NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عزيمة البرهتية لتحضير الجن ( السيد الحسيني الفلكي )

حضرتك متقلقش التعزبمه دي مختلفه عن غيرها لأن حتي لو حد قرأها مش هتحصل حاجه لأنها بتتقال بسرعه معينه بطريفه معينهومفيش حد حول العالم كله بيعرف يقولها صح غير عدد قليل جدا ،
انا مستحيل اضر حد
لازمها سرعه صوت معينه و نبرات للحروف مش زي النبرات العاديه بس فعلا العزيمه خطيره و ضاره للناس بجد...

لازمها سرعه صوت معينه و نبرات للحروف مش زي النبرات العاديه بس فعلا العزيمه خطيره و ضاره للناس بجد...
بالظااابط فصعب ان حد يعرف يقولها ويستخدمها
هي فعلا خطيره جدا

انا لا ارجح فكرة ان الجن كان مرافق لكاتب الكتاب ،
احمد البوني ليه كتب كتير جدا عن الطب والهندسه والقرءان ومفتكرش ان عالم زيه ممكن يعمل كده لأن كمان ليه كتب دينيه كتير
هو ليه كتب كتير فعلا لكن اغلبها كلها ليها علاقه بالسحر والجن

هو ليه كتب كتير فعلا لكن اغلبها كلها ليها علاقه بالسحر والجن
لأ اغلبية كتبه ليها علاقه بالدين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوامر طبعا اي وقت انا متاح وموجود تحت امرك
ولكن انا من فتره اخدت السلم علي ضهري والحمد لله الموضوع خلص بس الالم يغيب ويرجع

ولكن انا من فتره اخدت السلم علي ضهري والحمد لله الموضوع خلص بس الالم يغيب ويرجع
ممكن تبعتيلي رساله واوضح ليكي تعملي اي تحديدا واعرف شويه معلومات افضل

ممكن تبعتيلي رساله واوضح ليكي تعملي اي تحديدا واعرف شويه معلومات افضل
الحقيقه مش بكلم حد خاص

الحقيقه مش بكلم حد خاص
مفيش مشكله خالص انا بس هعرف معلومات خاصه بسنك ووزنك وطبيعة حركتك عشان اقدر اقولك نتحرك ازاي ونعمل اي عشان كدا مش عايز الكلام في العام والي يناسبك اكيد

ايوه وعارفه ايه الحصل معاه
المرحله دي في كمان ساحر اجنبي وصلها و مات نفس الموته . حسب التفسير أنهم بيوصلو لمرحله أنهم بيحاولو يسيطرو على ملوك الجان لكن مبيقدروش يتحملو منظرهم حتى

مفيش مشكله خالص انا بس هعرف معلومات خاصه بسنك ووزنك وطبيعة حركتك عشان اقدر اقولك نتحرك ازاي ونعمل اي عشان كدا مش عايز الكلام في العام والي يناسبك اكيد
انا ٣٤ سنه وزني ٦٩ طولي ١٧٢ رياضيه لأن بلعب مصارعه رومانيه

انا ٣٤ سنه وزني ٦٩ طولي ١٧٢ رياضيه لأن بلعب مصارعه رومانيه
معلش اتاخرت عليكي شويه طيب الوقعه دي من امتي تحديدا ووقتها حصل ايه ولو في اشعه عملتيها او رنين اتعمل وحاليا بتحسي ب اي وبتظهر في المجهود ولا في اي وقت وهل عملتي علاج طبيعي قبل كدا ولا محصلش

معلش اتاخرت عليكي شويه طيب الوقعه دي من امتي تحديدا ووقتها حصل ايه ولو في اشعه عملتيها او رنين اتعمل وحاليا بتحسي ب اي وبتظهر في المجهود ولا في اي وقت وهل عملتي علاج طبيعي قبل كدا ولا محصلش
الموضوع من حوالي سنه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%