NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة عمرك جربت الفون سكس قبل كدة

• عجبني
التفاعلات: نوده
  • عجبني
التفاعلات: في عالم خاص
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
جربته وكان حلووو كتير😍😍 لانها كانت بتخاف عالطبيعي وكانت تاخد راحتها معي بالفون ونتمتع على الاخر

السؤال باين في العنوان وانا اول واحد هجاوب وكان مع واحدة في المنتدى هنا من قبل لما المنتدى شكله يتغير ويتقفل شوية وبعدين يرجع تاني
اتعرفت عليها ومكملناش كلام كتير وعملنا مع بعض احلى سكس فون وكانت تجربة جامدة
اها جربت كتير

جوبتو
ليكون ممتع لو الشخص يعرف يسخن معاك

لا و لا هجربو لانو ملوش لازمة الجنس مش فيلم ولا سكس فون الجنس بين اتنين مع بعض

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex, زين الزين, في عالم خاص و شخص آخر
هو احسن ولا السكس شات
أكيد السكس فون أحسن وأمتع على الاقل بتكون حاسس بيها وبمحنتها انما الشات ممكن يطلع في الاخر راجل وبيشتغلك

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص، Mostafa ha و المهندس الجاد
للاسف جربته كتير

• عجبني
جربته كتير وكان صوت الستات وهما بيوصلوا للنشوه يخليك تضرب عشره تانيه وتالته .و خصوصا لما الست تقول الحس كسي ودخل زبرك لاخره ماتطلعهوش . الهيجان كله

• حبيته
جربته قبل كدة مع واحدة كان المفترض انها تبقى خطيبتي روحت اتقدمتلها و خدت تليفونها و يا دين امي علي صوتها في التليفون ناعم و يهيج هيجان
بس محصلش نصيب بقا و حرمتني من السكس فون اللي كنت بعمله علي صوتها
ملحوظة انا مكنتش بعرفها اني بلعب في زوبري علي صوتها لانها لو عرفت كانت هتبطل تكلمني

• بيضحكني
جربته قبل كدة مع واحدة كان المفترض انها تبقى خطيبتي روحت اتقدمتلها و خدت تليفونها و يا دين امي علي صوتها في التليفون ناعم و يهيج هيجان
بس محصلش نصيب بقا و حرمتني من السكس فون اللي كنت بعمله علي صوتها
ملحوظة انا مكنتش بعرفها اني بلعب في زوبري علي صوتها لانها لو عرفت كانت هتبطل تكلمني
حصلت معايا وكنت بكلم واحدة وكان صوتها جامد بس من فترة كبيرة وكنت عارفها من على النت ومكنتش مخلياني اشوف صورتها بس كانت بنت مش ولد وعرفت من الاكونت بتاعها المهم صوتها كان جامد فشخ نيك وكنت بلعب في بتاعي وانا بكلمها بس مكنتش بضرب عشرة ومعرفتهاش طبعا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربتو زمان… و جربتو مع حبيبي لما سافر
انا بحب الفون سيكس جدا عموما من الحاجات الي بتعجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%