NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصي مش معنى ان المكان فيه ناس وحشه يبقا دا الصح و ر*** بيقبل التوبه مهما كان الذنب اللي عملتيه فارجعي وتوبي توبه نصوحه وابداي حياه من جديد ولو وسط ناس عاؤفين عنك الغلط سيبي المكان وروحي لمكان محدش يعرفك وابداي حياه جديده وابقي الحد المحترم اللي نفسك تبقي مش عيييب ابدا انك تعرفي انك غلط العيب انك تستمري في الغلط وبجد فرحان جدا بكلامك واتمنى تكملي في طريقك وربنا يكرمك ويتوب عليكي وتبقي ام كويسه وتعيشي الحياه اللي نفسك فيها

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
انا قرفانة من نفسي قرفانة من خنقتي قرفانة من الكلية قرفانة اني لوحدي قرفانة من الناس الزبالة الي مضطرة اشوفهم كل يوم
ابعدي عن كل حاجه بتجبرك تكوني حد انتي مش عايزاه ومش عيب انك تتغيري للاحسن

انتى عارفه يعنى ايه كلاس الاول بس
مفيش احلى من البلدى ياعنيا
انتو لو ضراير مش هاتعملوا في بعض كدا اهدو شوية

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: حنان اسماعيل و دندوشه
ممكن لو سمحتي و لو مفيهاش فضول اعرف قصتك ليه مكملتيش تعليم ولا حد ساندك فحياتك . لو ده ميدايقكيش

• عجبني
خليك شاهد يا عم الدكتور انا قاعده ساكته اهو

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Moheb sex و حنان اسماعيل
خليك شاهد يا عم الدكتور انا قاعده ساكته اهو
عم الدكتور
ياي عليكي بلدي اويييييييي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و الظريف مالو بقى داخل يتحشر لية جاى يحكها متخليك فى حالك

بصي مش معنى ان المكان فيه ناس وحشه يبقا دا الصح و ر*** بيقبل التوبه مهما كان الذنب اللي عملتيه فارجعي وتوبي توبه نصوحه وابداي حياه من جديد ولو وسط ناس عاؤفين عنك الغلط سيبي المكان وروحي لمكان محدش يعرفك وابداي حياه جديده وابقي الحد المحترم اللي نفسك تبقي مش عيييب ابدا انك تعرفي انك غلط العيب انك تستمري في الغلط وبجد فرحان جدا بكلامك واتمنى تكملي في طريقك وربنا يكرمك ويتوب عليكي وتبقي ام كويسه وتعيشي الحياه اللي نفسك فيها
يارب يصلح حالنا كلنا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ممكن لو سمحتي و لو مفيهاش فضول اعرف قصتك ليه مكملتيش تعليم ولا حد ساندك فحياتك . لو ده ميدايقكيش
للاسف مش حابه اشارك المعلومات دى عنى

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
للاسف مش حابه اشارك المعلومات دى عنى
اسف اني تدخلت في خصوصياتك بس الي انتي بتقوليه حاجه مش بسيطه و الى ما يكون في سبب قوي كمان

عمرى مقولت ان اللى بيدور على الجنس حد وحش بالعكس قصدى بكل وضوح الافكار ونمط الحياه لناس كتير قابلتها هنا بيثبتوا ليا انى مش لوحدى اللى وحشه ومش قصدى على ميولهم الجنسيه انا قصدى حياتهم كا كل
بس نفسى فعلا ان مشاكلى تتحل فى اقرب وقت ممكن
عارف انا مشكلنى فى ايه ان كل متحط فى مشكله دايما بيبقى الحل عشان اخرج منها انى اعمل مشكله اكبر ومش بارادتى
شوفي يا بنت الحلال كل انسان وحش بداخله الحلو تاني شيء انت بتحلي مشكله بمشكله اكبر منها انت لازم ما تعملي كده لازم تدوري علي سبب المشكله و تحليها لانك لو حبيتي مشكله بمشكله بتكون المشكله اكبر و اكبر و بتتفاقم ممكن اسالك سوال انت مؤهلك الدراسي ايه

و الظريف مالو بقى داخل يتحشر لية جاى يحكها متخليك فى حالك
شكرا لذوقك بس انا ماغلطتش فيكي ولا فيها ،، و مش فاهم فين الاستظراف في اني اقولكم اهدوا شوية
على العموم انا كلامي معاها مش معاكي خالص
و اذا كان على الحك اني اللي داخلة تحكيها معاها بس برضة انا ماليش دخل بيكي خالص

