NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز يحررني

انا لولا ..
الي لسه مجوزتش وكل مااعرف حد يكبتني ويقفل عليا باسم الغيرة وعشان جسمي برده بيكلم لوحدو انا عايزه غير عايزه حد يتمتع بجسمي و يخلي كل الناس تتمتع و تتمناه هل كده انا بطلب المستحيل
انت مش طبيعيه فعلا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: loully58
لا طبعا مش بتطلبى المستحيل ولا حاجة انتى كده بتطلبى معرص
للأسف كل الردود بتعكس عقلية الرجل العربي التقليدي وفيها كثير من العدوان، ليه كده مع ان الست ما قالتش ايه هو مفهوم التحرر اللي هي عاوزاه. اتكلمت عن غير غي مبرر واختناق المرأة تحت غطاء الخوف على الشرف، مش عيب لما ست تخاف من الشك غير المبرر في تصرفاتها، مع انها متعلمة بتشتغل..

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زوج راقى فكريا، loully58 و اجمل فراق
مع ان الست ما قالتش ايه هو مفهوم التحرر اللي هي عاوزاه. اتكلمت عن غير غي مبرر واختناق المرأة تحت غطاء الخوف على الشرف، مش عيب لما ست تخاف من الشك غير المبرر في تصرفاتها، مع انها متعلمة بتشتغل..
وبالنسبة ل" عايزه حد يتمتع بجسمي و يخلي كل الناس تتمتع و تتمناه "

وبالنسبة ل" عايزه حد يتمتع بجسمي و يخلي كل الناس تتمتع و تتمناه "
قصدها يا سيدي واضح حسب مستواها الفكري... باين أنها تقصد بالتحرر أن تختار اللباس اللي بتحبو ويناسب شكلها.. وكده لما تمشي أو تتكلم الناس تتمتع بمنظرها الفتان.. مش يخبيها تحت غمامة سودة ويغلف وشها بثوب أسود زي الغراب... إنت اللي بس خيالك واسع وعكس الصورة اللي في بالك ولو هي ما فكرتش نهائي فيها

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
قصدها يا سيدي واضح حسب مستواها الفكري... باين أنها تقصد بالتحرر أن تختار اللباس اللي بتحبو ويناسب شكلها.. وكده لما تمشي أو تتكلم الناس تتمتع بمنظرها الفتان.. مش يخبيها تحت غمامة سودة ويغلف وشها بثوب أسود زي الغراب... إنت اللي بس خيالك واسع وعكس الصورة اللي في بالك ولو هي ما فكرتش نهائي فيها
انت ليه بتتكلم كأنك هى !

انت ليه بتتكلم كأنك هى !
لا هو بيكلم صح انا منفصلة بسبب العصر التقليدي الي احنا لسه عايشين فيه حضرتك مع احترامي لرايك الي بنيته على فهمك

• عجبني
انا لولا ..
الي لسه مجوزتش وكل مااعرف حد يكبتني ويقفل عليا باسم الغيرة وعشان جسمي برده بيكلم لوحدو انا عايزه غير عايزه حد يتمتع بجسمي و يخلي كل الناس تتمتع و تتمناه هل كده انا بطلب المستحيل
بس تتجوزي احكيلي عشان انيكك قدامو

مواصفاتك متوفره كلمينا تليجرام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس تتجوزي احكيلي عشان انيكك قدامو
يا ناس حرام عليكم.. سيبو الست تعبر عن أحوالها ورغباتها.. هي معدتش العيب.. ومش زي ما انتم متصورين.. ما هو باين هي تقصد متعة العين وبس.. حظها عفش كده لما كل مرة يجيها راجل مريض والغيرة مسكاها من الزور.. كلهم عاوزين يدخلوها السجن بأي ثمن.. يدفنها وهي حية.. ولو خلاها تخرج يشترط عليها مترفعش العين وحرام تبص في الناس.. ويلبسها طرحة سودة ويغطي وشها زي الغراب... هي كرهت النوع ده وعاوزة لو انكتب تلاقي راجل متقدم ومنور يخليها تلبس الموضة وتفرح بنفسها والناس تتمتع بمنظرها.. بس كده.. وانتم عمالين تتصوروا حاجات موجودة بس في خيال الناس المريضة... حرام عيكم.. كلكم جايين هنا عشان تنيكو وتنتاكو وكلكم تدعون الرجولة وفي الواقع أغلبكم ملوش منها غير الشكل والإسم

• عجبني
حقك تعيشي حياتك الخاصه وحقك تتمتعي بالحياه وحقك تصاحبي زي مانت عاوزه طبعا
انا ممكن اتزوجك لو ممكن انا عمر 26 مهندس ابن ناس

• عجبني
انا لولا ..
لا انتى بتطلبي خول مش راجل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666 و اجمل فراق
يا لولا انا عندي فضول اقابلك و اشيش معاكي و ندردش لحد الصبح.

انا لولا ..
انتي بتدوري علي معرص للاسف

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق
انا لولا ..
الراجل الحر دمه مر وال عنده نخوه وغيره ع ناسه ده ال اسمه راجل اما ال انتي عايزاه دول اشباه رجاله ومش هيملي عينك ف يوم من الايام وهتدوري ع الراجل ال يشكمك

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
انا لولا ..
مكسوفه تقولي عايزاه معرص وقواد

• عجبني
التفاعلات: اجمل فراق
لا هو بيكلم صح انا منفصلة بسبب العصر التقليدي الي احنا لسه عايشين فيه حضرتك مع احترامي لرايك الي بنيته على فهمك
يعنى انتى مش عاوزة واحدة معرص؟

يعنى مش عاوزة واحد يهيج الناس عليكي ويستمتع وهو شاف نظرات الناس لجسمك وأنهم عاوزين ينيكومى حتى أصحابه كلهم يبقوا بيكلوكة بعنيهم وهو مبسوط؟

انا لولا ..
ماهو انتى كدا عايزه حاجه من الاتنين
يا اما حد يصاحبك وتبقى الدنيا قشطه
يا اما تتجوزى قرنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%