NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دياثة عيلة صاحبي الديوث

ا

الخطاف ابو زب كبير

ضيف
اولا انا اسمي باسم القصة عندي ١٨ سنة جسمي رياضي بلعب ملاكمة وبحب الكورة كان ليا واحد صاحبي اسمه عمر اكبر مني بسنتين وأمه وفاء اربعينية جسمها بلدي لكن قعرها عريض جامد وطيزها من كبرها الكلوت بتاعها ٤ شبر ونص وبيكفي الفلقة بالعافيه نخش في الموضوع المهم القصه بدأت لما كنت قاعد معاه في الشقة بنتفرج عالتلفزيون وأمه في المطبخ فا انا قاعد على جنب وأمه بتكنس وانا كنت بتفرج عليها بتاعي وقف وكل دا هي بصالي وانا مش واخد بالي المهم اول ما لقيتها قامت فضلت باصة على زوبري وبتعض شفايفها قولت احا بجد المهم جات تكنس الصالة وكل شوية تقربلي فا في نفس اليوم واقف مع بنت اعرفها وهي بتحب احكيلها عن الكلام دا اول ما حكيتلها قالتلي وهي جوزها فين قولتلها مسافر ومش بينزل غير شهرين في السنة بس بيقعد سنتين برة قالتلي مبروك هتنيكها قولتلها نفسي بس هي محترمة قالتلي دا لو راهبة ممكن تضعف قصاد رغباتها بص انت تروح عندهم تضرب عشرة على كلوت من بتوعها وتقولي ردة فعلها المهم تكون جريئ معاها فا تاني يوم عملت بكلامها بس ام صاحبي ندهتلي وانا قاعد معاه عالكمبيوتر وقالتلي ايه دا قولتلها معرفش قالتلي انت ازاي تعمل كدا في هدومي شايفني شرموطة كل دا كانت بتتكلم معايا بعيد عن أوضة صاحبي المهم قولتلها لا مش شايفك شرموطة افتكرت كلام صاحبتي فا قولتلها بس انت جامدة اوي وروحت ماسك بزها قالتلي بصوت واطي اهدي لا نتقفش كلام مش هتكلم المرادي بس متعملش كدا تاني تاني يوم ملقتش صاحبي في نفس المعاد اللي بروح فيه عرفت من أمه انه عند جدته شوية وهاييجي استنيته فا دخلت الحمام جبتهم في اندرها دخلت ورايا بس اتاخرت قولت بتستحمى روحت ابص عليها من خرم الباب لقيتها بتضرب سبعة ونص بالاندر اللي جبتهم فيه طلعت قالتلي برضو عملت كدا تاني قولتلها هو انت ضميرك بيانبك بعد ما ترتاحي ولا ايه قالتلي ليه قولتلها شوفتك بتضربي سبعة ونص جوا قالتلي بتبص عليا قولتلها اتاخرتي قولت بتستحمي قولت امتع نظري قالتلي بص انا واحدة محرومة عايز تريحني موافقة بس نفضل كدا عشان محسش اني شرموطة قولتلها طيب واول ما اديتني ضهرها بعبصتها جامد قالت اه بكل شرمطة قعدنا فترة مفيش جديد بعدين قاعد في يوم في الصالة جات خلاص بقى مش هنقضيها عشرات وسبعات عامله نفسها بتكنس في الصالة ووطت قدامي قالتلي قوم عشان هكنس طبعا مفيش فراغ بيني وبينها فا زبري دخل في طيزها فضلت واقف شوية وبعدت بعدين لقيتها موطية كتير جيت داخل في طيزها بزبي قولتلها اساعدك بحاجة قالتلي انت عارف هتساعدني باية قولتلها عايز انيكك مش عايز اضرب قالتلي انا مش شرموطة ودا اتفاقنا ولو مش حابب براحتك قولتلها طب ما انا ممكن ارفع القميص اللي انت لابساه وادخله قالتلي طب والاتفاق وقعدت تتشرمط عليا بعد ما اديتني