NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

jimharper

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا متجوز جديد ويعتبر بنعمل كل يوم من ساعه الجواز وفي العلاقه بمهد و اضبط واعمل كل حاجه بس بعد اول واحد زبي يفضل واقف بس مش بيبقي ناشف فمش بعرف اعمل التاني مع أنه بيبقي واقف عادي دا العادي ولا في مشكله لاني زمان كنت ممكن اضرب عشره ٣ مرات ورا بعض ويفضل واقف وناشف مع العلم هي بتبقي راضيه جدا ومبسوطه

• بيضحكني
التفاعلات: شهوة مجهول و كوكوواكى
طبيعي يحصل خمول لجسمك

• عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول
اسبب كتيرة منها أهمل في الرياضة

أهمل في الاكل وتوفير بسبب المعيشة

عندك مشاكل كتير في البيت مأثره علي نفسيتك

ممكن يكون سبب مرضي

و ليه كل يوم طبيعي هتزهق و الشوق يقل كل يوم عن اللى قبله

• عجبني
التفاعلات: جنس ممتع
كتر الممارسه و المداعبه
و مع كتر الممارسه هتبقي افضل و احسن و الوقت هيزيد و الصلابه

دلوقتي انا متجوز جديد ويعتبر بنعمل كل يوم من ساعه الجواز وفي العلاقه بمهد و اضبط واعمل كل حاجه بس بعد اول واحد زبي يفضل واقف بس مش بيبقي ناشف فمش بعرف اعمل التاني مع أنه بيبقي واقف عادي دا العادي ولا في مشكله لاني زمان كنت ممكن اضرب عشره ٣ مرات ورا بعض ويفضل واقف وناشف مع العلم هي بتبقي راضيه جدا ومبسوطه
افصل دايما بكباية عصير مثلا قبل ما تبدأ في المداعبة والتمهيد للتاني وخصوصا العصاير المفيدة للجنس لو امكن او اي عصير المهم يكون طبيعي
وماتقلقش ده عادي واهتم بأكلك بالنوع مش الكمية وبطل سجاير لو بتدخن او على الاقل قللها

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: jimharper و اسنانجي
صديقتي فى اول لقاء فى السرير بعد ان انتهيت من اول واحد بصت لى وانا ارتدى ملابسى لادخل الحمام ، : هو انت كدة خلصت و ح تمشى و تسيبني؟ قلت ايوة . فيه مشكلة ؟ قالت : تمشى ازاى و انت قضيبك لسة واقف و شادد عالاخر ؟؟ تعالى اعمل واحد كمان !!! انا قلت لاهه مرة تانية علشان ورانا شغل ياللا

اسبب كتيرة منها أهمل في الرياضة

أهمل في الاكل وتوفير بسبب المعيشة

عندك مشاكل كتير في البيت مأثره علي نفسيتك

ممكن يكون سبب مرضي
هو انا معنديش اي مشاكل ولا اي حاجه بس ممكن مش بلعب رياضه يعتبر بقالي فتره وصعب انزل العب تاني بالذات في اول الجواز والفكره اني ببقي عايز تاني لسه

هو انا معنديش اي مشاكل ولا اي حاجه بس ممكن مش بلعب رياضه يعتبر بقالي فتره وصعب انزل العب تاني بالذات في اول الجواز والفكره اني ببقي عايز تاني لسه
رياضة مهمه جدا تجري دورة الدم

الفكره اني مش بزهق جايه بعد شوقه 😂😂😂

• بيضحكني
كتر الممارسه و المداعبه
و مع كتر الممارسه هتبقي افضل و احسن و الوقت هيزيد و الصلابه
انا بهتم جدا بالمداعبه اصلا وبطول فيها براحتي المهم تبسط الي معاك مش لوحدك

عرسان جداد لسه طبيعي في اول شهر شهرين يبقه كل يوم وساعات كمان بيبقه مرتين و3 و 4 في اليوم

• عجبني
وايش عرفك انها بتبقى راضية ومبسوطة؟

قولها يا عم الواد محروم يا أبا 😂😂

اعتقد لما تبقي متجوز حد بتبقي عارف أمتي مبسوط وامتي مضايق وامتي زعلان 😉😉

• عجبني
اعتقد لما تبقي متجوز حد بتبقي عارف أمتي مبسوط وامتي مضايق وامتي زعلان 😉😉
بيتهيألك. احنا بنصدق الظاهر علشان نرضي غرورنا، لكن الواقع قد يكون شئ تاني خالص.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد لما تبقي متجوز حد بتبقي عارف أمتي مبسوط وامتي مضايق وامتي زعلان
بيتهيألك. احنا بنصدق الظاهر علشان نرضي غرورنا، لكن الواقع قد يكون شئ تاني خالص.
انت مش بتفهم مراتك أو الي معاك دي بتاعتك انما انا بعرف افهم الي معايا إذا كان مبسوط ولا بيمثل أنه مبسوط

• عجبني
اعتقد لما تبقي متجوز حد بتبقي عارف أمتي مبسوط وامتي مضايق وامتي زعلان

انت مش بتفهم مراتك أو الي معاك دي بتاعتك انما انا بعرف افهم الي معايا إذا كان مبسوط ولا بيمثل أنه مبسوط
Good Luck with that

• عجبني
التفاعلات: jimharper
قلل شوية لانك كده بتستهلك جسمك و هتتعب قدام

• عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول و jimharper

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%