• بيضحكني
التفاعلات: حنان اسماعيل
صلي وقربي من **** واقري سورة البقرة هترتاحي
كتير هنا يغرف عنى انى بحب الضحك والهزار ومعنديش مشكله فى حياتى
يمكن دى اول مره اظهر الجانب ده من شخصيتى بس حاسه انى هموت لو متكلمتش بجد انا قرفانه من نفسى ومن كل اللى عملته فى حياتى كان نفسى اعيش حياتى زى اى بنت عاديه بعيد عن الجنان والقرف اللى انا فيه كان نفسى اكمل تعليمى زى كل اللى اتربيت معاهم من صغرى كان نفسى اتجوز اللى يحبنى ويخاف عليا بجد كان نفسى دلوقتى ابقى ام وعندى حته منى اديها كل اهتمامى وكل اللى اتحرمت منه وانا صغيره وحاجات كتير قوى
تصدقوا ان طول عمرى كله مفيش حد جه فى مره طبطب عليا وانا زعلانه او بعيط وقالى مالك وطيب خاطرى بكلمه حتى
بس اللى متاكده منه ان **** هو اللى شايفنا وبعيد عن كل الغلط اللى فى حياتى هو عارف انا اتعذبت اد ايه وعانيت اد ايه وهيسامحنى
وكتير سالنى انتى هنا بتعملى ايه وكنت بتهرب من الاجابه باى حاجه
بس هجاوب انا هنا عشان المكان ده هو الوحيد اللى بلاقى فيه انى مش انا بس اللى وحشه وان فى ناس كتير غيرى اوحش منى

انا اسفه جدا لو كلامى دايق اى حد بس انا بعتبر ان الكل هنا اخواتى وبفضفض معاكم

انا قرفانة من نفسي قرفانة من خنقتي قرفانة من الكلية قرفانة اني لوحدي قرفانة من الناس الزبالة الي مضطرة اشوفهم كل يوم
مش لازم تشوفي او تتعاملي مع احد مش بتحبيه او شيفاه زباله
الكليه ايام وتعدي
قرفانه من نفسك ليه ....جاوبي علي السؤال تعرفي الحل
لوحدك حلها مش تكوني لوحدك....تزوجي

يمكن دى اول مره اظهر الجانب ده من شخصيتى بس حاسه انى هموت لو متكلمتش بجد انا قرفانه من نفسى ومن كل اللى عملته فى حياتى كان نفسى اعيش حياتى زى اى بنت عاديه بعيد عن الجنان والقرف اللى انا فيه كان نفسى اكمل تعليمى زى كل اللى اتربيت معاهم من صغرى كان نفسى اتجوز اللى يحبنى ويخاف عليا بجد كان نفسى دلوقتى ابقى ام وعندى حته منى اديها كل اهتمامى وكل اللى اتحرمت منه وانا صغيره وحاجات كتير قوى
تصدقوا ان طول عمرى كله مفيش حد جه فى مره طبطب عليا وانا زعلانه او بعيط وقالى مالك وطيب خاطرى بكلمه حتى
بس اللى متاكده منه ان **** هو اللى شايفنا وبعيد عن كل الغلط اللى فى حياتى هو عارف انا اتعذبت اد ايه وعانيت اد ايه وهيسامحنى
بس هجاوب انا هنا عشان المكان ده هو الوحيد اللى بلاقى فيه انى مش انا بس اللى وحشه وان فى ناس كتير غيرى اوحش منى

متقوليش كدة انتي اجدع من اي حد و‘جودك سبب سعادة كتييير كفاية اسلوبك وطريقتك وده يبين ان قلبك ابيض صدقني انت طيب اووووي

الحياة مش علي نهج واخد لازم هتلاقي شوية كده وشوية كده
الفرج قريب ( مش فرج بتاع الكرنك😂😂😂)

هحكي عن تجربه شخصيه كنت غارق في اليأس والافتراضات وخصوصا بعد وفاه والدي وعدم تقبلي دا لكن مع الوقت اخدت وقتي في التقبل واشتغلت على نفسي والحمد لله دلوقتي احسن كتير بفضل **** الافتراضات دش هترجع حاجه المهم تفكري في الحاضر بالادوات الموجوده معاكي

كل واحد في جانب سيئ وجانب تاني منبح وكويس وكمان جانب فرح وجانب حزن لو في معك صديق وصاحب بحبك فعلا كان ممكن خفف عنك كتير واذا حابه الجواز ممكن تاخدي حد بعيد عن بلدك وبدون ما تحكي عن مسيرة حياتك وتبلشي حياة جديده معو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%