NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عرفت ان اختى ماشية مع واحد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اختك لما تتنك وتنفضح انته 😂
1646298329395

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed samo، انا هانى الديوث و الصقر (الصياد)
كلمها قولها مينفعش الكلام ده، علشان الشخص ده سمعته وسخه

انا و اختي شغالين في مكان واحد بس مش نفس المكان و هي متجوزة و مخلفة هي فرفوشة ماشي و بتهزر و تضحك بس محترمة لكن من فترة عرفت انها بتركب عربية زميلها معاها في المكنب و حد شافها معاه و لما بروح مكتبها بيكون قاعد جمبها او واقفين برة مع بعض و الكلام كتير عليهم و مش عارف اعمل ايه انا بحب كدة طبعا و دبوث بس مش عايز اتفضح لا انا ولا هي و تبقي سمعتها وسخة بس مبسوط من جوايا بصراحة
كلمها بينك وبينها وقلها أن الناس حتتكلم وأنك معندكش مشكله بس مش قدام الناس وكده واتحجج بأن الناس مريضه وكده

انت منين يا هاني

مدينة نصر
طب بص بقي يا هاني انت حاول تقعد معاها و تتكلموا مع بعض كأ أتنين أصدقاء مش أخوات هتقولي أيه الفرق هقولك أنه الفرق أنك هتديها الأمان من ناحيتك انها تكون مطمنه ليك و انك مش هتأذيها و انها في الأول و في الأخر أخوها و خايف على مصلحتها حتي لو افترضنا أنها بتعمل كده هروب مثلا من جوزها يمكن يكون عنده حاجه عضويه و متكلمتش بس شهوتها غصب عنها هيا اللي حركتها فأنت لازم تقف معاها في حاجه زي كده و تصلح الموضوع ده

بس لو انت حابب تتفرج عليها تاني مع حد تاني ابعتلي خاص

تعرف تجيبها و تيجي

انا معرفش هي ايه ظروفهم أو ايه اللي بينهم بس انا انصحك تقرب من اختك وتصاحبها وتخليك سندها لأن مفيش حاجه هتتحل بالعصبيه قرب منها واسمعها ولو مش سعيده مع زوجها فالحلال ليها أنها تطلق وتتجوز اللي تحبه عشان ولادها ونصيحه مني قرب منها واسمعها وخليها تحس انك خايف عليها مش خايف من كلام الناس احتويها حافظ على سمعتها خليك معاها لأنها بكلامك اللي بتقوله انت فيها فالوقت ده اكتر وقت محتاجه تكون جنبها فيه بجد ركز ع مشاعرها وحافظ عليها وبلاش تدخلوا ف طريق الدياثه والعك ده لانه مش شبهكم حافظ على اختك و اولادها وخليك مكان زوجها وبعدين الخال والد واتمنى تبعد عن الناس اللي هنا اللي بتقولك تعال انام معاها قدامك لان دول مليش ليهم امان ونا نصحتك واتمنى تشوف كلامي وتعمل بيه

خايف من ايه ده كله هيحبك اوي
مش هي جامدة كده

سيبها براحتها هي مش عيلة صغيرة وفاهمة ازاي تاخد قراراتها وهو مش هيأذي زميلة في الشغل
و اه اكيد قرب منها واتصاحب عليها عشان هي تشاركك اسرارها وتحكيلك وساعتها مش هتحتاج تقلق او تتوتر طول ما هي مش بتخاف منك ومن اللي ممكن تعرفه

• عجبني
التفاعلات: انا هانى الديوث
بس لو أنت جواك دياثه فا حاول تجيبها عندي و كأنها بتشتري هدوم و أنا همتعك و همتعها ;)

اتكلم معها واحكيلها اذا مش خايفه على نفسك خافي على سمعتك

اقعد معاها وانصحها وخليك راجل وشيل الافكار دي من دماغك، دي اختك ولازم تخاف عليها وعلى سمعتها

سيبها براحتها هي مش عيلة صغيرة وفاهمة ازاي تاخد قراراتها وهو مش هيأذي زميلة في الشغل
و اه اكيد قرب منها واتصاحب عليها عشان هي تشاركك اسرارها وتحكيلك وساعتها مش هتحتاج تقلق او تتوتر طول ما هي مش بتخاف منك ومن اللي ممكن تعرفه
انا قررت اعمل كدة و اسيبها برحتها خالص و مليش دعوة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%