NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سهر حبيب

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصة دى حدثت بالفعل بداية اعرفكم بنفس انا شاب عمرى 23 سنه طولى 180 سنتى وجسمى رياضى كنت ادرس فى جامعة القاهرة هذة لاحداث كانت وقت تولى الرئيس محمد مرسى ةقتها كان فى مظاهرات فى الجامعه من الاخوان فى كل الكليات ومرة واحدة لقينا امن الجامعة بيمشى الطلاب من الجامعة لحدوث مظاهرات وكان بيمنع الخروج من الباب الرئيسى ولا باب تجارة والخروج كان من باب واحد بس وهو باب المترو وباب امترو ده اول ماتخرج منه اجبارى لازم تطلع من سلم علشان تطلع للمترو وطبعا كل الكليات خارجه من باب واحد بنات وولاد ومفيش نفس وكله مع بعضه وانا بصراحه مكنش ليه تجارب فى الجنس غير مشاهدة افلام السكس فقط وحتى مكنتش مصاحب بنات كنت بتكسف وانا لما بمشى فى مكان زحمه وفيه بنات او ستات بحاول امشى وميكونش امامى بنات او ستات علشان ملمسهمش ةيحصلى موقف محرج ونرجع بقى الى لحظة الخروج من بابا الجامعة للطلوع للمترو طبعا الخطوة الواحدة ب5 دقايق يعنى علشان اطلع السلم حوالى ساعة وطبعا سرحت فى خيالى واحنا على كوبرى المشاه لقيتنى واقف وقدامى بنت طول فى عرض اية وجسمها زى ماالكتاب بيقول وانا مكنتش مركز فى الاول وكن مع الوقت لقيت البنت دى قدامى وانا لازق فيها جامد بجد زوبرى كان راشق فى طيزها وطبعا كل ده وطوبرى المشاه اللى احنا عليه واقف مفيش حركة من كتر الزحمه وانا ملقيتش اى رده فعل منها خالص روحت لازقت جامد وزوبرى بقى زى الحديد فى طيزها وصدرى لازق فى ضهرها فضلت على هذا الحال بتاع ساعتين ولكن خلال الساعتين دول حصل منواشات وهى طبعا حست بزوبرى ولقيتها بتتجاوب مع زوبرى بترجع طيزها قوى بنت الذينا خليتنى مش قادر ولقيتها مدت ايديها ومسكت زوبرى ولقيته مالى ايديها وبقت بتلعب بيه وتطغط علية وتبصلى وتبتسملى ابتسامة خفيفة اكنها بتقولى اى اللى انت عملته فيه ده انت خليتنى مش قادره استحمل وبعد كده تلعت تليفونى وقولتلها اكتبيلى رقمك وفعلا كتبته وزلنا ركبنا المترو وكان بطبيعه الحال زحمة داخل المترو والمرادى لقيتها وقفت ووشها فى وشى ولزقت بزها فى صدرى وظبط انا زوبرى على كسها وفضلت امشيه على كسها طالع نازل وبقشت افعص فى بزها اليمين جامد قالتى مش قدرها هنزل خلاص قولتلها استحملى وانزلى ورايا .
الى القاء فى الجزء التانى ياريت تقولولى رائيكم علشان لوعجبتكم انزل الجزء التانى

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: البرنس احمد, Xxxjajqo31, غريب عن العالم و 17 آخرين
القصة دى حدثت بالفعل بداية اعرفكم بنفس انا شاب عمرى 23 سنه طولى 180 سنتى وجسمى رياضى كنت ادرس فى جامعة القاهرة هذة لاحداث كانت وقت تولى الرئيس محمد مرسى ةقتها كان فى مظاهرات فى الجامعه من الاخوان فى كل الكليات ومرة واحدة لقينا امن الجامعة بيمشى الطلاب من الجامعة لحدوث مظاهرات وكان بيمنع الخروج من الباب الرئيسى ولا باب تجارة والخروج كان من باب واحد بس وهو باب المترو وباب امترو ده اول ماتخرج منه اجبارى لازم تطلع من سلم علشان تطلع للمترو وطبعا كل الكليات خارجه من باب واحد بنات وولاد ومفيش نفس وكله مع بعضه وانا بصراحه مكنش ليه تجارب فى الجنس غير مشاهدة افلام السكس فقط وحتى مكنتش مصاحب بنات كنت بتكسف وانا لما بمشى فى مكان زحمه وفيه بنات او ستات بحاول امشى وميكونش امامى بنات او ستات علشان ملمسهمش ةيحصلى موقف محرج ونرجع بقى الى لحظة الخروج من بابا الجامعة للطلوع للمترو طبعا الخطوة الواحدة ب5 دقايق يعنى علشان اطلع السلم حوالى ساعة وطبعا سرحت فى خيالى واحنا على كوبرى المشاه لقيتنى واقف وقدامى بنت طول فى عرض اية وجسمها زى ماالكتاب بيقول وانا مكنتش مركز فى الاول وكن مع الوقت لقيت البنت دى قدامى وانا لازق فيها جامد بجد زوبرى كان راشق فى طيزها وطبعا كل ده وطوبرى المشاه اللى احنا عليه واقف مفيش حركة من كتر الزحمه وانا ملقيتش اى رده فعل منها خالص روحت لازقت جامد وزوبرى بقى زى الحديد فى طيزها وصدرى لازق فى ضهرها فضلت على هذا الحال بتاع ساعتين ولكن خلال الساعتين دول حصل منواشات وهى طبعا حست بزوبرى ولقيتها بتتجاوب مع زوبرى بترجع طيزها قوى بنت الذينا خليتنى مش قادر ولقيتها مدت ايديها ومسكت زوبرى ولقيته مالى ايديها وبقت بتلعب بيه وتطغط علية وتبصلى وتبتسملى ابتسامة خفيفة اكنها بتقولى اى اللى انت عملته فيه ده انت خليتنى مش قادره استحمل وبعد كده تلعت تليفونى وقولتلها اكتبيلى رقمك وفعلا كتبته وزلنا ركبنا المترو وكان بطبيعه الحال زحمة داخل المترو والمرادى لقيتها وقفت ووشها فى وشى ولزقت بزها فى صدرى وظبط انا زوبرى على كسها وفضلت امشيه على كسها طالع نازل وبقشت افعص فى بزها اليمين جامد قالتى مش قدرها هنزل خلاص قولتلها استحملى وانزلى ورايا .
ازاى امسح القصة اللى نشرتها برجاء الرد لو سمحتم ضرورى

