NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: حابس ابليس في كيس😈🔥
هه‍هه بس الابديت بيختلف من شخص للتانى لما كل واحد بيعمل الموضوع باثارة يخلى كل واحد ينزل مرتين وتهيج يوصل لاثارة يقوم يدخلو
بس سؤال هل اللى بينزل مضر مهما كان نظافة الزب او الكس رغم الموضوع ممتع بس بحس ساعات بتعب لما اجربة رغم نظافة الكس

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
الأخذ والعطاء في المتعة متعة. الذي لا يستمتع بإمتاع شريكة أناني أو مختل.

• عجبني
  • عجبني
انا مش عارف رديت ولا لا لكن هحب اضيف كومنت وهو اني مش بحب ابدأ انها تعملي بلوجوب
لا احب اني انزل امصلها الاول ♥️
واخليها تاخد متعتها من اللحس والمص والاسكوريت بتاعها
ثم نشوف البلوجوب ودا بيبقا كذا مرة

• عجبني
  • عجبني
المسألة بتوقف على سرعة الطرفين. يعني في وضعية 69مينفعش يكون فيه طرف سريع والثاني بطيء. واحد منهم بيفصل.

• عجبني
معايا مفيش اوبشن الاختيار عنده اصلا انه يلحس او لا:sneaky: هو يا يلحس ويفرهدنى كده الاول يا يلحس ويفرهدنى مفيش تالت 😛😛
هو لو ملفيش لحس لكس يبقي ما مفيش سكس حلو انا لازم الحس كسها و زنبورها لحد ما اعصابها تفك خالص بتبقي تحتي حتة لحمة وبس تحس ان مافيهاش عضم سعتها احط زبي في كسها عشان تفوق شويه

• عجبني
الحاجات اللي بتتعمل بالفم والايد يعني الفوربلاي هو كل السكس
الرزع بس دا بتاع الحيوانات

• عجبني
اتفق معاكى فى كل حرف قولتيه ومفيش افضل من وضع 69 لتبادل متعة المص واللحس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MohaB AhmeD و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
التفاعلات: مدام دعاء
هو عموما اللحس من اساسيات العلاقه لانه جزء مهم جدا وهو من ضمن المداعبه اللي هي اهم من الايلاچ نفسه اصلا.... وجهة نظري انه حاجه ضروريه وفيه متعه للطرفين وبيزود متعة العلاقه للطرفين سوا

المداعبه اهم من الايلاچ شخصيا ممكن استمر ف المداعبه ومفكرش ف الايلاچ اصلا 🙂🤝

• عجبني
البلوجوب معنى الجنس الفموي والذي يقوم فيه لزوجين بمص الأعضاء التناسلية لبعضهم البعض من خلال الفم✌️✌️

اتكلمنا قبل كدة عن مص القضيب وناقشنا فية كل مميزاتة وعيوبة. ولية حاجة جميلة ومحفزة للرجل وليقينا في إجماع تام من كل الموجودين أنة متعتة للرجل. بس تجاهلنا نقطة وهي لحس المهبل أو بالعامية. للحس الكس للشريكة. 🤌🤌

انا عن نفسي محبة جدا ومحبذة اللحس بين الشريكين وخاصة لو كانت متبادلة بين الشريكين في آن واحد. بمعني اللحس والمص في لحظة واحدة للي فاهم أوضاع 69 اوكي. ✌️✌️

موضوع النقاش هل الرجل شايف أن الحس للشريكة متعة ومحفزة للشريكة وبس وهو ليس لة متعة فيها. ولا الرجل بيتشارك المتعة في لحس الشريكة معاها والبنوتات الموجودة هل الحس مطلب ليكي في العلاقة زي الايلاج ولا محفز وبس زي مص القضيب للرجل 💐💐

ملحوظة لا يتم عمل البلوچوب. الا في حالة وجود النظافة والشريك أو الشريكة خالية من اي مرض فطري أو جنسي اوكي. انجوي عليكم 🤟🤟
متعة للطرفين وهياج ملوش نظير ولكنه مرتبط قوي بالنظافة الشخصية لانه ممكن يأتي باثار عكسية لو .... لكن لو متوفرة النظافة اللحس في كل حته روعه ومتعه واثاره وال69 مجرم بس لو شدت هي في المص بتخرج الراجل عن الاستمتاع باللحس لان مركز الاحساس عن الراجل وتركزه في الراس بيخلي الاثارة الفموية عاليه وقوية لكن لو سابته شوية يعيش مع الكس لحسا وعشقا وترطيبا وتذوقا وشما وادخال اللسان لجوة بحثا عن قرة عسل تروي الظمأ اااااه ولو اندمج ونزل لحس على كس ونزل اسفله لفتحة الطيز لف باللسان حولها وحرك الرأس بقوة يمينا ويسارا لاثارة البظر ومصمصته وعضعضته بشويش بدون الم

• عجبني
  • عجبني
البلوجوب معنى الجنس الفموي والذي يقوم فيه لزوجين بمص الأعضاء التناسلية لبعضهم البعض من خلال الفم✌️✌️

اتكلمنا قبل كدة عن مص القضيب وناقشنا فية كل مميزاتة وعيوبة. ولية حاجة جميلة ومحفزة للرجل وليقينا في إجماع تام من كل الموجودين أنة متعتة للرجل. بس تجاهلنا نقطة وهي لحس المهبل أو بالعامية. للحس الكس للشريكة. 🤌🤌

انا عن نفسي محبة جدا ومحبذة اللحس بين الشريكين وخاصة لو كانت متبادلة بين الشريكين في آن واحد. بمعني اللحس والمص في لحظة واحدة للي فاهم أوضاع 69 اوكي. ✌️✌️

موضوع النقاش هل الرجل شايف أن الحس للشريكة متعة ومحفزة للشريكة وبس وهو ليس لة متعة فيها. ولا الرجل بيتشارك المتعة في لحس الشريكة معاها والبنوتات الموجودة هل الحس مطلب ليكي في العلاقة زي الايلاج ولا محفز وبس زي مص القضيب للرجل 💐💐

ملحوظة لا يتم عمل البلوچوب. الا في حالة وجود النظافة والشريك أو الشريكة خالية من اي مرض فطري أو جنسي اوكي. انجوي عليكم 🤟🤟

للاسف مجربتش بس وجة نظري انو حاجه ممتعه واحب اعمله جدا اوايد بشده في حتته النظافه دي

• عجبني
لامتاع العلاقة يجب يكون فية لحس وخصوصا للطرفين
بوضعية 69 ..
امتع اللحظات للمرأة في بداية العلاقة . وتؤهلها لقضاء وقت ممتع مع شريكها

• أتفق
بغض النظر أن زبي صغير بس بعشق البلوجوب طبعا

• حبيته
انا يمكن من اكتر الناس بحب الموضوع دا دا بيبقي عشق و بالذات 69

• عجبني