NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبر / عبري عن متعتك في النيك

مافي اطيب من شرب العسلات
ومصمصة البظر والبزاز بس انا كمان
بحب ألحس طيزا
طبعا بس لازم تكون نضيفة بدها بوس وبعص 🤤🤤😍

• عجبني
التفاعلات: اه كسي مبلول و hani1
طبعا بس لازم تكون نضيفة بدها بوس وبعص 🤤🤤😍
طبعا صديقي نضيفة ومنضفة
من برا وجوا لاني بصراحة بدخل
لساني وبستمتع

• حبيته
التفاعلات: اه كسي مبلول و Dr.H
طبعا صديقي نضيفة ومنضفة
من برا وجوا لاني بصراحة بدخل
لساني وبستمتع
نيااالك 😍😍
تتهنا فيها 🤤طيز مين بتكون رد خاص اذا بتحب

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: اه كسي مبلول و hani1
  • عجبني
التفاعلات: Dr.H
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احلى حاجة الرومنسية وحنان ودلع مع طرف الثاني مهما كان نوعه

• حبيته
التفاعلات: اه كسي مبلول
عنف بدون إيذاء يا قلبي
الضرب خفيف بدون ألم حقيقي
دفع الزب في كسك سيكون هو القوي
هزا يجعلني تصرخ من متعت ويسمع كل جيران اني تنتاك مع فحل قوي يشبع البنت نيكا ومتعتن

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
لحس الكس وشد الحلمات وبعدين دوجى ستايل
أن تنيكني دوجي ستايل وتشدني بيد من شعري وبيد اخر تعصر بزي متعت لا متناهي. وقتها انا تشعر بفحولت صديقي الزي ينيكني ويمتعني .... اااااااااااههههههههههههههههههانه متعت لا متناهي

ان بنت تركبني واكون خاضع لها تماما
الحقيقت انا تتمتع مع فحل يركبني ويمتعني ويشعرني بفحولته لا مع ولد مركوب وخول.... أما ان تكون كلبي وتحت رجلي ممكن.... لاكن انا لا تعمل سكس مع كلب خاضع لي وتحت سيادتي... لأن مكانه يكون تحت رجلي لا تحت كسي...

أروع مافي كلوتاتك انه لامستك كسك واحاطت بطيزك​

اه اكيد كل كيلوتاتي سكسية واكثره هدية من أصدقاء او صديقاتي يمتعوني... من يدري ربما انت يهديني كيلوتات وتلبسها لك قبل ان تمتعني ويمكنك تمزيقها وانا تلبسها لتنال ما تريد من الزي تحتها وبعده يمكنك تأخزها لتحتفظ بها لزكرى....

مفيش امتع من 👅👅👅
الحقيقت يا صديقي ان لحس كسي متعت لامتناهي وكل صديقي ينيكني يجب ان ينيكني اولا بلسانه وبعده بزبه... ولن تكتمل متعتي الا ازا انزلت عسل كسي في فمه وبعده على زبه وهو يدكني... يعني اللحس كثير مهم بالنسبة لي...

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
المتعة هي رضاء الطرف التاني
وبعشق المدعبات من مص شفايف وارضع من البزاز وكون بين رجليها الحس الكس واشرب عسلو مع عضة خفيفة 🤤🤤💋
لحس كسي وشرب العسل من نبعه متعت كبير لي ولصديقي
لزة النيك باللسان ممتع كبير ومحفز لنيك رائع...

• عجبني
التفاعلات: Dr.H
الحقيقت يا صديقي ان لحس كسي متعت لامتناهي وكل صديقي ينيكني يجب ان ينيكني اولا بلسانه وبعده بزبه... ولن تكتمل متعتي الا ازا انزلت عسل كسي في فمه وبعده على زبه وهو يدكني... يعني اللحس كثير مهم بالنسبة لي...
هوة مهم لاي واحده دا اهم من التدخل

• حبيته
فى العلاقة لما كنت متجوزة الاول المداعبة و البوس و الحس و المص و ايام عنف اوى و الحاجات الغريبة و التجديد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mido40 و اه كسي مبلول
فى العلاقة لما كنت متجوزة الاول المداعبة و البوس و الحس و المص و ايام عنف اوى و الحاجات الغريبة و التجديد
التجديد مهم ...
من أجل هزا انا تمارس النيك كل مدة مع صديق اخر أو صديقات اخرين
ارجو ان تكوني الان تجدي من تمارسي متعتك معه بعد طلاق

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: حنان اسماعيل
أن تنيكني دوجي ستايل وتشدني بيد من شعري وبيد اخر تعصر بزي متعت لا متناهي. وقتها انا تشعر بفحولت صديقي الزي ينيكني ويمتعني .... اااااااااااههههههههههههههههههانه متعت لا متناهي
اشد شعرك وايدى التانية اضربك على طيزك احمرها ليكى واشبع كسك المبلول من زبى داخل خارج 🔥🔥🔥

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%