NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثلية قصيرة قصتي وانا سالب في الامارات

M

Mimo 1999

ضيف
حابب احكي ليكم قصتي الحقيقيه بدون تأليف بجد انا اسمي مي بعد مكنت محمد انا عندي ٢٢ سنه ومن صغري وانا عايش انا وماما واختي بابا منفصل عننا من وانا عندي تلت سنين ومتجوز ومش مهتم بينا خالص اتربيت من صغري معا ماما واختي واخدت كل انطباعهم وكنت الي بحب اعملو بعملو ومفيش حاجه كانت اسمها لا من صغري وانا بحب احط ميكاب والبس لبس اختي الاكبر مني بتلت سنين وكان نفسي اجرب الاحساس اني بنت معا حد عدت الايام ووصلت لسن ال ٢٢ وسافرت تبع شغلي في مصر الامارات وكنت في مصر بقعد ادور في تويتر ع بنوتي زي وهكذا ولما سافرت لاقيت شيميل متحول كامل وبياخد فلوس انك تنام معاها وكدا بس مش عربيه فرحت وقولت اهي فرصتي اعيش معاها كبنت يوم كامل طبعا لما سافرت اختي طلبت مني لبس لانجري من شيي ان وغيرو من براندات وانا طبعا خبرا فيهم فكنت بقولها طبعا هشتريلك وكنت بشتري لنفسي الاول وبعد مبلبسهم في الامارات بنزل بيهم مصر واديهم ليها المهم اشتريت كميه كبيره من اللبس وبالصدفه جت قدامي باروكه واخدتها بالمرا وقولت بس اهي فرصتي وكلمت الشيميل وروحتلها باللبس في شنطتي ولما كلمتها طلبت منها انها تروق عليا وتخليني بنت وبعد كدا تفتحني لاني عمري محد لمسني كنت دايما اقصي حاجه العب بخياره ولا حاجه المهم روحتلها وخلتني احلي قمر وطبعا بهدلتني وهيا بتدخلو فيا وفضلت اتعذب بس الصراحه كنت متكيف اوي بعد مدخل وقلبتني ورفعت رجلي فوق كدا كان شعور خياال واتمنيت اكون بنت علشانو وكنت بحكي معاها انجليزي اني نفسي اتحول بس اهلي والمجتمع بتاعي مقرف هيبهدلني قالتلي ممكن اساعدك بس كلعادا مش هقدر بحكم حياتي المستقره كولد بس قولتلها اني هجيلك كتير وفعلا روحتلها تلت مرات وكنت كل مسافر اول زياره بتبقا ليها ولازم ادوق بتاعها مكنش كبير ولا صغير بس هوا الي فتحني وكنت بروح علشانو قصتي دي حقيقيه ميا في الميا بدون تأليف ولا كدب وانا حاليا في الامارات ومعايا لانجري وبرضو مشتاق لبنوتي زي بس قمر وناعم ومش مشعر وصغير كدا في السن ♥️♥️♥️
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الضاحك الباكى, koka tota, Aol و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حابب احكي ليكم قصتي الحقيقيه بدون تأليف بجد انا اسمي مي بعد مكنت محمد انا عندي ٢٢ سنه ومن صغري وانا عايش انا وماما واختي بابا منفصل عننا من وانا عندي تلت سنين ومتجوز ومش مهتم بينا خالص اتربيت من صغري معا ماما واختي واخدت كل انطباعهم وكنت الي بحب اعملو بعملو ومفيش حاجه كانت اسمها لا من صغري وانا بحب احط ميكاب والبس لبس اختي الاكبر مني بتلت سنين وكان نفسي اجرب الاحساس اني بنت معا حد عدت الايام ووصلت لسن ال ٢٢ وسافرت تبع شغلي في مصر الامارات وكنت في مصر بقعد ادور في تويتر ع بنوتي زي وهكذا ولما سافرت لاقيت شيميل متحول كامل وبياخد فلوس انك تنام معاها وكدا بس مش عربيه فرحت وقولت اهي فرصتي اعيش معاها كبنت يوم كامل طبعا لما سافرت اختي طلبت مني لبس لانجري من شيي ان وغيرو من براندات وانا طبعا خبرا فيهم فكنت بقولها طبعا هشتريلك وكنت بشتري لنفسي الاول وبعد مبلبسهم في الامارات بنزل بيهم مصر واديهم ليها المهم اشتريت كميه كبيره من اللبس وبالصدفه جت قدامي باروكه واخدتها بالمرا وقولت بس اهي فرصتي وكلمت الشيميل وروحتلها باللبس في شنطتي ولما كلمتها طلبت منها انها تروق عليا وتخليني بنت وبعد كدا تفتحني لاني عمري محد لمسني كنت دايما اقصي حاجه العب بخياره ولا حاجه المهم روحتلها وخلتني احلي قمر وطبعا بهدلتني وهيا بتدخلو فيا وفضلت اتعذب بس الصراحه كنت متكيف اوي بعد مدخل وقلبتني ورفعت رجلي فوق كدا كان شعور خياال واتمنيت اكون بنت علشانو وكنت بحكي معاها انجليزي اني نفسي اتحول بس اهلي والمجتمع بتاعي مقرف هيبهدلني قالتلي ممكن اساعدك بس كلعادا مش هقدر بحكم حياتي المستقره كولد بس قولتلها اني هجيلك كتير وفعلا روحتلها تلت مرات وكنت كل مسافر اول زياره بتبقا ليها ولازم ادوق بتاعها مكنش كبير ولا صغير بس هوا الي فتحني وكنت بروح علشانو قصتي دي حقيقيه ميا في الميا بدون تأليف ولا كدب وانا حاليا في الامارات ومعايا لانجري وبرضو مشتاق لبنوتي زي بس قمر وناعم ومش مشعر وصغير كدا في السن ♥️♥️♥️
ممكن نتواصل
اوصلك ازي
 
