NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفتاة الرومانسية

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عارف لما في مره تشوف حد بيبكي بحرقه على حاجه تافهه رغم ان الحاجه دي ماتستحقش كل ده اوعى تزهق منه في يوم او تقول عليه غاوي نكد او او او ولا تحكم عليه وتبعد عنه على انه مريض نفسي وعاوز يتعالج وقتها اعرف ان الدموع دي مش بسبب الحاجه دي او انه مريض ومحتاج يتعالج او غاوي وجع لكن الحاجه دي كانت دافع كويس بس علشان يفرغ سيييييل من دموع منعها لفترة ورا نظرات باردة وامور اكبر فقلبه ياريت نفهم

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: ahmd 1, EMY AHMED, غريب عن العالم و 3 آخرين
انا شخصيا مبحكمش علي حد عشان انا اكتر واحد اتحكم عليا غلط..زي ما تقولي اتعلمت من الي بيحصل فيا 🙂

عارف لما في مره تشوف حد بيبكي بحرقه على حاجه تافهه رغم ان الحاجه دي ماتستحقش كل ده اوعى تزهق منه في يوم او تقول عليه غاوي نكد او او او ولا تحكم عليه وتبعد عنه على انه مريض نفسي وعاوز يتعالج وقتها اعرف ان الدموع دي مش بسبب الحاجه دي او انه مريض ومحتاج يتعالج او غاوي وجع لكن الحاجه دي كانت دافع كويس بس علشان يفرغ سيييييل من دموع منعها لفترة ورا نظرات باردة وامور اكبر فقلبه ياريت نفهم
لو الحاجه دي تافه عندك ف اكيد ليه عنده معنى كبير جدا انت مش حاسه
وممكن تكون القشه اللي قطمت ضهره وطلع كل كتمانه واحزانه فيها

انا شخصيا مبحكمش علي حد عشان انا اكتر واحد اتحكم عليا غلط..زي ما تقولي اتعلمت من الي بيحصل فيا 🙂
اصعب حاجه انك تحكم على شخص بدون ما تكون فاهم ظروفه ولا تعرف هو بيمر بايه

• حبيته
التفاعلات: Mostafa sasa
لو الحاجه دي تافه عندك ف اكيد ليه عنده معنى كبير جدا انت مش حاسه
وممكن تكون القشه اللي قطمت ضهره وطلع كل كتمانه واحزانه فيها
اصعب شخصية ممكن تتعامل معاها الشخصية الكتومه

• أتفق
التفاعلات: د محمود عبده
  • بيضحكني
التفاعلات: استشاري الحياه
صح

• حبيته
التفاعلات: الفتاة الرومانسية
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحاجة دى كانت سبب فى تفريغ التركماات اللى جواه 🥺🥺

• محزن
  • حبيته
التفاعلات: EMY AHMED
  • عجبني
مفيش حد بيعيط علي حاجه تافهة لكن دي ضغوطات و كبت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%