NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عزيمة البرهتية لتحضير الجن ( السيد الحسيني الفلكي )

• عجبني
التفاعلات: Submissive_slave
حرام عليكي و**** العظيم يعني ناقصه نشر السحر خلينا في السكس وبس والهبل بتاعنا ليه بس انا لله وانا اليه راجعون
يسطا انت متزن ؟

• عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼
  • عجبني
يسطا انت متزن ؟
و**** كلنا كويسين واكبر دليل اننا هنا لو اخلاقنا مجرمة كنت هتلاقيني زي اللي قتل بنت المنصورة وكتير بس احنا هنا نفصح عن رغباتنا المكبوتة بس في العلن لا ننكرها حتي شخصياتنا واسمائنا مخفية و**** من خاف من **** بس ضغوط ومشكلات وعقدة **** يرحمنا حتي الموقع هنا الاسماء مخفية مش زي المواقع الثانية معلنه يارب يرحمنا جميعا الكويس عارف نفسه والوحش عمره مهيخاف من حد حتي ****

و** كلنا كويسين واكبر دليل اننا هنا لو اخلاقنا مجرمة كنت هتلاقيني زي اللي قتل بنت المنصورة وكتير بس احنا هنا نفصح عن رغباتنا المكبوتة بس في العلن لا ننكرها حتي شخصياتنا واسمائنا مخفية و** من خاف من ** بس ضغوط ومشكلات وعقدة ** يرحمنا حتي الموقع هنا الاسماء مخفية مش زي المواقع الثانية معلنه يارب يرحمنا جميعا الكويس عارف نفسه والوحش عمره مهيخاف من حد حتي ****
فعلا

و** كلنا كويسين واكبر دليل اننا هنا لو اخلاقنا مجرمة كنت هتلاقيني زي اللي قتل بنت المنصورة وكتير بس احنا هنا نفصح عن رغباتنا المكبوتة بس في العلن لا ننكرها حتي شخصياتنا واسمائنا مخفية و** من خاف من ** بس ضغوط ومشكلات وعقدة ** يرحمنا حتي الموقع هنا الاسماء مخفية مش زي المواقع الثانية معلنه يارب يرحمنا جميعا الكويس عارف نفسه والوحش عمره مهيخاف من حد حتي ****
انا مقولتش حاجة علي أن كلنا كويسين
بس الموضوع دا يعني ممكن علي منتديات الجن وكدا 😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا فعلا بخاف من المشهد ده اوى حتى منغير ما اعرف انه تعويذة بجد

• بيضحكني
التفاعلات: Any one

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%