وشها وهيجتني ودخلت جيبتهم على اندرها بعدها بقى بفترة لقيتها معدية في الصالة قدامي بعبصتها بعدها مشيت قدامي تاني بعبصتها البعبوص التالت بقى وقفت حضنتها من ورا وفضلت افرش فيها قولتلها هموت وانيكك دا انا هعمل فيكي حاجات قالتلي طب ما تعمل انا سايبالك نفسي لسا بقلعها الكلوت لقيت الباب بيخبط دخلت الحمام جبتهم في الاندر بتاعها وطلعت جينا يوم بقى دخلت عليها المطبخ قولتلها وانا بلعب في زبي هو ازاي جوزك سايبك كدا انا لو مراتي زيك مش نازل غير وانا نايكها تلت مرات قالتلي حمار بقى قولتلها بس انت جامدة قالتلي حبيبي يا باسم فين وفين بقى جبتهم عليها ودخلت قلعت الاندر اللي كانت لابساه عشان رفعت القميص وانا بجيبهم وبعدها ندهتلي وانا قاعد مع صاحبي قالتلي عايزاك تركبلي اللمبة دي في اوضتي دخلت وراها وطلعنا عالسرير لقيتها بتفنس قدامي وبتقولي بتعرف تنيك ولا اعلمك قولتلها بعرف يا شرموطة رفعت القميص ودخلته في طيزها وفضلت انيك ساعة ونسيت ان صاحبي بره وانا كل دا عمال برزع واضربها على طيزها وابوسها واقولها خدي يا شرموطة وهي تصوت طلعت صاحبي قالي امشي اعتبر نفسك متعرفنيش فا مشيت تاني يوم مروح عالعصر كدا لقيت امه موقعة الاندر بتاعها في الشارع اول ما دخلت الشارع وقالتلي هاته وتعالى طلعت قالتلي شايف كبير ازاي مش لاقي اللي يكيف صاحبته قولتلها وانا روحت فين يا لبوة بعد كلام بينا دخلت نيكتها عالسرير وهي بتحب تتناك في طيزها كتير فالما نيكتها فضلت تصيح وتطلع آهات وتقولي نيك كسمي ايوة كدا عايزة اتناك نيك لبوتك عايزة اتناك وانا عمال أرزع وانيك طيزها الملبن وارزع واضرب طيزها وهي تقولي ورمهالي اكتر عايزاك تخليني مقدرش امشي كانت هايجه فشخ الشرموطه فضلت انيك ساعة جبتهم في طيزها وبعد الواحد التاني قولتلها عايزك في الحمام سمعت صوت جري برة قولت اكيد صاحبي برة بس أنكرت ان في حد خدتها في الحمام وفرشتها وفضلت ابعبص فيها وانا بنيكها قبل ما اجيبهم قعدت تقولي نيكني وشرمط لحمي كمان نيك شرف ام صاحبك الخول الديوث اللي بيسمع امه بتتناك من صاحبه ولما طلعت لقيت صاحبي واقف قدام باب الحمام قالي كنت بتعمل ايه جوا قالتله كان بيصلح معايا الدش عشان عايزة استحمى بعدين بقى تاني يوم لقيتها بتقولي على فكرة عمر كان بيتفرج عليك وانت بتنيكني وبيحب التعريص عليا واتفقنا نعمل ليلة حمرا بليل كلنا في اوضتها روحت عندهم لقيتها مستنية مالط اول ما دخلت خدتني في حضنها وباستني بوسة كبيرة وبعدين قالتلي مش لسا هتفرش انا عايزة اتناك اول ما نيكتها صاحبي كان بيضرب عشرة عالمنظر وأمه عمالة تشتم فيه وهو مستمتع بالتعريص عليها انا هجت فشخ وقولتله عاجبك وانا بنيك شرفك طيز امك مفتوحة قدامي كدا عاجبك وانت بتعرص عليها كدا يا بن الشرموطه امك شرموطتي وبنيكها وانت بتعرص زي الخول عليها شايف مستمتعة ازاي قالي خلاص بقى وقعدت يجيب كتير امه قالتله تعالى يا معرص