NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

fucker one

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كتير ناس بتتكلم عن فرصة و ضاعت و ندمانين عليها سؤالى النهارده العكس أيه فرصة سواء تخص السكس أو لأ عدت عليك فى حياتك و فوتها ( ضيعتها ) بمزاجك و مش ندمان عليها ؟

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و الصقر_الجارح
فى حياتى الجنسيه مصادفتش غير فرصتين تلاته واستغلتهم مسيبتهمش

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Egyptian walfe, عوكل الجن, الصقر_الجارح و 3 آخرين
عن نفسى كان فيه فى شغل كنت فيه بنت كانت جميلة بشكل مش معقول و جسمها فوق روعة الروعة و ملهاش فى اى حاجة خالص , صحيح أنا مش فالنتينو بس البنت دى كانت بتعشقنى عشق و لو كنت طلبت منها أنى أنيكها كانت هتوافق أكيد و لو قولت لها أنيكها فى كسها و أفتحها كانت هى بنفسها اللى هتمسك زبى تدخله بأيديها بس محبتش أبدأ أنى أستغلها الاسنغلال الزبالة ده و معملتش كده و كل مرة بفكر فيها فى السكس و انى لحد دلوقتى لسه ملمستش واحدة بفتكر الفرصة دى و مش بندم و لا حتى للحظة واحدة بالعكس بكون سعيد أنى مكونتش حيوان و أستغلتها

• عجبني
التفاعلات: Mmhviking, Egyptian walfe, نفرتيتي اللبوة و 2 آخرين
عن نفسى كان فيه فى شغل كنت فيه بنت كانت جميلة بشكل مش معقول و جسمها فوق روعة الروعة و ملهاش فى اى حاجة خالص , صحيح أنا مش فالنتينو بس البنت دى كانت بتعشقنى عشق و لو كنت طلبت منها أنى أنيكها كانت هتوافق أكيد و لو قولت لها أنيكها فى كسها و أفتحها كانت هى بنفسها اللى هتمسك زبى تدخله بأيديها بس محبتش أبدأ أنى أستغلها الاسنغلال الزبالة ده و معملتش كده و كل مرة بفكر فيها فى السكس و انى لحد دلوقتى لسه ملمستش واحدة بفتكر الفرصة دى و مش بندم و لا حتى للحظة واحدة بالعكس بكون سعيد أنى مكونتش حيوان و أستغلتها
انتا كدة متربي

• عجبني
التفاعلات: fucker one
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
  • عجبني
التفاعلات: fucker one
كتير ناس بتتكلم عن فرصة و ضاعت و ندمانين عليها سؤالى النهارده العكس أيه فرصة سواء تخص السكس أو لأ عدت عليك فى حياتك و فوتها ( ضيعتها ) بمزاجك و مش ندمان عليها ؟
جوازى

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Egyptian walfe، fucker one و الصقر_الجارح

ايام الثوره تعرفت علي وكانت عاوزه انيكها بس انا مش وافقت عشان هي متزوجه رغم اني كنت هموت عليها ولازلت​

• عجبني
التفاعلات: fucker one و Egyptian walfe
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لا يوووجد فرص حتي الانا

• عجبني
التفاعلات: fucker one و الصقر_الجارح
اى فرصه قولتلها لا مش بندم عليها

• عجبني
التفاعلات: fucker one، Egyptian walfe و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخت مراتي ولو الفرصه جت مليون مره عمري مافكر اني اوافق واعمل اللي هي كانت عايزاه

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و fucker one
فرصة مع ثلاثينية جسمها يتفجر بالأنوثة ولكن فضلت الابتعاد عنها بحكم هي متزوجة

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و fucker one
فرصة مع ثلاثينية جسمها يتفجر بالأنوثة ولكن فضلت الابتعاد عنها بحكم هي متزوجة
ده كلام محترم يمكن قرارك ده يكون ساهم فى أنها تراجع نفسه فى حياتها مع جوزها

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
اخت مراتي ولو الفرصه جت مليون مره عمري مافكر اني اوافق واعمل اللي هي كانت عايزاه
كلام محترم من شخص محترم (y)

عمتي وبنت عمتي كانو بيعملو سحاق وقفشتهوم واتحيلو عليا بس مبحبش اكون قريب من حياتي لان من السهل يتكشف امري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%