NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن عمي عرفني طريق الشهوه الجزء التاني💋😉🔥

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Hamoo@

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
20 مارس 2022
المشاركات
11
مستوى التفاعل
45
نقاط
201
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء التاني )

وبعد ما عدا السنه ومشفتش ابن عمي اتقبلنا صدفه عندهم ف البيت وكان لقاء ناررر
انا:: الو اي ي داليا انا جايه انهارده عندكم انتي ف البيت
داليا :: ايوه ي حبي مستنياكي وماما وبابا ف الشغل بس احمد هنا
انا :: خلاص هخود دوش والبس واجي
لبست وجهزت كونت لابسه استرتش اسود دريس لحد الركبه ارزوق ومجسم عليا وروحت واول ما خبط احمد فتحلي وراح حضني وقايلي ف ودني بصوت واطي وحشتني اوي فا بعت عنو وقلتلو ي مجنون اختك جوه دخلت وفضلنا انا وداليا اعدين وبنهزر ونرقص وطبعا انا سايبه الباب مفتوح شويه عشان وانا برقص يشوفني
وبعدها بشوفه داليا قالتلي انا هدخل اخود دوش عشان هلبس واجي معاك ابات عندك انهارده فا قولتلها ع رحتك وداليا اصلا بتاخود دوش ف ساعه دخلت الحمام واول ما احمد سمع صوت المايه فتحت دخلي لاوضه وفضل يبوس ف شفيفي بهستريه ويمص ف شفيفي وانا الحس لسانو وحط ايدو ع كسي وطلع
مني اه اه اح بلبونه فا ساب شفيفي ونزل ع بزازي بقا يلحس حلمتي ويفعص ف بزازي وايدو التانيه ع كسي وانا صوتي طالع اه اه احح ي حبيبي جامد مش ادره كسي بيوجعني اه اه وراح منزل راسي تحت ادام زبرو وانا قلعتو البنطلون و بدات ادخل راسو ف بوقي والحسها بلساني وابصلو ف عيونو بشرمطه وبدات ادخل زبرو كلو جوه بوقي واخنق ف نفسي واطلعو واتف عليه وادخلو تاني واعضو براحه ومسكتو بأيدي واعت ادعك فيه وحطيت بضانو جوه بوقي وهو بيقولي اه اه ينور انا بحبك اوي وحشتني اوي ي لبوتي جامد ي متناك وانا بدخل زبرو جوه بوقي اكتر واكتر لحد ما جابهم ع صدري وع وشي وقام ولبسنا سعتها لاننا سمعنا صوت الدوش قفل وخرج و طلعت داليا ونزلنا واحنا مروحين عدينا ع السوبر ماركت جبنا شويه حجات نحلي بيها الاعده والسهر بتعتنا و روحنا فضلنا نتفرج ع افلام ونضحك طول الليل ونمت وصحيت تاني يوم وفوني بيرن
احمد :: الو ي حببتي فينك
انا :: ف البيت لسه صاحيه ي حبيبي ف حاجه
احمد ::انا عايزه اشوفك وحشتيني اوي تعالي عند عمتو
انا :: لحقت اوحشك انت لسه سيبني امبارح بس حاضر ساعتين وجايه
وقوت خدت دوش ولبست وحطيت برفيم وبدي لوشن لجسمي وبقا رحتي تجنن وميكب خفيف اوي لاني اصلا ملمحي حلوه ولبست بنطلون بس خامه طريه وبلوزه لحد نص فخادي كدا ونزلت رحت ورنيت عليه قبل مقرب ع البيت قلتلو اني اربت اهو وانا داخله الحوش لقيت حد شدني وفجاه لسه هسوط
......
لقيت احمد ف وشي وخدني ف بوسه كلها رومانسيه وهو بيبوسني اعد يقولي بحبك بحبك بحنون ي نور وانا ببوس فيه بشراسه اكتر واكتر قلتلو ي مجنون مفيش حد هيقفشنا قلي متقلقيش انا مأمن الدنيا وسندني ع الحيطه ودهري للحيطه ونزل بنطلوني وفضل يلحس ف كسي وانا وقفه وبدأ اعصابي تسيب بس مكنش عندو خبره اوي لاني انا اول بنت يوصل معها لكل دا وفضلت اقولو ( اه اه احح مش ادره ي احمد مش ادره اقف كسي هموت بيوجعني اه احح اه اه اه ) وبدأت اترعش لحد ما جبت عثلي ع وشو وهو قام خدني ف حضني ورفعني لف رجلي حولين وسطو وزنقني ف الحيطه وفضل يبوس فيا شويه وف بزازي شويه وبعدها اعدني ع ركبي ف لارض وطلع زبو وفضلت اكول فيه بشراه كأني عطشانه والحس فيه من فوق لتحت وادخلو كلو جوه بوقي وازقو لزوري واطلعو اتف عليه وادخلو تاني وانزل ع بضانو اكول فيها لحد ما هو جاب ولبسنا بسرعه وطلعنا لعمتي قضينا اليوم سوا كانت كل لما بتطلع عمتي بره او حاجه ياخود بوسه يضربني ع طيزي وعض بزازي يقرصني من كسي وفضلنا كدا وروحنا وعدا يومين وعرفت ان احمد عمل كدا معا بنت عمي التانيه ونهرت طبعا انو ازي يعمل كدا معايا وبعدها يروح لغيري طب انا قصرت معاه ف اي طب هو قالي بيحبني ودخلت ف دور كأبه شويه بس انا الحمد** بعرف اعمل موڨ اون بسرعه ومعادش شهر ونسيتو اصلا بس كان جسمي ديما بيطلب مني عايز حقو عايز يدلع وانا مش
عارفه اعمل اي لحد ما جتلي فرصتي بس كان عدا ع..

