NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوج راقى فكريا

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
فيه جملة حلوة أوي بتقول:
"اللي ميعرفش يبقى صاحب، مينفعش يبقى شريك حياة".

أكتر حاجه تطمنك على مُستقبلك مع الإنسان اللي هتكمل معاه الباقي من عمرك إنه يكون "صاحبك قبل ما يكون حبيبك ..

تقدر تتكلم وتفضفض معاه براحتك من غير ما تخاف إنه يفهمك غلط، أو تخاف من رد فعله لو غلطت بدل ما يوجهك بلُطف، وحتى لو زعل منك يتقبّل إنك إنسان وبتغلط عادي ..

تحس إنه شريكك في كل حاجه ومتبقاش شايل العلاقة كلها على كتفك وتبقى انت المسئول عن نجاحها لوحدك !

مايحُطكش في وضع إنك "تدوّر عليه" بمعنى إنك تبقى متأكد لو محتاجُه معاك دلوقتي أو حصلك حاجة هتلاقيه أول حد جمبك من غير ما تطلب وتدوّر هو فين ..

يكون بينكم أمان ناحية بعض، تناموا وانتوا متأكدين إن مفيش خوف، مفيش بُعد، مفيش غـدر، حتى لو متخانقين مليون خناقة ..

يبقى فيه مساحة تقدر تعبّر فيها عن مخاوفك ومشاكلك، زعلك والتصرفات اللي بتضايقك، أحلامك وطموحاتك؛ من غير ما يقلل من كل ده ..

تضحك معاه من قلبك بجد من غير تصنُّع، وتبقى حياتكم مليانة هزار وفرحة أكتر من أوقات الزعل والخلاف

تقوله "صاحبك حبيبك تعب" فَيمسح التعب كله عن قلبك ويرسملك ضحكتك. ♥️

**** يخليه ليا فعلا جوزى وصاحبى وحبيبى وكل حاجه حلوة ليا فالدنيا

• أتفق
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, anassalaaa, مجنونة مطرقعة و 5 آخرين
انا هرجع تاني للموضوع اناقشك
انا مش راضي عن جزء مش بسيط فيه
لكن المجمل والغاية انا حابه جدا ومبسوط اوى انك وصلت للمستوى دا فى الاعاشة مع الزوجة

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا هرجع تاني للموضوع اناقشك
انا مش راضي عن جزء مش بسيط فيه
لكن المجمل والغاية انا حابه جدا ومبسوط اوى انك وصلت للمستوى دا فى الاعاشة مع الزوجة
شرفنى ردك

فيه جملة حلوة أوي بتقول:
"اللي ميعرفش يبقى صاحب، مينفعش يبقى شريك حياة".

أكتر حاجه تطمنك على مُستقبلك مع الإنسان اللي هتكمل معاه الباقي من عمرك إنه يكون "صاحبك قبل ما يكون حبيبك ..

تقدر تتكلم وتفضفض معاه براحتك من غير ما تخاف إنه يفهمك غلط، أو تخاف من رد فعله لو غلطت بدل ما يوجهك بلُطف، وحتى لو زعل منك يتقبّل إنك إنسان وبتغلط عادي ..

تحس إنه شريكك في كل حاجه ومتبقاش شايل العلاقة كلها على كتفك وتبقى انت المسئول عن نجاحها لوحدك !

مايحُطكش في وضع إنك "تدوّر عليه" بمعنى إنك تبقى متأكد لو محتاجُه معاك دلوقتي أو حصلك حاجة هتلاقيه أول حد جمبك من غير ما تطلب وتدوّر هو فين ..

يكون بينكم أمان ناحية بعض، تناموا وانتوا متأكدين إن مفيش خوف، مفيش بُعد، مفيش غـدر، حتى لو متخانقين مليون خناقة ..

يبقى فيه مساحة تقدر تعبّر فيها عن مخاوفك ومشاكلك، زعلك والتصرفات اللي بتضايقك، أحلامك وطموحاتك؛ من غير ما يقلل من كل ده ..

تضحك معاه من قلبك بجد من غير تصنُّع، وتبقى حياتكم مليانة هزار وفرحة أكتر من أوقات الزعل والخلاف

تقوله "صاحبك حبيبك تعب" فَيمسح التعب كله عن قلبك ويرسملك ضحكتك. ♥️

**** يخليه ليا فعلا جوزى وصاحبى وحبيبى وكل حاجه حلوة ليا فالدنيا
فعلا معاك حق الى بيخلى العلاقة تستمر و تبقى هو انكم تكونو صحاب فاهمين بعض و متشاركين و لافيين حاجات مشتركة بينكم
الحب لوحده مش كافى لبقاء علاقة لأمد طويل
و انا اسف بكلمك بصيغة المذكر بس مش عارف حضرتك راجل او امرأة لانى كنت فاكر انك راجل اول ما دخلت هنا فا مش عارف ايه حكاية جوزى دى
عموما اهلا بك او بيكى

• حبيته
التفاعلات: زوج راقى فكريا
فعلا معاك حق الى بيخلى العلاقة تستمر و تبقى هو انكم تكونو صحاب فاهمين بعض و متشاركين و لافيين حاجات مشتركة بينكم
الحب لوحده مش كافى لبقاء علاقة لأمد طويل
و انا اسف بكلمك بصيغة المذكر بس مش عارف حضرتك راجل او امرأة لانى كنت فاكر انك راجل اول ما دخلت هنا فا مش عارف ايه حكاية جوزى دى
عموما اهلا بك او بيكى
شرفنى ردك الجميل
ميرسى لذوقك

كلام جميل .

تستاهل هلال بطيخ 🍉🫴🏻

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: anassalaaa و زوج راقى فكريا
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: anassalaaa و مجنونة مطرقعة
شغل عالى ده اوى