جيبهم في وشي عشان اتكيف منك بدل ما انت معرص كدا وفضلت انيك فيها لحد الفجر الفجر اذن قالتلي هروح اصلي واعملك مفاجأة قولتلها تصلي ايه انت اتمليتي لبن لحد ما بقيتي بقرة قالتلي ملكش دعوة بس في مفاجأة اول ما دخلت لقيتها لابسة قميص نوم يطلع الزوبر من مكانه وبعد ما قعدت انيكها ابنها بقي يقولي يلا نيكها كمان عايزك تفشخها عايزك تقسمها بزبك الجامد دا بعد الليلة ما خلصت خرجته وخدتني في حضنها وصوابعي في كسها وصحينا اول حاجة عملناها نيكتها وفطرنا ونزلت بقيت عادي بقى بروح وهما نازلين انا اروح انيكها من الاخر في مقام راجلهم بس اتحررت جامد جوا البيت بقت بتمشي من غير هدوم في الشقة وكنت بنيكها ليل نهار وفي مرة كنت طالع كانت بتكلم جوزها سكس فون وهي بتكلمه كانت جنبي هيجت فشخ عليها وهي بتكلمه جيبتهم عليها وفضلت تمصلي وهي بتكلم جوزها ونيكتها بعد ما نزلت من هناك كانت مرات عم صاحبي داخله دماغي بس دي بقي حوار تاني بيضة بياض الشمع وجسمها عامل زي جورجينا بس مش مشدود اوي المهم اول مرة انيكها كانت رومانسية اوي وعلى طول تقولي كلام حلو ودايما تقولي بحبك وبموت فيك ياروحي وبعدين جات قالتلي وهي في حضني بعد ما كنت بنيكها وعلى فكرة كنت بنيكها هي وأخواتها المهم قالتلي انها بتحبني وكلام من كدا وقالتلي لو عايز تنيك هخليك مش محتاج تنيك بس متصش لحد غيري خدتها على قد عقلها قولتلها ماشي وفعلا بقيت انيكها كتير بس في كذا واحدة صاحبتي كنت بنيكها عندي في الشقة وام صاحبي اللي ماكنتش عاتقها المهم كنت معرف ام صاحبي اني بنيكها لاني قولتلها اني عايز انيكها قالتلي مليش دعوة مش هتدخل فا حكيتلها اني عرفت من اختها عشان اختها شرموطة انها مش بترتاح مع جوزها وهي اللي خليتني انيكها فا كنت عايز اجمع بينهم وانيكهم سوا زي ما عملت مع ام صاحبي والبيست بتاعتي عشان هي بتحب تشوفني مع بنات تانية مع العلم ان احنا ارتبطنا بس عشان هي كانت بتغير رجعنا بيست تاني المهم بعد ما ام صاحبي رفضت قولت اجيب مرات عمه في الكلام قولتلها انت مختلفة عن ام عمر خالص قالتلي اكيد دي واحدة فلاحه هتقارني بيها قولتلها ام عمر جات سكة علطول إنما انت كنت صعبة لولا اختك مكنتش نيكتك غير انها مش بتغير بس برضه تقعد تقولي بحبك وكلامها معايا رومانسي عكسك بتغيري عليا فشخ قالتلي انت نيكتها واتعصيت وقالت لجوزها وعملت مشكله فا اختها كانت معايا في الشقة طبعا كنت متعصب بنيك بغل قالتلي مالك في ايه حكيتلها هزقتها جامد في التليفون بس مبقتش انيك ام صاحبي وهنا نهاية القصة
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: هشومي17, Moccha boy, بشار و 11 آخرين
هو فى ايه
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن و Zero235689
  • عجبني
التفاعلات: Zero235689
جميل اوووى اوووى الخيال الواسع على فكره.. وطبعا بعد دا كله اكيد صحيت من النوم.. بس كان حلم كله حححلو اوى.. يعنى اربع ارباع خيال واربع ارباع حلم من احلام
