NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عزيمة البرهتية لتحضير الجن ( السيد الحسيني الفلكي )

معلش اتاخرت عليكي شويه طيب الوقعه دي من امتي تحديدا ووقتها حصل ايه ولو في اشعه عملتيها او رنين اتعمل وحاليا بتحسي ب اي وبتظهر في المجهود ولا في اي وقت وهل عملتي علاج طبيعي قبل كدا ولا محصلش
لا الحقيقه معملتش حاجه هي خفت لوحدها جوزي حاول نروح نكشف بس انا مرضتش

لا الحقيقه معملتش حاجه هي خفت لوحدها جوزي حاول نروح نكشف بس انا مرضتش
وبتحسي حاليا ب اي وامتي الوجع بيظهر

حاليا ممكن اكون قاعده عادي واحس بالالم مره واحده ،، واوقات لما بكون بصارع والخبط بالغلط في الضهر بحس بألم وبيطول

الخبطة نفسها والوقعه جت في اخر ضهرك من تحت الفقرات القطنيه ولا في نص ضهرك ولا فوق ولو من تحت في اي تاثير علي رجلك بتحسي بيه تنميل او كهربا مثلا

الخبطة نفسها والوقعه جت في اخر ضهرك من تحت الفقرات القطنيه ولا في نص ضهرك ولا فوق ولو من تحت في اي تاثير علي رجلك بتحسي بيه تنميل او كهربا مثلا
الوقعه كانت فوق اسفل الظهر ! ولا مفيشش تأثير

طيب موضوع ان مفيش تاثير دا كويس ويطمن الحمد لله وانا هاقدر افيدك علي اد مااقدر لان زي مانتي عارفه مفيش كشف بالطريقه دي 😂 لكن متقلقيش هتعدي بسهوله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب موضوع ان مفيش تاثير دا كويس ويطمن الحمد لله وانا هاقدر افيدك علي اد مااقدر لان زي مانتي عارفه مفيش كشف بالطريقه دي 😂 لكن متقلقيش هتعدي بسهوله
طيب ايه الحل

في شويه حاجات لازم نراعيها في العموم في حياتنا زي شكل المرتبه الي بتنامي عليها ناشفه طريه الحاجه التانيه بما انك رياضيه هل بتحبي تعومي او تجربي السباحه ولا لا والسباحه مهمه فوق ما تتخيلي لضهرك في حالتك دي والحاجه التالته المساج والتدليك مهم جدا ان يكون في مساج وتدليك مستمر لضهرك بشكل دائري ووممكن ابعتلك فيديو جوزك يمشي عليه عشان يعرف هيدلك المنطقه دي ازاي
رابع حاجه في بعض التمرينات المفروض هتمشي عليها بشكل معين هتساعد بشكل كبير انها تحافظ علي سلامة العمود الفقري وفي نفس الوقت تقويه غضلات الضهر بشكل كبير
خامس نقطة البانيو لو عندك بانيو في البيت كويس اوي اني اقعد فيه يوميا لمدة ربع ساعه ميه فوق الفاترة او دافيه شويه كويسين
سادس نقطة هندهن ضهرنا بمراهيم مضادات التهاب ومسكنه باستمرار زي فولتارين او فلدين ونبدا نستخدم الأربه علي مكان الوقعه يوم بعد يوم مثلا
ممنوع استخدام حزام الضهر تماما
ممنوع اني اشيل حاجه تقيله الفترة الي جايه ووقت العلاج والتاهيل
المرتبه تكون ناشفه ودي حاجه كويسه لضهرك ممكن مراتب القطن بتاعت زمان او مراتب سفنج مضغوط لو مفيش افردي ضهرك علي الارض ويكون في حاجه طريه شويه عشان متوجعكيش

