NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ولية أمر ، كنت بدي درس لعيل وبشرح له في مثل وبقوله: البلبل في القفص ،، كانت معدية جنبنا وقالت:
البلبل! وضحكت 😉 .. وبعدها الدنيا كانت داخلة في مرحلة مش حاببها، مرضتش أكمل وادخل في العلاقة الكاملة بصراحة وحسيت إنها خيانة للراجل اللي فتح لي بيته ، ما صدقت السنة خلصت ومرضتش أروح للولد تاني.
علاقة تانية مع ولية أمر كانت بتشتكي لي من أبو الولاد طليقها ومش قادرة والطلاق وحش على الصحة وكانت بتلمح (الصحة الجنسية).
بخاف أدخل في علاقة كاملة لأني بحس إن دى إهانة للست أكتر من الراجل.
مدخلش ف علاقات انا قبل كدا 😅😅

كنت بتكلم مع واحده صحبتي مفيش اي مشاعر بينا خاالص فجاه لاقتها بتعيط بسبب خاص بيها وكده وانا بهون عليها لاقتها بتواه وسخنت وعاوازنى اعمل سكس فون خلصت معاها تانى يوم كنت عندها وعملين واحد

مدرسة الأحياء

من بعد اول علاقه في حياتي والتي تعلمت منها كل شيء كان كل العلاقات بتكون قرار اخدته اني ابدأ العلاقه حتي في المرات القليله الي عملت فيها علاقه عابره بكون فعلا عاوز المراة الي بدأت معها العلاقه دي وفي النهايه وبعد مرور العمر لا املك ذكريات ولت وذهبت ومتعة ذهبت ولن تعود وكلما تذكرتها اقول لنفسي لماذا كل هذا اما كان افضل ان أكتفي بالزواج​

القدر احيانا بيدخلنا فى علاقات عمرنا مافكرنا فيها ولا كانت تخطر على بالنا .
مين حصل ونمت معاه وانت مكنتش بتفكر فيه
ولا لا كان يخطر فى بالك اصلا انك تقرب منو ؟
مراتى حبيبتى
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش و 卍 فرعون卍
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للأسف أنا اتحرشت بأمي أيدي دخلت على كسها تحت الكلوت وكمان قولتلها طيزك كبرت ليه كده
آه و****

كعلاقات جنسية لا
اي علاقة منهم كنت بدخلها كنت ببقا متوقع اللي هيحصل

لكن علاقات غير جنسية ف كتير جدا
ناس كان عمري ما اتخيل ان يبقا فيه بيننا كلام اصلا لكن بقينا صحاب
انت خجول يا سيد 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
لسه محصلش معايا الموضوع ده

انا كل علاقاتي غير متوقعة او اغلبها بتحصل من غير ترتيب بس بتبقا تحفة صراحة 😂💔

يحصل مثل هذا خصوصا أثناء السفر، في قطار أو في فندق النزول أو المسبح.. تعرفت مرة على سيدة عربية في الأربعين، تشتغل محامية، متزوجة من رجل أعمال بعثها صحبة الاولاد لقضاء عطلة بإيطاليا. تركت أولادها نائمين، ونزلت ترقص في مرقص الفندق. تفاهمنا بالحلبة ثم تبعتني مطيعة لغرفتي. استمرت العلاقة بيننا طيلة اسبوع، إلى أن سافرت.

واحده كانت صديقه ليا وكان كلامنا عادي خالص من غير اي جنس بس فمرة سألتني سؤال عن السكس جاوبتها عادي ومرة واحد قولتلها عاوز اشوف صدرك وبعد كده الحكاية خدت مجري تاني بس مفتحتهاش لانها كانت بنت

انا ابيض في العلاقات الجنسيه

ولا لا كان فى بالك اصلا انك تقرب منو ؟
الاكس رجعت وكانت عايزه ننام سوا عندنا قالتها بالنص لما البيت يفضي قولي عايزه اجي احضك وتشبعني منك برغم اننا كنا سيبنا بعض وفعلاً جت وحصل اللي حصل 🙃

عملت علاقة من واحد كان جاي يعمل انترفيو ف الشغل ومجاش تاني 😂😂
وعلاقات كتير مع عملاء بس مش مصريين
وعلاقة مع واحد مغترب سوداني يختاااي دول كتير اووي بس كل دول العامل المشترك للهيجان الريسك

• عجبني
التفاعلات: نبيل كمال و Adam Afndena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%