يريت ياغالى اما تكتب وعايز تدخل خيال ماشى عادى بس ميبقاش كده اوى يعنى ويريت نحترم عقلية القارئ عن كده.. لان القارئ بيفهم اوى ومش اهبل ولابرياله ولا كمان ممكن يصدق اى حاجه بيقراها كده وخلاص.. متزعلش من كلامى بس

اولا انا اسمي باسم القصة عندي ١٨ سنة جسمي رياضي بلعب ملاكمة وبحب الكورة كان ليا واحد صاحبي اسمه عمر اكبر مني بسنتين وأمه وفاء اربعينية جسمها بلدي لكن قعرها عريض جامد وطيزها من كبرها الكلوت بتاعها ٤ شبر ونص وبيكفي الفلقة بالعافيه نخش في الموضوع المهم القصه بدأت لما كنت قاعد معاه في الشقة بنتفرج عالتلفزيون وأمه في المطبخ فا انا قاعد على جنب وأمه بتكنس وانا كنت بتفرج عليها بتاعي وقف وكل دا هي بصالي وانا مش واخد بالي المهم اول ما لقيتها قامت فضلت باصة على زوبري وبتعض شفايفها قولت احا بجد المهم جات تكنس الصالة وكل شوية تقربلي فا في نفس اليوم واقف مع بنت اعرفها وهي بتحب احكيلها عن الكلام دا اول ما حكيتلها قالتلي وهي جوزها فين قولتلها مسافر ومش بينزل غير شهرين في السنة بس بيقعد سنتين برة قالتلي مبروك هتنيكها قولتلها نفسي بس هي محترمة قالتلي دا لو راهبة ممكن تضعف قصاد رغباتها بص انت تروح عندهم تضرب عشرة على كلوت من بتوعها وتقولي ردة فعلها المهم تكون جريئ معاها فا تاني يوم عملت بكلامها بس ام صاحبي ندهتلي وانا قاعد معاه عالكمبيوتر وقالتلي ايه دا قولتلها معرفش قالتلي انت ازاي تعمل كدا في هدومي شايفني شرموطة كل دا كانت بتتكلم معايا بعيد عن أوضة صاحبي المهم قولتلها لا مش شايفك شرموطة افتكرت كلام صاحبتي فا قولتلها بس انت جامدة اوي وروحت ماسك بزها قالتلي بصوت واطي اهدي لا نتقفش كلام مش هتكلم المرادي بس متعملش كدا تاني تاني يوم ملقتش صاحبي في نفس المعاد اللي بروح فيه عرفت من أمه انه عند جدته شوية وهاييجي استنيته فا دخلت الحمام جبتهم في اندرها دخلت ورايا بس اتاخرت قولت بتستحمى روحت ابص عليها من خرم الباب لقيتها بتضرب سبعة ونص بالاندر اللي جبتهم فيه طلعت قالتلي برضو عملت كدا تاني قولتلها هو انت ضميرك بيانبك بعد ما ترتاحي ولا ايه قالتلي ليه قولتلها شوفتك بتضربي سبعة ونص جوا قالتلي بتبص عليا قولتلها اتاخرتي قولت بتستحمي قولت امتع نظري قالتلي بص انا واحدة محرومة عايز تريحني موافقة بس نفضل كدا عشان محسش اني شرموطة قولتلها طيب واول ما اديتني ضهرها بعبصتها جامد قالت اه بكل شرمطة قعدنا فترة مفيش جديد بعدين قاعد في يوم في الصالة جات خلاص بقى مش هنقضيها عشرات وسبعات عامله نفسها بتكنس في الصالة ووطت قدامي قالتلي قوم عشان هكنس طبعا مفيش فراغ بيني وبينها فا زبري دخل في طيزها فضلت واقف شوية وبعدت بعدين لقيتها موطية كتير جيت داخل في طيزها بزبي قولتلها اساعدك بحاجة قالتلي انت عارف هتساعدني باية قولتلها عايز انيكك مش عايز اضرب قالتلي