NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥

مشہرفُہ قسہم الہصور
طاقم الإدارة
مشرف
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر مجلة
إنضم
19 يوليو 2023
المشاركات
13,011
مستوى التفاعل
10,866
الإقامة
مصر
نقاط
15,606
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

كنت رايح شرم الشيخ وراكب الاوتوبيس وقاعد قدامي واحد وواحدة .. بتقوله تحب تسمع رواية إيه بقى ؟ عرفت من طريقة الحوار وطريقته انه كفيف .. قالها رواية كذا بس الرواية دي مش على( اقرأ لي ) دوخنا عليها انا وانتي قبل كده لو تفتكري

"(اقرأ لي) للي ميعرفش هو ابلكيشن مسموع للروايات معمول لهواة الاستماع ولأي حد كفيف "

قالتله لا انا لقيتهالك .. مفاجأة مش كده

ضحك جدا زي الطفل الصغير ..فرح زي ما يكون لقى دهب وسألها : بجد لقيتيها ؟

قالتله اهو إسمع وحطتله الهاند فري في ودنه

دقيقة كده وراح خالع الهاند فري وقايلها بدهشة "ايه ده ..

ده صوتك "

ردت بهزار وقالت " ايه مش عاجبك صوتي ولا إيه "

.. سألها "هو انتي سجلتيلي الرواية ؟

قالتله وهي بتمسح على شعره " خدت مني ١١ يوم بسجل فيها وبركب المقاطع عشان تسمعها في الطريق واحنا مسافرين .. فاكر لما كنت بقفل على نفسي الاوضة بالمفتاح وتقعد تخبط وتقولي بتعملي إيه ..مكنتش بخونك على فكرة "

ضحك ومال براسه على كتفها وسند عليه ..حركة ايديها وهي بتخرج منديل وبتحطه على عنيه اكدتلي انه عيط .. دمع من الموقف العظيم .. مسحتله دموعه وهي بتقوله "فيه ايه بقى .. هو انا عملت ايه يعني ..دي اقل حاجة ممكن اعملها ليك و**** ده انا عاوزة اجيب حتة من السما واديهالك..لو ينفع هعملها "

راح قايلها بصوت واطي اتفسر بالعافية "حد غيرك كان رماني في أقرب صفيحة زبالة ..

شدت راسه وحضنتها جامد وحطتله الهاند فري وباسته من راسه وقالتله انا عملت كده عشان اشوف ضحكتك مش دموعك

وهو غمض عنيه وعاش مع الرواية اللي بطعم صوتها

يا **** .. من المواقف اللي عمري ما هنساها ابدا ..انا يومها جسمي قشعر ودمعت غصب عني .. هو فيه حب كده .. حبها له زاد في ظروف اصعب من أي وقت ..حد كفيف .. يعني أكيد بيحتاج حد يساعده ياكل ويلبس ويدخل الحمام .. دي مضايقتش من كده دي بتعمله وسائل رفاهية كمان ..بتسجله رواية هو بيحبها بصوتها عشان تخفف عليه معاناة السفر

اللي بيحب بجد لا بيفرق معاه ظروف ولا شكل ولا ماديات ..الي بيحب بجد بيضحي ..بينبسط وهو في معجنة خدمة اللي بيحبه مهما كان صعب ومؤلم.. التعب بيبقى راحة والعرق بيبقى زي مطر نزل في شهر يوليو عشان يخفف من حدة الحر.


1000037393

بس في كده بجد ولا خلاص قلوبنا بقت حجر ومبقاس في غفران لبعض ولا خلاص كلام نسمعه ف روايات وتليفزيون وبس 🥺😔

 
  • حبيته
التفاعلات: aidaid122012, Adam Afndena, Ahmed.09 و شخص آخر

كنت رايح شرم الشيخ وراكب الاوتوبيس وقاعد قدامي واحد وواحدة .. بتقوله تحب تسمع رواية إيه بقى ؟ عرفت من طريقة الحوار وطريقته انه كفيف .. قالها رواية كذا بس الرواية دي مش على( اقرأ لي ) دوخنا عليها انا وانتي قبل كده لو تفتكري

"(اقرأ لي) للي ميعرفش هو ابلكيشن مسموع للروايات معمول لهواة الاستماع ولأي حد كفيف "

قالتله لا انا لقيتهالك .. مفاجأة مش كده

ضحك جدا زي الطفل الصغير ..فرح زي ما يكون لقى دهب وسألها : بجد لقيتيها ؟

قالتله اهو إسمع وحطتله الهاند فري في ودنه

دقيقة كده وراح خالع الهاند فري وقايلها بدهشة "ايه ده ..

