NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء التاني من فاشخ طياز محارمي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Kiko256

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
9 يناير 2022
المشاركات
75
مستوى التفاعل
28
نقاط
2
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بعد ما خلصنا الجزء الي فات أن شهاب ناكني انا و ماما فيفي علي سرير واحد و سبنا و مشي

فضلنا انا و ماما نايمين علي السرير جمب بعض بس مش بنتكلم قطعت الصمت وانا ببص ليها و بقولها شهاب عايز ينيك مرمر كمان بصت ليا وضحكت و مردتش عدلت نفسي علي السرير و بقولها ايه سر الابتسامة المطفية ديه انتي انبسطي وانا كمان انبسط مفيش حاجة كانت غصب

عدلت نفسها و قالتلي انا بضحك لأن بقي عندي شرموطتين في البيت قولتلها انا مش فاهم حاجة قالتلي اختك مش بتروح عند حماتها اختك و ابن عمك ماشيين
مع بعض في الغلط و هو الي مكفيها من بعد ما جوزها مات..... و لما سألتها عرفتي ازاي قالتلي انها شافتهم و لما وجهة مرمر قالت لها أن ابن عمي مش بتاع جواز و أنها تعبانة و دة الحل الوحيد أن تكفي نفسها احسن من الغريب

قولتلها طب و هنعمل ايه مع شهاب..... ما سكتت و قالت ليا انا هتصرف و عدي اليوم و نمنا جمب بعض و تاني يوم كان طبيعي جدا و كنا مفرهدين من ليلتها و تقريبا احنا الاتنين جسمنا مفشوخ و مرمر اليوم دة كانت في البيت و كان في كلام بينها و بين ماما بس مش مفهوم لكن نظرات مرمر ليا كان عاملة ليا ازعاج يعني كان كل شوية تبص ليا وتضحك ولما اقولها فيه ايه تقولي واحدة بتضحك مضحكش يعني

و خلص اليوم و انا حاسس ان في حاجة غلط و تاني يوم قومت الصبح و كان عندي مشوار امي كانت عارفه اني هنزل و هتأخر و نزلت قضيت مشواري وسط زحمة المواصلات و الجو الحر و رجعت علي العصر.... و كنت عمال ارن علي ماما اشوفها عايزة حاجة لكن مكنتش بترد طلعت الشقة و قدام الباب لقيت جزمة شهاب فتحت الباب براحة و سمعت صوت جاي من اوضة مرمر

قربت و شوفت شهاب مفلقس مرمر و ماما فاتحه ليه طيزها و هو عمال يدخل زبره جزء جزء في طيزها و يضرب فيها لحد لما نص زب شهاب بقي في طيز مرمر و و مرمر عماله تدعك في بزها جامد و كل ما تصرخ ماما تقولها اسكتي يا وسخة هتفضحينا .... عملت صوت و عرفتهم اني جيت و هنا اختي بصت ناحيتي و بنفس الضحكة و شهاب بصلي قالي انت لسه هتتفرج اخلص اقلع و تعالي

قلعت هدومي و شهاب طلب من ماما تروح تقعد قدام مرمر و غطس وش مرمر في كس ماما علشان صوتها و انا بقيت مكان ماما فاتح طيز مرمر لزب شهاب الي كان دخل كله حولها و بدا يحركه وراني علشان يوسع خرم طيزها و يخليها تاخد عليه شهاب خرج زبه و مرمر شهقت جامد و ماما رجعت وشها لكسها تاني

و بعد شوية نمت انا تحت مرمر و هي في وضع الدوجي و ماما رفعت رجلي و شهاب زبه عند راسي و طيز و كس مرمر.... و بقت ماما تبعبص فيا و مرمر تمص زبري و شهاب يبل زبره في بوقي و يحطه في طيز مرمر و من طيز مرمر لبوقي و يقولي دوق طيز اختك يا متناك و بقي يرزع في طيزها و يخرجه و يدخله في كسها و يبدأ عليهم لحد لما لحظت أن خرم طيز مرمر احمر من كتر النيك و كسها وسع من زب شهاب

و مع رزعة شهاب في كسها مارينا انفجرت شهوة و نزلت عسلها كله عليا و شهاب و ماما فضلو يضحكوا و كمل نيك فيها لحد لما عسل كس مرمر عمل شغله مع زبر شهاب و خلي لبنه يفور و ينزل كله في كسها و بقي ينقط علي وشي و شهاب ضربني قلم و قالي افتح بوقك و بقي كس مرمر بينقط لبنه كله علي بوقي

شهاب قوم مرمر و حط زبره في زوري وفضل يخرج و بدخل وانا بحاول أفلت بس ماما قاعدة علي رجلي و زبر شهاب داخل خارج و بيقف تاني زي الحديدة و يمكن اكتر من الاول و مرمر خرجت تنضف نفسها و شهاب زبه وقف من جديد و استني لما مرمر دخلت و خلها تبقي مكان ماما و جاب ماما مكانها لكن مرمر لما رفعت رجلي حسيت بحاجة تخينة بتخش زبري و كان معاها خيارة


ماما نزلت مص في زبري الي كان اتحلب من اللبن الي بينزله و تقريبا كان واقف نص واقفة كدة 😂 و انا كل ما اصوت من الخيارة الي بتفشخ طيزي شهاب يبلعني زبه و يرشقه في كس و طيز ماما و حسيت أن ماما كانت هيجانة اكتر من مرمر و زب شهاب كان بيدخل آخره في طيزها و كسها و يرزع جامد و ماما شهوتها نزلت مرة و اتنين عليا و كل دة و مرمر مش سايبة طيزي خالص لحد لما شهاب جاب لبنه في كس ماما و نفس الي حصل بقيت ابلع لبن ماما من كسها و شهاب ينضف زبره علي وشي

و بعدها اترمي شهاب علي الكنبة الي في الاوضة و ماما قامت تنضف نفسها و اختي قلبتني علي طيزي و انا مستسلم و حط الخيارة كلها في طيزي و قفلت عليها و طلعت نامت فوقي و بقي بزها علي ضهري و أيدها حوالين رقبتي و قالتلي بقيتي اسمك من النهاردة مدام كوكي

و بكدة بكون خلصت قصة فاشخ طياز اختي بس القصة مخلصتش و الأجزاء الجاية هتكون استعباد اختي ليا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص و Ahmed Fadel
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يوضع الجزء الثاني في تعليق في قصتك الاصلية للغلق
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%