انا مش شرموطة ودا اتفاقنا ولو مش حابب براحتك قولتلها طب ما انا ممكن ارفع القميص اللي انت لابساه وادخله قالتلي طب والاتفاق وقعدت تتشرمط عليا بعد ما اديتني وشها وهيجتني ودخلت جيبتهم على اندرها بعدها بقى بفترة لقيتها معدية في الصالة قدامي بعبصتها بعدها مشيت قدامي تاني بعبصتها البعبوص التالت بقى وقفت حضنتها من ورا وفضلت افرش فيها قولتلها هموت وانيكك دا انا هعمل فيكي حاجات قالتلي طب ما تعمل انا سايبالك نفسي لسا بقلعها الكلوت لقيت الباب بيخبط دخلت الحمام جبتهم في الاندر بتاعها وطلعت جينا يوم بقى دخلت عليها المطبخ قولتلها وانا بلعب في زبي هو ازاي جوزك سايبك كدا انا لو مراتي زيك مش نازل غير وانا نايكها تلت مرات قالتلي حمار بقى قولتلها بس انت جامدة قالتلي حبيبي يا باسم فين وفين بقى جبتهم عليها ودخلت قلعت الاندر اللي كانت لابساه عشان رفعت القميص وانا بجيبهم وبعدها ندهتلي وانا قاعد مع صاحبي قالتلي عايزاك تركبلي اللمبة دي في اوضتي دخلت وراها وطلعنا عالسرير لقيتها بتفنس قدامي وبتقولي بتعرف تنيك ولا اعلمك قولتلها بعرف يا شرموطة رفعت القميص ودخلته في طيزها وفضلت انيك ساعة ونسيت ان صاحبي بره وانا كل دا عمال برزع واضربها على طيزها وابوسها واقولها خدي يا شرموطة وهي تصوت طلعت صاحبي قالي امشي اعتبر نفسك متعرفنيش فا مشيت تاني يوم مروح عالعصر كدا لقيت امه موقعة الاندر بتاعها في الشارع اول ما دخلت الشارع وقالتلي هاته وتعالى طلعت قالتلي شايف كبير ازاي مش لاقي اللي يكيف صاحبته قولتلها وانا روحت فين يا لبوة بعد كلام بينا دخلت نيكتها عالسرير وهي بتحب تتناك في طيزها كتير فالما نيكتها فضلت تصيح وتطلع آهات وتقولي نيك كسمي ايوة كدا عايزة اتناك نيك لبوتك عايزة اتناك وانا عمال أرزع وانيك طيزها الملبن وارزع واضرب طيزها وهي تقولي ورمهالي اكتر عايزاك تخليني مقدرش امشي كانت هايجه فشخ الشرموطه فضلت انيك ساعة جبتهم في طيزها وبعد الواحد التاني قولتلها عايزك في الحمام سمعت صوت جري برة قولت اكيد صاحبي برة بس أنكرت ان في حد خدتها في الحمام وفرشتها وفضلت ابعبص فيها وانا بنيكها قبل ما اجيبهم قعدت تقولي نيكني وشرمط لحمي كمان نيك شرف ام صاحبك الخول الديوث اللي بيسمع امه بتتناك من صاحبه ولما طلعت لقيت صاحبي واقف قدام باب الحمام قالي كنت بتعمل ايه جوا قالتله كان بيصلح معايا الدش عشان عايزة استحمى بعدين بقى تاني يوم لقيتها بتقولي على فكرة عمر كان بيتفرج عليك وانت بتنيكني وبيحب التعريص عليا واتفقنا نعمل ليلة حمرا بليل كلنا في اوضتها روحت عندهم لقيتها مستنية مالط اول ما دخلت خدتني في حضنها وباستني بوسة كبيرة وبعدين قالتلي مش لسا هتفرش انا عايزة اتناك اول ما نيكتها صاحبي كان بيضرب عشرة عالمنظر وأمه عمالة تشتم فيه وهو مستمتع بالتعريص عليها انا هجت فشخ وقولتله عاجبك وانا بنيك شرفك طيز امك مفتوحة قدامي كدا عاجبك