NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

jimharper

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا عريس جديد بقالي شهرين تقريبا والدنيا معايا تمام وزي الفل الحمد *** مش هقول اني وحش وجامد وكل الكلام دا خالص ساعات بقعد ربع ساعه وساعات بقعد ساعه وساعه ونص كمان مش دا الموضوع المشكله بقي اني كنت قبل الجواز دائما هائج وبتاع دلوقتي بقيت ساعات احس اني عادي ممكن معملش مع اني بعمل كل يومين تقريبا وساعات كل يوم كمان بس مبقتش ميت علي الموضوع زي ما كنت فاكر مش عارف دا عيب مني ولا ايه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي, Abo hassan, صعيدي راقي و 6 آخرين
لا عادى حبيبي قلبي .
انت تمام وذى فل.
بس حافظ علي رياضه اهم حاجه وهتدعيلي

• عجبني
التفاعلات: jimharper
هذا هو فقدان الشغف استمتع بحياتك وخلي الحاجات دي على جنب حرفيا الناس فكره أنا بعد الجواز الموضوع هيبقا ٢٤ ساعه حرفيا بعد الجواز بتكستشف أن في حاجات أهم من الموضوع ده

لا عادى حبيبي قلبي .
انت تمام وذى فل.
بس حافظ علي رياضه اهم حاجه وهتدعيلي
بحاول ارجع العب تاني كوره بس لسه واحده واحده

• عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
هذا هو فقدان الشغف استمتع بحياتك وخلي الحاجات دي على جنب حرفيا الناس فكره أنا بعد الجواز الموضوع هيبقا ٢٤ ساعه حرفيا بعد الجواز بتكستشف أن في حاجات أهم من الموضوع ده
انا عارف وفعلا بحاول استمتع خروج وسهر وكدا بس مش عارف حاسس اني مش دائما هائج كدا مع اني ممكن ابقي جاهز ونعمل عادي ونطول

انا عارف وفعلا بحاول استمتع خروج وسهر وكدا بس مش عارف حاسس اني مش دائما هائج كدا مع اني ممكن ابقي جاهز ونعمل عادي ونطول
استنا طلب الطرف الآخر يمكن تستمتع

ما دا بيحصل كذا مره
يبقا أنت الموضوع بقا عادي بالنسبالك عادي طالما بتهيج أثناء العمليه نفسها و بتقعد وقت خلاص انت كل الحكايه أن الموضوع مبقاش في دماغك طبيعي مش لازم نفكر فيه أتت بتفكر في الحاجة اللي مش عندك ودي طبيعة البشر لكن الموضوع ده خلاص بقا عندك

• عجبني
يبقا أنت الموضوع بقا عادي بالنسبالك عادي طالما بتهيج أثناء العمليه نفسها و بتقعد وقت خلاص انت كل الحكايه أن الموضوع مبقاش في دماغك طبيعي مش لازم نفكر فيه أتت بتفكر في الحاجة اللي مش عندك ودي طبيعة البشر لكن الموضوع ده خلاص بقا عندك
يعني دا طبيعي تسلم يا كبير ☺️☺️

• عجبني
هو لو تفكيري وتوقعي صح
فمراتك شغلتها انها تهدي هيجانك مش تهيجك ،،، ودي رغبة بتيجي وتروح بس ممكن تزود الرغبة دي بالاكل الصح والتفكير ف الجنس وكدا

• عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
هو لو تفكيري وتوقعي صح
فمراتك شغلتها انها تهدي هيجانك مش تهيجك ،،، ودي رغبة بتيجي وتروح بس ممكن تزود الرغبة دي بالاكل الصح والتفكير ف الجنس وكدا
اكلات زي ايه

دلوقتي انا عريس جديد بقالي شهرين تقريبا والدنيا معايا تمام وزي الفل الحمد *** مش هقول اني وحش وجامد وكل الكلام دا خالص ساعات بقعد ربع ساعه وساعات بقعد ساعه وساعه ونص كمان مش دا الموضوع المشكله بقي اني كنت قبل الجواز دائما هائج وبتاع دلوقتي بقيت ساعات احس اني عادي ممكن معملش مع اني بعمل كل يومين تقريبا وساعات كل يوم كمان بس مبقتش ميت علي الموضوع زي ما كنت فاكر مش عارف دا عيب مني ولا ايه
لا علشان بقيت حاجه انت متعود عليها عادي

• عجبني
الإفراط اللي انت فيه هو اللي محسسك بكده انت حاول تخليها بمعدل حلو وجميل ويحسسك انت وهي بالمتعة مش على الفاضي وخلاص (ومش معني كلامي انك تقلل خالص) يعني بدل كل يوم خليها كل يومين

وفي البداية طبيعي كنت مش متجوز ونفسك في الموضوع وكل يوم كنت ممكن بتعمل العادة او حاجة لكن دلوقتي لا لان الحاجة بقيت قدامك في دي اعراض طبيعية وعادي جدا المهم انك تفكر في زوجتك بمتعة مش مجرد شهوة ووقتها هتلاقي الامور اتحسنت

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الإفراط اللي انت فيه هو اللي محسسك بكده انت حاول تخليها بمعدل حلو وجميل ويحسسك انت وهي بالمتعة مش على الفاضي وخلاص (ومش معني كلامي انك تقلل خالص) يعني بدل كل يوم خليها كل يومين

وفي البداية طبيعي كنت مش متجوز ونفسك في الموضوع وكل يوم كنت ممكن بتعمل العادة او حاجة لكن دلوقتي لا لان الحاجة بقيت قدامك في دي اعراض طبيعية وعادي جدا المهم انك تفكر في زوجتك بمتعة مش مجرد شهوة ووقتها هتلاقي الامور اتحسنت
انا من أنصار أن الجواز مش جنس وخلاص لا هي علاقه بين اتنين فيها كل حاجه وساعات بقعد كذا يوم من غير سكس عادي بس مش عارف حاسس اني غريب

• عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
طبيعى يعريس
الشوق و الفضول للى كان عندك بدأ يتسد و طبيعى ان الممارسة تبقى بفواصل مش كل يوم + م جسمك بيتعب و حقه يرتاح بردو

• عجبني
عادي ده الاشباع من الجنس

• عجبني
طيب مهو ده الطبيعي ..
انت قبل الجواز كنت مشتاق و جعان و هتموت على النيك ..
بعد الجواز و شهوة البدايات و اكيد فرتكت مراتك نيك كل يوم و اكتر من مرة ..
طبيعي الفوران ده يهدى و يحصل درجة من الشبع و الارتواء و الرضى ..
مهو لو هتفضل جعان و شهوتك مولعة زي الاول يبقا ايه فايدة الجواز؟

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص و jimharper
طيب مهو ده الطبيعي ..
انت قبل الجواز كنت مشتاق و جعان و هتموت على النيك ..
بعد الجواز و شهوة البدايات و اكيد فرتكت مراتك نيك كل يوم و اكتر من مرة ..
طبيعي الفوران ده يهدى و يحصل درجة من الشبع و الارتواء و الرضى ..
مهو لو هتفضل جعان و شهوتك مولعة زي الاول يبقا ايه فايدة الجواز؟
انت صح تسلم يا كبير

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%