NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

العاشق الهيجان

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
2 فبراير 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
16
نقاط
85
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول
الفصل الاول (جارتي اللي خلتني خول)
شكراً للناس اللي دعمتني
الجزء الثاني

بعد ما جبنا الحاجات دي دخلتني الشقة بتاعتنا وقالتلي اقلعي هدومك وخليكي بالاندر بس يا شوشو ومكنش ف ايدي حاجة اعملها بسبب الفيديو ودخلت سوسن وهي لبسة قميص نوم قصير لحد الركبة وكانت من غير سنتيانة وحلمات بزازها البني باينة من القميص وكان معاها سمك واستكاوزا وفسفور وشربة وكانت حاطة ف الشربة فياجرا وخلتني اكل واخلص الاكل كله وبعد عشر دقايق حسيت اني مولع جت ام ابراهيم ومعاها شنطة من اللي كانت معانا ف السوق وقالتلي سوسن يلا يا شوشو ع السرير
انا: انتوا ناويين ع ايه انا عملت كل اللي انتوا عايزينه
قامت سوسن لطشاني قلم وقالتلي انتي يا شرموطة تعملي اللي يتقالك بس ودخلت وانا مرغم وقامت ام ابراهيم رابطة ايدي ورجلي ف السرير كل ايد ورجل ف ناحية وقلعتني الكلوت وشالت الزبر وطلعت من الشنطة السودة دي بلاستر ولفيته حولين زبي وحطت كلوت شروق تاني ف بوقي وطلعت الحلاوة وبدأت تشيل الشعر اللي تحت باطي واللي ف صدري ودقني وشنبي وانا كنت هموت من الوجع وجابت مكنة الحلاقة وحلقت الشعر اللي حولين زبي وبعدين جابت الحلاوة وشالت بواقي الشعر وبعد كدا فكوا رجلي ورفعوها وبعدين ربطوها وبقي خرم طيزي ف وشوهم وبدأوا يشيلو شعر طيزي و انا اصوت لحد لما طيزي بقت ناعمة جدا بعد كدا جابوا الكريمات ودهنوا جسمي كله وطيزي بعدها فكوا رجلي وفكوا البلاستر من ع زبي واللي كان هينفجر من الهيجان وقلعت سوسن الكلوت وجت عند وشي وقالتلي مصي يا شرموطة يلا وانا كنت بمص وام ابراهيم تضربلي عشرة وانا أمص لحد ما جبت وام ابراهيم خدت المني وحطته ف طيزي وحطت زيت ع الزبر الصناعي ودخلته تاني مكانه عشان اللبن ميقعش وجت ام ابراهيم قلعت ملط وشوفت بزازها الكبار وكسها ابو زنبور كبير وجت قدامي وشي بكسها عشان امصه وفضلت امصه لحد ما جابت ف بوقي وجت سوسن ضربتلي عشرة تاني لحد ما جبت وطلعت الزبر الصناعي وخدت المني وحطته في طيزي ورجعت الزبر تاني مكانه ولبستني الكلوت الضيق وربطت رجلي تاني وفضلت تلعب في زبري لحد ما جبت ف الكلوت وطلعت من الشنطة اللي معاها مشبكين حديد وحطتهم ع بزازي وانا بتوجع من شدة الألم وخرجت وفضلت ع كدة لحد تاني يوم جاتلي فيه دخلت سوسن ومعاها شروق وانا حاسس بنار ف طيزي
سوسن: ايه يا شرموطة عاملة ايه النهاردة
شروق: شكلها تعبانة اوي وتضحك
راحت شروق شالت الكلوت من بوقي
انا: حرام عليكوا كفاية كدا
شروق: بس يا شوشو يا شرموطة احنا هنعلمك ازاي تنيكيني انتي والمتناكة التانية
انا: خلاص حرمت
شروق: لسه لما نبقي نقول وراحت خلعتني الكلوت اللي انا لبسه وشالت الزبر وقعدت تحسس ع طيزي وتقول دا انتي طيزك بقت جامدة اي وناعمة ولا اجدعها شرموطة وفكت ايديا
سوسن: يلا يا شوشو خشي اتشطفي
انا: انا اسمي مهران مش شوشو
شروق: قامت لطشاني قلم بصي يا متناكة انتي تعملي اللي احنا بنقولك عليه والا هخلي رجالة الشارع توجب معاكي بعد ما انزل الفيديو بتاعك ع القهوة
انا: ماشي
شروق: بعد كدا لما تتكلم معايا تقول لي يا ستي ماشي
انا: ايه
سوسن: خشي يا شروق الحمام وانا جاية وراكي
دخلت الحمام وجت سوسن ورايا ومعاها قميص نوم احمر شفاف ودخلت حمتني وكانت بتبعبص فيا وانا مش قادر
سوسن: مالك يا شوشو مش علي بعضك ليه عايزة تتناكي
وانا ابص ف الأرض
سوسن: انا عارفة لاني حاطلك زيت يهيج من امبارح وفضلت تبعبص فيا وانا مش قادر واعصابي كانت بتسيب خالص وزبي واقف ع الآخر وهي تضحك فضلت ع كدا ربع ساعة وقامت مدياني القميص وقالتلي البسي وانا كنت زي المتخدر لبست وكان قميص قصير جايب بالعافية نص طيزي وطلعت وراها
