NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلنا عندنا اخطاء و بنكره افعال عملناها او بنعملها بس دوري جواكي عل حجات الحلوه اللي فيكي و عملتيها
و بعدين مين عارف ممكن تظهرلك حاجه في حياتك تغيرها
احنا حاليا الواضح كلو عندو اكتئاب بس نصيحه متسيبيش نفسك ليه عشان هياكلك و هيدمرك
لو حتي وصلت انك تلغي مخك و متفكريش لاكن الزعل مش هيودي لحاجه الانساط و الفرح بينجي
اصحكي علي نفسك انك فرحانه و مبسوطه و مفيش حاجه معكننه عليكي مع فتره هتصدقي نفسك و تتبسطي اكتر و اكتر

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
أنتي مش وحشة ولا حاجة
أنتي بس اتحطيتي في ظروف و حشة
هي الي عملت فيكي كده
و عموما
ادعي
متقوليش يارب عندي هم كبير قولي
يا هم عندي رب كبير
و متزعليش نفسك خالص
أنتي يمكن احسن من ناس كتير في حياتنا
ناس ممرتش ولا عدت بالي أنتي عديتي بيه
ناس وحشة من جواها
لاكن انتي مش كده خالص
و اسف علي الاطالة

كتير هنا يغرف عنى انى بحب الضحك والهزار ومعنديش مشكله فى حياتى
يمكن دى اول مره اظهر الجانب ده من شخصيتى بس حاسه انى هموت لو متكلمتش بجد انا قرفانه من نفسى ومن كل اللى عملته فى حياتى كان نفسى اعيش حياتى زى اى بنت عاديه بعيد عن الجنان والقرف اللى انا فيه كان نفسى اكمل تعليمى زى كل اللى اتربيت معاهم من صغرى كان نفسى اتجوز اللى يحبنى ويخاف عليا بجد كان نفسى دلوقتى ابقى ام وعندى حته منى اديها كل اهتمامى وكل اللى اتحرمت منه وانا صغيره وحاجات كتير قوى
تصدقوا ان طول عمرى كله مفيش حد جه فى مره طبطب عليا وانا زعلانه او بعيط وقالى مالك وطيب خاطرى بكلمه حتى
بس اللى متاكده منه ان **** هو اللى شايفنا وبعيد عن كل الغلط اللى فى حياتى هو عارف انا اتعذبت اد ايه وعانيت اد ايه وهيسامحنى
وكتير سالنى انتى هنا بتعملى ايه وكنت بتهرب من الاجابه باى حاجه
بس هجاوب انا هنا عشان المكان ده هو الوحيد اللى بلاقى فيه انى مش انا بس اللى وحشه وان فى ناس كتير غيرى اوحش منى

انا اسفه جدا لو كلامى دايق اى حد بس انا بعتبر ان الكل هنا اخواتى وبفضفض معاكم
كلنا هنا عشان نحس بكدا

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Moheb sex, زهايمر, دندوشه و شخص آخر
فضفضي الفضفضه حلوه مفيش كلام

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و دندوشه
يارب يصلح حالنا كلنا
انتي حد طيب وبيضه من جوا وهتتغيري للاحسن انا عارف الظروف هي اللي خلتك كدا ولو محتاجه اي حاجه اخوكي الصغير ميقظرش يتاخر

النفس اللوامة ديه حاجة جميلة ، و **** يسهلك طريقك و يرزقك التوبة اللي بجد و الحياة اللي بتتمني تعيشيها في نضافة و حلال

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Moheb sex، Aseem و Ali-elshoky
انا عارف ان اللي هقرا الكومنت دا مش هيفهم منه حاجا بس مش مهم انتي عرفة المشكلة مش انك تحسي انك غلط المشكلة لما تبقي عارفة ان اللي حوليكي غلط وتحاول تصلحهم وتفشل 100 مرة وف

الاخر تبقي غلط اكتر منهم وكمان تزعل علي انك غلط عارف انك (ممكن) تكون زعلانة من انك تكوني ف علقات متعددة او مع اكتر من شخص واللي يدايق اكر هوا ان كلهم مش جواز او استقرار كلهم