كمل يا برنس وما تتاخر

• حبيته
التفاعلات: سهر حبيب
القصة دى حدثت بالفعل بداية اعرفكم بنفسي انا شاب عمرى 23 سنه طولى 180 سنتى وجسمى رياضى كنت ادرس فى جامعة القاهرة هذة لاحداث كانت وقت تولى الرئيس محمد مرسى وقتها كان فى مظاهرات فى الجامعه من الاخوان فى كل الكليات ومرة واحدة لقينا امن الجامعة بيمشى الطلاب من الجامعة لحدوث مظاهرات وكان بيمنع الخروج من الباب الرئيسى ولا باب تجارة والخروج كان من باب واحد بس وهو باب المترو وباب المترو ده اول ماتخرج منه اجبارى لازم تطلع من السلم علشان تطلع للمترو وطبعا كل الكليات خارجه من باب واحد بنات وولاد ومفيش نفس وكله مع بعضه وانا بصراحه مكنش ليه تجارب فى الجنس غير مشاهدة افلام السكس فقط وحتى مكنتش مصاحب بنات كنت بتكسف وانا لما بمشى فى مكان زحمه وفيه بنات او ستات بحاول امشى وميكونش امامى بنات او ستات علشان ملمسهمش
ويحصلى موقف محرج ونرجع بقى الى لحظة الخروج من باب الجامعة للطلوع للمترو طبعا الخطوة الواحدة ب5 دقايق يعنى علشان اطلع السلم حوالى ساعة وطبعا سرحت فى خيالى واحنا على كوبرى المشاه لقيتنى واقف وقدامى بنت طول فى عرض اية وجسمها زى ماالكتاب بيقول وانا مكنتش مركز فى الاول وكن مع الوقت لقيت البنت دى قدامى وانا لازق فيها جامد بجد زوبرى كان راشق فى طيزها وطبعا كل ده وكوبرى المشاه اللى احنا عليه واقف مفيش حركة من كتر الزحمه وانا ملقيتش اى رده فعل منها خالص روحت لازقت جامد وزوبرى بقى زى الحديد فى طيزها وصدرى لازق فى ضهرها فضلت على هذا الحال بتاع ساعتين ولكن خلال الساعتين دول حصل منواشات وهى طبعا حست بزوبرى ولقيتها بتتجاوب مع زوبرى بترجع طيزها قوى بنت الذينا خليتنى مش قادر ولقيتها مدت ايديها ومسكت زوبرى ولقيته مالى ايديها وبقت بتلعب بيه وتطغط علية وتبصلى وتبتسملى ابتسامة خفيفة اكنها بتقولى اى اللى انت عملته فيه ده انت خليتنى مش قادره استحمل وبعد كده تلعت تليفونى وقولتلها اكتبيلى رقمك وفعلا كتبته ونزلنا ركبنا المترو وكان بطبيعه الحال زحمة داخل المترو والمرادى لقيتها وقفت ووشها فى وشى ولزقت بزها فى صدرى وظبط انا زوبرى على كسها وفضلت امشيه على كسها طالع نازل وبقيت افعص فى بزها اليمين جامد قالتى مش قدرها هنزل خلاص قولتلها استحملى وانزلى ورايا .

هتكمل امتا

00

• عجبني
التفاعلات: برايفت مساج
عاوزة تمسحيها لية

فين الواقعية والتفاصيل

يا اخي اذا ما بدكن تكملوا القصة ليش بلشتوا فيها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تكون طبيعيه فعلا واقعيه لان ده شيء طبيعي بيحصل لسه يعني ما وصلناش للتعجب

متى ستكمل قصتك هذه

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%