NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

النفس اللوامة ديه حاجة جميلة ، و **** يسهلك طريقك و يرزقك التوبة اللي بجد و الحياة اللي بتتمني تعيشيها في نضافة و حلال
**** يصلح حالنا كلنا ويسامحنا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و ميرڤت
انا عارف ان اللي هقرا الكومنت دا مش هيفهم منه حاجا بس مش مهم انتي عرفة المشكلة مش انك تحسي انك غلط المشكلة لما تبقي عارفة ان اللي حوليكي غلط وتحاول تصلحهم وتفشل 100 مرة وف

الاخر تبقي غلط اكتر منهم وكمان تزعل علي انك غلط عارف انك (ممكن) تكون زعلانة من انك تكوني ف علقات متعددة او مع اكتر من شخص واللي يدايق اكر هوا ان كلهم مش جواز او استقرار كلهم

تفريغ شهوة بيعتبروكي بلاعة ل وسختهم وانا كمان بعتب نفسي بلاعة ل وساخت البيئة اللي انا طلعت فيها اب رجعي مقتنع ان الشعر الطول خولان وشغل خولات وام فاقت ل حقيقة الدنية متاخر قوي

وهيا تعتبر صديقي المقرب بس دي المشكلة ان مش عارف ايه الصح من الغلط صح ان اكون امي عرفة كل مصيبة ف حياتي ولا غلط انها تكون مش عارفة اكيد انا واي حد شبهي ملناش ذنب ف

المشاكل اللي بتحصل ف اهلنة ف الاول وهما متجوزين يقولو علي بعض ملايكة واو ما يتطلقو يسبو يلعنو ف اللي جابوهم الدنية علي فكرة انتي مش لوحدك خالص انا ممكن اكون خنت صحبي لما بصيت

علي جسم امه او اتخيلت نفسي معاها او كمان اتخيلت صحبي ديوث علي امه كل دا ليه عشان ارضي خيالي المش بيشبع من الجنس انا دلوقتي محدش من اصحابي يعرف عني حاجا تقريبا كدا داخل علي

سنة او اكتر محدش جمبي غير امي ويمكن عشان هيا عاشت القهر الاسري من اهلها ف طلعت تعيش الصياعة و المشاكل معاية كل واحد فينا اتولد نضيف بس اتوسخ ب معملة اللي حوليه بس السوال

اللي حقيقي محيرني لما الكل اتولد نضيف ازاي ظهر اول وسخ ف المجتمع ونقل عدوة الوساخة للي جنبه ومن واحد وسخ ل2/3/4/5 ويتحول المجتمع كله وسخ عبال ما تميل تجيب فلوس من الشنطة يكون البياع نقص من الحاجا اللي بتشتريها وعبال مهوا يميل يجبلك الباقي من الدرج تكون انت زودت ف الحاجا اللي بتشتريها و ومش عيزك تزعلي لو اذيتي حد لو ضورتي ب عناية من وراه هتلاقيه اذاكي هوا كمان علي الاقل جوا دماغه ب فكرة او كلمة قلهالك ف نفسه او شتمك من جواه عرفة ليه؟ عشان مفيش ملايكة بينا مجرد شوية بشر سفلة

ملخص الكلام متزعليش من نفسك علي غلطو او انتي او حتي 100 عشان ف الاخر الغلطة حصل بس اللي نقدر نعمله هوا انا نحاول نصلحها علي الاقل نحاول حتي لو هنفشل واكيد مش هقلك الخاص مفتحلك عشان هتفهميني بصطاد ف المية العكرة بس فعلة انا جاهز لو حبة نفضفض حتي لو علي الكومنتس اللي بتبقي علي الاميل من برة
فعلا عندك حق **** يصلح حالنا كلنا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و Ali-elshoky
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
كل حاجه ممكنه بس ارجعى عن الحجات الغلط واحده وحدا هتكوني احسن من اي واحده باذن ****
اكيد طبعا