في شويه حاجات لازم نراعيها في العموم في حياتنا زي شكل المرتبه الي بتنامي عليها ناشفه طريه الحاجه التانيه بما انك رياضيه هل بتحبي تعومي او تجربي السباحه ولا لا والسباحه مهمه فوق ما تتخيلي لضهرك في حالتك دي والحاجه التالته المساج والتدليك مهم جدا ان يكون في مساج وتدليك مستمر لضهرك بشكل دائري ووممكن ابعتلك فيديو جوزك يمشي عليه عشان يعرف هيدلك المنطقه دي ازاي
رابع حاجه في بعض التمرينات المفروض هتمشي عليها بشكل معين هتساعد بشكل كبير انها تحافظ علي سلامة العمود الفقري وفي نفس الوقت تقويه غضلات الضهر بشكل كبير
خامس نقطة البانيو لو عندك بانيو في البيت كويس اوي اني اقعد فيه يوميا لمدة ربع ساعه ميه فوق الفاترة او دافيه شويه كويسين
سادس نقطة هندهن ضهرنا بمراهيم مضادات التهاب ومسكنه باستمرار زي فولتارين او فلدين ونبدا نستخدم الأربه علي مكان الوقعه يوم بعد يوم مثلا
المرتبه تكون ناشفه ودي حاجه كويسه لضهرك ممكن مراتب القطن بتاعت زمان او مراتب سفنج مضغوط لو مفيش افردي ضهرك علي الارض ويكون في حاجه طريه شويه عشان متوجعكيش
كدا هاعملك لينك للفيديو المساج وفيديو التمرينات التاهيليه مع توضيح امتي اعمل التمرينات والعدات والتكرارات

السباحه تمام اوك .
والتدليك عندي واحده صحبتي عندها مركز واوقات بخليها انها تعملي مياج وندليك علشان انت عارف الموضوع ده حساس .
ايه هي التدريبات .
انا اوقات كتير بقعد في البانيو فعلا .
في نقده الدهان هو انا عندي ورم في المخ فهل هيكون في تأثير .
هو انا زي كا قولتلك بلعب مصارعه يعني حتت اني مشيلش حاجات تقيله حاجه صعبه لأن لازم كل يوم ارفع حديد بأوزان معينه ومينفعش ابطل للأسف .
والنوم مينفعش مرتبه سوست .

السباحه تمام اوك .
والتدليك عندي واحده صحبتي عندها مركز واوقات بخليها انها تعملي مياج وندليك علشان انت عارف الموضوع ده حساس .
ايه هي التدريبات .
انا اوقات كتير بقعد في البانيو فعلا .
في نقده الدهان هو انا عندي ورم في المخ فهل هيكون في تأثير .
هو انا زي كا قولتلك بلعب مصارعه يعني حتت اني مشيلش حاجات تقيله حاجه صعبه لأن لازم كل يوم ارفع حديد بأوزان معينه ومينفعش ابطل للأسف .
والنوم مينفعش مرتبه سوست .
طيب كويس جدا انا هعملك جدول اسبوعين تمشي عليه فيه كل التفاصيل سواء التمرينات او التدليك بالمواعيد كلها وصاحبتك تعملك مساج دا ممتاز جدا جدا واوقات هيكون مساج سوفت واواقات هيكون deep وضروري متليش حاجه تقيله دا مهم وليها تكنيك في انك تشيلي هاوضحه ليكي في فيديو باللينك برضوا
وبخصوص المرتبه السوست ممكن مفيش مشكله لكن تكون ناشفه مش طريه ومستويه مفيش فيها عوج
قعدة البانيو كويسه وهتحتاجي الأربه السخنه وبعدها ندهن عادي وبعيد تاثيرة عن المخ دا دهان ظاهري فقط
الورم حميد ولا لا قدر **** في حاجه
ولو السباحه احطهالك في الجدول الاسبوعي هيكون مفيد جدا ليكي ووارد تحسي بشويه تعب في ضهرك اول اسبوع لكن بعد كدا هتحسي بالتحسن
وممكن تستخري علي كدا لان اغلب الكلام دا وقأئي بشكل كبير ومليون سلامه ليكي يا جميله ♥️