ده صوتك "

ردت بهزار وقالت " ايه مش عاجبك صوتي ولا إيه "

.. سألها "هو انتي سجلتيلي الرواية ؟

قالتله وهي بتمسح على شعره " خدت مني ١١ يوم بسجل فيها وبركب المقاطع عشان تسمعها في الطريق واحنا مسافرين .. فاكر لما كنت بقفل على نفسي الاوضة بالمفتاح وتقعد تخبط وتقولي بتعملي إيه ..مكنتش بخونك على فكرة "

ضحك ومال براسه على كتفها وسند عليه ..حركة ايديها وهي بتخرج منديل وبتحطه على عنيه اكدتلي انه عيط .. دمع من الموقف العظيم .. مسحتله دموعه وهي بتقوله "فيه ايه بقى .. هو انا عملت ايه يعني ..دي اقل حاجة ممكن اعملها ليك و**** ده انا عاوزة اجيب حتة من السما واديهالك..لو ينفع هعملها "

راح قايلها بصوت واطي اتفسر بالعافية "حد غيرك كان رماني في أقرب صفيحة زبالة ..

شدت راسه وحضنتها جامد وحطتله الهاند فري وباسته من راسه وقالتله انا عملت كده عشان اشوف ضحكتك مش دموعك

وهو غمض عنيه وعاش مع الرواية اللي بطعم صوتها

يا **** .. من المواقف اللي عمري ما هنساها ابدا ..انا يومها جسمي قشعر ودمعت غصب عني .. هو فيه حب كده .. حبها له زاد في ظروف اصعب من أي وقت ..حد كفيف .. يعني أكيد بيحتاج حد يساعده ياكل ويلبس ويدخل الحمام .. دي مضايقتش من كده دي بتعمله وسائل رفاهية كمان ..بتسجله رواية هو بيحبها بصوتها عشان تخفف عليه معاناة السفر

اللي بيحب بجد لا بيفرق معاه ظروف ولا شكل ولا ماديات ..الي بيحب بجد بيضحي ..بينبسط وهو في معجنة خدمة اللي بيحبه مهما كان صعب ومؤلم.. التعب بيبقى راحة والعرق بيبقى زي مطر نزل في شهر يوليو عشان يخفف من حدة الحر.


1000037393

بس في كده بجد ولا خلاص قلوبنا بقت حجر ومبقاس في غفران لبعض ولا خلاص كلام نسمعه ف روايات وتليفزيون وبس 🥺😔

في طبعا غفران و في كل حاجه حلوه المهم نختار و ننبسط و مانشغلش دماغنا باللي يزعلنا من بعض و مانقفش علي شكليات تاخدنا من بعض
حلوه اوي و الصوره و الكلام 👏👏
 
  • أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
في طبعا غفران و في كل حاجه حلوه المهم نختار و ننبسط و مانشغلش دماغنا باللي يزعلنا من بعض و مانقفش علي شكليات تاخدنا من بعض
حلوه اوي و الصوره و الكلام 👏👏
تسلمي ليدي روني 🌹

فتحت لقيتها في وشي قلت بجد في كده ولا كله كلام وبس
 
  • حبيته
التفاعلات: Ms Roony
تحفة بجد **** يسعدهم دايما ♥️
اعتقد ده اساسه ان الواحد يختار صح ويبقي عن حب واهتمام وتقدير
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
في طبعا غفران و في كل حاجه حلوه المهم نختار و ننبسط و مانشغلش دماغنا باللي يزعلنا من بعض و مانقفش علي شكليات تاخدنا من بعض
حلوه اوي و الصوره و الكلام 👏👏
عشان بنحس بناس هي اصلآ مش حاسه بينا
 
  • حبيته
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
و في ناس تحب تكدرك و تزعلك و تنصب عليك و تشلحك مصاريك و بنطلونك و تبيعه
يعني انت زوجها و بتنصب عليك انا صار معي عكس هذا
 
