NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس صحاب الكليه بيكملوا معاك ع طول دا لو صحاب بجد لانكم ف نفس المجال وكدا
لا مين قال كده البنات غير الرجالة خالص الرجالة سالكين مع بعض ديما ظروفهم تسمح لكن احنا جونا صعب اوى نتردا م تلاقى ناس سالكة وبتحب بجد الباقى كله حقد وغيرة ومصالح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي، بــروفيـســـور فى الـرزع و الــــــعَــــــربــــــى
ياترى للاحسن ولا الاوحش
مش متغيرة هى دي شخصيتي الحقيقية هادية ولوحدى وف حالى الشخصية المجنونة الجريئة دى هنا بس😂
شويه كدا وشويه كدا مبقتش فاهم حاجه

لا مين قال كده البنات غير الرجالة خالص الرجالة سالكين مع بعض ديما ظروفهم تسمح لكن احنا جونا صعب اوى نتردا م تلاقى ناس سالكة وبتحب بجد الباقى كله حقد وغيرة ومصالح
ايوا فعلا عندك حق صحاب الكليه كلهم صُفر

• بيضحكني
التفاعلات: نونى _حوحو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل البنات بيفيرو من بعض وفي حته حقد كده

• بيضحكني
الفكرة بجد انى الفترة دى مليش نفس لحاجة مش عارف ايه السبب و لا عاوز اروح الكلية و لا اختلط بحد و بفرح اوى لما الاقى حد يكلمنى و يسال عليا وقتها بحس ان لسه فى حد فكر يهتم بيا لو بسؤال حتى 💔
الفترة الصعبة هتعدى متضايقش نفسك❤

• حبيته
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
طب ما. نعكس وتقولي مالك في اي
لا دا سؤال صعب عليا انا بالذات لانى مبعرفش احكى اللى مزعلنى ولو حكيت مبعرفش احدد اي بالظبط لما بزعل من حاجة بلاقى كل الزعل اللى فات رجع ف جوايا زحمة كتير😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع و الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
  • حبيته
لا دا سؤال صعب عليا انا بالذات لانى مبعرفش احكى اللى مزعلنى ولو حكيت مبعرفش احدد اي بالظبط لما بزعل من حاجة بلاقى كل الزعل اللى فات رجع ف جوايا زحمة كتير😂😂
ويلاهووووي لما تزعلي انا مرجب 😂😂😂😂

اي اكتر حاجه مضيقاكي الفتره دي طاب

مودك ممكن يتغير ف ثانيه بس الي بفهمك يعرف خليكي ديما مبسوطه 😂❤️

• بيضحكني
  • حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
بس هو لو واحد كان بيدور ع الاهتمام دا و لقاه ف شخصية معينة و حس انه بدأ يتعلق بيها و بيستنى كل ليلة عشان يعرف هى فتحت و لا لا و حرفيا اتعلق بشخصيتها و ضحكتها و كل حاجة حلوة فيها ..
و فجأة حس انها زعلانة منه
يعمل ايه عشان يصالحها و ترجعله :)❤️

• عجبني
التفاعلات: fares07

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%