NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
أنا فتاة دلوعه من يوم يومي فجأة و بدون انذار والدي توفاه و انا لست ١٥ عام .. لدي من الإخوة اثنان .. الاول تخرج من كلية قمة بتقدير و اصبح قنصل بسفارة مصرية بأحدي الدول الأوروبية قليل ما نري أو يسأل .. الثاني تخرج من كلية التجارة و حياته مكتومة يشغله لان أسس عمل خاص بيه و نجح بمجاله .. فجأة امي تزوجت من رجل بعد وفاة أبي ب حوالي ٤ سنين كانت ٤٥ من عمرها .. ما كان ف اعتراض من اخواتي و لكن اللي عرفته وقتها أنه كان زواج عرفياً و لكن كان مستقر معانا بالبيت و كان اصغر من امي بحوالي ٤ سنوات ...
بعد أن تزوجت امي ما كنت الاقي منها الاهتمام ابدا .. انا كنت بمرحلة الثانوية خلال فترة زواج امي خلال الفترة دي اختلف ملامح جسمي ٣٦٠ درجة .. كانت تعاملي مع زوج امي كاننا أصحاب .. امي تعمل بمنصب مرموق و زوج امي كان تاجر سيارات ممتاز .. كنت دائما اكون بالبيت بلبس مريح ما كان امي تعترض ممكن البس هوت شورت و بدي كاب أو توب ع برموده أو قميص بيتي ما كنت البس من تحته اي ملابس داخلية ...
جسمي كيرفي جدا لدي صدري اكبر من متوسط مشدود و وسطي منحوت و طيزي كبيرة .. انا كنت ألاحظ من زوج امي أن تعاملي مع اتغير بطريقه ملحوظة من تعمده لحم زبه بطيزي أو بهزاره و يلمس بزازي و بعدها يعتذر .. مرة التانيه اتابع نظراته لجسمي و توتره شديد خلال مروري أو تحركي الزائد بالبيت .. حتى جاء اليوم سمعت صوت امي و هي تأن و تتوجع ف وقت متأخر من الليل اتسحبت ع أطراف قدمي و راي اكثر مشهد لا انساه عمري ... زوج امي فاتح رجل امي ع كتفه و بدخل و يخرج زبه من كسها بشراهة منها لما شوفت المنظر دا جسمي داب دوب زي قطعة الثلج بكوب ساخن ...
ثاني يوم .. مش روحت المدرسة و فضلت نائمة لحد ساعة ١١ ما حسيت غير و جوز امي بيسالي انتي مش روحتي مدرسة ليه انهاردة و جاوبته اني مكساة و اني اتابع مذاكرتي ف البيت .. بس نظرته كانت لجسمي تأكله .. فقولتله اني محتاجة للنوم لاني نمت ف وقت متأخر بسبب عطل بالمكيف ف غرفتي و عرض عليا اني اكمل نومي بغرفة امي لان المكيف ف غرفتها مظبوط .. وافقت و روحت نمت و لاقيت زوج امي يجلس بجواري و ينام بحكم أنه مطش وراه شغل مهم فقرر أنه يرتاح .. و بعد حوالي ساعه بدأت أحس بايد جوز امي و هي تتحسس علي رجلي و طيزي و نفسه يحرق جلدي من حرارته بس ماقدرت اقاوم لان من بعد اللي شوفته امبارح كنت اتمنى اعيش نفس الموقف .. بدأ يحيي علي جسمي بحرية كبيرة و يقرب مني اكتر و اكتر حتى التصق ف طيزي و حسيت بزوبره و هو منتصب بشكل رهيب ... ما حسست بنفسي من بعدها غير و انا مااااسكة ف هدومه بطريقة متوحشة و هو نايم فوق صدري يرضع بزازي بطريقة متوحشة جدا و بيحرك زبه ع جسمي و بين شفايف كسي و شفايفه بين شفايفي بطريقة البحث عن المجهول انتهي بينا المطاف في مرحلة الصمت و اخدت هدومي و رجعت ع اوضتي .. بقيت لمدة أسبوع مش بروح المدرسة و بتعامل مع جوز امي و كاني مسحورة .. اخرج من اوضتي لاوضته من غير هدوم و ينام جمبه و يحصل زي كل مرة أنه يرضع بزازي بسهولة كبيرة و يحرك زبه بين شفايف كسي و نبوس بعض كل واحد فينا يرجع لمكانه ... لحد مرة لاقيته داخلي اوضتي بعد نص الليل و بيهمس ف ودني أنه مشتاقلي و وحشته جدا و هو حاطت أيده ع شفايفي ... و حصل نفس اللي بيحصل زي كل يوم بالنهار و لكن بشوق اكبر و أشد ... كنت اعشق كلمه ليا و هو بيمدح بكل حاجة فيا و بجمالي ... من بعدها بقيت انام كل ليلة و انا جاهزة لزيارته لاوضتي باي وقت .. لحد ما بيوم خبرته بيني و بين امي .. و اختارني انا و كنت طائرة من الفرح لما كنت ازوغ من مدرسة و ارجع البيت و اجري ع حضنه .. كنت بعشق كل لمسه منه لجسمي .. و اليوم اللي كانت امي بتكون فيه إجازة كنت اتحجج بخروجي من البيت بحجه الدروس الخصوصيه و كان جوز امي يوصلني للدرس و كان ياخدني لشقته اللي كان ليعيش فيها قبل جوازه من امي و ندخل نقله هدومنا و نتمتع ببعض لحد وقت الدرس ينتهي و نرجع البيت ... لما اكون مشتاقله علمني احط لامي حبوب منومه ليها ف العصير عشان تنام و نستمتع ببعض .. فجاة من بعد المتعه دي و العشق اللي كنا عايشين فيه .. غاب فجأة جوز امي من البيت لأنهم أطلقوا !!!! ... بس انا و هو كنا ع تواصل دائما نعيش حبنا بسرية تااامة حتى اختفت مع الوقت بسبب ظروف الامتحانات و عرفت انه اتجوز و بعدنا عن بعض ..