تحفة بجد **** يسعدهم دايما ♥️
اعتقد ده اساسه ان الواحد يختار صح ويبقي عن حب واهتمام وتقدير
أكيد وكمان متخلتش عنه وقت مكان ممكن تقدر ومحدش يلومها
 
  • أتفق
التفاعلات: Ahmed.09
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥

كنت رايح شرم الشيخ وراكب الاوتوبيس وقاعد قدامي واحد وواحدة .. بتقوله تحب تسمع رواية إيه بقى ؟ عرفت من طريقة الحوار وطريقته انه كفيف .. قالها رواية كذا بس الرواية دي مش على( اقرأ لي ) دوخنا عليها انا وانتي قبل كده لو تفتكري

"(اقرأ لي) للي ميعرفش هو ابلكيشن مسموع للروايات معمول لهواة الاستماع ولأي حد كفيف "

قالتله لا انا لقيتهالك .. مفاجأة مش كده

ضحك جدا زي الطفل الصغير ..فرح زي ما يكون لقى دهب وسألها : بجد لقيتيها ؟

قالتله اهو إسمع وحطتله الهاند فري في ودنه

دقيقة كده وراح خالع الهاند فري وقايلها بدهشة "ايه ده ..

ده صوتك "

ردت بهزار وقالت " ايه مش عاجبك صوتي ولا إيه "

.. سألها "هو انتي سجلتيلي الرواية ؟

قالتله وهي بتمسح على شعره " خدت مني ١١ يوم بسجل فيها وبركب المقاطع عشان تسمعها في الطريق واحنا مسافرين .. فاكر لما كنت بقفل على نفسي الاوضة بالمفتاح وتقعد تخبط وتقولي بتعملي إيه ..مكنتش بخونك على فكرة "

ضحك ومال براسه على كتفها وسند عليه ..حركة ايديها وهي بتخرج منديل وبتحطه على عنيه اكدتلي انه عيط .. دمع من الموقف العظيم .. مسحتله دموعه وهي بتقوله "فيه ايه بقى .. هو انا عملت ايه يعني ..دي اقل حاجة ممكن اعملها ليك و**** ده انا عاوزة اجيب حتة من السما واديهالك..لو ينفع هعملها "

راح قايلها بصوت واطي اتفسر بالعافية "حد غيرك كان رماني في أقرب صفيحة زبالة ..

شدت راسه وحضنتها جامد وحطتله الهاند فري وباسته من راسه وقالتله انا عملت كده عشان اشوف ضحكتك مش دموعك

وهو غمض عنيه وعاش مع الرواية اللي بطعم صوتها

يا **** .. من المواقف اللي عمري ما هنساها ابدا ..انا يومها جسمي قشعر ودمعت غصب عني .. هو فيه حب كده .. حبها له زاد في ظروف اصعب من أي وقت ..حد كفيف .. يعني أكيد بيحتاج حد يساعده ياكل ويلبس ويدخل الحمام .. دي مضايقتش من كده دي بتعمله وسائل رفاهية كمان ..بتسجله رواية هو بيحبها بصوتها عشان تخفف عليه معاناة السفر

اللي بيحب بجد لا بيفرق معاه ظروف ولا شكل ولا ماديات ..الي بيحب بجد بيضحي ..بينبسط وهو في معجنة خدمة اللي بيحبه مهما كان صعب ومؤلم.. التعب بيبقى راحة والعرق بيبقى زي مطر نزل في شهر يوليو عشان يخفف من حدة الحر.


1000037393

بس في كده بجد ولا خلاص قلوبنا بقت حجر ومبقاس في غفران لبعض ولا خلاص كلام نسمعه ف روايات وتليفزيون وبس 🥺😔

فيه طبعا بس المهم تهتر صح
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
عشان كل واحد بيشوفها بمنظور معين
لأ منظوري إن مبقاش في من نوعيه الاتنين دول

يعني مقبلتش حد بيضحي عشان يرضي حبيبه ومش مستني مقابل
بيضحي وهو من جواه متأكد أنه يفرح الي يحبه مش يفكر ازاي يجرحه
 
فيه طبعا بس المهم تهتر صح
الإختيار الصح عمره ما بيبان في مشكلة عاديه عشان يبان معدن الناس يا صديقي
 
