NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

@دندوشه
ادندش ما تفكي كده يا صديقتي
ولا هي عدوى و ماشية في البلد 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اولا
كتير هنا يغرف عنى انى بحب الضحك والهزار ومعنديش مشكله فى حياتى
يمكن دى اول مره اظهر الجانب ده من شخصيتى بس حاسه انى هموت لو متكلمتش بجد انا قرفانه من نفسى ومن كل اللى عملته فى حياتى كان نفسى اعيش حياتى زى اى بنت عاديه بعيد عن الجنان والقرف اللى انا فيه كان نفسى اكمل تعليمى زى كل اللى اتربيت معاهم من صغرى كان نفسى اتجوز اللى يحبنى ويخاف عليا بجد كان نفسى دلوقتى ابقى ام وعندى حته منى اديها كل اهتمامى وكل اللى اتحرمت منه وانا صغيره وحاجات كتير قوى
تصدقوا ان طول عمرى كله مفيش حد جه فى مره طبطب عليا وانا زعلانه او بعيط وقالى مالك وطيب خاطرى بكلمه حتى
بس اللى متاكده منه ان **** هو اللى شايفنا وبعيد عن كل الغلط اللى فى حياتى هو عارف انا اتعذبت اد ايه وعانيت اد ايه وهيسامحنى
وكتير سالنى انتى هنا بتعملى ايه وكنت بتهرب من الاجابه باى حاجه
بس هجاوب انا هنا عشان المكان ده هو الوحيد اللى بلاقى فيه انى مش انا بس اللى وحشه وان فى ناس كتير غيرى اوحش منى

انا اسفه جدا لو كلامى دايق اى حد بس انا بعتبر ان الكل هنا اخواتى وبفضفض معاكم
مبدئيا انتي مش وحشه حتي لو ليكي علاقات او مش بنت وان ا لله مطلع عليكي وهو غفور رحيم
اما انك تتجوزي ويكون عندك حته منك فده ممكن تلحقيه وتتجوزي حتي لو زواج من أجل الخلفه فقط
والحب ممكن يكون لسه معاده مجاش
اعملي وقفه مع نفسك وشوفي عاوزه تروحي في ايى اتجاه

اولا

مبدئيا انتي مش وحشه حتي لو ليكي علاقات او مش بنت وان ا لله مطلع عليكي وهو غفور رحيم
اما انك تتجوزي ويكون عندك حته منك فده ممكن تلحقيه وتتجوزي حتي لو زواج من أجل الخلفه فقط
والحب ممكن يكون لسه معاده مجاش
اعملي وقفه مع نفسك وشوفي عاوزه تروحي في ايى اتجاه
مفيش حاجه اسماها جواز من اجل الخلفه بس عشان هبقى بجيب عيال بظلمهم معايا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الصقر_الجارح
مفيش حاجه اسماها جواز من اجل الخلفه بس عشان هبقى بجيب عيال بظلمهم معايا
استني الحب بجد ولو انتي جاده في الي انتي عاوزها ا لله هيعينك

• عجبني
يمكن دى اول مره اظهر الجانب ده من شخصيتى بس حاسه انى هموت لو متكلمتش بجد انا قرفانه من نفسى ومن كل اللى عملته فى حياتى كان نفسى اعيش حياتى زى اى بنت عاديه بعيد عن الجنان والقرف اللى انا فيه كان نفسى اكمل تعليمى زى كل اللى اتربيت معاهم من صغرى كان نفسى اتجوز اللى يحبنى ويخاف عليا بجد كان نفسى دلوقتى ابقى ام وعندى حته منى اديها كل اهتمامى وكل اللى اتحرمت منه وانا صغيره وحاجات كتير قوى
تصدقوا ان طول عمرى كله مفيش حد جه فى مره طبطب عليا وانا زعلانه او بعيط وقالى مالك وطيب خاطرى بكلمه حتى
بس اللى متاكده منه ان **** هو اللى شايفنا وبعيد عن كل الغلط اللى فى حياتى هو عارف انا اتعذبت اد ايه وعانيت اد ايه وهيسامحنى
بس هجاوب انا هنا عشان المكان ده هو الوحيد اللى بلاقى فيه انى مش انا بس اللى وحشه وان فى ناس كتير غيرى اوحش منى

كلنا بييجي علينا وقت ونحس اننا وحشين
مش نعناها اننا ف الأصل وحشين لكن في جانب وحش ف شخصيه كل واحد
وكل واحد عندو فرصه يغير من نفسو ومن حياتو
اتمنالك التوفيق 👍

• عجبني
كنت نزلت موضوع شبه ده ع فكرة من كام يوم أنا فعلا بجد قرفان من نفسي وكاره شخصيتي دي اللي هو أنا مكنتش كده

انا بقيت لوحدي مليش صحاب وساكت وواقع في مستنقع الشهوة مستنقع نفسي أتخلص منه و أتخلص من حياتي كلها ارجع لطبعي القديم.