قالتلي نامي يا شوشو ع بطنك وفلقسي ولبست شروق الزب ف وسطها وفضلت تنيك فيا اكتر من ساعة وتضربني ع طيزي وسوسن بتصور وتلعب فى كسها من فوق الكلوت بعد ما قلعت العباية وبعد ما شروق ماتعبت نامت ع ضهري ولقت زبري شادد ع الآخر
شروق جت عند ودني: طب مانتي بتحبي النيك اهو ياشرموطة وكسك شادد ع الآخر اهوه وتضحك قلعت سوسن الكلوت بتاعها اللي مليان عسل وقامت ملبسهولي وراحت شروق ناحية امها ووشوشتها ف ودانها وضحكوا بعدها معرفش هي قالتلها ايه
سوسن: خدي يا شروق شوشو وفطريها
شروق: يلا يا شوشو عشان اغذيكي
جيت عشان اقلع القميص والكلوت قامت شروق رزعاني ع طيزي جامد لا يا شرموطة انتي هتفضلي كدا
وراحت فطرتني وبعد كدا قاموا واخدني ع الاوضة تاني وسوسن ادتني التليفون وقالتلي طمني امك وطمنتها بعد كدا لقيت سوسن بتاخد مني التليفون وقالتلي: بعد كدة لما تتكلمي تتكلمي بصيغة البنت فاهمة شاورت براسي وقولت ماشي
شروق: ايه اللي بينك وبين المتناكة التانية
انا: بنحب بعض وهنتجوز
شروق بترفع حاجبها: تتجوزوا......طب اتصلي عليها خليها تيجي وتحاولي تقنعيها تبات معاكي كام يوم كدا وتيجي بعباية متجيش ببناطيل
انا: هتعملوا ايه فيها
قامت سوسن مسكانى من بزازي وشروق ضربتني ع طيزي جامد وقمت قايل آآه
شروق: طب ما انتي هايجة اهوه يا لبوة
سوسن ادتني التليفون وقالتلي شغلي الاسبيكر يا قحبة
طلبت سارة وفتحت الاسبيكر
انا: حبيبة قلبي عاملة ايه
سارة: وحشني
انا: مش ناوية تيجي ولا ايه
سارة: والمتناكة التانية هتسبنا ولا هتطب علينا
انا: متقلقيش انا مظبط كل حاجة
سارة: خلاص تمام
انا: اعملي حسابك هتقعدي معايا كام يوم عشان اشبع منك
سارة: خلاص ماشي هقعد معاك 5 ايام ايه رايك
شروق شاورتلي بصباعها أنه تمام
انا: تمام بس حاولي تيجي بعباية ولما توصلي رني عليا
سارة: هظبط نفسي وانزل يلا سلام
انا: سلام
قفلت مع سارة وسوسن اخدت التليفون مني وقالت لشروق روحي ظبطي انتي الدنيا ع ما الشرموطة تيجي
وخرجت شروق ولقيت سوسن جت قدامي وقلعت العباية والقميص وكانت من غير برا وشوفت بزازها وكسها وزبي شد
سوسن: دا انت فيك حتت رجولة بس كويس عشان هنحتاجها
ومسكت زبي وشفايفي بوس وانا ابوس وأمسك بزازها قامت منيماني ع السرير وقلعتني الكلوت ونزلت مص ف زبري وتضربلي عشرة وانا بتأوه وقامت جايبة كسها ع بوقي وقالتلي افتحي يا شوشو بقك ومصي حلو واياكي نقطة تطلع برة
وفضلت امصلها لحد ما اترعشت وجابت عسلها في بوقي ومنزلتش منه حاجة وقامت ربطاني تاني ف السرير ومسكت زبي وفضلت تتنطط عليه وانا مش قادر وفضلت تتنطط وهي مدياني ضهرها وقامت لفة ليا وشها ودخلت زبي في كسها وفضلت تطلع وتنزل عليه وهي ماسكة شفايفي بوس وتشد ف حلمة صدري جامد لحد ما جبتهم ف كسها
سوسن وهي تعبانة: شاطرة يا شوشو كلي بقي كويس عشان اللي جاي شوفتي لما تسمعي الكلام ولبست هدومها وخرجت راحت شقتها
وانا قلعت القميص والكلوت اللي كنت لابسهم ولبست ترينج ودخلت المطبخ وفضلت اكل عشان اعوض الايام اللي كنت باكل فيها طقة واحدة دي وبعد ساعة دخلت سوسن واللي اول ما شافتني قالع القميص والكلوت قامت رزعاني قلم ومسكتني من بزازي جامد لدرجة اني حسيت أن بزازي اتخلعت من مكانهم وقلتلها انا اسف
قامت مسكاني من زبي جامد وفعصته في أيدها وقالتلي مش انا قولتلك بعد كدا لما تتكلمي تتكلمي علي انك قحبة
انا: انا اسفة
قامت ادتني التليفون وقالتلي المتناكة كلمتك كلميها وعرفيها انك هتسيبي المفتاح تحت المشاية عشان انتي ف مشوار وبعد ما خلصت التليفون ادتني حباية فياجرا وقالتلي خديها يا شرموطة وفعلا اخدت الحباية
وفعلا عملت كدا وطلعت سارة وكانت لابسة عباية واول ما جت عند باب شقتي هجمت عليها ام ابراهيم وسوسن وكتفوها الاتنين وكتموا بوقها ودخلوا بيها الاوضة
وندهت عليا سوسن وقالتلي اقلعي ملط يا شوشو وتعالي
 
  • عجبني
التفاعلات: يوسف 55, alonexx, sozy_ali و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%