حابب احكي ليكم قصتي الحقيقيه بدون تأليف بجد انا اسمي مي بعد مكنت محمد انا عندي ٢٢ سنه ومن صغري وانا عايش انا وماما واختي بابا منفصل عننا من وانا عندي تلت سنين ومتجوز ومش مهتم بينا خالص اتربيت من صغري معا ماما واختي واخدت كل انطباعهم وكنت الي بحب اعملو بعملو ومفيش حاجه كانت اسمها لا من صغري وانا بحب احط ميكاب والبس لبس اختي الاكبر مني بتلت سنين وكان نفسي اجرب الاحساس اني بنت معا حد عدت الايام ووصلت لسن ال ٢٢ وسافرت تبع شغلي في مصر الامارات وكنت في مصر بقعد ادور في تويتر ع بنوتي زي وهكذا ولما سافرت لاقيت شيميل متحول كامل وبياخد فلوس انك تنام معاها وكدا بس مش عربيه فرحت وقولت اهي فرصتي اعيش معاها كبنت يوم كامل طبعا لما سافرت اختي طلبت مني لبس لانجري من شيي ان وغيرو من براندات وانا طبعا خبرا فيهم فكنت بقولها طبعا هشتريلك وكنت بشتري لنفسي الاول وبعد مبلبسهم في الامارات بنزل بيهم مصر واديهم ليها المهم اشتريت كميه كبيره من اللبس وبالصدفه جت قدامي باروكه واخدتها بالمرا وقولت بس اهي فرصتي وكلمت الشيميل وروحتلها باللبس في شنطتي ولما كلمتها طلبت منها انها تروق عليا وتخليني بنت وبعد كدا تفتحني لاني عمري محد لمسني كنت دايما اقصي حاجه العب بخياره ولا حاجه المهم روحتلها وخلتني احلي قمر وطبعا بهدلتني وهيا بتدخلو فيا وفضلت اتعذب بس الصراحه كنت متكيف اوي بعد مدخل وقلبتني ورفعت رجلي فوق كدا كان شعور خياال واتمنيت اكون بنت علشانو وكنت بحكي معاها انجليزي اني نفسي اتحول بس اهلي والمجتمع بتاعي مقرف هيبهدلني قالتلي ممكن اساعدك بس كلعادا مش هقدر بحكم حياتي المستقره كولد بس قولتلها اني هجيلك كتير وفعلا روحتلها تلت مرات وكنت كل مسافر اول زياره بتبقا ليها ولازم ادوق بتاعها مكنش كبير ولا صغير بس هوا الي فتحني وكنت بروح علشانو قصتي دي حقيقيه ميا في الميا بدون تأليف ولا كدب وانا حاليا في الامارات ومعايا لانجري وبرضو مشتاق لبنوتي زي بس قمر وناعم ومش مشعر وصغير كدا في السن ♥️♥️♥️
هتعمل ايه ميولك حريمى وده من حقك تتحول
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%