خروج احمد من حياتي سنه وشويه وكان عندي 18 سنه سعتها وكانت اجمل فرصه ف حياتي اخويا كان سعتها عندو 17 سنه كان خلاص نقصلو سنه ويخلص الدبلوم وكان جسمو بقا حلو وطول بعرض ولما جه يعض معنا يومين اول مشوفتو طلعت جري عليه
انا:: اشعلقت في حضنو حمودي وحشتني اوي ونازله بوس في خدودوو
اخويا محمد:: انتي وحشتيني اوي ي نوارتي وراح بايسني بوسه كبيره ف خدي وحضني جامد ونزلني قالي استني جايبلك هديه
انا :: بجد ي حبيبي فين
فا قالي غمضي عينك وفتحت لقيتو بيبي دول بيتي بس
شبيه للقميص النوم هيا حرير وفوق الركبه وديق من
الصدر ومفتوح بدنتل ونازل ع واسه ومفتوح لحد نص الداهر قلتلو يلهوي دي قليل لادب اوي وبصيت ف الارض ووشي احمر فا باس دماغي وقالي شليه ف جهازك وغمزلي اكسفت اكتر وشكرتو ودخلت اوطي اشوفو عليا بس نسيت اقفل الباب ورايه كويس وانا بتفرج ع نفسي ف المرايه حسيت بوجودو ورا الباب فا شوفت طيفو اعت احسس ع بزازي والف بيه و اوطي كأن التوكه وقعت مني وبان فلقت طيزي سعتها وشوفت اديه وهيا ع زبو فا قلعتو ولبست هدومي كل دا وهو بيتفرج ولما لقاني جايه ع الباب جري عمل نفسو بيتفرج ع الاب .....

احنا ف البيت عندنا لاب توب واحد بس فا بنتشارك فيه سوا عدا اول يوم ع وجود اخويا ف البيت وانا مش مبطلع كلام انا وهو لاننا اقرب اتنين لبعض ف البيت من ناحيه السن والدماغ وبنحب بعض جدا وتاني يوم قلتلو انا عايزه العب قالي تعالي وفضلنا نلعب لعبه ع التلفون كدا فيها اسأله وكان فيها سؤال نفسك تقول لحد انك بتحبه ومش عارفه وكان لمحمد فا سكت شويه وبعدها رد ايوه بحب واحده ومش قادر اقولها
فا انا رحت غمزه بعيني وقلتلو يا جامد واله كبرت وبقا في مزز وبتعؤف تحب بس حسيت سعتها من جوايه بغيره قولت دا عادي مهو اخويا بردو وبعدها بشويه انا كونت اعده ع الكنبه الكبيره وهو اعد ت كرسي وبيتفرج ع التلفويون وانا ماسكه الاب توب ادامي ع الكنبه ونايمه ع بطني وكل شويه واخده بالو انو بيبص ع طيزي بس عامله عبيطه وبعدها بشويه قالي هاتي الاب قولت لا راح
محمد:: هاتي الاب بقولك
انا :: لا اعلي نا ف خيلك اركبو
محمد:: هخدو بلعفيه
انا :: تدفع كام😂😉
راح محمد قام وكان بيحاول يشدو من ادامي فا وقع فوقيها وانا بعافر وابعدو من فوقي عمالك اقلو قوم يتقيل انت مش ادره ضمري هيكسر مش هدهولك بردو وهو طبعا كل دا بيحاول يخدو مني رحت معدوله وهو فوقي فا وشي بقا ف وشو وهو فوقي فضلنا نقاوح معا بعض حبه وبعدها فجاه بثا قريب مني اوي ونفسو عند رقبت وبعدها عيني جت ف عينو ونفسنا قرب اوي راح خاطفه حته بووسه بعضه سيب فيها كل حته فيها وفجاه سمعنا صوت المفتاح ف الباب قمنا اتعدلنا وبعد ما ماما دخلت وسلمت علينا وكانت جايبه اخواتي معها من الدرس حضرت لاكل واحنا بناكل رحت ممشيه رجلي ع رجلو وعضيت ع شفيفي وضحكت وخلصنا وبليل طبعا كلنا كنا سهرنين ضحك وهزار ومحمد كان خلاص هيمشي اصبح عشان عندو...شغل
بس انا قولت مش هسيب الفرصه دي بعد يومين قلتلو عيزاك معايا هخلص شويه ورق لمدرسه اخواتك وفعلا رحنا سوا خلصنا الورق وكان ماسك ايدي طول الطريق شبه الحبيبه واحنا رجعين كنا ف منطقه فاضيه خالص وبصراحه انا عديت عليها قصدي عشان اصحابي قلولي عليها كانو بيروحو هما وحبيبهم يقضوها حب هناك فا اول ما اخويا شاف المكان كدا فا وقف ولقيتو حضني من دهري وقالي انتي الي بحبك ومش قادر اقولها انا بحبك اوي ي نور فا اتخضيت وبعت عنو وانا بصه ف عيونو واراكم
انتظارو (الجزء التالت 🔥💋) في مفاجات كتير ف قصه

(لو حد عندو ملاحظه يارت يكتبها هنا )💋🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: wtah2016, الشبكشى, Hayde و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%