• عجبني
كلنا بنغلط ونعمل الغلط المهم منزودش فيه ونوقف علطول لو عوزتي تتكلمي في أي وقت قولي
اكيد طبعا كلنا بنغلط بس **** يسامحنا على الفلط ويتوب عليا

• عجبني
  • عجبني
طيب معلش طالما انتي اتكلمتي بصراحه انت كلامك صح طيب و بعدين طالما انتي مقتنعه أن **** شايفك هل متوقعه انو هيسامحك و انتي لسا بتعملي الغلط نفسه انت قولت هنا ان في اوحش منك عشان كده مش حاسه بي تانيب ضمير بس هنا يرضو في ناس قررت تتغير و قفلت الموقع و تابت و اتغيرت بدل ما تقولي كده نفذي كده و تتغيري و طول ما احنا عايشين عادي ممكن نتوب و نرجع كويسين فا بدل ما بتقولي كده اتغيرتي احسن و الفرصه قدامك ممكن بعد سنه من دلوقتي اكون ماسكه بنتك
يارب فعلا بعد سنه اكون شايله بنتى
بس انا بحاول اتصلح

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و تامور
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب معلش طالما انتي اتكلمتي بصراحه انت كلامك صح طيب و بعدين طالما انتي مقتنعه أن **** شايفك هل متوقعه انو هيسامحك و انتي لسا بتعملي الغلط نفسه انت قولت هنا ان في اوحش منك عشان كده مش حاسه بي تانيب ضمير بس هنا يرضو في ناس قررت تتغير و قفلت الموقع و تابت و اتغيرت بدل ما تقولي كده نفذي كده و تتغيري و طول ما احنا عايشين عادي ممكن نتوب و نرجع كويسين فا بدل ما بتقولي كده اتغيرتي احسن و الفرصه قدامك ممكن بعد سنه من دلوقتي اكون ماسكه بنتك
يارب فعلا بعد سنه اكون شايله بنتى
بس انا بحاول اتصلح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و محب الغموض
المشكله ان الشخصيات المتفرده ... بتلاقي صعوبه في انها تلاقي اللي يكملها. ... هي دايما اللي بتكمل الكل
للاسف عندك حق

• عجبني
المشكله ان الشخصيات المتفرده ... بتلاقي صعوبه في انها تلاقي اللي يكملها. ... هي دايما اللي بتكمل الكل
للاسف عندك حق

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و تامور
بصي هقولك كلنا بنغلط وكلنا بنعمل حاجات وحشه فحياتنا بس المهم اننا نتوب وعارفه هقولك علي حاجه تعرفي قبل ما نتوب بنلوم نفسنا وطول ما احنا بنلوم نفسنا يبقا احنا لسه جوانا حته بيضه لسه جوانا ضمير وصدقيني هيجي اليوم الي نتوب فيه انتي مش وحشه ومتقوليش علي نفسك لانتي شيطان ولا احنا ملايكه احننا كلنا بنغلط المهم نتوب فهماني

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
بصي هقولك كلنا بنغلط وكلنا بنعمل حاجات وحشه فحياتنا بس المهم اننا نتوب وعارفه هقولك علي حاجه تعرفي قبل ما نتوب بنلوم نفسنا وطول ما احنا بنلوم نفسنا يبقا احنا لسه جوانا حته بيضه لسه جوانا ضمير وصدقيني هيجي اليوم الي نتوب فيه انتي مش وحشه ومتقوليش علي نفسك لانتي شيطان ولا احنا ملايكه احننا كلنا بنغلط المهم نتوب فهماني
يارب فعلا يعجل بيوم التوبه

• عجبني
  • عجبني
بصي انا احترمتك في المنشور ده
انك شايفه نفسك غلط في ناس مقتنعه انها صح و تبرر لنفسيها
انت ممكن تصنعي حايتك دي بس انت ابدأي و **** هيعينك بس ابدأي انتي

• عجبني
بصي انا احترمتك في المنشور ده
انك شايفه نفسك غلط في ناس مقتنعه انها صح و تبرر لنفسيها