NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝒬𝓊ℯℯ𝓃 ℛℯℯ𝓂

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فكرت لحظة وحده ان صور البنات دي تكون شاب مهكر فون وحده ولا يكون وحد ضحك علي وحده ونشره هنا

فكرت في أن البنت ممكن يحصل فيه اي بعده
أن الصور بتكون عبره عن وحد بيرسل لي وحد لحد ما توصل لي أهل البيت

يجماعة عوزه اوصل فكرت أن فيه بنات هبلة مش عرفه حاجة ممكن شاب يضحك عليه بي اي كلام حلو عشان هي طبعا اول مره تسمع الكلام ده فا هي بتسلم لي نفسه بحكم أن يبنتي انتي مرتي
فكرت أن ممكن يكون كتب محارم بينزل صور لي أمه وتكون وحده الفون وقع في ايد حد ابن حرم شير الصور
لا محارم بينزل صور أخته هو عوز بس يجيب لي اخوه العار فا ينشر صوره ويقول دي اختي عشان أهل البلاد طبعا يشوفون أن اخوه الي خول وهي شرموطة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: المربرب الحلو, Life selector, Mohamed_22 و 8 آخرين
دي مسمهاش رجوله وعمىها ما تكون كدا دول شوية عيال شراميط هما الي بيعملوا كدا .
لو البنت وثقت في واحد لازم هوه يكون قد الثقة الي هي مديهاله ، انا كان معايا صور لبنات بس عمى ما نزلتها ولما كانت واحده منهم تطلب مني امسح صورها كنت بعمل كدا .

ده بنسبه ٩٩% صح

دي مسمهاش رجوله وعمىها ما تكون كدا دول شوية عيال شراميط هما الي بيعملوا كدا .
لو البنت وثقت في واحد لازم هوه يكون قد الثقة الي هي مديهاله ، انا كان معايا صور لبنات بس عمى ما نزلتها ولما كانت واحده منهم تطلب مني امسح صورها كنت بعمل كدا .
فكر أن ممكن تكون حد من عائلتك ولا في يوم تكون بنتك

انا معايا صور لبنت كنت مرتبط بيها وسابتني بشكل قذر وبطريقة زبالة .
بس عمري ما فكرت أأذيها بالشكل دا .
ولا عمري هعملها .

انا معايا صور لبنت كنت مرتبط بيها وسابتني بشكل قذر وبطريقة زبالة .
بس عمري ما فكرت أأذيها بالشكل دا .
ولا عمري هعملها .
لا عادي 🌚🖤😂 انا عندي لو حد حرق قلبي هحرق بلاده كله مش هو بس

• بيضحكني
التفاعلات: Fox hunter
لا عادي 🌚🖤😂 انا عندي لو حد حرق قلبي هحرق بلاده كله مش هو بس
ر##ا يسهلها
هي لما بعتت الصور كانت واثقة فيا ،فمهما كان اللي حصل بعد كدا ،انا لو نشرت الصور دي ممكن اعملها مشاكل توصل لموت ،واكيد عمري ما هتحمل اني اكون سبب في اذي يوصل للدرجة دي .
صفحة واتقفلت وخلاص .
حتي لو فكرت انتقم ،مش هستغل اي اسرار كانت بينا وقت الارتباط.
انا دي وجهة نظري وطريقتي في الحياة عموما

فكرت لحظة وحده ان صور البنات دي تكون شاب مهكر فون وحده ولا يكون وحد ضحك علي وحده ونشره هنا

فكرت في أن البنت ممكن يحصل فيه اي بعده
أن الصور بتكون عبره عن وحد بيرسل لي وحد لحد ما توصل لي أهل البيت

يجماعة عوزه اوصل فكرت أن فيه بنات هبلة مش عرفه حاجة ممكن شاب يضحك عليه بي اي كلام حلو عشان هي طبعا اول مره تسمع الكلام ده فا هي بتسلم لي نفسه بحكم أن يبنتي انتي مرتي
فكرت أن ممكن يكون كتب محاارم بينزل صور لي أمه وتكون وحده الفون وقع في ايد حد ابن حرم شير الصور
لا محاارم بينزل صور أخته هو عوز بس يجيب لي اخوه العار فا ينشر صوره ويقول دي اختي عشان أهل البلاد طبعا يشوفون أن اخوه الي خول وهي شرموطة
قمه السخافه أن واحد يفكر أنه يخدع انسانه باسم الحب دا حتى لو فكر للحظه هيحتقر نفسه دا مجرد ذكر اسماء بس إنما هو لو شاف نفسه فى مرتبته هيلاقى قدامه حيوان حتى الحيوان مش هيخدع

عيال خولات ده سغل عيال متناكه

• عجبني
التفاعلات: Aly1909
ر##ا يسهلها
هي لما بعتت الصور كانت واثقة فيا ،فمهما كان اللي حصل بعد كدا ،انا لو نشرت الصور دي ممكن اعملها مشاكل توصل لموت ،واكيد عمري ما هتحمل اني اكون سبب في اذي يوصل للدرجة دي .
صفحة واتقفلت وخلاص .
حتي لو فكرت انتقم ،مش هستغل اي اسرار كانت بينا وقت الارتباط.
انا دي وجهة نظري وطريقتي في الحياة عموما
انا مقلتش انك تنشر صور 🌚😈 انت ممكن تخليه تكره اليوم الي كسرت قلبك فيه بجد هتكون كلبه تحت رجلك في عالم النفس بيقول أن الإنسان لما يعيش نفسه في خوف ممكن يسطير عليه حرفيا المهم انا مش هقول عشان هههههههههههه كافيه السيئة الي عندي

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: Fox hunter و فاشخ محارمكك
قمه السخافه أن واحد يفكر أنه يخدع انسانه باسم الحب دا حتى لو فكر للحظه هيحتقر نفسه دا مجرد ذكر اسماء بس إنما هو لو شاف نفسه فى مرتبته هيلاقى قدامه حيوان حتى الحيوان مش هيخدع
الموضوع مش حب ولا نيلة الموضوع أن فكرت لحظة صور مين وخربت بيوت مين

• عجبني
التفاعلات: Aly1909
الموضوع مش حب ولا نيلة الموضوع أن فكرت لحظة صور مين وخربت بيوت مين
للاسف ودا بيفقد الثقه ما بين اى اثنين من الممكن يكونوا اضافه لبعضهم بسبب كل الهبل دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%