تفريغ شهوة بيعتبروكي بلاعة ل وسختهم وانا كمان بعتب نفسي بلاعة ل وساخت البيئة اللي انا طلعت فيها اب رجعي مقتنع ان الشعر الطول خولان وشغل خولات وام فاقت ل حقيقة الدنية متاخر قوي

وهيا تعتبر صديقي المقرب بس دي المشكلة ان مش عارف ايه الصح من الغلط صح ان اكون امي عرفة كل مصيبة ف حياتي ولا غلط انها تكون مش عارفة اكيد انا واي حد شبهي ملناش ذنب ف

المشاكل اللي بتحصل ف اهلنة ف الاول وهما متجوزين يقولو علي بعض ملايكة واو ما يتطلقو يسبو يلعنو ف اللي جابوهم الدنية علي فكرة انتي مش لوحدك خالص انا ممكن اكون خنت صحبي لما بصيت

علي جسم امه او اتخيلت نفسي معاها او كمان اتخيلت صحبي ديوث علي امه كل دا ليه عشان ارضي خيالي المش بيشبع من الجنس انا دلوقتي محدش من اصحابي يعرف عني حاجا تقريبا كدا داخل علي

سنة او اكتر محدش جمبي غير امي ويمكن عشان هيا عاشت القهر الاسري من اهلها ف طلعت تعيش الصياعة و المشاكل معاية كل واحد فينا اتولد نضيف بس اتوسخ ب معملة اللي حوليه بس السوال

اللي حقيقي محيرني لما الكل اتولد نضيف ازاي ظهر اول وسخ ف المجتمع ونقل عدوة الوساخة للي جنبه ومن واحد وسخ ل2/3/4/5 ويتحول المجتمع كله وسخ عبال ما تميل تجيب فلوس من الشنطة يكون البياع نقص من الحاجا اللي بتشتريها وعبال مهوا يميل يجبلك الباقي من الدرج تكون انت زودت ف الحاجا اللي بتشتريها و ومش عيزك تزعلي لو اذيتي حد لو ضورتي ب عناية من وراه هتلاقيه اذاكي هوا كمان علي الاقل جوا دماغه ب فكرة او كلمة قلهالك ف نفسه او شتمك من جواه عرفة ليه؟ عشان مفيش ملايكة بينا مجرد شوية بشر سفلة

ملخص الكلام متزعليش من نفسك علي غلطو او انتي او حتي 100 عشان ف الاخر الغلطة حصل بس اللي نقدر نعمله هوا انا نحاول نصلحها علي الاقل نحاول حتي لو هنفشل واكيد مش هقلك الخاص مفتحلك عشان هتفهميني بصطاد ف المية العكرة بس فعلة انا جاهز لو حبة نفضفض حتي لو علي الكومنتس اللي بتبقي علي الاميل من برة

• عجبني
النفس اللوامة ديه حاجة جميلة ، و **** يسهلك طريقك و يرزقك التوبة اللي بجد و الحياة اللي بتتمني تعيشيها في نضافة و حلال
حلال؟ اكيد انتي فكراه منتدة فتكات :rolleyes: 😂😂

طول ما فيكي نفس الباب مفتوح المهم تروحي ليه

• عجبني
كتير هنا يغرف عنى انى بحب الضحك والهزار ومعنديش مشكله فى حياتى
يمكن دى اول مره اظهر الجانب ده من شخصيتى بس حاسه انى هموت لو متكلمتش بجد انا قرفانه من نفسى ومن كل اللى عملته فى حياتى كان نفسى اعيش حياتى زى اى بنت عاديه بعيد عن الجنان والقرف اللى انا فيه كان نفسى اكمل تعليمى زى كل اللى اتربيت معاهم من صغرى كان نفسى اتجوز اللى يحبنى ويخاف عليا بجد كان نفسى دلوقتى ابقى ام وعندى حته منى اديها كل اهتمامى وكل اللى اتحرمت منه وانا صغيره وحاجات كتير قوى
تصدقوا ان طول عمرى كله مفيش حد جه فى مره طبطب عليا وانا زعلانه او بعيط وقالى مالك وطيب خاطرى بكلمه حتى
بس اللى متاكده منه ان **** هو اللى شايفنا وبعيد عن كل الغلط اللى فى حياتى هو عارف انا اتعذبت اد ايه وعانيت اد ايه وهيسامحنى
وكتير سالنى انتى هنا بتعملى ايه وكنت بتهرب من الاجابه باى حاجه
بس هجاوب انا هنا عشان المكان ده هو الوحيد اللى بلاقى فيه انى مش انا بس اللى وحشه وان فى ناس كتير غيرى اوحش منى

