NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dr Samy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا مخى ضرب موش مصدق ولا كلمة ولا قصة من اللى اشوفه هنا فى المنتدى نسوانجى و مؤمن ان كل الناس هنا تالف وتخترع و تلون قصص و اعترافات و كلام من خيالها واحلامها نفسها تعيش فيها زى انا باعمل كدة بالضبط كل اللى اقوله واكتبه هنا تأليف و تلحين مخى القذر السافل المجرم ..
لكن الصدمة القاتلة فعلا انى رأيت هنا صور حقيقية لبنات و ستات بيوت محترمات جدا تم التقاط معظمها بدون وعى ولا معرفة ولا انتباه البنت أو السيدة وهى فى وضع وملابس فاضحة جدا جوة الحمام او حجرة النوم او صور لبنت او سيدة مراهقة أرادت تقوية نظرتها وتقديرها لانوثتها self assessment or self esteem وتم سرقة هذه الصور من جهازها بشكل او بآخر ثم نشرها على الإنترنت.
الصدمة الحقيقية الثانية جاءت من وظيفتى وهى حتى لا أقول الحقيقة عن نفسى و اظل مجهولا وظيفتى اشخص اعراض و مشكلات حاجات معينة بدقة فى حياة الناس فى سن معين بدرى و اعرف أسبابها مهما كانت الأسباب و اعالج كل شىء علشان الانسان يرجع او يقدر يبتدى يعيش طبيعى خالص زى غيره .. فوجئت بأن المرضى كثير منهم كانت امه او أخته او جارة او مدرسة او دكتورة او ممرضة همة السبب الحقيقى فى المصائب اللى أصابتهم و بقيت موش مصدق الحقائق دى و اضطريت اجيب دكتورة تانية اكبر وأقدم منى تتدخل فى الحالة و تحل وتعالج المشكلة .
الحياة بقيت صدمة عنيفة غير العالم المثالي اللى قالوا لنا عليه فى بيوتنا او فى المدارس ..
علشان كدة اقترح لو عندكم واحد كبير ناضج متخصص يدخل على كل منشور او بوست فبه انحراف او صدمات نفسية و يعلق عليه من وجهة نظر الصحة النفسية و علم نفس الاجتماعى و علم نفس الشذوذ علشان الأبرياء نفسيا من الاعضاء يبقوا فى الامان نفسيا

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و شهوة مجهول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوف يا استاذ ، هقولك على حاجة و عارف مش هتصدقني ، أنا وصلت لمرحلة كنت بكلم واحد و كنت هقدم بلاغ و كلمت محامي شاب صديقي عشان هو بينام مع امه و مصور و وراني الفيديوهات ، هههههههههه على فكرة صحيح كل اللي هنا نصو تأليف و نصو حقيقي بجد و فيه حاجات لو قولتهالك او ورتاهلك من ناس ديوث باعتينها ، هاتتجنن بجد بمعني الكلمة

• ماااشي
  • أتفق
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: drsniper666, شهوة مجهول, Dr Samy و شخص آخر
شوف يا استاذ ، هقولك على حاجة و عارف مش هتصدقني ، أنا وصلت لمرحلة كنت بكلم واحد و كنت هقدم بلاغ و كلمت محامي شاب صديقي عشان هو بينام مع امه و مصور و وراني الفيديوهات ، هههههههههه على فكرة صحيح كل اللي هنا نصو تأليف و نصو حقيقي بجد و فيه حاجات لو قولتهالك او ورتاهلك من ناس ديوث باعتينها ، هاتتجنن بجد بمعني الكلمة
انا كلمت فعلا ناس كده بس مش ان هو نام مع أمه لا اغلبهم بيصورو ويفرجوني محارمهم في صور كثير هنا لمحارم اكيد في ناس صورتها

التفاعلات: Dr Samy
انا كلمت فعلا ناس كده بس مش ان هو نام مع أمه لا اغلبهم بيصورو ويفرجوني محارمهم في صور كثير هنا لمحارم اكيد في ناس صورتها
أه انا بكلم 8 ديوث بيصورو امهاتهم و دا شئ عادي جداً

التفاعلات: Dr Samy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%