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena
لأ منظوري إن مبقاش في من نوعيه الاتنين دول

يعني مقبلتش حد بيضحي عشان يرضي حبيبه ومش مستني مقابل
بيضحي وهو من جواه متأكد أنه يفرح الي يحبه مش يفكر ازاي يجرحه
ما تتمني تعيشه و بس و صدق انه حقيقيه هتحس روحك مختلفه
 
  • أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • أتفق
التفاعلات: Ms Roony
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena

كنت رايح شرم الشيخ وراكب الاوتوبيس وقاعد قدامي واحد وواحدة .. بتقوله تحب تسمع رواية إيه بقى ؟ عرفت من طريقة الحوار وطريقته انه كفيف .. قالها رواية كذا بس الرواية دي مش على( اقرأ لي ) دوخنا عليها انا وانتي قبل كده لو تفتكري

"(اقرأ لي) للي ميعرفش هو ابلكيشن مسموع للروايات معمول لهواة الاستماع ولأي حد كفيف "

قالتله لا انا لقيتهالك .. مفاجأة مش كده

ضحك جدا زي الطفل الصغير ..فرح زي ما يكون لقى دهب وسألها : بجد لقيتيها ؟

قالتله اهو إسمع وحطتله الهاند فري في ودنه

دقيقة كده وراح خالع الهاند فري وقايلها بدهشة "ايه ده ..

ده صوتك "

ردت بهزار وقالت " ايه مش عاجبك صوتي ولا إيه "

.. سألها "هو انتي سجلتيلي الرواية ؟

قالتله وهي بتمسح على شعره " خدت مني ١١ يوم بسجل فيها وبركب المقاطع عشان تسمعها في الطريق واحنا مسافرين .. فاكر لما كنت بقفل على نفسي الاوضة بالمفتاح وتقعد تخبط وتقولي بتعملي إيه ..مكنتش بخونك على فكرة "

ضحك ومال براسه على كتفها وسند عليه ..حركة ايديها وهي بتخرج منديل وبتحطه على عنيه اكدتلي انه عيط .. دمع من الموقف العظيم .. مسحتله دموعه وهي بتقوله "فيه ايه بقى .. هو انا عملت ايه يعني ..دي اقل حاجة ممكن اعملها ليك و**** ده انا عاوزة اجيب حتة من السما واديهالك..لو ينفع هعملها "

راح قايلها بصوت واطي اتفسر بالعافية "حد غيرك كان رماني في أقرب صفيحة زبالة ..

شدت راسه وحضنتها جامد وحطتله الهاند فري وباسته من راسه وقالتله انا عملت كده عشان اشوف ضحكتك مش دموعك

وهو غمض عنيه وعاش مع الرواية اللي بطعم صوتها

يا **** .. من المواقف اللي عمري ما هنساها ابدا ..انا يومها جسمي قشعر ودمعت غصب عني .. هو فيه حب كده .. حبها له زاد في ظروف اصعب من أي وقت ..حد كفيف .. يعني أكيد بيحتاج حد يساعده ياكل ويلبس ويدخل الحمام .. دي مضايقتش من كده دي بتعمله وسائل رفاهية كمان ..بتسجله رواية هو بيحبها بصوتها عشان تخفف عليه معاناة السفر

اللي بيحب بجد لا بيفرق معاه ظروف ولا شكل ولا ماديات ..الي بيحب بجد بيضحي ..بينبسط وهو في معجنة خدمة اللي بيحبه مهما كان صعب ومؤلم.. التعب بيبقى راحة والعرق بيبقى زي مطر نزل في شهر يوليو عشان يخفف من حدة الحر.


1000037393

بس في كده بجد ولا خلاص قلوبنا بقت حجر ومبقاس في غفران لبعض ولا خلاص كلام نسمعه ف روايات وتليفزيون وبس 🥺😔

قصه جميله جدا يبين قد ايه الحب حاجه كبيره وعظيمه الخب دا أعظم حاجه فى الدنيا بس الحب اللى بجد اللى من القلب مش حب مصلحه الحب اللى انت مستعد تضحى باى حاجه فى الدنيا علشان بس تفرح الشخص اللى انت بتحبوا 🥺🥺
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%