NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية عهد الدم | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء الثامن 30/10/2022

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
  • عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
الجزء قصير فشششخ
بس عاش بجد
الجزء اطول من الثاني شويه بسبب انشغالي ب العمل والظغط اكيد هتعرف لما تروح بسفريه عمل الشغل بيكون اد ايه

مهو مش تغيب و تصالحنا بجزء كلمتين و نص
عايزين جزء كبير كده يملا العين
القصه حلوه و اسلوب سردك و تسلسل الاحداث تحفه بس الجزء قصير اوى

• عجبني
شوف يا صاحبي هو الاسلوب حلو و كله تمام بس خايف من الشبه بين قصتك و قصه الذيب صحيح في اختلاف بسيط بس الي ملاحظه انك جمعت بين اليتيم و الهلفوت في حاجات واضحه مش عاوز اتسرع في الحكم دا و حسيب الاجزاء الجايه تحكم ان كان في شبه مقصود او لا عشان كدا حاول تبعد اكتر عنهم و تثبت الشي دا بأحداث اكتر ايثاره و مختلفه و بالتوفيق يا صديقي

• عجبني
الجزء قصير اوووي
وتقريبا حاسس بخلط بينها وبين اليتيم ودا هيطلع الذيب هو اللي هيساعدك
لحد دلوقتي القصه بتقول انها استنساخ من قصة اليتيم أو ف تداخل بينهم قوووي وكتير كمان
اتمنى الإجراء الجايه تخيب الظن ف كله معادا حاجه واحده ان الذيب هو اللي هيساعدك

• عجبني
مهو مش تغيب و تصالحنا بجزء كلمتين و نص
عايزين جزء كبير كده يملا العين
القصه حلوه و اسلوب سردك و تسلسل الاحداث تحفه بس الجزء قصير اوى
عارف ي برو و صدقني انا نفسي مش راضي عن الاجزاء بس دماغي ابن متناكه مفكرش ينزل قصه غير لما الظغط زاد عليه بس هانت كلها اسبوعين و ارجع اليمن ي برو

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 846jeb و Ehab Demian
عارف ي برو و صدقني انا نفسي مش راضي عن الاجزاء بس دماغي ابن متناكه مفكرش ينزل قصه غير لما الظغط زاد عليه بس هانت كلها اسبوعين و ارجع اليمن ي برو
و هيكون وقت الفراغ اكثر شويه

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
  • حبيته
شوف يا صاحبي هو الاسلوب حلو و كله تمام بس خايف من الشبه بين قصتك و قصه الذيب صحيح في اختلاف بسيط بس الي ملاحظه انك جمعت بين اليتيم و الهلفوت في حاجات واضحه مش عاوز اتسرع في الحكم دا و حسيب الاجزاء الجايه تحكم ان كان في شبه مقصود او لا عشان كدا حاول تبعد اكتر عنهم و تثبت الشي دا بأحداث اكتر ايثاره و مختلفه و بالتوفيق يا صديقي
متتسرعش ي برو الشخص صاحب الذيب ه يختفي نهائي انما الاختلاف هتعرفه قدام
وكل حاجه هتبان ومش هيكون فيه اي شبه بين عهد الدم و وقصص العالمي @Le loup

• عجبني
التفاعلات: George tn
الجزء قصير اوووي
وتقريبا حاسس بخلط بينها وبين اليتيم ودا هيطلع الذيب هو اللي هيساعدك
لحد دلوقتي القصه بتقول انها استنساخ من قصة اليتيم أو ف تداخل بينهم قوووي وكتير كمان
اتمنى الإجراء الجايه تخيب الظن ف كله معادا حاجه واحده ان الذيب هو اللي هيساعدك
فاهمك ي برو في الجزء القادم هتعرف كل حاجه ومن ناحيه التشابه لو ركزت على الجزء الثاني و الثالث هتعرف ان مفيش غير تشابه خفيف و ده مش معناه اني مقتبس من اليتيم و الهلفوت خليك مركز بقا يا برو بس هقولك على حاجه ،، الذيب و الشخص الغريب ه ينتهي دورهم في الجزء الرابع وده كنت مخطط له من بداية القصه يعني متخافش كله هيبان قدام

يجماعه احب اقول لكل شخص لسه مقرأش القصه و الجزء الثالث ب التحديد وشاف ان فيه شبه خفيف مابين الجزء الثالث و اليتيم او الهلفوت انه بيتسرع اصبر ي برنس تتكيف

و احب اعتذر للكاتب العظمه @Le loup@
عشان الجزء الثالث بس انا هحرق القصه عشان سوء الظن،،،

في الجزء الرابع ه تنتهي مهمة الشخص الغريب صاحب الذئب وده كان المقصود بعد ما استلم صقر السلسله من الذئب لاكن هيكون الذئب ليه دور خفيف في الاجزاء القادمه وشكراً

متتسرعش ي برو الشخص صاحب الذيب ه يختفي نهائي انما الاختلاف هتعرفه قدام
وكل حاجه هتبان ومش هيكون فيه اي شبه بين عهد الدم و وقصص العالمي @Le loup
دا الي انا مستنيه يا صاحبي

• حبيته
جميله جدا ومستني الجديد

• حبيته
مواعيد النشر للفصول الجديده لو ممكن

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مواعيد النشر للفصول الجديده لو ممكن
الرابع هيكون السبت بسبب انشغالي في هاذه الفتره لاكن سيتم تعجيل نزول بقية الاجزاء ما بعد الرابع

⚡⚡ اتمنى القادم يعجبك ⚡⚡

تبقى يومين لنزول الجزء الرابع/العاصفة/

👑👑👑👑👑👑👑👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%