NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتي مع بنوته صغيرة قصة حقيقية

meedoo22

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2023
المشاركات
17
مستوى التفاعل
29
نقاط
236
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي ميدو من اسكندرية عندي ٢٥ سنة وابويا عنده شقتين في شقة منهم محدش بيروح فيها ومفتاحها معايا
المهم في مرة كنت قاعد ع القهوة وجاتلي بت صغيرة كده وتخينة عندها حوالي ١٣ او ١٤ سنه بس من كتر ما البت تخينة فشخ تحس ان انها في العشرينات
البت طيزها كبيرة وبزازها وسط وبطنها مدلدلة قدامها وشعرها اكرت وريحتها عرق اوي
المهم جاتلي وقالتلي عمو ممكن تاخد علبة مناديل
انا بصراحة كنت هايج نيك ف قولتلها معاكي كام علبة
قالتلي ٤٠ علبة قولتلها العلبة بكام قالتلي ب ٢ جنية
قولتلها هاخد منك المناديل كلها بس الفلوس في البيت
قالتلي يا خسارة مليش نصيب قولتلها ليه ممكن تيجي معايا تاخدي الفلوس وتمشي قالتلي بجد طب يلا
اخدتها وروحنا الشقة ولقيتها وقفت ع الباب
قولتلها ادخلي قالتلي لا هات الفلوس وهمشي
قولتلها طب عشان ترتاحي هو خلاص يعني
المهم دخلت وحطيت ليها عصير ليمون وتكلمنا شويه
قولتلها انتي ريحتك عرق ومينفعش تمشي كده في الشارع قالتلي من المشي كتير واحنا معندناش سخان ف مش بستحمي كل يوم
قولتلها انا عندي سخان وبانيو ادخلي خدي دش قالتلي لا
قولتلها احنا بقينا صحاب وحساب المناديل كان ٨٠ جنية خدي ١٠٠ جنية اهي
البت فرحت اوي وقولتلها هاخد منك المناديل كل يوم عشان متتبهدليش في الشارع قالتلي انت طيب اوي
قولتلها ادخلي خدي دش يلا وهديكي حاجه حلوه تانية
البت دخلت وقلعت ملط ووقفت تحت الدش في البانيو ومش عارفه تظبط المياه السخنه
قولتلها انا هاجي اظبها قالتلي لا مش هينفع يا عمو
قولتلها احنا بقينا صحاب ومش هنقول لحد حاجه
قالتلي اممممم ماشي تعالا بس هتطلع ع طول
قلعت هدومي انا كمان ودخلت عليها قالتلي انت قالع ليه
قولتلها عشان هدومي والمياه قالتلي طب اطلع
قولتلها مش احنا صحاب وانا هاخد منك المناديل كل يوم وهديكي دلوقت كمان ٢٠ جنية
قالتلي وده كله ليه
قولتلها عشان انتي صاحبتي وبساعدك وانا هستحمي معاكي وخلاص
البت قالت كلمة انا استغربت منها قالت " انت بتعمل كده عشان تنام معايا وتنكني"
قولتلها انتي ازاي تقولي كده وعرفتي الكلام ده ازاي
قالتلي هقولك بس متقولش لحد مش احنا صحاب
قولتلها قولي قالتلي انا بحب واحد جارنا هو اكبر مني بسنتين وهو بينكني بس في طيزي وهو قالي اننا هنتجوز
قولتلها مش احنا صحاب قالتلي اه قولتلها انا طالب منك طلب وطبعا مش هقول لحد قالتلي نعم
قولتلها عاوز انيكك زيه
قالت اممممم بس هتاخد مني المناديل كل يوم
قولتلها بس هنيكك كل يوم وضحكنا مع بعض
اخدتها تحت الدش في حضني وفضلت افعص في بزازها
وامص في شفايفها لحد ما البت دابت وراحت
روحت شايلها وقولتلها تعالي ع اوضه النوم يا عروسه راحت ضحكة
نيمتها وفتحت رجليها وفضلت امص في كسها كان مليان شعر بس كان احمر
فضلت امص لحد ما بقي ملبن وخليتها مصت زوبري
روحت حاطه ع كسها وفضلت ادعك زبي في كسها من بره
والبت مش قادره قالتلي اوعي تدخله
عاوز تدخله حطه في طيزي
روحت فتحت طيزها ب ايدي لقيت خرمها واسع وفعلا البنت بتتناك كتير في طيزها
روحت تافف ع خرمها ومدخل زبي فدخل كله فضلت انيك في طيزها وهي نايمة ع بطنها لحد ما جبتهم وكانت احلي نيكة في حياتي
ولحد انهاردة بنيكها..
عجبتكم ولا ايه؟
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عااااشق البزاااز الملبن, abubakaraligu, الطائر الحزين و 11 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%