NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اكبر فرق سن نمت معاه كان 31 سنه
انا كنت 52 وهوا كان 21 ونمت معاه للمتعه فقط وكانت بعانى علشان اوصلو انا عيزاه ايه
ولما كانت بيسمع الكلام كان بينفذو غلط 😐😐
لو حد من الاعضاء جرب فرق سن كبير ياريت يشاركنا بالرقم وانطباعو عن التجربه
كنت ١٩ وهى كانت ٥٤
بناتها كانوا اكبر منى 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
  • عجبني
التفاعلات: اسلام باشا
الموضوع كله بيرجع لي الخبرة مش اكتر وانا عن نفسي بحب السن الكبير اكتر و معرفش ليه انا باستمتع معهم اكتر من الفي عمري او اصغر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت 52 وهوا كان 21 ونمت معاه للمتعه فقط وكانت بعانى علشان اوصلو انا عيزاه ايه
على حسب عقليه وشخصيه الي نمتي معاه لو قويه صدقني هتحسي انك أصغر منه في السن هوه الي سايق و متعتك ف ايده بمعنى ان العلاقه هتبقا متكامله متعه ليكي وليه انا جربت بس على صغير و هيه كانت أكبر مني ببتاع عشر سنين كدا

• عجبني
سن صغير يعنى شدة وعنف وقله خبره سن كبير خبرة وفهم وتفاهم مع الشريك ومتعه مع قله المجهود سن تلاتينى داخل على الاربعين خبره التنين مزيج من الاتنين واحلى سن تقريبا للمتعه من الاتنان إذا كان راجل أو ست وانتى ست العارفين طبعا

• عجبني
والعلاقه بينكو كانت ممتعه ولا ايه
كانت ممتعه جدا لكن مكنتش الامتع
الامتع كنت ٢١ سنه وهى كانت ٣٨ سنه ولحد دلوقتى مش عارف انساها

اكبر ست مارست معاها كانت 62 سنه وانا وقتها كنت 23 سنه كانت امريكيه هنا في اسكندرية سياحه و اتقابلنا انا اصلا اعرفها من قبل ماتيجي ولسه هي صديقتي لحد دلوقتي بس كان ليها متعه خاصة عن اي بنت في نفس سني old is gold فعلا

الفكره مش في فرق السن على قد ما هو قدر الخبره الجنسيه العند الشريك البتختاريه

اقصي سن جربت معاها كانت 55 انا كنت 33 بس هنا بفرق الخبره والتعامل وفرق بين مجرب وبين لسه بتعلم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%