انا لوحدي مابين إن مفيش صحاب وبين ان الاهل مشاكلهم كتير وخناقاتهم اكتر كل يوم وحرب بين كل الاطراف واني انا مطلوب مني أكون علاقتي بيهم كلهم كويس في وسط وقت انا بائس اصلا لوحدي..

ومابين الي كنت بحبها وخانتني ولما وفرتلها فرصه اني اسامحها مقدرتهاش نهائي وبعدت بعد ماجيت ع كرامتي..

بكره نفسي وبكره اني كل يوم كلامي مع بنت شكل وبشخصيات مختلفه الي هما البنات دول مش يستاهلوا كده ولا حد يستاهل كده حقيقة.

وبين طلاق اهلي من عمري وانا سنه ف اللفة انا كان ذنبي ايه بس وهما كل واحد فيهم شايف حياته واتجوز وعمل أسرة والطفل الي جوايا اللي معرفش يشبع من الحنيه بتاعه الاهل

عارفه رغم اني دلوقتي ٢٤ سنه بس نفسي اوي اتحضن بجد نفسي احس ان ليا حد احضنه محدش يشاركني فيه محسش أني مكسوف وان مشاعري متجمدة قدام اهلي دلوقتي رغم إني نفسي اتحضن ونفسي اشبع الطفل اللي جوايا اللي بحاول ابين للكل اني موته بس هو لسه مشتاق لحجات كتير.

انا دلوقتي وكل يوم بدرك ان كل الي هنا او الاغلبيه جايين هربانين من حياتهم ف الواقع مش حبا في العالم البشع ده
أبكيتنى . لست وحدك من تعانى . كثيرون مثلك واكتر

كلنا بييجي علينا وقت ونحس اننا وحشين
مش نعناها اننا ف الأصل وحشين لكن في جانب وحش ف شخصيه كل واحد
وكل واحد عندو فرصه يغير من نفسو ومن حياتو
اتمنالك التوفيق 👍
فعلا **** يقدرنا على التغير

• عجبني
بصي لو من الاول استغلينا كل حاجة صح وفهمنا ووعينا في الدنيا هنرتاح
وانتي طالما حاسة بالذنب ناحية الناس اللي اذتيهم ممكن تتواصلي معاهم وتسامحيهم اوي تتبرعي بفلوسك لحاحة خير باسمهم
زي موضوع الجواز ده في ناس بتتجوز وهما عندهم خمسين وستين ويكونو اسرة هو بس المشكلة كلها في حتة العيل اللي هيبقى فارق عنك كتير بالسن وده هيعمل فجوز ما بين الاب وولاده او الام وولادها بس عموما لسه قدامك فرصة الحياة مبتقفش الا بتوقف القلب عن النبض

• عجبني

يسعد اوقاتك انا جديد هون بس انا متابع الصفحة من زمان بس لهلأ لنضميت معا الاعضاء

بدي قلك انو ماتزعلي صح انتي عم تعيشي هيك بس في ايام رح تجي عليكي بتعوضك بكتير

• عجبني
بصي يااختي كل واحد هنا داخل لهدف اللي داخل بسبب همومه وعايز ينساها واللي داخل عايز يشقط وينيك واللي داخل يهزر واللي داخل عايز يتأكد من رجولته وع النقيض في اللي داخله تهزر وفي اللي داخله تثبت انوثه وفي اللي داخله هموم
فانتي مثلا كلامك دا مايزعلش حد انا واحد من الناس كنت اشطر واذكي طالب في دفعتي كنت من الشخصيات اللي مستحيل تترك فرض من فروض الدين كنت مستحيل اتلفظ بلفظ وحش كنت مثقف وبقرا كتب كتير كنت رياضي لدرجه اني وصلت مرحله في الرياضه والجيم والملاكمه عاليه جدا بس دلوقتي انا ايه كل دا راح اتجهت للقرف اتجهت للشرب والنسوان والخره وكل حاجه زباله بسبب موقف حصل بس في ايدينا نتغير ونرجع بس دا يتوقف علي اننا فعلا عايزين نرجع

