NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة قصة حب صافي ـ حتي الجزء الثاني 28/5/2022

حياة جديدة

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
9 فبراير 2022
المشاركات
145
مستوى التفاعل
15
نقاط
37
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا دا اول قصة اكتبها واتمني تعجبكم

الجزء الأول

قصة حب صافي الا ان انتهي هذا الحب بسبب الجنس
انا اسمي ياسين اتعرفت علي بنت اثناء الكلية وهي اللي كانت حابة تتعرف عليا كانت زميلة لصديقة ليا وفي مرة لاقيت صديقتي بتقولي اية رايك في زميلة ليا نتكلم كلنا سوا فجت صافي بنت جميلة وشعر حرير وجسمها زي الكتاب ما بيقول وبياض وعيون جميلة استغربت اوي الجمال دا محدش يعرفةوالزاي وقافلة علي نفسها ليه اتكلمنا واتعرفنا وخدنا ارقام بعض واتكلمنا واعجبت بيها واعترفت ليها باعجابي ليها طبعا دا بعد فترة وعرفت انها كانت معجبة بيا ومن كلام صديقتها عليا وارتبط انا وصافي وحبينا بعض وجه في يوم من الايام من كار حبنا حسيت اني نفسي ابوسها ترددت كتير اقولها واصارحها وخدت الخطوة وقولتلها وكانت المفاجاة والفرحة بالنسبة ليا هي كمان نفسها اني ابوسها بس مش اي بوسه بوسة من الشفايف واعدنا نرتبت هبوسها فين وكانت اول بوسه لينل ولازم يبقي فيها اتقان
ووحددنا المكان قالتلي عندها في البيت وكنت مذهول من جراتها لكن الاختيار كان عندي في البيت
ونكمل في جزء تاني مع الاثارة قصدي البوسة اللي مكنتش بوسة بس


الجزء الثانى

جاء الموعد المنتظر وجت صافي البيت وكانت جاهزة اوى من بيرفوم ومكياج ومتوهجة دخل واعدنا نهزر وفي وسط الهزار قولتلها انا بقي مبعرفش ابوس طيب تعالى شوفي باعرف ولا لاء واعدت ابوسها بوسطة من شفايفها ربع ساعه متواصل والروج بتاعها جه في بوقي وبعد ما شلت شفايفي من على شفايفها لاقتها وشها احمر ولاقتها سخنت وحسيت اثارة خدتها في حضنى وحضنتها اوى اوى ولاقيت نفسي بقعها البدى وبشوف اجمل بزاز كبيرة تجنن وبيضة ولابسة البرا بدات امسك. بزازها واحضنها واضربها على طيزها وهى في حضنى وهى بتتاوه من المتعه وهاجت روحت مقلعها البرا وبدات امص بزازها واكلهم واكل وامص حلماتها وهى تحط ايديها على شعرى بلهفة وبدات احط ايدى عند كسها وهى بالبنطلون وكان فخادها كبيرة تجنن سمعت صوت بالشقة لاقيت اللى ارتبكت وجت في حضنى وقلبها بيدق روحت مهديها
اكملكم الجزء الثالث(الدمج والتعديل)
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ايه رايك اكمل ولا اية لو ملاقتش تفاعل مش هكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
اجزاءك قصيرة تفاصيلك قليلة
مازال الوقت مبكر للحكم
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
😍 😍 o_O o_O 👏 👏 🤪 🤪 :unsure: :unsure: :coffee: :coffee: :love: :love:
Photo 2022 05 24 06 35 10
😘
27OxroxA0S2He4R3bcWHrBZasUW 82Ueg5OPAy TGvOS 0XZg1BW4RbrVfnJQbd utR5gQT8 l7W4Kp027VeaOZA
😘 (y) (y) :D :D :giggle: :giggle:
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انزل بالثالث ولا كفاية كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انزل وطول الاجزاء شويه يعم هيا القصة حلوووه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ملقتش تفاعل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء الثالث طلع الصوت حد طالع على السلم وطلعت صافي وفضلت ابوسها وبدات اسخن انا وهى على بعض واضربها على طيازة طيازها كانت كبيرة الهدوم كانت ضيقة عليها وبعدين بدات امسك بزازها كانت كبيرة اوى بزازها اوى يعنى روحت باصصلها وقايلها طلعت باعرف ابوس ابتسمت بخجل وقالتلى اه وحستها هاجت قولتلها وانتى طلعتى جامدة اوى روحت حضنها اوى وبدات امسك طيزها اوى واضمها ليا اوى باشتياق ورغبة وبدات انزل ايدى على كسها من برا سمعت صوت ااهاتها وانها هاجت وبدات تحضنى اكتر وانا هجت عليها وروحت مدخل ايدى علي جسمها من تحت الهدوم وبدات امشيها على جسمها ومسكت طيازها الاثنين من برا وبعدين بدات ادخل ايدى على طيازها من جوا ملبن وطرية اوى ونزلت البنطلعت وقلعتها البرا وشوفت جسمها وروحت مطلعلها زبي تشوفة عجبها اوى راحت مسكاه وانا فضلت امشي ايدة على كسها من برا وامسك في طيازها وارضع بزازها بلهفة كان بالنسبالى اول مرة اشوف جسم كدا وعريان كمان لما بداتك افرك في كسها واحضنها خادتنى في حضنها وباستنى اوى وبسنا بعض جامد وراحت قالتلى كفاية علشان منغلطش روحت واخدها في حضنى وبايسها وحاولت اسيطر على نفسى ولبست واعدنا نتكلم ونحب في بعض في لحظات رومانسية مع انى كنت هجت بس خوفي عليها هدتنى وانى بحبها وكنا مبسوطين اوى ونزلت وانا نزلت وراها ووصلتها شوية وفضلنا ماشين مع بعض ماسكين ايد بعض واحنا مبسوطين وعمالين نحكى اللى حصل ونهزر سوا
اكملكم الجزء الرابع المرة الجاية وفي تطور المشاعر وشغفنا على بعض ((الاندماج)
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الأجزاء قصيرة جدا لو حتستمر كده انصحك متكملهاش
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة حلوة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
متى ستكمل قصتك هذه
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%