NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
الحب حاجه جميله جدا :
كل واحد يقول :
الحب بالنسبالك ايه ؟؟ وايه طريقته في التعبير عن الحب الجواه ؟؟ وهل للحب علاقه بالجنس ؟؟ هل انت في حالة حب دلوقت ؟؟
هرد علي كل الكومنتات ...
نبدا 👇👇👇

• عجبني
التفاعلات: عاشق_الليل, مصطفى مصطفى, ماستر_جو و شخص آخر
1 الحب مجربتهوش
2 طريقه التعبير المواقف الي تدل ع حبي
3 اكيد ليه علاقه بالجنس لاني في الجنس اتنين بيحبو بعض هيكونو متمتعين جدا بالعلاقة دي والعكس
4 لا

1 الحب مجربتهوش
2 طريقه التعبير المواقف الي تدل ع حبي
3 اكيد ليه علاقه بالجنس لاني في الجنس اتنين بيحبو بعض هيكونو متمتعين جدا بالعلاقة دي والعكس
4 لا
معقول حد مجربوش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحب حاجه جميله جدا :
كل واحد يقول :
الحب بالنسبالك ايه ؟؟ وايه طريقته في التعبير عن الحب الجواه ؟؟ وهل للحب علاقه بالجنس ؟؟ هل انت في حالة حب دلوقت ؟؟
هرد علي كل الكومنتات ...
نبدا 👇👇👇
الحب احساس مقدس وهو رزق وافضل انواع الرزق بعد الصحة بالنسبة لي الحب يجب ان يكون شريف و أكيد حب الزوجة شخصيا لا اضن هناك حب الا بعد الزواج ممارسة الجنس والاستمتاع به
لم اذق بعد طعم الحب اتمنى ان أعيش الحب

الحب احساس مقدس وهو رزق وافضل انواع الرزق بعد الصحة بالنسبة لي الحب يجب ان يكون شريف و أكيد حب الزوجة شخصيا لا اضن هناك حب الا بعد الزواج ممارسة الجنس والاستمتاع به
لم اذق بعد طعم الحب اتمنى ان أعيش الحب
ابدعت في تعبيرك عن الحب

الحب حاجه جميله جدا :
كل واحد يقول :
هرد علي كل الكومنتات ...
نبدا 👇👇👇
الحب ملهوش علاقه ابدا بالجنس هو الحب بالنسبة ليه شخصيا ان الاقي واحدة ارتاح بمجرد م ابص ف عنيها بيبقي في سعادة بالغة اول م اشوف حد بحبة الحب حاجه والجنس حاجه تانية خالص يعني مثلا لو انا روحت لواحدة شرم**ة اكيد مش هانيكها واحبها
بتختلف بقي انك توصل لعلاقه جنسية مع حد بتحبة ومهما كان العلاقه دي مش هتاثر علي علاقتنا ببعض الي اذا كان مش حب

الحب هو الثقه والامان والراحه و السعاده

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex, ماستر ابراهيم, l'ingénieur و شخص آخر
الحب ملهوش علاقه ابدا بالجنس هو الحب بالنسبة ليه شخصيا ان الاقي واحدة ارتاح بمجرد م ابص ف عنيها بيبقي في سعادة بالغة اول م اشوف حد بحبة الحب حاجه والجنس حاجه تانية خالص يعني مثلا لو انا روحت لواحدة شرم**ة اكيد مش هانيكها واحبها
بتختلف بقي انك توصل لعلاقه جنسية مع حد بتحبة ومهما كان العلاقه دي مش هتاثر علي علاقتنا ببعض الي اذا كان مش حب
فكر رائع ولكن ارجوك بدون الفاظ

• عجبني
التفاعلات: Mohannadx
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و Joumana
  • عجبني
التفاعلات: Mohannadx
الحب حاجه جميله جدا :
كل واحد يقول :
هرد علي كل الكومنتات ...
نبدا 👇👇👇
الراحه ... الامان .... السعادة

طريقة التعبير بالفعل والاحتواء

الجنس مكمل لمعنى الحب وليس هو الغايه او الوسيله

احتفظ بالاجابه

الراحه ... الامان .... السعادة

طريقة التعبير بالفعل والاحتواء

الجنس مكمل لمعنى الحب وليس هو الغايه او الوسيله

احتفظ بالاجابه
رائع احسنت

• عجبني