا مين و شغال ايه و طبعا مقولتلهاش اسمي الحقيقي و وصلت البيت فقالتلي ارجوك لازم نخلص الموضوع دي عيله صغيره فقولتلها تعالي و هنتكلم اول ما دخلت الشقه قالتلي طلباتك ايه بقي قولي قولتلها ست و راجل مع بعض تفتكري ايه قالتلي مش فاهمه قولتلها انا عاوزك انتي فقالتلي اه طيب همشي بقي فبصتلها و انا بضحك و قولتلها امشي و الناس كلها هتعرف فبصتلي و سكتت فقربت منها و قلعتها الطرحه فقالت يا ابني مينفعش كده مهتمتش بيها و ابتديت اضمها و ابوس رقبتها و هي بتحاول تبعد و انا زانقها علي الكنىه فقالتلي اصبر التليفون طيب فردت و قالتلها ايوه يا اسراء يا بت الكلب الواد عاوز ينام معايا بسببك يا وسخه و قفلت فوشها فبصيتلها و ضحكت فلقينا تليفون تاني و كانت منال بنتها منال بتطلب تكلمني و بتزعق اني اسيب امها فحالها و هي مستعده لاي حاجه بس بلاش اعمل حاجه لامها فقولتلها هاخد رقمك و اكلمك
بصيت لسناء بعد ما خلصت و سحبتها علي الاوضه و هي مستسلمه تماما ابتديت اقلعها هدومها و هي زي الصنم مش بتتحرك فبقولها بتعرفي فقالت بعرف ايه قمت مقرب منها و قعدت ابوس جسمها اوي و هي ابتدت تتجاوب معايا ، جسمها جسم فلاحين ابيض ناعم بزاز كبيره مرهرته و طياز مليانه و كس مشعر فلاحي .
حضنتها و ابتديت ابوس شفايفها و هي ساكته و بعد 3 دقايق ابتدت تتبادل البوس معايا و تمص لساني حسيت بمتعه لما لقيتها استجابت ليا و فكيت شعرها و انا حاضنها و بلعب في طيزها و بدعكها و هي بتقول اه براحه ايدك جامده اوي فكملت بوس و انا ايدي بتتحرك علي صدرها و ابتديت انزل امصهم و العب في حلماتها باسناني و هي مغمضه عينيها و بتتنفس جامد و هي بتدعك شعري فنزلت بلساني علي بطنها و بلحسها و حطيت لساني جوا سرتها لحد ما حسيت انها بتقع مني فقعدتها علي السرير فبصتلي و بتقولي حرام عليك انا تعبت اوي فلميت شعرها في ايدي و قالتلي عاوزني امصهولك فقولتلها ايوه فمسكته و حطيته في بقها و قعدت تمص بشهوه و جنون حسيت اني قدام مومس فقعدت تمص و انا مستمتع لحد ما شيلته من بقها و نيمتها علي السرير و فتحت رجلها و قعدت ابوس كسها و ادعكه بايدي و هي بتقولي اه اه اه اي براحه ايدك تقيله فابتديت الحس كسها بلساني و هي بتبعد راسي و بتقول اممممممم كفايه اللي بتعمله ده اااااه لا مش قادره لا اااااه ارجوك كفايه و لما حسيت بميه شهوتها دخلت زبري فكسها فصرخت بشرمطه و قالت اااااه ااااه براحه ااااااه يا بني بقي فابتديت احركه جامد و انزل امص بزازها و ارضعهم لحد ما جبتهم عليها و قمت و هي نامت من التعب .
الفصل التاني هنشوف ايه اللي حصل مع اسراء
مستني التقييم و اعرف انزل الجزء التاني و لا لا هجص اوي
 
قصة تعبانة جدا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%