طيب كويس جدا انا هعملك جدول اسبوعين تمشي عليه فيه كل التفاصيل سواء التمرينات او التدليك بالمواعيد كلها وصاحبتك تعملك مساج دا ممتاز جدا جدا واوقات هيكون مساج سوفت واواقات هيكون deep وضروري متليش حاجه تقيله دا مهم وليها تكنيك في انك تشيلي هاوضحه ليكي في فيديو باللينك برضوا
وبخصوص المرتبه السوست ممكن مفيش مشكله لكن تكون ناشفه مش طريه ومستويه مفيش فيها عوج
قعدة البانيو كويسه وهتحتاجي الأربه السخنه وبعدها ندهن عادي وبعيد تاثيرة عن المخ دا دهان ظاهري فقط
الورم حميد ولا لا قدر **** في حاجه
ولو السباحه احطهالك في الجدول الاسبوعي هيكون مفيد جدا ليكي ووارد تحسي بشويه تعب في ضهرك اول اسبوع لكن بعد كدا هتحسي بالتحسن
وممكن تستخري علي كدا لان اغلب الكلام دا وقأئي بشكل كبير ومليون سلامه ليكي يا جميله ♥️
شكرا جدا ليك

مفيش شكر ولا حاجه احنا اصدقاء ودي حاجه تسعدني والمهم تكوني بخير وكويسه ♥️♥️
ا لله يخليك

عارف انا حوار الكارثه دي ومسئوليتها تقع بالكامل ع طقم العمل ما هو مينفعش اروح اجيب افعي سامه وامن ليها انها مش هتلدغني دا دجال وساحر ومهنته الاذي
اه صح بما انك مهتمه بالرعب ابقي نزلي نورا الطقاقة
لقيتك نزلتيها بالفعل 😂

مشاهدة المرفق 232863
من الطبيعى أن يستخدم المخرجين بعض المشاهد المستوحاه من الواقع فى أفلامهم حتى يدخل المشاهد فى أجواء العمل الفنى ويتفاعل معه وخاصة عندما تحتوى تلك الأفلام على محتوى مثير ومرعب مثل الفيلم الذى سوف أتحدث عنه اليوم وهو فيلم العربى المصرى ( عاد لينتقم) .
هو فيلم إنتاج عام (1988) بطولة الفنان الراحل عزت العلاليلى وإخراج ياسين إسماعيل ياسين إبن الفنان الكوميدى الكبير إسماعيل ياسين .
وتدور أحداث الفيلم عن هاشم الذى يفقد إبنته فى حادث سيارة بسببه مما جعله يشعر بذنب كبير تجاه إبنته ثم يبدأ فى سماع أصوات غريبة فى الفيلا التى يقطنها .

فى البداية أعتقد ان الاصوات الغامضة لابنته ثم وجد أنها لطفل أخر تخبره بأن شخص مرموق فى المجتمع قد أنتحل إسم هذا الطفل ليرث ميراثه ومنها تلك الفيلا والعزبة التى دفن فيها ذلك الطفل .

وبالفعل يتتبع هاشم تلك الشخصية المرموقة وتحاول تلك الشخصية إرسال رجالها لإيقاف هاشم عن ملاحقته.

وفى النهاية يحلم هاشم حلم مخيف بأن تلك الشخصية ماتت مختنقة بشكل غريب وبالفعل يذهب هاشم مسرعاً ليجد تلك الشخصية ميتة بنفس طريقه وفاتها بالحلم !!

هنا نعود لنقطة هامة فى أحداث الفيلم وهى أن هاشم فى بدايه الأمر عندما بدأ يستمع لأصوات عجيبة فى الفيلا قد أستعان بمعالج روحانى والطبيعى أن يحضر مخرج الفيلم ممثلاً أو أحد الكومبارسات ليقوم بدور المعالج الروحانى ولكن مخرج الفيلم أراد مصداقية أقوى فأحضر (السيد الحسينى ) المعالج الروحانى المثير للجدل والذى كان يستعين به المشاهير ، وبالفعل حضر ذلك المعالج ليقوم بتمثيل مشهد فى الفيلم ولكن المفاجأة المفزعة أنه قد (نطق بتعويذة سحريه ) حقيقية تسمى (بالعزيمة البرهتية) وهى تعويذة شهيرة تنطق بطريقة معينة للإتصال بعالم الجن ، وتم عرض الفيلم بالفعل ولكن بعدما تنبهت الرقابة تم إيقاف عرض الفيلم وقيل أنهم رأوا أشباح تتحرك أمام الكاميرا وأن أحد طاقم العمل قد توفى بشكل غريب لكن المؤكد أن تلك التعويذة كانت حقيقية …