انا اسفه جدا لو كلامى دايق اى حد بس انا بعتبر ان الكل هنا اخواتى وبفضفض معاكم
كل حاجه ممكنه بس ارجعى عن الحجات الغلط واحده وحدا هتكوني احسن من اي واحده باذن ****

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Ali-elshoky
حلال؟ اكيد انتي فكراه منتدة فتكات :rolleyes: 😂😂
و إيه المشكلة أكون هنا ، و بتمنى الخير للبشر اللي هنا بردو 🙄💔

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: محب الغموض، Moheb sex و Ali-elshoky
كلنا بنغلط ونعمل الغلط المهم منزودش فيه ونوقف علطول لو عوزتي تتكلمي في أي وقت قولي

• عجبني
و إيه المشكلة أكون هنا ، و بتمنى الخير للبشر اللي هنا بردو 🙄💔
الفكرة من المكان انك بتخش عشان يا اما تشقت وحدة وتقدي بيها فترة يا اما تفضفض مع ناس شبهك ومر ب اللي انت مريت بيه فا التمني لوحده مش حل اكيد دا شعور جميل من حضرتك بس مش كافي علي حل المشاكل واكيد مقصدش اني اكون سلبي دا بس مجرد توضيح ل المكان انه 80% منه كتلة من الحرام

• محزن
التفاعلات: ميرڤت
طيب معلش طالما انتي اتكلمتي بصراحه انت كلامك صح طيب و بعدين طالما انتي مقتنعه أن **** شايفك هل متوقعه انو هيسامحك و انتي لسا بتعملي الغلط نفسه انت قولت هنا ان في اوحش منك عشان كده مش حاسه بي تانيب ضمير بس هنا يرضو في ناس قررت تتغير و قفلت الموقع و تابت و اتغيرت بدل ما تقولي كده نفذي كده و تتغيري و طول ما احنا عايشين عادي ممكن نتوب و نرجع كويسين فا بدل ما بتقولي كده اتغيرتي احسن و الفرصه قدامك ممكن بعد سنه من دلوقتي اكون ماسكه بنتك

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض و دندوشه
مالك يابت بقالك يومين تلاته كده مش عجباني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله ان الشخصيات المتفرده ... بتلاقي صعوبه في انها تلاقي اللي يكملها. ... هي دايما اللي بتكمل الكل

• عجبني
كلنا عندنا اخطاء و بنكره افعال عملناها او بنعملها بس دوري جواكي عل حجات الحلوه اللي فيكي و عملتيها
و بعدين مين عارف ممكن تظهرلك حاجه في حياتك تغيرها
احنا حاليا الواضح كلو عندو اكتئاب بس نصيحه متسيبيش نفسك ليه عشان هياكلك و هيدمرك
لو حتي وصلت انك تلغي مخك و متفكريش لاكن الزعل مش هيودي لحاجه الانساط و الفرح بينجي
اصحكي علي نفسك انك فرحانه و مبسوطه و مفيش حاجه معكننه عليكي مع فتره هتصدقي نفسك و تتبسطي اكتر و اكتر
يارب يصلح حالنا كلنا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و mido for fun
أنتي مش وحشة ولا حاجة
أنتي بس اتحطيتي في ظروف و حشة
هي الي عملت فيكي كده
و عموما
ادعي
متقوليش يارب عندي هم كبير قولي
يا هم عندي رب كبير
و متزعليش نفسك خالص
أنتي يمكن احسن من ناس كتير في حياتنا