NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة عمرك جربت الفون سكس قبل كدة

كتير نيك وفديو احلى

جربته و مش حلو و مش بيريح بالعكس بيتعب اكتر

الطبيعي اكيد احسن و لو مفيش طبيعى بصراحه افضل اعمل لنفسى ولا انى ازنب نفسي على التليفون و امثل أصوات
انتى صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصلت معايا وكنت بكلم واحدة وكان صوتها جامد بس من فترة كبيرة وكنت عارفها من على النت ومكنتش مخلياني اشوف صورتها بس كانت بنت مش ولد وعرفت من الاكونت بتاعها المهم صوتها كان جامد فشخ نيك وكنت بلعب في بتاعي وانا بكلمها بس مكنتش بضرب عشرة ومعرفتهاش طبعا
اها بس متعرفهاش انك بتلعب في زوبرك و انت بتكلمها
انا خطيبتي برضه عملت معاها كدة في مرة كنت هيجان روحت متصل بيها اتكلمت معاها كلام عادي و بقيت بلعب في زوبري وانا بسمع صوتها

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Moheb sex، الصقر_الجارح و Zezo1980
انا عمرى ما جربت أخرى افلام و خيلات تحرر
ممكن حد يساعدنى الاقى واحده متحرره اتجوزها و لو ساعدتنى هبقى خدامك طول العمر العمر تحت امرك فى اى حاجه تطلبها

السؤال باين في العنوان وانا اول واحد هجاوب وكان مع واحدة في المنتدى هنا من قبل لما المنتدى شكله يتغير ويتقفل شوية وبعدين يرجع تاني
اتعرفت عليها ومكملناش كلام كتير وعملنا مع بعض احلى سكس فون وكانت تجربة جامدة
علي اساس الفون سكس دي حاجه محصلتش مثلا

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
السؤال باين في العنوان وانا اول واحد هجاوب وكان مع واحدة في المنتدى هنا من قبل لما المنتدى شكله يتغير ويتقفل شوية وبعدين يرجع تاني

جربت كتير
وكانت اول تجربة على ماسنجر من واحدة اتعرفت عليها على الفيس
طبعا اولا مرة متتنسيش

مجربتش بس نفسي

اه جربته

جربته لما كنت متجوز واحده في السر

كنا بنسخن بعض وبنعمل العاده مع بعض

لحد ما اروحلها واشبعها بزبري و احضاني وهي تشبعني بصدرها الحنون

كنت بفترسها كسرت 3 مولل عليها وكنت بخلي رقبتها وصدرها كلو احمر من كتر العض اثناء العلاقه و الرزع

اكيد تقريبا اغلبية الرجاله جربته

كتير جدااااا و اغلبهم كانو بنات ماعدا ٢ كانو متجوزين واحد ٣٥ سنه و التانية ٤١ سنه بساللبونه اللى كانت بتطلع من البنات كانت حلوة نييييييك و بتهيجنى .. و الخبرة من المتجوزة كانت بتكيف و تدلع

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

كتير جدااااا و اغلبهم كانو بنات ماعدا ٢ كانو متجوزين واحد ٣٥ سنه و التانية ٤١ سنه بساللبونه اللى كانت بتطلع من البنات كانت حلوة نييييييك و بتهيجنى .. و الخبرة من المتجوزة كانت بتكيف و تدلع
جربت

• عجبني
التفاعلات: كريم الحال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%