NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
لاحظت من أول دخولي المنتدي ومن خلال. بوستاتي الي ناقشنا فيها حاجات كتير اوي أن معظم المتابعين لي في تعليقاتهم انهم أما عاملين علاقة أو نفسهم في علاقة. حقيقية فعلا دة بغض النظر عن الناس الي جربت جنس حقيقي متزوج أو سنجل وان الي لسة مجربش حقيقي لية علاقة بس مش بتكمل لأسباب كتير 🤞🤞
أساس الموضوع هل ممكن علاقات النت عموما وخصوصاً المتواجدة هنا تتنتقل وتبقي جواز ؟؟
ولا بتقصر وجودك علي انك تطول علاقة حميمة وبس لو الشريكة رضيت بالجنس وبس ✌️✌️ اجابتي قبل الردود انا كابنت وجودي مقتصر علي الفضفضة من القلب وبس ومعنديش القابلية اني اعمل علاقة من هنا مش جواز وبس 🤟🤟

انطلقوا بالتجارب وهتوافق تتجوز أو تتجوزي من المنتدي 😉 واية أقصي الجنان الي ممكن يحصل معاكم في التعامل مع بعض هنا 🤟🤟🤟
انا اجنوستيك اصلا وضد مبدا الانجاب فعمر العلاقه ما هتتطور في حياتي الي الجواز 😂

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Yasser yaso
يعني متفق مع كلامي
مينفعش اتفق او اختلف فاهماني لاني حاجه تالته خالص فمقدرش احكم فيها واحط نفسي مكان الشخص اللي بيفكر الاجنوستيك معناه ضد مبدا الجواز ولا انجابي مطلقا فاكيد مقدرش اتحط في الفيلنج دا واحكم يبقي حكمي مزيف وغير قابل للتصديق

• عجبني
مينفعش اتفق او اختلف فاهماني لاني حاجه تالته خالص فمقدرش احكم فيها واحط نفسي مكان الشخص اللي بيفكر الاجنوستيك معناه ضد مبدا الجواز ولا انجابي مطلقا فاكيد مقدرش اتحط في الفيلنج دا واحكم يبقي حكمي مزيف وغير قابل للتصديق
انا راي علاقة هنا اة ممكن تحصل أنما توصل للزواج شايفة أنة صعب بصراحة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الصقر_الجارح، Yasser yaso و سويتش سويتي
انا داخل فقط للفضفضة وحب الاستطلاع بس حتى لو ما كنت متزوج مستحيل افكر اتزوج وحدة من المنتدى

• أتفق
بس مش شرط الي هنه في المنتدي شرموطة كلنا بنطلع شهوتنا وفراغ هنه ولا اي راييك

• عجبني
معتقدش انى ممكن اتجوز من على النت وبالنسبة للمنتدى مستحيل اتعرف على واحدة واقرر اتجوزها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Yasser yaso
بصي الواحد ماشي بمدأ في حياته ان go with the flow طول ما انا مش مضايق او متعارضش مع مبدائي وافكاري حوار العلاقات ده انا كنت رافضه تماما زمان وخصوصا حوار الجواز دلوقتي لما بقعد مع نفسي بحس انه انا لسه معارض بس مش زي زمان من ناحية العلاقة هنا ليه لا وممكن توصل لجواز او لا دي سايبها للزمن والتيار زي ما قلت من شويه بس انا كده كده عندي قناعه ان اي كان الي هتجوزها هنبتدي صفحة جديدة مع بعض لاني مليش حكم عليها قبل ما اعرفها ومفيش بني ادم من غير اخطاء بس الاهم ان once ان احنا بدأنا في العلاقة فهيا هتبقي ماشية علي الصراحة والامانة

• عجبني
اللى هقوله ده ممكن يبقى غريب شويه
بس فعلا انا اتعرض عليا الجواز هنا وكان الموضوع ده هيتم بنسبه كبيره قوى لولا بعض الظروف اللى منعته

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و dr_nero
بس فعلا انا اتعرض عليا الجواز هنا وكان الموضوع ده هيتم بنسبه كبيره قوى لولا بعض الظروف اللى منعته
مع ان الي يشوفك انك لا مبتهتميش بالكلام ده وان انتي داخلة عشان الهزار وكده طلعتش مش سهلة برضه 😂

• عجبني
مع ان الي يشوفك انك لا مبتهتميش بالكلام ده وان انتي داخلة عشان الهزار وكده طلعتش مش سهلة برضه 😂
محدش يتوقعنى 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Toni
هتجوزي من هنه

• عجبني
لاحظت من أول دخولي المنتدي ومن خلال. بوستاتي الي ناقشنا فيها حاجات كتير اوي أن معظم المتابعين لي في تعليقاتهم انهم أما عاملين علاقة أو نفسهم في علاقة. حقيقية فعلا دة بغض النظر عن الناس الي جربت جنس حقيقي متزوج أو سنجل وان الي لسة مجربش حقيقي لية علاقة بس مش بتكمل لأسباب كتير 🤞🤞
أساس الموضوع هل ممكن علاقات النت عموما وخصوصاً المتواجدة هنا تتنتقل وتبقي جواز ؟؟
ولا بتقصر وجودك علي انك تطول علاقة حميمة وبس لو الشريكة رضيت بالجنس وبس ✌️✌️ اجابتي قبل الردود انا كابنت وجودي مقتصر علي الفضفضة من القلب وبس ومعنديش القابلية اني اعمل علاقة من هنا مش جواز وبس 🤟🤟

انطلقوا بالتجارب وهتوافق تتجوز أو تتجوزي من المنتدي 😉 واية أقصي الجنان الي ممكن يحصل معاكم في التعامل مع بعض هنا 🤟🤟🤟
كل شيء وارد

• عجبني

جواز لا بس اكيد بحب يكون في علاقات جادة ومستمرة يكون فيها الفضفضة والصحبة َوالجنس

• عجبني
جواز لا بس اكيد بحب يكون في علاقات جادة ومستمرة يكون فيها الفضفضة والصحبة َوالجنس
دة ممكن يحصل علاقة بس من رأيك العلاقة دي ممكن تطور لجواز ✌️✌️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%