والغريب فى الأمر ما حدث فى وفاة (السيد الحسينى ) فى عام 2003 فقد وجدوه رجال الشرطة ميتاً فى منزله وعينيه وفمه مفتوحين بشكل مخيف ووجهه أزرق كأنه شاهد شىء جعله مفزوع بشكل كبير ومن الأحراز التى وجدوها أيضاً كمية من الحليب ومناديل ملوثة بالدماء وصور مشاهير مكتوب عليها طلاسم غريبة !!

وبالرغم من أن البعض أتهم زوجته الشابة التى تصغره بـ 40 عاماً بقتله بالسم لكن تقرير الطب الشرعى نفى كل ذلك بعد تشريحه ولم يذكر أنه مات مقتولاً أو أصابه هبوط فى الدورة الدموية أو أى نوع من أنواع الجلطات ولم يذكر التقرير سبباً منطقياً لذلك لتظل وفاته لغز محير حتى اليوم.

مات ليكون عبرة لغيرة من المشعوذين والدجالين أعاذنا **** منهم.

هذه مجرد قصه صغيره جدا لأحد الاشخاص ردد تلك التعويذه الملعونه ..

هذه التعويذه لها نطق معين بسرعه معينه بطريقه معينه و أي اختلاف في طريقه قرأت التعويذه فيكون قولها مثل عدمه ... وكان ( الحسيني ) من الاقله القليله التي يمكنهم قراءتها واستعمالها ..

وهذا جرء صغير منها :

دعـــوة الـبــرهـتـيــة

بِرْهَيه2 كَرِيْرٍ2 تَتْلِيْهٍ 2 طُوْرَانٍ 2 مَزْجَلٍ2 بَزْجَلٍ 2 تَرْقَبٍ 2 بَرْهَشٍ 2 غَلْمَشٍ 2 خُو 2 قَلْنَهُوْدٍ2 بَرْشَانٍ 2 كَهِيرٍ 2 نَمُشَلَخٍ 2 بَرْهَيُولا 2 بَشْكَيْلَخٍ 2قَزْمَزٍ 2 أَنْغ2 قَبَرَاتٍ 2 غَياهَا 2 كَيْدَهُوْلا 2 شَخَاهِرٍ 2 شَمْخَايْرٍ 2 بِكَهْطَهُوْنَيْةٍ 2 بَشَارِشٍ 2 طُوْنَشٍ 2 شَمْخَابَارُوْخٍ 2 اللهم بحق كهكهيج يى بلطويل أمويل جلد مهجما هلمج وروديه مهياج بعزتك الا ماأخذت سمعهم وأبصارهم سبحان من ليس كمثله شئ وهو السميع البصير

اعلم انه من الصعب قراءتها ولا انصح احد بالمزيد من البحث عنها ..
تلك الكلمات الغريبه هي في الاصل من اسماء ا لله ولكنها بلغه لا يفهما الا الجن و الملائكه وعند قراءتها بالاسلوب الصحيح يصبح لك خادم من الجن او من الملائكه ..

وفي النهاية :
ان المشعوذين والسحره ليس سوا كفار عملهم هو الفتنه في الناس ,, وهم يكسبون رزقهم من من يصدقهم فقط ..
ولا انصح احد بخوض مغامره هدفها حب الاستطلاع في هذا العالم الغريب الخاص بالجن ولا حتي بداعي الفضول ..

اتمني ان ينال الموضوع اعجابكم ..
واتمني منكم الدعم لهذا الموضوع ..
واتمني عدم الخوض في الامر اكثر من اللازم ويكفي لكم ما اوضحته لكم ..
كل كلاميك حقيقي وقديم جدن بس من بعد نطق السيد الحسيني للبرهتيه الشريفه اصبح اغلبيه الروحانين بيستخدموها لقوتها وسهوله حفظها

• عجبني
التفاعلات: Submissive_slave

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%