NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كارين 🤤🤤

نسوانجى مخضرم
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
الشارع اللي انا ساكنه فيه شارع هادي ومفهوش محلات بس فيه مخزن بتاع اسمنت فا صاحب المخزن بيشغل معاه ناس كتير والمرتب خفيف

فا في راجل انا معرفش عنه حاجة غير انه مش في عقله وضخم جدا واسمه محمد عشان سمعت اللي شغالين بينادوه بكده فا هو كل ما يشوف اي واحده بيقعد يصفر واللي ساكنين ساكتين بحكم انه متاخر وانا كمان بيقعد يصفرلي فا انا كنت بكرهه جدا

لحد ما جه يوم كنت راجعه متاخر وفي شباب بموتسيكل كانوا هيثبتوني وهو كان في المخزن ورديه ليلة فا هو جه وانقذني من الموقف وكمان هو ضخم واسمر فا خوفهم وبعد ما مشيوا هو متكلمش وفضل باصص عليا انا اتوترت وقلت له شكرا ومردش عليا برضوا فا اتسحبت ومشيت 🙂

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, Fuck Mind, 3bdoelhosar و 6 آخرين
خدي ليه اي هديه لشكرة بس

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
الشارع اللي انا ساكنه فيه شارع هادي ومفهوش محلات بس فيه مخزن بتاع اسمنت فا صاحب المخزن بيشغل معاه ناس كتير والمرتب خفيف

فا في راجل انا معرفش عنه حاجة غير انه مش في عقله وضخم جدا واسمه محمد عشان سمعت اللي شغالين بينادوه بكده فا هو كل ما يشوف اي واحده بيقعد يصفر واللي ساكنين ساكتين بحكم انه متاخر وانا كمان بيقعد يصفرلي فا انا كنت بكرهه جدا

لحد ما جه يوم كنت راجعه متاخر وفي شباب بموتسيكل كانوا هيثبتوني وهو كان في المخزن ورديه ليلة فا هو جه وانقذني من الموقف وكمان هو ضخم واسمر فا خوفهم وبعد ما مشيوا هو متكلمش وفضل باصص عليا انا اتوترت وقلت له شكرا ومردش عليا برضوا فا اتسحبت ومشيت 🙂
اهربي ده شكله طردهم علشان يتهجم هو 😂

اهربي ده شكله طردهم علشان يتهجم هو 😂
هو ضخم واسمراني تحسه ممثل بورن اجنبي فا لو عاوز يدخل يكسر الشقة يعملها 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
متروحيش ليه تاني ليكون هايج عليكي ي ملبن

هو ضخم واسمراني تحسه ممثل بورن اجنبي فا لو عاوز يدخل يكسر الشقة يعملها 😂
طيب عزلي من المكان ده حاجه يخرب بيت الرعب 😂

طيب عزلي من المكان ده حاجه يخرب بيت الرعب 😂
مهو لو فكر يعملها هرن علي البوليس انما هو غلبان بس شكله يخوف 😂

اي حاجه ولو بسيطه هيفرح بيها ع فكرة وخصوصا ف اليومين دول فهماني
مش عاوزه اجبله حاجة فا يفهم اني كده عاوزاه خصوصا اني ساكنه لوحدي 😂

مهو لو فكر يعملها هرن علي البوليس انما هو غلبان بس شكله يخوف 😂
مش هتلحقي تتصلي بالبوليس ان لم تستطع المقاومه فاستمتع بقي ورب.نا معاكي😂😂😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول امبارح
حلو يعني مش مده كل الي هتعمليه انك تجيبي اي حاجه وتقليله دي هديه بسيطه علشان الي عملته معايا ومش اكتر بس

حلو يعني مش مده كل الي هتعمليه انك تجيبي اي حاجه وتقليله دي هديه بسيطه علشان الي عملته معايا ومش اكتر بس
انا معرفش هو بيفهم ولا لا اصلا ومش عاوزه اصحابه عشان بيفهموا يفتكروني عاوزاه او ان انا شرموطه بس هشوف

انا معرفش هو بيفهم ولا لا اصلا ومش عاوزه اصحابه عشان بيفهموا يفتكروني عاوزاه او ان انا شرموطه بس هشوف
طلما جه وسعدك اكيد بيفهم صح ؟!

عم محمد معجب بيكى 😉🌹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%