NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبر / عبري عن متعتك في النيك

المتعة بتكون ف العلاقة ككل مش ف السرير وبس ده بيكمل ده لو ف تفاهم ودماغ شبه بعض هيعملوا كل اللي نفسهم فيه ولازم الست تكون مبسوطة وتعمل كل حاجة حابة تعملها سواء كلام او افعال

• حبيته
التفاعلات: اه كسي مبلول
اني اضربها ضرب مقبول وتبقى متقبله

• حبيته
لما تمص ليا و لا تتحمل الشهوة فتجلس على زبى المنتصب
و تطلع و تنزل و انا العب فى بزها و طيزها و تخرجه تمص فيه و يقذف لبنى على صدرها
بحب قوى اعمل كده

• عجبني
يكون عنيف اوي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: اه كسي مبلول، wahid dz و Aly1909
متعه النيك وجمالها فى حضن البنت وبوسه جميله بعد ما تترعش وهى بتنزل عسل كسها.

• حبيته
  • حبيته
المتعت في النيك هي ان تنيكني بلسانك في كسي حتى يجعلني ترتعش وينزل عسل كسي في فم انت مثل شلال وتشرب عسل كسي بمتعت وتبقي فمك مليان بعسل كسي وبعده تبوسني في فمي وتنزل عسل كسي من فمك في فمي وتنيكني بلسانك في فمي... أنه متعت كبير أن تشربني عسل كسي من فمك...

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: Moheb sex، A.m147 و النمر المقنع
اهم حاجة الاحساس الجنسى فالمعاملة بين الاتنين والوصول لجمال العلاقة والحب بعد العلاقة

• حبيته
وكمان اللحس فكسها لحد ماتجيب عسلها وبوسة حلوة بعدها ونومة فحضنها

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المتعت في النيك هي ان تنيكني بلسانك في كسي حتى يجعلني ترتعش وينزل عسل كسي في فم انت مثل شلال وتشرب عسل كسي بمتعت وتبقي فمك مليان بعسل كسي وبعده تبوسني في فمي وتنزل عسل كسي من فمك في فمي وتنيكني بلسانك في فمي... أنه متعت كبير أن تشربني عسل كسي من فمك...
مين ميحبش كدا

• عجبني
التفاعلات: انسان غامض و اه كسي مبلول
متعتي هي كل شيء يسمى سكس مهما كان ما هو

• حبيته
الطاعه العمياء
والمطيعه

اهم شي

• عجبني
المتعت في النيك ان تدخل زب انت في كسي واقف ثم تجعلني تضع ساقي على طيز انت ليدخل زب انت اكثر في كسي وانت واقف وتمسكني بيديك من طيزي وترفعني وتنزلني على زبك القوي وتسير بي كل بيت وانت يرفعني وينزلني على زبك القوي وانا تصرخ من متعت ومن شهوت وتقول لك ااااااااااااهههههههههههههههه هبيبي نيكنيييييييي
زب انت لزيزززززززززز انه متعت رهيب ان انت يحملني ويسير بي في كل انحاء بيت وزب انت القوي يدك كسي بمتعت لا متناهي...

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انسان غامض و البوب الكبير اوي
أنا قمت بالجنس من الأمام والخلف بمعدل كبير وكثيرا ما قمت بالإستمناء مع مشاهدة افلام مختلفة ومنوعة لكن في الآونة الأخيرة أفكر بالقيام بعلاقة مع مراهق صغير
١٨ سنة وعضوي كبير، كلميني

• حبيته
بصراحة انا متعتي الحقيقية لما بتنزل عسلها قبل ما ادخلو وتغرقني كدة ببقي هايج اووووي وممكن افشخها بعدها بعشق انهأ ترتاح قبلي

• حبيته
المتعت في النيك ان تدخل زب انت في كسي واقف ثم تجعلني تضع ساقي على طيز انت ليدخل زب انت اكثر في كسي وانت واقف وتمسكني بيديك من طيزي وترفعني وتنزلني على زبك القوي وتسير بي كل بيت وانت يرفعني وينزلني على زبك القوي وانا تصرخ من متعت ومن شهوت وتقول لك ااااااااااااهههههههههههههههه هبيبي نيكنيييييييي
زب انت لزيزززززززززز انه متعت رهيب ان انت يحملني ويسير بي في كل انحاء بيت وزب انت القوي يدك كسي بمتعت لا متناهي...
بتحبي ازبار المراهقين، عندي ١٨ سنة وزبي كبير واسمر

• حبيته
To have a true lesbian lover. To lead and to be lead at the same time 👭

• عجبني
التفاعلات: Marwan Mooo و اه كسي مبلول
انا تحب بنات سكس
بنت مع بنت لزيبين
انا بي سكس هبيبتي

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و البوب الكبير اوي

المواضيع المشابهة