NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

T i to

...💔؟
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في حوار كده في دماغي بقاله يومين وحصل مع كام واحد معرفه يعني هو "عدم التقدير" بس في ناس بتسميه تقل😁 وانا شايف ان دي تسميه غلط جدا الي خلاني اتكلم عن الموضوع ده ان حصل مع واحد صاحبي انه بيكمل شخص والشخص ده مبقاش بيرد عليه ولا مهتم بيه زي الاول مع ان صاحبي ده متعلق بيه جدا ومش قادر يتخطي الامر ده ف مش عارف انصحه بأيه ولا اعمل اي مستني رأيكم

• عجبني
التفاعلات: Sandraa
بص ياغالى هوة زى مابتقول عدم تقدير أو تجاهل
فالحالتين الموضوع بياخد وقت ومش محتاج لنصيحة، تكرار واستمرار التجاهل وقله التقدير مع الوقت بيعلم التقبل بالوضع ولو بالبوجع.
وبيبقى ساعتها هوة نفسه إحساسه بنفس الوضع والشعور ده تجاه الشخص ده، حتى لو رجع وقتها واهتم مش هيلاقى رد الفعل الا التجاهل.
الصح دايما أن الواحد بينصح أنه متديش اهتمام واهميه لأى حد اكتر من حدوده فالتعامل معاك واهتمامه بيك. يعنى مش تفرض نفسك على حد بزياده، الشئ اللى بيزيد عن حده بينقلب ضده

• أتفق
التفاعلات: T i to
بص ياغالى هوة زى مابتقول عدم تقدير أو تجاهل
فالحالتين الموضوع بياخد وقت ومش محتاج لنصيحة، تكرار واستمرار التجاهل وقله التقدير مع الوقت بيعلم التقبل بالوضع ولو بالبوجع.
وبيبقى ساعتها هوة نفسه إحساسه بنفس الوضع والشعور ده تجاه الشخص ده، حتى لو رجع وقتها واهتم مش هيلاقى رد الفعل الا التجاهل.
الصح دايما أن الواحد بينصح أنه متديش اهتمام واهميه لأى حد اكتر من حدوده فالتعامل معاك واهتمامه بيك. يعنى مش تفرض نفسك على حد بزياده، الشئ اللى بيزيد عن حده بينقلب ضده
تمام ياكبير

• حبيته
التفاعلات: زوج راقى فكريا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
معلش درس صعب لصاحبك بس هيعلمه كتير لانه هيوجعه. بس معلش نعمه النسيان موجوده
و**** قلت له كتير خصوصا انه لسه خارج من مشروع ارتباط فاشل🙂

في حوار كده في دماغي بقاله يومين وحصل مع كام واحد معرفه يعني هو "عدم التقدير" بس في ناس بتسميه تقل😁 وانا شايف ان دي تسميه غلط جدا الي خلاني اتكلم عن الموضوع ده ان حصل مع واحد صاحبي انه بيكمل شخص والشخص ده مبقاش بيرد عليه ولا مهتم بيه زي الاول مع ان صاحبي ده متعلق بيه جدا ومش قادر يتخطي الامر ده ف مش عارف انصحه بأيه ولا اعمل اي مستني رأيكم
خليك مراية اللي قدامك
بيتجاهلك تجاهله .. خدك بالحضن خده بالحضن
عمل فيها تقيل اقلبله فيل مفيش مشكلة .. و اللي يزعل ياخد علي عينه 🙂👍

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: T i to و Sandraa
خليك مراية اللي قدامك
بيتجاهلك تجاهله .. خدك بالحضن خده بالحضن
عمل فيها تقيل اقلبله فيل مفيش مشكلة .. و اللي يزعل ياخد علي عينه 🙂👍
انا معدش بيفرق معاي حد حرفيا يعني و**** العظيم واحد صاحبي بقالنا ٦سنين سابنا علشان بنت تخيل🙂

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
انا معدش بيفرق معاي حد حرفيا يعني و**** العظيم واحد صاحبي بقالنا ٦سنين سابنا علشان بنت تخيل🙂
يسطا انا أقرب صحابي سابني بعد فترة طويلة علشان بنت كان عارف اني بحبها و بعد ما خدها قاطعني و وقعني في مشاكل مع كل اصحابي
كان حرفياً بيقول عني كلام محصلش و بيوقع بينا جامد لحد ما قضيت سنة كاملة قافل علي نفسي و مكتئب و كنت هنتحر اكتر من مرة
عادي يعني كل واحد عنده اللي يوجعه .. بس صدقني لازم تكمل 🌼

يسطا انا أقرب صحابي سابني بعد فترة طويلة علشان بنت كان عارف اني بحبها و بعد ما خدها قاطعني و وقعني في مشاكل مع كل اصحابي
كان حرفياً بيقول عني كلام محصلش و بيوقع بينا جامد لحد ما قضيت سنة كاملة قافل علي نفسي و مكتئب و كنت هنتحر اكتر من مرة
عادي يعني كل واحد عنده اللي يوجعه .. بس صدقني لازم تكمل 🌼
ادينا بنحاول بس الحوار ده محصلش معاي ولا عمره هيحصل ان شاء **** انا معدش بيفرق معاي حد فعلا هو بقي صاحب او اثنين بس ومش هكتر عن كده +**** هيعوضك بالاحسن منه اكيد

ولا يعبره ولا يعرفه تاني خالص ف ناس كدا دماغها تعبانه

• أتفق
ادينا بنحاول بس الحوار ده محصلش معاي ولا عمره هيحصل ان شاء ** انا معدش بيفرق معاي حد فعلا هو بقي صاحب او اثنين بس ومش هكتر عن كده +** هيعوضك بالاحسن منه اكيد
بالظبط كدا .. و بالنسبالي الكلام دا كان في ثانوي و الحمد لله قدرت اتخطاه و ربك عوضني بالاحسن منهم كلهم و هي الدنيا كدا ناس تدخل حياتك و ناس تانية تخرج منها .. عادي يعني مش نهاية العالم 💜

• حبيته
التفاعلات: الأستااذ
بالظبط كدا .. و بالنسبالي الكلام دا كان في ثانوي و الحمد لله قدرت اتخطاه و ربك عوضني بالاحسن منهم كلهم و هي الدنيا كدا ناس تدخل حياتك و ناس تانية تخرج منها .. عادي يعني مش نهاية العالم 💜
هي ايام ثانوي دي بنت كلب+معاك حق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%