وانت بتعرص عليها كدا يا بن الشرموطه امك شرموطتي وبنيكها وانت بتعرص زي الخول عليها شايف مستمتعة ازاي قالي خلاص بقى وقعدت يجيب كتير امه قالتله تعالى يا معرص جيبهم في وشي عشان اتكيف منك بدل ما انت معرص كدا وفضلت انيك فيها لحد الفجر الفجر اذن قالتلي هروح اصلي واعملك مفاجأة قولتلها تصلي ايه انت اتمليتي لبن لحد ما بقيتي بقرة قالتلي ملكش دعوة بس في مفاجأة اول ما دخلت لقيتها لابسة قميص نوم يطلع الزوبر من مكانه وبعد ما قعدت انيكها ابنها بقي يقولي يلا نيكها كمان عايزك تفشخها عايزك تقسمها بزبك الجامد دا بعد الليلة ما خلصت خرجته وخدتني في حضنها وصوابعي في كسها وصحينا اول حاجة عملناها نيكتها وفطرنا ونزلت بقيت عادي بقى بروح وهما نازلين انا اروح انيكها من الاخر في مقام راجلهم بس اتحررت جامد جوا البيت بقت بتمشي من غير هدوم في الشقة وكنت بنيكها ليل نهار وفي مرة كنت طالع كانت بتكلم جوزها سكس فون وهي بتكلمه كانت جنبي هيجت فشخ عليها وهي بتكلمه جيبتهم عليها وفضلت تمصلي وهي بتكلم جوزها ونيكتها بعد ما نزلت من هناك كانت مرات عم صاحبي داخله دماغي بس دي بقي حوار تاني بيضة بياض الشمع وجسمها عامل زي جورجينا بس مش مشدود اوي المهم اول مرة انيكها كانت رومانسية اوي وعلى طول تقولي كلام حلو ودايما تقولي بحبك وبموت فيك ياروحي وبعدين جات قالتلي وهي في حضني بعد ما كنت بنيكها وعلى فكرة كنت بنيكها هي وأخواتها المهم قالتلي انها بتحبني وكلام من كدا وقالتلي لو عايز تنيك هخليك مش محتاج تنيك بس متصش لحد غيري خدتها على قد عقلها قولتلها ماشي وفعلا بقيت انيكها كتير بس في كذا واحدة صاحبتي كنت بنيكها عندي في الشقة وام صاحبي اللي ماكنتش عاتقها المهم كنت معرف ام صاحبي اني بنيكها لاني قولتلها اني عايز انيكها قالتلي مليش دعوة مش هتدخل فا حكيتلها اني عرفت من اختها عشان اختها شرموطة انها مش بترتاح مع جوزها وهي اللي خليتني انيكها فا كنت عايز اجمع بينهم وانيكهم سوا زي ما عملت مع ام صاحبي والبيست بتاعتي عشان هي بتحب تشوفني مع بنات تانية مع العلم ان احنا ارتبطنا بس عشان هي كانت بتغير رجعنا بيست تاني المهم بعد ما ام صاحبي رفضت قولت اجيب مرات عمه في الكلام قولتلها انت مختلفة عن ام عمر خالص قالتلي اكيد دي واحدة فلاحه هتقارني بيها قولتلها ام عمر جات سكة علطول إنما انت كنت صعبة لولا اختك مكنتش نيكتك غير انها مش بتغير بس برضه تقعد تقولي بحبك وكلامها معايا رومانسي عكسك بتغيري عليا فشخ قالتلي انت نيكتها واتعصيت وقالت لجوزها وعملت مشكله فا اختها كانت معايا في الشقة طبعا كنت متعصب بنيك بغل قالتلي مالك في ايه حكيتلها هزقتها جامد في التليفون بس مبقتش انيك ام صاحبي وهنا نهاية القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
دة انت واو بقا
 
هي حلوة بس مفيش أحداث مترتبة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%