• عجبني
اولا كلامك ده معناه ان ضميرك حي وبتحاسبي نفسك
ثانيا وجودك هنا او وجودي او وجود اي حد هنا تفريغا لكبته او تعبيرا عن حاجات جواه (طبعا كلامي عن ذوي الميول الطبيعيه لأني بشوف اي ميول تانيه ورغبات غير الفطريه والطبيعيه شذوذ واجب تقويمه وعلاجه ونبذه حتي لو هنا) المهم وجودنا هنا مش معناه اننا وحشين ممكن نبقا هربانين جايين نفضفض المهم والاهم حاولي تاخدي خطوات جاده ولو بسيطه انك تغيري مسار حياتك وطريقة حياتك للمسار الاحسن والاريح ليكي
ثالثا بتمنالك كل توفيق وراحه بال في حياتك
تحياتي.....

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي لو من الاول استغلينا كل حاجة صح وفهمنا ووعينا في الدنيا هنرتاح
وانتي طالما حاسة بالذنب ناحية الناس اللي اذتيهم ممكن تتواصلي معاهم وتسامحيهم اوي تتبرعي بفلوسك لحاحة خير باسمهم
زي موضوع الجواز ده في ناس بتتجوز وهما عندهم خمسين وستين ويكونو اسرة هو بس المشكلة كلها في حتة العيل اللي هيبقى فارق عنك كتير بالسن وده هيعمل فجوز ما بين الاب وولاده او الام وولادها بس عموما لسه قدامك فرصة الحياة مبتقفش الا بتوقف القلب عن النبض
كلنا بنغلط ومفيش حد مش معصوم من الغلط بس **** يكرمنا ونوعى للغط بدرى

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و في عالم خاص
يسعد اوقاتك انا جديد هون بس انا متابع الصفحة من زمان بس لهلأ لنضميت معا الاعضاء

بدي قلك انو ماتزعلي صح انتي عم تعيشي هيك بس في ايام رح تجي عليكي بتعوضك بكتير
يارب

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و العابث الاخير M
بصي يااختي كل واحد هنا داخل لهدف اللي داخل بسبب همومه وعايز ينساها واللي داخل عايز يشقط وينيك واللي داخل يهزر واللي داخل عايز يتأكد من رجولته وع النقيض في اللي داخله تهزر وفي اللي داخله تثبت انوثه وفي اللي داخله هموم
فانتي مثلا كلامك دا مايزعلش حد انا واحد من الناس كنت اشطر واذكي طالب في دفعتي كنت من الشخصيات اللي مستحيل تترك فرض من فروض الدين كنت مستحيل اتلفظ بلفظ وحش كنت مثقف وبقرا كتب كتير كنت رياضي لدرجه اني وصلت مرحله في الرياضه والجيم والملاكمه عاليه جدا بس دلوقتي انا ايه كل دا راح اتجهت للقرف اتجهت للشرب والنسوان والخره وكل حاجه زباله بسبب موقف حصل بس في ايدينا نتغير ونرجع بس دا يتوقف علي اننا فعلا عايزين نرجع
**** يصلح حالك وترجع احسن من الاول

• عجبني
اولا كلامك ده معناه ان ضميرك حي وبتحاسبي نفسك
ثانيا وجودك هنا او وجودي او وجود اي حد هنا تفريغا لكبته او تعبيرا عن حاجات جواه (طبعا كلامي عن ذوي الميول الطبيعيه لأني بشوف اي ميول تانيه ورغبات غير الفطريه والطبيعيه شذوذ واجب تقويمه وعلاجه ونبذه حتي لو هنا) المهم وجودنا هنا مش معناه اننا وحشين ممكن نبقا هربانين جايين نفضفض المهم والاهم حاولي تاخدي خطوات جاده ولو بسيطه انك تغيري مسار حياتك وطريقة حياتك للمسار الاحسن والاريح ليكي
ثالثا بتمنالك كل توفيق وراحه بال في حياتك
تحياتي.....
عندك حق **** يقدرنا على التغير

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Just One Man
انتى رقيقة اوى بجد بس انتى فى المكان الغلط فى الزمن الغلط

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و دندوشه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%