NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Omar saed

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
احب عرفكم عن نفسي اسمي عمر عندي 20 سنه بحب الجنس لاكن مكنتش بفكر في يوم اني أمارس الجنس مع صحبي دي كانت أول مره أمارس الجنس مع حد
القصه ابتدت و انا عندي 18 سنه.

قصتي تبتدي مع صحبي اللي كل يوم بنتقابل و بيجيلي البيت و برحلة البيت دي حاجه عديها و انا و هو كان بنهزر مع بعض عادي بيمسك بتاعي بيبعبصني و كان ده الهزار الطبيعي بتاعنا و في مره رحت له البيت و كنا لوحدنا و كنا بنقعد نهزر و راح قيلي انا عايز اضرب عشره رحت قالو اضرب قلي متضربلي و كان بيهزر بس انا حبيت انتهز الفرصه لان انا كنت هيجان اوي و رحت له و مسكت بتاعة من البنطلون و قعت ادعكو و هو استغرب اني عملت كدا
و انا كملت و هو مبسوط و ما منعش اني اكمل فضلت كدا حوالي 5 دقايق رحت فكيت زرار البنطلون و طلعت بتاعة من البوكسر دي كانت أول مره امسك بتاع حد و فضلت ادعك في و هو مستمتع و عمال يقولي كمل كمل و صوت اهات ابتدت تعلا و شويه و قلي محمصو و انا من غير تردد ابتديت امص راس زبرو براحه باحتراف لاني كنت بتفرج علي سكس كتير ابتديت و هو هنا راح في عالم تاني و ماسك راسي و عمال ينكني في بوقي و انا عمال امصو و هو مستمتع لحد ما جبهم في بوكس و راح نايم علي السرير و انا نمت جنبو و ابتديت ادعك في بتاعي شويه و راح هو ماسك بتاعي و قعد يدعكو و شال ايدي و قعد يدعك براحه و ابتدا يسرع بلتدريج و فضل كدا شويه و راح قايم يمص و انا هنا حصيت بشعور اول مره احسه حسيت ان زبي دخل فورن و حاجه نعمه عماله تلعب في و مستمتع جدا و فضل يمص و انا مش قادر و شويه و رحت قالو اني هجبهم راح مسرع المص و جبت شلال من اللبن اللي اول مره اجيب الكميه دي في بوقه و هو بلعهم و راح قابم و معدول و نام جنبي و شويه و قلي نعمل وضعيه 69 و انا اكيد وفقت راح اتعدل و نام عند بتاعي و اداني بتاعة فضلنه نمص لبعض 10 دقايق لحد ما هو جبهم و انا جبتهم بعدي ب 5 دقايق و اتعدل و نام جنبي و قلتلو لازم نستحمه قمت و رحنه نستحمه و بنلعب في جسم بعض طبعا و هو نزل يمص بتاعي شويه و استحيمنه و طلعنه اتنشفنه و رحنا نمنا جنب بعض ملط و هو كان نايم قدامي و زبي كان لازق في طيزو بس احنا كنا متفقين ان محدش هينيك التاني و نمنا و صحيت لقيت ان في لبن علي طيزو شكلي نكتو انا نايم المهم رحنه قعدنا برا و هو راح يعمل فطار و كنه لسه ملط و هو راح جي نزل علي روكبو و قعد يمص في بتاعي لحد ما جبتهم و قلي انتا دورك جي بس نخلص الفطار اكلنا و خلصنا و شويه و هو كان بيجهز هدوم علي شان نروح الجيم رحت قعتو علي السرير و قعت امص بتاعة لحد ما وقف قعت اضرب له عشره بأيدي و امص شويه لحد ما جاهم. و مكنش في حد في البيت لأن أمة كانت مسفره و امه دي ليها قصه هحكيها المره الجيه لو عجبتكم القصه دي قولولي اكمل (اول قصه ليا)
القصه 90% حقيقيه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: elsafell🔥, السنجل, Sinner و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو حفكرت تكتب تاني - حاول تكتب بطريقة صح بلاش الاخطاء الاملائية الكتير دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%