بعد ما عايشين الخيال و متعتي بيقت احس بيها مع جوز امي اول راجل يلمسني و اشعر بحضنه اني انثي كاملة و غيابه اللي جعلني أشعر بأكتئاب شديد .... بدأت انظر لاخي و كأنه منفذي من نار شهوتي اللي بتحرقني بأستمرار كنت يشوفها بينفرج ع افلام السكس الساخنه من زجاج البلاكونة و اشوف زبه و هو بيضرب ال ١٠ ع الافلام الساخنة ... بدأت العب استراتيجية البس الضيق بدي كات بدون اي شي تحت يظهر نصف صدري و الحلمة حجمها ليظهر فيه و الشورت اللي يظهر حجم شفايف كسي و فرق طيزي و لكن بدون جدوى ...
عملت اكونت ع فيس بوك فيك و بدأت اتحدث كل يوم مع اخي و نعمل سكس شات لحد ما بقي يشتكى أنه نفسه يمارس علاقة مع إحدى لبنان و لكنيخاف أن يتسبب بالمشاكل ... بدأت أنصحه أن يجرب مع أخته اللي هو انا و أنه يحاول يقوى العلاقة ف بداية حتى ينزل المراد و أنه اولى لأخته من الغريب .. بعدها لاحظت تغير ف معاملته معايا و استلطفه بيا حتى جاء اليوم و كنت انتظره مثل ما كنت انتظر زوج امي ف سريري لاقيت باب البلاكونة خيال جاي عرفت أنه اخويا و احنا بالصيف و لكن نائمة بدون ملابس نهائيا و متغطية بملاية خفيفه مرفوعه ع طيزي .. الا باحس بيد اخي ع جسمي يتحسس و ينام بجواري بسريرو اشعر بزبه بين فخادي بيحك زبه و نفسه الساخن بيحرق جلد رقبتي من سخنته لكن ما طال الوقت إلا بيه يخرج حممه ع مقدمة طيزي و يعود من حيث ما أتى تكرر الموقف كذا مره حتى جاي اليوم اللي قررت اني لابد من اشعر بمتعتي معه اول ما حسيت انه داخل انقلب ع صهري و فتحت رجلي و هو طلع علي سرير و نام فوق وسطي بيحك راس زبه بزنبوي و الا بي الف رجلي علي وسطه و احضنه و اقول له منعني انا تعبت بدأ يرتاح و يحط اسرع و انام ع جمبي و يحط زبه فيني حتى جائت شهوتها مع بعض ... نزل من ع صدري نام جمبي و اخدتي بحضنه و أشده عليا من جديد يرضع بزازي و حسيت انه مستمتع باللي بيعمله
استمرينا ع هذا الحال حتى اعترفتله علي ما كان يحدث مع زوج امي و بدأ يمكنني في طيزي و اذا شعرنا أن فيه حاجة بتعطل علاقتنا كنت استخدم نفس اسلوب الاستجمام مع امي اعطيها اقراص المنوم بالعصير حتى تنام و نبدا انا و اخي بمتعتنا ..
اتفقنا ع يوم رجع من شغله بدري كنت جهزت عصير فيه منوم لامي شربته هو كان بياخد حمامه اول ما لاقيت امي نامت جريت دخلت الحمام معاه و استمرينا بالاحضان و البوس و الحك بزبه بكسي و يرضع من بزازي و إذ يخرج من الحمام بحالنا و هو شايلني بحضنه بغرفتي و ننام ع سرير و ياخد كريم من ع كومود و يدهن زبه و خرم طيزي و يدخل زبه بصعوبة خفيفة حتى اكتمل زبه دخله جوا طيزي و بدأ يخرج و يدخل زبه و بمسك بصدري حتى أحسست بسخنه تسري بخرمي من لبن منيه جواها ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%