NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علشان عملتي موقف كده مره كنا بنتكلم تليجرام وبنتكلم في موضوع ومردتيش تردي وبعديها عملتي بلركً
متزعلش انا اسفة بس و**** انا مخى كده اوقات بحس بقرف من اللى بعمله وبختفى وبقفل كل حاجة فاهمنى

• محزن
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
متزعلش انا اسفة بس و**** انا مخى كده اوقات بحس بقرف من اللى بعمله وبختفى وبقفل كل حاجة فاهمنى
لا يا بنتي مكناش بنتكلم ده انا كنت بنصحك لللاحسن ولقيتك عملتي بلوك

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
لا م انا مضايقة بقا انى مبحبش اكسف حد واحرجة وبسكت
هاتلي بنت الوسخه دي اخلها تبوس رجلك هوا عشان انتي طيوبه وكتكوته 😍

• حبيته
التفاعلات: نونى _حوحو
هو مين فيكم نوني عشان متلغبط

لا يا بنتي مكناش بنتكلم ده انا كنت بنصحك لللاحسن ولقيتك عملتي بلوك
م هو دا انيل😂مبحبش حد ينصحنى لانى عارفة انى غلط

• بيضحكني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
  • حبيته
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
لازم يعرف ان تعلقه بيها دا مجرد احساس لان بتجمعهم متعة مش اكتر لو كان بينهم كلام عادى خارج اطار الجنس سميه تعلق صح ؟
مكنش ف تفكيرى الجنس او المتعة قد ما كان اهتمامى بالكلام معاها و ان اطمن عليها و اضحكها و اسمع ضحكتها و من كلامها معايا و ال هى كانت بتحكيهولى عنها خلت صورتها تكبر ف نظرى جدا بجد و حسيت ان هى دى ال ارتحت معااها رغم الفترة الصغيرة

• عجبني
التفاعلات: fares07
  • بيضحكني
عزيزتي ممكن اكون جديد بينكم ويسعدني معرفتكم جميعا ، المزاج عند الجميع متقلب احيانا بنحب كده وتاني منكره ، لكن المهم العلاقة مع الاخرين تبقى صادقة مع الحذر ، لأن الطيبة احيانا وحشة ، وللي يبكيكي علشان مصلحتك افضل من اللي بهزر معاكي ويضحك عليك وللجميع التحية .

• حبيته
أنتي كويسة طيب انا شايف الكومنتات كلها بتساعدي الناس وفي الاغلب الي بيساعد الناس بيبقي عايز حد يساعده بجد أنتي كويسة طمنيني عليكي ولو عايزه تفضفضي فضفضي

لأول مرة احس الاحساس دا
اولا عاوزة اعتذر لو مبردش ع المسدجات
بس الفترة دى مش تمام ومودى وحش اوى اوقات بحس ان جوايا طاقة واوقات بحس انى مش قادرة اتحمل حد ولا اتحمل نفسي حتى
حابة نتكلم مع بعض بشكل طبيعي ونفضفض سوا بشكل محترم
ف يلا كل حد جواه حاجة يحكيها وهحاول اساعده حتى لو بكلمة او اشاركه ونلاقى حل اللى حابب يحكى اي حاجة مضيقاه يقولها اي حاجة انا معاكم لاخر اليوم❤
كلنا كده يا قلبي متشغليش بالك وستمتعي بيومك زي ميكون 👌🤝

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحب واحده ومش عارف اعترف ليها ازاي بجد

والدتي حرفياً محطوطة فى أصعب قرار فى حياتها و أنا معاها!! 💔

انا لسه عامل كده من يومين و رجعت تاني معرفش ليه

لأول مرة احس الاحساس دا
اولا عاوزة اعتذر لو مبردش ع المسدجات
بس الفترة دى مش تمام ومودى وحش اوى اوقات بحس ان جوايا طاقة واوقات بحس انى مش قادرة اتحمل حد ولا اتحمل نفسي حتى
حابة نتكلم مع بعض بشكل طبيعي ونفضفض سوا بشكل محترم
ف يلا كل حد جواه حاجة يحكيها وهحاول اساعده حتى لو بكلمة او اشاركه ونلاقى حل اللى حابب يحكى اي حاجة مضيقاه يقولها اي حاجة انا معاكم لاخر اليوم❤
الف سلامه عليكي و ان شاء **** تكوني بخير يارب
انا اللي عاوز افضفض بيه اني حاسس اني تايهه شويه و مش عارف انا صح ولا غلط حاسس ان محدش متقبلني كله بياخد مني جنب معرفش هل انا وحش ولا هما اللي مش تمام ولا ايه بالضبط بس دايما بجيب اللوم عليا معرفش ليه

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%