NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

( قصة كافيه المتعة 🥂 ) | السلسلة الثالثة |

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
كمل يا احمد اسلوبك حلو ومحستش باختلاف بينك وبين صاحب القصة جميل كمل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامد جدا .. خلى بداية من الجزء ده يبقى السلسلة الرابعة الجزء الاول . والادارة تقفل السلسلة الثالثة على ٦ اجزاء فقط عشان الناس متهوش بس

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ghosts only
كمل يا معلم

• عجبني
يسطي اساسا مش من حق الاداره او اي حد انه يقول لحد كمل القصه
هو وضح رغبته بترك المنتدي
واداره المنتدي ليها الحق في تكمله القصه لأنها جزء من المنتدي

جامد جدا .. خلى بداية من الجزء ده يبقى السلسلة الرابعة الجزء الاول . والادارة تقفل السلسلة الثالثة على ٦ اجزاء فقط عشان الناس متهوش بس
معاك حق المفروض ده يحصل أو يدمجوا الأجزاء مع بعض

• عجبني
حبيبنا رجع يا ناس و رجع الابداع زي زمان نورتنا يا احمد باشا 🌹

• عجبني
كمل بدايه مبشره

• عجبني
الجزء الجديد فين ياأحمد

• عجبني
اى الجديد امتا

• عجبني
الجزء الجديد امتي يا كبير

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجديد امتى ومنتظر حاجه جديده ليك

• عجبني
حضرتك غنى عن التعريف وأنا كنت متابع قصصك فى المنتدى التاني وطبعاً قصة تاجر السعادة دى لوحدها حكاية ومفحوره فى دماغى وممكن احكيها دلوقت وأكيد طبعاً الجزء اللى أنت كتبته فى كافيه المتعة كأنك بتسخن قبل متلعب ماتش كورة بس أنت داخل على القصة بأحداث سخنة من أول جزء وده طبعك علشان التشويق... الجزء جميل جداً يا صاحبي وبأكد عليك بعد إذنك خفة ددمم شهاب ودينا... عودة حميدة وتسلم ايدك ومبروك العضوية الذهبية مقدمأ...
مع خالص تحياتى...

• عجبني
مش فاهم دي معلش
الديسكورد ده ابلكيشن بتدخل في رومات فيه عن طريق لينك معين اسم الابلكيشن discord مايكل كان عامل روم هناك بتنزل قصص و دردشه و حاجات كده بس للاسف انا كنت طلعت منه فمش معايا دلوقت

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
الديسكورد ده ابلكيشن بتدخل في رومات فيه عن طريق لينك معين اسم الابلكيشن discord مايكل كان عامل روم هناك بتنزل قصص و دردشه و حاجات كده بس للاسف انا كنت طلعت منه فمش معايا دلوقت
تمام ياكبير اتمنى يرجع تاني

• حبيته
التفاعلات: joker ex1
ممكن نخلي الكتابة بالون العادي

• عجبني
شكرا جدا لحضراتكم .... انا مش عارف اقولكم ايه على الكلام الجميل ده كله بس للاسف مش هينفع اكمل القصه لان فى ناس اعترضت وبلغت الاداره اعتراضها والاداره قررت انى ماكملش كتابه فى القصه ........ علشان كده انا سيبت القصه خلاص وهرجع اكمل قصة تاجر السعاده تانى بس ارتب افكارى الاول وبعد كده هنزلها ..... اشوفكم بخير

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص, Waleedsobhy76, ناقد بناء و 2 آخرين
شكرا جدا لحضراتكم .... انا مش عارف اقولكم ايه على الكلام الجميل ده كله بس للاسف مش هينفع اكمل القصه لان فى ناس اعترضت وبلغت الاداره اعتراضها والاداره قررت انى ماكملش كتابه فى القصه ........ علشان كده انا سيبت القصه خلاص وهرجع اكمل قصة تاجر السعاده تانى بس ارتب افكارى الاول وبعد كده هنزلها ..... اشوفكم بخير
اسلوبك جامد في القصه والإدارة هي الي عروض عليك تكمل الجزء الاول جامد وجب ريتش عالي اوي الي ناقد 1او2 إنما ف كتير مستني الجزء

• عجبني
ليه كدا يسطا🙂💔

• عجبني
بالتوفيق لك يا صقر وترجع تكتب تاجره السعادة في اقرب وقت ممكن

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و The king soliman
ليه بس كدهه😿يلا خير و مستنيين تاجر السعاده م تاني مع ان الريتش عالجزء ده كان كويس جدا و صعب حد تاني يعمل احسن م كده

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%